eitaa logo
مختاررحیمی (راهبرآموزشی)
3.7هزار دنبال‌کننده
20هزار عکس
9.7هزار ویدیو
13.3هزار فایل
فعالیت کانال: 🔹مسائل آموزشی و پرورشی و اداری و بخشنامه ها 🔹فیلم تدریس، درسنامه ها 🔹️ ارزشیابی 🔹️انواع روش‌های تدریس 🔹️چک لیست ها، جشنواره ها 🔹️اخبار استخدام و آموزش وپرورش 🔹️ روانشناسی و مشاوره 🔹️آیدی تبلیغات وارتباط بامدیرکانال @MRAHIMI72
مشاهده در ایتا
دانلود
🌱هر روز خود را با بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ آغاز کنید 🔹امام حسین (ع): عاجزترین مردم کسی است که نتواند دعا کند. ⏳امروز پنجشنبه ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۲ ۲۲ رمضان ۱۴۴۴ ۱۳ ‌‌اوریل ۲۰۲۳ ═✧❁🌸❁✧═ https://eitaa.com/joinchat/376111423C34e4dfb3eb
✅ اَلله یُحِبُّ ... خدا دوست دارد ... ✅ اَلله لایُحِبُّ ... خدا دوست ندارد ... خداوند متعال در قرآن کریم با تکرار دو جمله در آیات متعدد، چند دسته از افراد را مورد محبت خود و چند دسته افراد را دور از محبت خود معرفی کرده است. آن دو جمله این است : الف - «اَلله یُحِبُّ» ب - « اَلله لایُحِبُّ» در ادامه این جملات صفات پسندیده و ناپسند را آورده و به آنها اظهار محبت و یا اظهار غضب فرموده است. الف - «اَلله یُحِبُّ» 1⃣ آیه 134 سوره آل عمران  وَ اللّهُ يُحِبُّ المُحسِنينَ خدا نيكوكاران‌ را دوست‌ مي‌دارد. 2⃣ آیه 146 سوره آل عمران وَ اللّهُ يُحِبُّ الصّابِرينَ خدا صابرين‌ را دوست‌ مي‌دارد. 3⃣ آیه 159 سوره آل عمران إِنَّ اللّهَ يُحِبُّ المُتَوَكِّلينَ چون‌ قطعاً خدا كساني‌ را كه‌ توكّل‌ مي‌كنند، دوست‌ دارد. 4⃣ آیه 13 سوره مائده إِنَّ اللّهَ يُحِبُّ المُحسِنينَ خدا نيكوكاران‌ را دوست‌ مي‌دارد. 5⃣ آیه 42 سوره مائده إِنَّ اللّهَ يُحِبُّ المُقسِطينَ قطعاً خدا عادلها را دوست‌ مي‌دارد. 6⃣ آیه 4 سوره توبه إِنَّ اللّهَ يُحِبُّ المُتَّقينَ قطعاً خدا پرهيزگاران‌ را دوست‌ مي‌دارد. 7⃣ آیه 7 سوره توبه إِنَّ اللّهَ يُحِبُّ المُتَّقينَ خدا قطعاً پرهيزگاران‌ را دوست‌ مي‌دارد. 8⃣ آیه 9 سوره حجرات إِنَّ اللّهَ يُحِبُّ المُقسِطينَ قطعاً خدا اهل‌ قسط‌ را دوست‌ مي‌دارد. 9⃣ آیه 8 سوره ممتحنه إِنَّ اللّهَ يُحِبُّ المُقسِطینَ قطعاً خدا عدالت‌كنندگان‌ را دوست‌ مي‌دارد. 🔟 آیه 195 سوره بقره إِنَّ اللّهَ يُحِبُّ المُحسِنينَ قطعاً خدا نيكوكاران‌ را دوست‌ مي‌دارد. ⏸ آیه 222 سوره بقره  إِنَّ اللّهَ يُحِبُّ التَّوّابينَ وَ يُحِبُّ المُتَطَهِّرينَ خدا توبه‌كنندگان‌ و پاك‌كنندگان‌ روح‌ را دوست‌ مي‌دارد. ب - «اَلله لایُحِبُّ» 1⃣ آیه 190 سوره بقره  إِنَّ اللّٰهَ لايُحِبُّ المُعتَدينَ قطعاً خدا متجاوزين‌ را دوست‌ نمي‌دارد. 2⃣ آیه 36 سوره نساء إِنَّ اللَّهَ لايُحِبُّ مَن كانَ مُختالًا فَخورًا چون‌ قطعاً خدا، كسي‌ كه‌ متكبّر و فخرفروش‌ باشد، دوست‌ نمي‌دارد. 3⃣ آیه 107 سوره نساء اِنَّ اللهَ لايُحِبُّ مَن كانَ خَوّانًا أَثيمًا زيرا خدا افراد خيانتكار و گناهكار را دوست‌ نمي‌دارد. 4⃣ آیه 87 سوره مائده   إِنَّ اللّهَ لايُحِبُّ المُعتَدينَ قطعاً خدا متجاوزين‌ را دوست‌ ندارد. 5⃣ آیه 58 سوره انفال  إِنَّ اللّهَ لايُحِبُّ الخائِنینَ قطعاً خدا افراد خائن‌ را دوست‌ نمي‌دارد. 6⃣ آیه 38 سوره حج إِنَّ اللّهَ لايُحِبُّ كُلَّ خَوّانٍ كَفورٍ حتماً خدا هيچ‌ خيانتكار ناشكري‌ را دوست‌ ندارد. 7⃣ آیه 76 سوره قصص  إِنَّ اللّهَ لايُحِبُّ الفَرِحینَ قطعاً خدا شادهاي‌ (به‌ زخارف‌ دنيا را) دوست‌ ندارد. 8⃣ آیه 77 سوره قصص إِنَّ اللّهَ لايُحِبُّ المُفسِدینَ قطعاً خدا فسادكنندگان‌ را دوست‌ نمي‌دارد. 9⃣ آیه 18 سوره لقمان إِنَّ اللّهَ لايُحِبُّ كُلَّ مُختالٍ فَخورٍ قطعاً خدا هيچ‌ متكبّر مغروري‌ را دوست‌ نمي‌دارد. مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
گام-به-گام-فصل-5-محیط-و-مساحت-ریاضی-(سری1)-سوم-دبستان_Biamoz.com.pdf
552.1K
آموزش گام به گام فصل پنجم - محیط و مساحت پایه ابتدایی مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
آزمون-عملکردی-فصل-5-ریاضی-سوم-ابتدایی_Biamoz.com.pdf
118.7K
آموزش آزمون عملکردی فصل ۵ پایه ابتدایی مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
ارزشیابی-فصل-4-و-5-ریاضی-(سری1)-سوم-دبستان_Biamoz.com (1) (1).pdf
337.8K
آموزش ارزشیابی فصل ۴ و ۵ پایه ابتدایی مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
درسنامه-و-پرسش-و-پاسخ-فصل-6-جمع-و-تفریق-ریاضی-با-پاسخ-(سری3)-سوم-دبستان_Biamoz.com (1).pdf
1.59M
آموزش درسنامه و پرسش و پاسخ فصل ۶ جمع و تفریق با پاسخ پایه ابتدایی مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
🗓استفاده از ظرفیت آموزش‌دهندگان غیرفعال سوادآموزی معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان نهضت سوادآموزی گفت آموزش‌دهندگان غیرفعال که شروط لازم رادارند ولی اطلاعاتشان در سامانه سوادآموزی ثبت نشده است در صورت تایید مدارک و صحت‌سنجی توسط ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها می توانند در فرآیند پالایش شرکت کنند با رعایت شرایط ذیل : * حداقل مدرک تحصیلی فوق دیپلم داشته باشد. (در سامانه سوادآموزی توسط منطقه و با تایید استان به‌روزآوری شده باشد) * حداکثر سن 40 سال که به ازای هر فرزند، یک سال اضافه می‌شود * حداقل یک دوره همکاری موفق (قبولی)داشته باشد * اطلاعات فرد در سامانه سوادآموزی قبلاً ثبت شده و در حال حاضر غیرفعال باشد ═✧❁🌸❁✧═ https://eitaa.com/joinchat/376111423C34e4dfb3eb
سودوکو_چیست؟ سودوکو یک جدول اعداد است که امروزه یکی از سرگرمی‌های رایج در کشورهای مختلف جهان به شمار می‌آید. نام این بازی مخفف یک عبارت ژاپنی است به معنی (ارقام باید تنها باشند). ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
فایده_سودوکو_برای_کودکان 🔖سودوکو چه فوایدی برای کودکان دارد؟ سودوکو فقط یک بازی جالب و سرگرم کننده نیست بلکه کودک را برای موفقیت بهتر در مدرسه و زندگی آماده می‌کند. ✅ برخی فواید سودوکو عبارتند از: 1-بازی سودوکو به کودکان یاد می‌دهد فکر کنند و مهارت‌های استدلالی استقرایی یا قیاسی را حتی در سن کم فرا بگیرند. 2-بازی سودوکو به کودک کمک می‌کند تا با توجه بیشتر به جزییات، متفکران ریزبین و با قاعده‌ای شوند. 3-در سودوکو کودکان یاد می‌گیرند که سریع بین عملی که انجام می‌دهند با نتیجه ارتباط برقرار کنند. تنها هنگامی که آن ها مسئله را به درستی آنالیز کرده باشند و استدلال دقیقی به کار برده باشند به جواب صحیح خواهند رسد. 4-بازی سودوکو از لحاظ ذهنی بازی فعالی است و تمام مدتی که کودکان در حال بازی هستند، مغز آن ها در حال فعالیت و تمرین است. 5-سودوکو یک ابزار آموزشی مناسب برای بهبود استدلال انتزاعی و به خاطر سپردن اطلاعات و تقویت حافظه است. 6-بازی سودوکو ایده ی مناسبی است تا ما به کودکان صبر را بیاموزیم. زیرا این بازی بر پایه فکر کردن، تامل و تصمیم گیری محتاطانه استوار است. 7-بازی سودوکو جز بازی هایی است که نسخه ی دیجیتالی آن هم به شدت محبوب است و بسیار توصیه می شود. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
باسلام و احترام کارورزی آموزشی سال 1400 به حساب همکاران ذینفع امروز پنجشنبه مورخه 24 فروردین ماه واریز گردید(بجز ناحیه یک و دو که هنوز تاییدیه کمیسون دیون این مناطق صادر نگردیده است) امور مالی استان آذربایجان غربی ═✧❁🌸❁✧═ https://eitaa.com/joinchat/376111423C34e4dfb3eb
❇️ اطلاعیه در خصوص برنامه شهاب ✅ همانگونه که مستحضرید با توجه به رویکرد جدید وزارت آموزش و پرورش در خصوص متمرکز نمودن همه سامانه ها, اطلاعات و داده های برنامه شهاب از سامانه همگام به سیدا انجام گرفته است و مراحل پایانی خود را پشت سر می گذارد . ✅ در حال حاضر گویه های برنامه در سامانه سیدا قابل رویت برای آموزگاران می باشد اما با توجه به اینکه بارگذاری گویه ها هنوز نهایی نشده است توصیه اکید می شود مدارس و آموزگاران از ورود اطلاعات خودداری نمایند . ⚡️همکاران تا نهایی شدن موارد فوق الذکر که حداکثر تا هفته آینده خواهد بود اقدام خاصی انجام ندهند. سپاس ═✧❁🌸❁✧═ https://eitaa.com/joinchat/376111423C34e4dfb3eb
کلیه مدارس شهری و روستایی با سلام و دعای خیر احتراماً نظر به بارندگیهای اخیر شایسته است مدیران محترم مدارس جهت جلوگیری از خسارتهای احتمالی نکات ایمنی زیر را رعایت نمایند. 1- از پشت بام و ناودانیها بازدیدبعمل آید و از باز بودن خروجی آب اطمینان حاصل شود. 2-در هنگام بارش باران از بسته بودن تمامی درب و پنجره کلاسها اطمینان حاصل نمایند. 3- تمامی نقاطی که احتمال ورود آب به محوطه مدارس و کلاس های درسی دارند را بازدید و مسدود نمایند. 4- دیوارهایی که احتمال نفوذ آب را دارند را با عایق های ضد آب بپوشانند تا جلوی نفوذ آب و آسیب های بعدی گرفته شود . 5-تمامی وسایل الکترونیکی اعم از رایانه ، چاپگر، دستگاه تکثیر و ویدئو پروژکتور از سطح زمین و کنار پنجره ها فاصله داشته باشند و حتی المقدور روی آنها حتما با وسایل ضد آب پوشانده شوند مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
کلیه مدارس ابتدایی پسرانه شهر و روستا موضوع : مسابقات فوتسال قهرمانی آموزشگاههای پسرانه مقطع دوره دوم ابتدایی شهرستان سلماس با سلام و احترام به پیوست برنامه زمانبندی و کارت شرکت در مسابقات فوتسال مدارس پسرانه مقطع دوره دوم ابتدایی این شهرستان بحضورتان ارسال می گردد . لازم است نسبت به هماهنگی و اعزام دانش آموزان مطابق با دستورالعملهای شرکت در مسابقات شامل مقررات اردوئی و همچنین قوانین و مقررات برگزاری رشته های ورزشی اقدام لازم صورت گیرد. گروه :A سماء – شهید امراهی – شهید ایازی گروهB : شهید بهترزاده – مشکینی – متولی گروه C: احمدزاده2 – امام حسین (ع) – امیرالمومنین (ع) گروه D: فرهنگیان – امام سجاد (ع) – عبداله زاده مغول گروه :Eشهید باقری2 – شهید جوادی – خاتم الانبیاء گروه F : هدف – سروش – مکتب الصادق مدارک لازم : 1 – شناسنامه ورزشکاران 2 – معرفی نامه تایید شده بوسیله آموزشگاه مذکور با معرفی مربی و سرپرست 3 – کارت عکسدار و تکمیل شده برای هر کدام از دانش آموزان 4 – ثبت اسامی بازیکنان + مربی + سرپرست در سامانه سیدا نكته : 1 ‏- داشتن لباس ورزشی یک دست و شماره دار برای کلیه تیمها الزامی است . 2 – داشتن قلم بند ( ساق بند) الزامی است . 3 – ورزشکاران تیمها در طول مسابقات از یک شماره پیراهن استفاده خواهند کرد . 4‏‏- بازیها طبق اخرین قوانین و مقررات فوتسال برگزار خواهد شد . 5‏‏- تعدا بازیکنان هر تیم حداکثر 10 بازیکن + یک مربی + یک سرپرست می باشد. 6 ‏- مسابقات راس ساعت برگزار خواهد شد ، لازم است تیمها نیم ساعت قبل از شروع مسابقه در محل سالن مجتمع ورزشی شهید باهنر حضور داشته باشند . شرایط سنی : 01‏/07‏/1389 الی 10‏/10‏/1392 مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
باسلام ودعای خیر وبا آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکارانی که نسبت رتبه بندی اعتراض دارند جهت ثبت اعتراض خود به برادران زینالی (کارشناس نیروی انسانی ) و نژاد اسد (کارشناس انجمن و اولیا و مربیان )مراجعه فرمایند. باتشکر مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
با دست ورزی اسان گروهی هنر و مطالعات تدریس درس ۱۵ و روش: با گروهبندی دانش اموزان و همکاری انها با یکدیگر به ساخت کاردستی و ماکتی از ساختار دشت و کوه پرداختیم وقتی در بحث تدریس دانش اموزان را مشارکت میدهیم درواقع تدریس را اسان تر ویادگیری رالذت بخش تر میکنیم ساحت علمی و اموزشی و زیباشناسی پسرانه مکتب النبی(ص)ارومیه :پورهاشم مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
42.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دانش زبانی ورزی با کلمات ۴جزئی وروش: برای تدریس دانش زبانی من از پازل و بازی با کلمات استفاده کردم هر تیکه از جمله را مرحله به مرحله روی تخته اوردم و دلیل نیاز به هر کلمه رو بیان کردم این روش از اموزش با دست ورزی برای دانش اموزان بیشترقابل درک هست چون تدریس عینی تر صورت گرفته ساحت علمی و اموزشی و فناورانه پسرانه مکتب النبی (ص)ارومیه چهارم :پورهاشم مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
درس مطالعات زیستگاه لانه برای پرندگان درس ۱۹ وروش: در درس مطالعات دانش اموزان با زیستگاه و اهمیت حفظ ان برای جانواران و پرندگان اشنا شدند در این درس ما برای کمک به حفظ زیستگاه پرندگانی که مجبورن محیط زندگی خودرا با انسان ها شریک شوند ،با کمک دانش اموزانم برایشان لانه هایی،مقوایی ساختیم و اب و دانه در ان قرار دادیم و چند جای مدرسه جاگذاری کردیم ،در حین کار درباره احترام به حقوق حیوانات و چگونگی کمک کردن به اونها بخصوص درفصل سرد بحث و گفت و گو کردیم ،تمامی مراحل دانش اموزانم با علاقه وذوق همکاری کردند ساحت علمی و اموزشی و اخلاقی پسرانه مکتب النبی(ص)ارومیه چهارم :پورهاشم مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
درس ۱۸مطالعات محیط زیست گل ونهال گروهی وروش :برای حفظ محیط زیست و فضای سبز ،همیشه باید مراقب طبیعت باشیم،در این درس دانش اموزان با اهمیت حفظ طبیعت اشنا شدند ،در پایان درس،از دانش اموزان فعالیت هایی برای حفظ محیط زیست خواسته شده بود،با درنظر گرفتن امکانات و شرایط با همکاری دانش اموزانم وسایل کاشت گل را اماده کردیم با همدیگر گلدان های گل کاشتیم و در فضای مدرسه قرار دادیم .(دانش اموز محور) ساحت علمی ،اموزشی،زیباشناسانه پسرانه مکتب النبی(ص)ارومیه چهارم :پورهاشم مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
38.67M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فصل ششم شکل های ترکیبی اسان زمانی برای بدست اوردن مساحت کلی در شکل ترکیبی مساحت هارااز هم کم میکنیم و روش :در فصل ششم واشنایی با شکل های ترکیبی دانش اموزان من برای بدست اوردن مساحت کلی دچار تردید میشدن که چه موقع مساحت هاراجمع و چه موقع از هم کم کنند،برای همین با اسان سازی مبحث به کمک یک مقوا شکل ترکیبی درست کردم و با روش ترسیم مشاحت کلی به روش شکل این مبحث را قدم به قدم به انها اموزش دادم. ساحت علمی واموزشی فناوانه پسرانه مکتب النبی (ص)ارومیه چهارم :پورهاشم مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
و ریاضی ریاضی با هنر و خلاقیت و کاردستی هنر ساخت صحفه میخی و اشنایی با چهار ضلعی و مسابقه و رقابت و روش :در زنگ هنر بچه ها با گروهبندی و همکاری صفحه میخی را درست کردند و برروی ان انچه در باره چهار ضلعی ها اموخته بودند شروع کردند به تمرین و بازی و ساخت چهارضلعی ها با کش بعد کلاسمون گروهبندی شد و باهم مسابقه دادند ودر اخر گروه برنده را کل کلاس تشویق کرده و باهم عکس گروهی گرفتند در این روش هم کار هنری انجام دادن که دقت و تمرکز بالایی میخواست ،هم انچه در ریاضی تدریس شده بود بهتر اشنا شدند هم کار گروهی و همکاری و احترام به همدیگر را یاد گرفتند ساحت علمی و اموزشی و فناورانه و زیباشناسی پسرانه مکتب النبی(ص)ارومیه :پورهاشم مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
46.39M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شطرنجی تدریس چهارضلعی چهارضلعی ها و حدس و گمان گیری زاویه ها با کمک طلق و روش: بعد از تدریس و یاداوری و معرفی چهار صلعی ها و بیان خصوصیات انها در روی صحفه شطرنجی ،سعی کردم انچه را که تدریس کرده بودم با کمک طلق مرحله به مرحله به دانش اموزانم نشان دهم وقتی میگوییم زاویه روبرو برابر است منظور چه است ؟ وقتی وسیله ای بنام نقاله نداریم چه کنیم ؟ ساحت علمی و اموزشی پسرانه مکتب النبی(ص)ارومیه :پورهاشم مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
47.28M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ریاضی گروهی ورزی گروهی حس مسئولیت پزیری اسان و روش: برای تدرس اشکال هندسی را بامقوای رنگی با کمک شاگردانم درست کرده و در تابلو نصب کردیم ،سپس تک تک ویژگی چهار صلعی هارو باهم‌مرور کردیم و محیط و مساحت اشکال را تدریس کردم مشارکت دانش اموز در امر تدریس در یادگیری بسیار موثر است واز طرفی باعث تقویت احساس مسولیت و اعتماد بنفس در انها میشود ساحت علمی و اموزشی پسرانه مکتب النبی(ص)ارومیه پورهاشم مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
28.95M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
و ریاضی ریاضی ششم هندسی ترکیبی کلی زمانی برای بدست اوردن مساحت کلی ، حاصل مساحت ها را با هم جمع میکنیم. و روش : درفصل ششم دانش اموزان با شکل های چهارضلعی بیشتراشناشدن وچگونگی محاسبه مساحت و محیط شکل هارو یادگرفتن اما دراواخر فصل باشکل های ترکیبی اشناشدن که برای محاسبه در این شکل ها من روش ترسیم مساحت کلی باشکل را به دانش اموزانم یاد دادم ،دراین روش،قدم اول نگاه دقیق هست ،قدم دوم تشخیص شکل هاو قدم سوم ترسیم مساحت کلابا شکل و قدم اخر بدست اوردن تک تک مساحت ها و بعد جمع بندی وبدست اوردن مساحت کلی است ،این روش ،مرحله به مرحله هست و مانند بازی برای بچه هالذت بخش است در این کلیب برای تثبیت یادگیری به کمک کاغذرنگی و ساخت یک شکل ترکیبی مثالی برای دانش اموزانم حل کردم . ساحت ،علمی_اموزشی_فناورانه پسرانه مکتب النبی(ص)ارومیه :پورهاشم مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
درس علوم و ازمایشگاه با ریشه های خوراکی راست ،ریشه افشان و روش: بعد از گروهبندی کلاس و تهیه تعدادی از ریشه های خوراکی و انواع سبزی هایی که ما از برگ ،دانه ،ریشه ،ساقه ،میوه انها استفاده میکنیم اینبار دانش اموزان دیگر به پیاز با دید یک ریشه خوراکی یا به نعنا با دید یک برگ خوراکی اشنا شدند. با اینکه همگی پیاز و پیازچه را دیده بودند مراحل رشد این گیاه و اینکه ما از ریشه و ساقه و برگ ان استفاده میکنیم یا دیدن ریشه افشان گیاه نعنا از نزدیک برایشان بسیار جالب و لذت بخش بود . ساحت علمی و اموزشی و فناورانه پسرانه مکتب النبی (ص)ارومیه :پورهاشم :چهارم مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
موضوع: توضیحات درس ۱۵مطالعات اجتماعی (کوه ها و دشت های زیبا) هدف: دانش آموزان با تعاریف کوه، دشت، جلگه، کوهپایه و... آشنا می شوند.(حیطه شناختی) دانش آموزان نسبت به طبیعت و کوه ها و دشت ها وانواع ناهمواری ها علاقه مند می شوند.(حیطه عاطفی) دانش آموزان از این درس در محیط پیرامونی خود استفاده می کنند.(حیطه روانی حرکتی) دانش آموز مفاهیم ناهمواری، دشت، جلگه، کوهپایه، آبرفت را به خوبی تعریف می کند(دانش_شناختی) بلندترین قله ایران را ذکر می کند(دانش _شناختی) وسیع ترین دشت های ایران را ذکر می کند(دانش_شناختی) نحوه ی تشکیل رود وجویبار و آبرفت را بروی شکل به خوبی توضیح می دهد(شناختی _درک و فهم) بر اساس ساخت تعلیم و تربیت زیباشناسی وعبادی (شکر گزار نعمت های خدا) مکان: کلاس درس روش یاددهی و یادگیری: دانش آموز محوری وسایل مورد نیاز: نقشه ایران، نقاشی (کوه، دشت، جلگه و....) مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
موضوع: اشکال هندسی(متوازی الاضلاع) هدف: آشنایی دانش آموزان با متوازی الاضلاع (شناختی) دانش آموز بتواند مفهوم موازی را درک کند(فهم ودرک) دانش آموز متوازی الاضلاع را تعریف کند(دانشی) دانش آموز علاقه مند به رسم متوازی الاضلاع (حرکتی_عاطفی) بر اساس ساخت تعلیم وتربیت علمی و فناورانه مکان: کلاس درس روش یاددهی و یادگیری: دانش آموز محوری وسایل مورد نیاز: دست ورزی(تخته، میخ، کش) مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
موضوع: جانوران بی مهره هدف: انواع جانوران بی مهره را نام ببرد.(حیطه دانش) به این درک برسد که در محیط طبیعت انواع جانوران وجود دارد(درک وفهم) کاربرد گونه های مختلف بی مهرگان را در طبیعت بیان کند(کاربردی) گونه های مختلف جانوران را با هم مقایسه، تفاوت ها وشباهت های آنان را بررسی کند(تحلیل) جانوران را طبقه بندی کند(تحلیل) ایجاد علاقه جهت آشنایی با جانوران مهره دار وبی مهره (عاطفی) بر اساس ساخت تعلیم وتربیت علمی و فناورانه مکان: کلاس درس روش یاددهی و یادگیری: دانش آموز محوری وسایل مورد نیاز: پروژکتور، انواعی از جانوران مصنوعی مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
موضوع: نبض و ضربان قلب هدف: آشنایی دانش آموزان با نبض و ضربان قلب(حیطه شناختی) دانش آموزان درک کنند که با فعالیت های ورزشی تعداد حرکات تنفسی افزایش می یابد(درک و فهم) دانش آموز بداند که ضربان نبض در همه یکسان نیست(مهارتی) با ورزش کردن تعداد ضربان قلب افزایش می یابد(درک وفهم) بر اساس ساخت تعلیم وتربیت علمی و فناورانه مکان: کلاس درس روش یاددهی و یادگیری: دانش آموز محوری، نمایشی وسایل مورد نیاز: گوشی پزشکی، فشار سنج، روپوش مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
33.46M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
موضوع: طرح جابر(حشرات در غبار) هدف: آشنایی دانش آموزان با جمع آوری مطالب (شناختی_دانش) دانش آموزان با انواع حشرات آشنا شوند(شناختی) دانش آموزان درک کنند که بسیاری از حشرات ناقل بیماری هستند(درک و فهم) دانش آموزان بیشتر به اهمیت بهداشت پی ببرند(کاربردی) دانش آموزان علاقه مند به تحقیق در مورد حشرات (حرکتی، عاطفی) در مورد آلرژی وحساسیت بیشتر بدانند(درک وفهم) بر اساس ساخت تعلیم وتربیت علمی و فناورانه مکان: کلاس درس روش یاددهی و یادگیری: دانش آموز محوری وسایل مورد نیاز: جمع آوری مطالب در مورد تحقیق مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
موضوع: دانش زبانی هدف: آشنایی دانش آموزان با اجزای جمله(شناختی) دانش آموز بتواند اجزای جمله را تشخیص دهد(تشخیصی) دانش آموز بتواند اجزای جمله را درک کند(درک وفهم) دانش آموز اجزای اصلی را تعریف کند(دانشی) بر اساس ساخت تعلیم وتربیت علمی و فناورانه مکان: کلاس درس روش یاددهی و یادگیری: دانش آموز محوری وسایل مورد نیاز: پروژکتور مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98