هدایت شده از بصیرت روز
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
▪️انا لله و انا الیه راجعون
🎙پیام حاج حسین یکتا در پی حادثه ناگوار برای اعضای جمعیت امام رضایی ها:
"در داغ جانسوز محمد آقا که مثل پسرم برام عزیز بود،زبانم جز به یک جمله نمی چرخه آن هم:انا لله و انا الیه راجعون"
▪️رحلت فرزند شهید افتخاری
برای شفای آقای علی یکتا(برادر حاج حسین) که در کما به سر میبرند سوره حمد را قرائت نماییم.
@BasirateRoz
🕊🌷🕊🌷🕊🌷
@LaylatulQadrinfo
هدایت شده از چشمه جاری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅👈 تولدی دوباره
🔷👈 فصل دوم سیر مطالعاتی کتاب های استاد صفایی رحمة الله علیه
🆔 کانال 👈 چشمه جاری
هدایت شده از آموزش آزاد مرکز مجازی موسسه امام خمینی ره
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، حجتالاسلام و المسلمین، دکتر احمدحسین شریفی را به عنوان «سرپرست موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران» منصوب کرد.
به گزارش ادارهکل روابط عمومی وزارت علوم، در این حکم انتصاب خطاب به حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمدحسین شریفی آمده است؛
نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «سرپرست موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران» منصوب می شوید.
انتظار میرود با پیروی از آموزه های اسلامی، مبانی علمی و روحیه انقلابی و راهبردهای اساسی دولت مردمی، وجلب همکاری استادان، پژوهشگران، کارکنان (یاوران علمی) و دانشجویان آن موسسه، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری به ویژه «ارتقاء بنیان های نظری و عملی حکمت و فلسفه ایران» ایفا نمایید. امید است با توکل به خداوند متعال، مأموریت و وظایف آن موسسه حکمت بنیان را در مسیر تحقق اهداف متعالی اسناد بالادستی نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه عملیاتیسازی راهبردهای طرح شده در «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» و «سند دانشگاه اسلامی» با رویکردی تحول گرایانه و مسأله محور در راستای تحقق «تمدن نوین اسلامی» به انجام رسانید.
توفیق روزافزون جنابعالی را در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنهای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.
🗒رزومه دکتر احمدحسين شريفي
https://asatid.iki.ac.ir/?prof=1455
کانال دکتر شريفي در پيام رسان ايتا:
@Ahmadhoseinsharifi
آدرس سايت و کانال موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني ره
@iki-ac.ir
www.iki.ac.ir
هدایت شده از احمدحسین شریفی
گزارش روزنامه فرهیختگان.pdf
574.2K
✍️گزارش تفصیلی روزنامه فرهیختگان از گفتگوی دکتر علی پایا و دکتر احمدحسین شریفی با موضوع «علوم انسانی اسلامی: محالاندیشی یا واقعبینی؟»
🔶این گفتگو در تاریخ ۲۷ آبان ۱۴۰۰ به ابتکار مجمع عالی علوم انسانی اسلامی برگزار شد.
علاقمندان میتوانند فایل کامل صوتی این جلسه را از لینک ذیل دریافت کنند:
http://icih.ir/icih.ir/sadra/Sharifi&Paya000827.MP3
#علوم_انسانی_اسلامی
@Ahmadhoseinsharifi
🌹
هدایت شده از مجمع عالی علوم انسانی اسلامی
حجتالاسلام والمسلمین دکتر احمدحسین شریفی دبیر مجمع عالی علوم انسانی اسلامی و دکتر علی پایا دانشیار مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور، با موضوع «علوم انسانی اسلامی: محالاندیشی یا واقعبینی؟» گفتوگو خواهند کرد.
این نشست علمی به بهانه معرفی و نقد کتاب «علم دینی، علم بومی و علم اسلامی: محالاندیشی یا دوراندیشی» اثر دکتر علی پایا و با حضور دکتر سید محمدتقی موحد ابطحی عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی به عنوان کارشناس مجری به صورت مجازی و در تاریخ 27 آبانماه سال جاری از ساعت 18 تا 20 برگزار خواهد شد.
علاقمندان برای شرکت در این جلسه میتوانند به لینک www.iwo.ir/elmedini مراجعه کنند.
مجمع عالی علوم انسانی اسلامی
@icihch
هدایت شده از قرارگاه راهبردی جوانان مومن و انقلابی🇮🇷
سرجوخه کیست؟!/ پاسخی به مینیسریال اسرائیلی «تهران»
🔹از ابتدای شروع سریال «سرجوخه» که این شبها روی آنتن شبکه سه سیما است، نیروهای اطلاعاتی از شخصیتی یاد میکردند که تنها یک تصویر نقاشی شده از او در مقر شهید مغزیان نصب شده بود. هدف ماموران امنیتی دستگیری این فرد بود که از او به عنوان «سرجوخه» نام برده میشد.
ماهیت «سرجوخه» چیست و او چه کرده که نیروهای اطلاعاتی ایران در پی او هستند؟
🔹تا اینجای سریال مشخص شده که نام اصلی «سرجوخه» یوری گال (Uri Gal) است. «یوری گال» رئیس میزِ ایران در موساد است که در سریال سرجوخه محور تمام خرابکاریها و ترورها قرار میگیرد. ترورهایی که موساد بعضاً مسئولیتِ آن را به عناوین مختلف پذیرفته است!
🔹جنگِ اطلاعاتی ایران و اسراییل مدت زیادی است که شروع شده؛ این جنگ وقتی شکل پیچیدهتری به خود میگیرد که وارد حوزه عملیات روانی شود. این گونه است که اسراییل مینیسریال «تهران» را میسازد و ایران نیز در پاسخ، سریال «سرجوخه» و «خانه امن» را علیه موساد تولید میکند؛ خرابکاری صنعتی، ترور دانشمندان ایرانی، انفجار و آتش سوزی و تلاش برای ایجاد بحرانهای مصنوعی در مانیفست موساد علیه ایران تعریف شده است.
🔹«سرجوخه» به دنبال تبیین کارکرد مهندسی اجتماعی موساد و پاسخ به این پرسش است که موساد این عملیات تروریستی را چگونه سازماندهی میکند؟ و از چه کسانی (آگاه و یا ناآگاه) برای اجرای آنها بهره میبرد؟
🔹عنصر «آگاهی» میتواند جامعه را در مقابل ویروسهای مرگبار مقاوم کند. آنچه در اتاقِ فکرِ موساد با طبقهبندی سّری مصوب میشود را میتوان با تولید فیلم سوزاند! ساکنان این اتاق وقتی با آگاهی تودهها مواجه شده و نتوانند منویات خود را عملی کنند، مجبور میشوند در همان اتاقهای فکر محبوس شده و صرفاً نظریهپردازی کنند!
╭━━━⊰◇⊱━━━╮
@javaan_enghelabi🇮🇷
╰━━━⊰◇⊱━━━╯
📱کانالهای اداره رسانه و روشهای نوین تبلیغ در پیام رسان ایتا جهت بهره برداری معرفی میگردد.
🎚کانال اطلاع رسانی معاونت فرهنگی تبلیغی:
اطلاع از آخرین اخبار، رویدادهای فرهنگی تبلیغی و اخبار دوره های آموزش تبلیغی (آموزش سواد رسانه، آموزش تدوینگری فیلم، آموزش طراحی با فتوشاپ، آموزش نویسندگی، آموزش داستان نویسی، آموزش های تبلیغ مجازی و...)
eitaa.com/farhangi_whc
🎀کانال مکتب گراف:
بهره برداری از تولیدات موضوعی و مناسبتی بانوان طلبه و مبلغ شامل کلیپ، پادکست، عکس نوشته، استوری و...
eitaa.com/tolid_whc
🗂کانال محتوای تبلیغ مجازی:
کانالی که در آن محتوای مفید تبلیغی که توسط سایر مراکز تولید شده است جمع آوری میشود
eitaa.com/joinchat/2307653764C311546f423
✨دنیای استیکر:
تازه ترین استیکرهای موضوعی و مناسبتی برای استفاده در ایتا
eitaa.com/joinchat/3445751919C9a1a7ee755
⏱کانال قطب نما:
بررسی سمت و سوی اهم مسائل مطرح شده در فضای مجازی در سریعترین زمان ممکن
eitaa.com/joinchat/244187288Cfba1f330a9
🖋کانال تک نوشت:
مجموعه متن کوتاه با موضوعات مختلف به قلم بانوان طلبه
eitaa.com/taknevesht_whc
🖌کافه قلم:
بهره برداری از متن ادبی، داستانک، شعر و... که توسط بانوان طلبه تولید شده است
https://eitaa.com/joinchat/1138884699C5d0e00a7bc
🛠کانال ابزار محتوا:
بهره برداری از ابزار شامل تصاویر با کیفیت، صوت، افکت و... برای تدوینگری فیلم و کلیپ و طراحی پوستر و...
eitaa.com/joinchat/865796147C36cb862dc8
اداره رسانه و روش های نوین تبلیغ
🔰@hawzah_khaharan_qom
مدیریت حوزه علمیه خواهران استان قم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠خداوند متعال ما را و شما را از جمله این افراد قرار دهد آمین رب العالمین
🌷🇮🇷🌷
هدایت شده از تربیت و حکمرانی
بچهتر که بودم، یک #سریال_تلویزیونی پخش میشد که عاشقش بودم؛ عاشق خود سریال نه، عاشق قهرمانهای آن و مخصوصاً بزرگترین قهرمان داستانش.
من در این #احساس_عاشقانه تنها نبودم و نیستم، چون خیلیها را میشناسم که عاشق این قهرمانهای جنگلی بودند؛ حتماً شما هم کسانی را میشناسید.
بزرگتر که شدم، فهمیدم #میرزا_کوچک_خان پیش از آنکه جنگلی شود، حجرهنشین #مدارس_علمیه بوده و درس طلبگی میخوانده است. حتی در نقلی خواندم که #قریب_الاجتهاد بوده است و اگر قدم در میدان مبارزه نمیگذاشت، شاید یکی از نامداران #فقه_شیعه میشد. اما فقهی که #میرزا_یونس_استادسرایی نزد استاد خود خوانده بود، یک #فقه_سیاسی بود، نه فقهی منزوی و بیاعتنا به شرایط اجتماعی کشور.
اینکه میرزا یک #طلبه قریب الاجتهاد بوده، برایم مهم است و مباهات میکنم که در کسوت چنین تبار پرافتخاری زیستهام؛ ولی میرزا حتی اگر این عناوین را هم نداشت، برایم بسیار محترم بود.
آنچه میرزا کوچک جنگلی و امثال او را در نظر ما چنین بزرگ میکند، #مجاهد بودن او است؛ او به #بنده_صالح بودن بسنده نکرد و دانست که باید #مصلح باشد و این اصلاح جز با جهاد ممکن نیست.
یکی از آرزوهایم این بوده و هست که روزی به زیارت مزار این مرد بزرگ در استان #گیلان مشرف شوم و از تربت مطهرش تبرک بجویم. از نظر من او میرزا کوچک جنگلی نبود؛ میرزا بزرگ بود.
کاش آنها که عکس مبارزان و عدالتخواهانی مثل #چگوارا و #فیدل_کاسترو و مانند اینها را بر دیوار اتاق خود نصب میکنند و آنها را الگوی خود میدانند، این قهرمانهای وطنی را هم میشناختند و #قهرمان_ملی و دینی میدانستند.
🆔️ @rajaaei_ir
هدایت شده از ویدیوهای رهبر انقلاب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥#نماهنگ| مرد هویت ساز
مهمترین نیاز جوانان، #هویت است...
#رهبر_معظم_انقلاب
سالروز #شهادت_میرزا_کوچکخان_جنگلی
@video_khamenei
@t_manzome_f_r
📔 کتاب " *کت چرمیات را پاره کن* "
▫️نویسنده: ضحا چیوایی
▫️تصویرگر: ربابه قاسمی
درونمایه:
قانونِ *نسبت دنیا به آخرت = رحم مادر به دنیا*
✍ ماجرای کتاب، ماجرای مقایسهی جریان رشد دو دانۀ کوچک در آغوش خاک است!
یکی از آنها خود را در بستر خاک نرم و مناسب میبیند و دیگری در میان قلوههای سنگ...
آنها اختیاری در انتخاب محل زندگی خود نداشتهاند و حالا باید مسیر رشد را طی کنند. مسیری که با سر زدن از خاک و تولد در دنیای بیرون از خاک، تازه آغاز میشود ...
▫️قیمت پشت جلد؛ ۳۰.۰۰۰ تومان
🛍 آیدی جهت؛
۱ـ عضویت کودک در #باشگاه_انسانی_کودک_و_نوجوان
۲ـ ثبت سفارش کتاب
در پیامرسانهای " تلگرام، ایتا، بله، سروش 👇
@chi_hum_club
هدایت شده از جواد فدایی
✨در دامن مادر، بچه ها بهتر تربیت می شوند تا در پیش استاد.
آن علاقه ای که بچه به مادر دارد به هیچ کس ندارد. و آن چیزی که در بچگی از مادر می شنود یا می بیند، آن نقش می بندد در قلبش؛ و تا آخر همراهش هست. مادرها باید توجه به این معنا بکنند که این بچه ها را خوب تربیت کنند، مزکّی تربیت کنند؛ یک مدرسۀ علمی ـ ایمانی باشد دامنهایشان، و این یک مطلب بسیار بزرگی است که از مادرها می آید. و از کس دیگر نمی آید. آنقدری که بچه از مادر چیز می شنود از پدر نمیشنود. آنقدری که اخلاق مادر تأثیر دارد در بچۀ کوچولوی نورس و به او منتقل می شود از دیگران نمی شود، مادرها مبدأ خیراتند و اگر خدای نخواسته مادری باشد که بچه را بد تربیت کند، مبدأ شرورند.
یک مادر ممکن است که بچه را تربیت کند و خوب تربیت کند، و آن یک بچه یک امت را نجات بدهد و ممکن است که بد تربیت کند و موجب هلاکت یک امت بشود
صحیفه امام، ج۹، ص ۱۳۶
🌷🇮🇷🌷
هدایت شده از گزیده های حاج قاسم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📲تیزر مستند محاصره ۳۶۰ درجه
📺زمان پخش جمعه ساعت ۲۳ شبکه یک سیما
💢 گفتگوی آیت الله سید رضی شیرازی با آیت الله خویی در مورد خروجی حوزه
حدود سي سال پيش به مناسبت فوت مرحوم آقا ميرزا عبدالهادي شيرازي، به عتبات مشرف شدم. خدمت آيتالله خويي رسيدم. در اين باره با ايشان، صحبت مفصّلي كردم. از جمله: از ايشان سوال كردم: فايده حوزه چيست؟
ايشان با تعجب پرسيد: «اين چه سوالي است.»
اشاره كرد به آقا سيد علاءالدين بحرالعلوم، كه در آن جلسه حضور داشت و گفت:
«فايدهاش، تربيت دهها نفر مانند ايشان و نوشتن كتابها وتقريرها و ...»
گفتم: پاسخ سوال من داده نشده. با اين همه كه فرموديد، ما چند نفر داريم كه بتواند اسلام را در دنيا، به صورت منطقي و درست تبليغ كند؟
فرمود: «زياد هستند.»
گفتم: «ممكن است نام ببريد.»
فرمود : «آقا سيد محمدباقر #صدر، شيخ محمدرضا #مظفر.»
ايشان، ديگر اسم كسي را نبردند.
گفتم: آيا اين افراد را برنامة حوزه تربيت كرده است، يا خودشان انگيزه داشتهاند؟
فرمود: «خودشان برنامه داشتهاند.»
گفتم: كار خوبي كردهاند؟
فرمود: «بله»
گفتم: پس چرا شما آن را تعقيب نميكنيد؟
فرمود: «نميشود»
گفتم: شما آقاي #طباطبایی را ميشناسيد؟
فرمود: «بله، از رفقاست.»
گفتم: ايشان در قم همين روش را دارند. ايشان افرادي را كه پاسخگوي نياز زمان باشند، تربيت ميكند، به جاي متخصص شدن در فقه و اصول
گفت: « ايشان تك است و خود را تضحيه كرده است.»
گفتم: پس ما از نجف مأيوس باشيم.
فرمود: «نه. من به سهم خود، حاضرم هرچه را شما بگوييد، انجام دهم؛ ولي، مانعي وجود دارد و آن، متقدسين هستند. يك وقتي ما خواستيم يكي از همين افرادي را كه اهل تحقيق و نوشتن مقاله دربارة مسائل روز بود، [منظور ايشان آقاي محمدتقي #جعفری بود] كمك كنيم و مورد توشيق قرار بدهيم، مورد اعتراض برخي از اين متقدّسين واقع شديم، به طوري كه گفتند: سهم امام را در ترويج غيرفقه و اصول به كار ميبرد!»
🌿 👈 چهار توصیه آیت الله سید رضی شیرازی به حوزه علمیه و طلاب
♦️ کانال حوزه علمیه تمدن ساز:
✅ @feghheakbar
هدایت شده از مدیریت آموزشی تربیتی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📶 آمادهاید برای اینکه با برنامههای دانشآموزان ژاپنی همراه بشید؟
🎥 در این نماهنگ، برنامه یک روز دانشآموزان در مدرسه را ببینید.
☑️ در این سبک، بچهها چقدر مهارت زندگی کردن یاد میگیرند؟
.
.
#تربیت #نوجوان #کودک
#مهارت_های_زندگی
هدایت شده از :: ماهنشان؛ تربیت اسلامی ::
📺مجموعه #مستند نهالی برای فردا
🎞️قسمت "تربیت دینی و اخلاقی"
🔍موضوع #تربیت_دینی و اخلاقی در نظام آموزشی ما، مسئله ای چالش برانگیز است که با توجه به واقعیات موجود، رویکرد آموزش و پرورش به این موضوع و نوع تالیف کتب دینی و قرآن مدارس، متاسفانه اهداف مورد نظر نظام آموزشی در این زمینه، محقق نشده است.
💡طرح فهم قران، طرحی است برای قرآنی کردن فضای آموزش و پرورش که تحت شش دوره ی رشد(دریافت شده از منظر قرآن)، انجام می پذیرد. سه دوره از این شش دوره، فردی و سه دوره ی دیگر اجتماعی است.
💡در این مستند شاهد روایت تفکر تغذیه کننده ی این طرح و شیوه ی اجرای آن هستیم. معلمان قرآن در این مستند، بخش هایی را با تعیین هدف و نکات آموزشی شرح میدهند.
📌برای تماشای این قسمت از مجموعه مستند" نهالی برای فردا" به لینک زیر مراجعه کنید
aparat.com/v/zKqIW
#سینما_مدرسه
#سینمای_تعلیموتربیت
🔰
https://eitaa.com/ali_fatemipour
°❁°═━═━°❁°
هدایت شده از راهنمایی رساله 🇵🇸
طرح های همایتی.m4a
35.5M
گزارش صوتی نشست وبیناری دبیر محترم دبیرخانه حمایت از طرح های پژوهشی
✅سوالات پاسخ داده شده
1. حمایت دبیرخانه از طرح های پژوهشی چه مقدار است؟
2. آیا پایان نامه های سطح سه و چهار هم مورد حمایت قرار می گیرند؟
3. مدت زمان تصویب طرح را اعلام کنید و آیا به سرنوشت طولانی مدت مضوعات پایان نامه مبتلی خواهد شد؟
4. آیا حمایت از طرح ها شامل مقاله هم می شود؟
5. آیا موضوعاتی که مصوبه قطعی دبیرخانه نیست مورد حمایت قرار می گیرد؟
6. چند طرح از سوی یک نفر مورد حمایت دبیرخانه قرار می گیرد؟
7. آیا دبیرخانه به المقربون هم سابقون و یا السابقون هم المقربون توجه دارد یا نگاه یکسان به همه طرح ها خواهد داشت؟
8. آیا کتابی که قبلاً تالیف شده مورد حمایت قرار می گیرد؟
9. چه راهکاری برای جلوگیری از انتخاب چندین نفر از یک موضوع مصوب دارید؟
🌐لینک کانال معاونت پژوهش حوزه علمیه البرز در ایتا:
https://eitaa.com/pazhoohesh_alborz/1
💐🍃🌿🌸🍃🌾🌼
🍃🌺🍂
🌿🍂
🌸
✅لطفاً معرفی کانال فراموش نشود.
✅ ارسال متن پیام همراه با لینک باشد.
https://eitaa.com/myganj
🌸
🌾🍂
🍃🌺🍂
💐🍃🌿🌸🍃🌼
هدایت شده از مناهج 🇵🇸🇮🇷
🗂 مرور پرونده #تحول_کتب_درسی
🌀 درآمد:
https://eitaa.com/manahejj/3993
🌀 پرونده تصویری و کلیپها:
aparat.com/playlist/1004775
🌀 تیزر مصاحبه با آیت الله شب زنده دار
https://eitaa.com/manahejj/3972
🌀 تفکیک ساحت «مبارزه برای تحول» از ساحت «علم آموزی»
https://eitaa.com/manahejj/3995
🌀 تغییر کتب درسی، بهانهای تازه برای جنجال جریان «تحولشعار»
https://eitaa.com/manahejj/3996
🌀 مهمتر از تغییر کتب درسی
https://eitaa.com/manahejj/4025
🌀 سابقه و چیستی تحول متون درسی حوزههای علمیه
https://eitaa.com/manahejj/4028
🌀 ضرورت ترسیم «الگوی تدوین متون درسی حوزههای علمیه»
https://eitaa.com/manahejj/4031
🌀 مسیر درست تحول کتب درسی
https://eitaa.com/manahejj/4032
🌀 کدام کتاب باید جایگزین شود؟
https://eitaa.com/manahejj/4035
🌀 حفظ نقاط قوت، لازمه ی هر تحول موفق
🔢 در چهار قسمت:
https://eitaa.com/manahejj/4039
https://eitaa.com/manahejj/4043
https://eitaa.com/manahejj/4051
https://eitaa.com/manahejj/4077
📌 این پرونده همچنان باز است و ادامه دارد...
✅ با مناهج همراه باشید
@Manahejj
هدایت شده از مناهج 🇵🇸🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌀 لزوم تدبیر برای آیندهای که فرزندانتان را در خانههایتان در مشت میگیرند
📝 آیندهای که محقق شد، اما مطالبات برآورده نشد!
🎥 امام حوزه
🔸 ما هم با این دردسرهایی که ملاحظه میکنید، ایستادهایم برای اینکه آن آینده را، امروز تأمین کنیم؛ اگر نکنیم، اثر سوء این عمل ما آن روز خواهد بود. ما مسئول خواهیم بود. باید این فکر را در حوزه نهادینه کنید.
♨️ هم مدیران حوزه، هم شورای عالی حوزه، هم بزرگان حوزه، هم حضرات مراجع باید این را بدانند و به این توجه کنند که ما امروز باید به فکر حوزهی قم یا اصفهان یا مشهد یا بقیهی شهرها در بیست، سی سال آینده باشیم. سی سال آینده یعنی چه؟ یعنی دنیایی که احتمالاً هیچ شباهتی با امروز ندارد...
آن روز ای بسا صاحبان افکار گوناگون، مکاتب گوناگون، نحلههای منحرف، صاحبان اغراض فاسده بتوانند خیلی آسان فرزندان شما را در خانههایتان در مشت بگیرند، در تصرف بگیرند؛ شما هم هیچ کار نتوانید بکنید. فکر آن روز را حوزهی علمیه باید بکند. مسئول، حوزهی علمیه است.
✅ مسئول دینداری مردم، روحانیت است. روحانیت هم مولود و ساختهی دست حوزهی علمیه است. با این نگاه مسئولیت را بسنجید؛
🔻 این جوری توزین بکنیم مسئولیت را، تا بفهمیم بر دوش ما، بار سنگینی که هست، چیست.
📌 مطالعه بیشتر:
https://eitaa.com/manahejj/4671
#تحول_حوزه
#امام_حوزه
#شورای_عالی
#مرکز_مدیریت
#تحول_برزمین_مانده
@Manahejj
🔰 نشست تخصصی آنلاین «تعارضات نوجوان با خانواده؛ چرایی و چگونگی پیشگیری و درمان آن»
🌀 ویژه طلاب سطح سه مشاوره اسلامی و مطالعات خانواده و عموم علاقهمندان
🔹مشاهده آنلاين: dte.bz/eett
🇮🇷 مؤسسهآموزشعالیحوزویعلامهمجلسی
🇮🇷 دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
🌹 کتاب «طرحوارهها در روابط همسران؛ آسیبها و راهکارها» منتشر شد
🔹 روح الله بابایی، رئیس اداره نشر دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان خبر داد؛
📝 مرسلات: dte.bz/625mo
📝 خبرگزاری کتاب ایران: dte.bz/625ib
📝 باشگاه خبرنگاران: dte.bz/625yj
📝 خبرگزاری ابنا: dte.bz/625ab
📝 خبرگزاری ایکنا: dte.bz/625iq
📝 خبرگزاری موج: dte.bz/625mj
📝 خبرگزاری حوزه: dte.bz/625hw
📝 خبرگزاری بسیج: dte.bz/625bj
📝 صاحب نیوز: dte.bz/625sa
📝 ندای اصفهان: dte.bz/625ne
🇮🇷 دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان