♨️ #روزنامه_ای با منش #سکولاری
⛔️روزنامه جمهوری با مدیریت #مسیح_مهاجری از حامیان سینه چاک #برجام و #حسن_روحانی، که در پرونده خود نقد از شورای نگهبان، نیروها و نمایندگان انقلابی مجلس و برگزاری عزادری های محرم در دوران کرونا را می بینیم...
برداشت های قرآنی یک امام جمعه را با ادبیات سبک و سکولاری مورد نقد قرار داده و مطرح کرده؛
سوال از امام جمعه شیراز/سندهمکاری 25ساله با چین را چرا به قرآن نسبت می دهید؟! مستند کردن چنین موضوعاتی به قرآن کریم، اقدامی اصولی نیست. وصل کردن این قبیل موضوعات به قرآن، اقدامی اصولی [نیست]...
✍🏼 سئوالی که در اذهان مردم است و باید از این #شیخ_اصلاح_طلب پرسید این است که؛
🔻اشکال از برداشت ها قرآنی آن #امام_جمعه نیست، بلکه از شماست که با مدیریت پیر خود و هم حزبی هایتان چهار دهه است مناصب کشور را تسخیر کرده اید؟!
🔻ای کاش آزادگی در بیان و اعتقاد طلبه بودن را به انتصابات از طرف رئیس جمهور نمی فروختید و کمی هم پای درد دل مسائل، مطالبات و مشکلات مردم می نشستید...
🔺شما که با #تحریف، سابقه ی برداشت های ذوقی از اعتقادات را دارید چرا برافروختید؟!
مردم "درس مذاکره خواندن عاشورا" و "انتقاد از امام معصوم،ع،" را از طرف هم کیشان شما فراموش نکردند، (هر چند آن حرکت ها با نقد جدی برخی مراجع معظم تقلید، شفاف سازی شد) ولی باید گفت، انحرافات #لیبرالی شما کماکان ادامه خواهد داشت.
#میثم_میر_طاهری
#حوزه_سکولار
#جریان_انحرافی
#نفوذ
https://eitaa.com/howzehsecular
♨️ مبدل سازی سید صادق به آیتاللهالعظمی
🔻 موضوع مبدل سازی سید صادق به آیتاللهالعظمی در سال ۱۳۸۰ همراه با گسترش شدید فضای رسانهای و تغییرات اساسی درروند اطلاعرسانی و ارتباطات در ایران انجام گرفت؛ موضوعی که سبب شد تا روند فعالیت حزب کربلاییها حول بیت شیرازی، ماهیتی سایبری یافته و فعالیتهای #فرقهی_شیرازی در حوزههای مختلف، بر بهرهکشی حداکثری ایشان از ظرفیت فضای سایبر و حول استفادهی حداکثری از قاب مدیا استوار گردد.
🔺 البته ازآنجاکه فرقهی شیرازیها، امام حسین(ع) را مایملک خود دانسته و امر مرجعیت را ودیعهای الهی در خاندان خود میدانند، لذا حضور پررنگ این فرقه در فضای سایبر نیز عموماً با بِرند و عنوان امام حسین و #مرجعیت همراه بوده است.
🔷 اینهمه در حالی است که فعالیتهای رسانهای سید صادق را نمیتوان منحصر در تمرکز ایشان بر موارد اختلافی میان شیعه و اهل سنت دانست و حضور فعال ایشان در تعارض با نظام اسلامی، بهعنوان امالقری، بهگونهای ویژه قابلملاحظه میباشد که مصداق آن را میتوان در نقش این فرقه و شبکههای ایشان، طی وقایع #فتنهی ۱۳۸۸، بهروشنی پیگیری نمود.
🔸درمجموع فرقه شیرازیامروزه علاوه بر آنکه وهن شیعه، در منظر عموم انسانهای مسلمان و غیرمسلمان را فراهم میسازد، مواضع وحدتبخش امام امت در بیداری اسلامی را نیز هدف هجوم خود قرار داده است.
#سید_علی_شبستری
#حوزه_سکولار
#نفوذ
https://eitaa.com/howzehsecular
💮 #شهادت_زین_العابدین (علیه السلام)
🔹بعد از قضیهی کربلا - آن فاجعهی بزرگ - و فداکاری بینظیر اباعبداللّه(علیهالسلام) و اصحاب ویاران و خانوادهاش در آن محیط محدودی که رخ داد، حادثهی اسارتها، پیام را باید منتشر میکرد و خطبهها و افشاگریها و حقیقتگوئیهای حضرت زینب(سلامالله علیها) و امام سجاد(علیهالسّلام) مثل یک رسانهی پرقدرت باید فکر و حادثه و هدف و جهتگیری را در محدودهی وسیعی منتشر میکرد؛
🏴 در کوفه، در شام، در بین راه، خیلیها از زبان زینب کبرا(س) یا امام سجاد(ع) یا از دیدن وضع اسرا، خیلی چیزها را فهمیدند...(امام،خامنه ای،28/11/1387).
✍🏼 خیلیها میخواستند حرارت و نور #شهادت را در جامعه اسلامی خاموش کنند در #انقلاب اسلامی ایران هم #عمامه بهسرهایی بودند که به فرهنگ جهاد و شهادت خدشه وارد کردند که حضرت امام ره در جواب آنها فرمودند:
🏴"من در اینجا از مادران و پدران و خواهران و برادران و همسران و فرزندان شهدا و جانبازان به خاطر #تحلیل_های_غلط این روزها رسماً #معذرت میخواهم و از خداوند میخواهم مرا در کنار #شهدای جنگ تحمیلی بپذیرد. ما در جنگ برای یکلحظه هم نادم و پشیمان از عملکرد خود نیستیم. راستی مگر فراموش کردهایم که ما برای ادای تکلیف جنگیدهایم و نتیجه فرع آن بوده است.
🏴 انقلاب به هیچ گروهی بدهکاری ندارد و ما هنوز هم چوب اعتمادهای فراوان خود را به گروهها و #لیبرالها میخوریم...(منشور روحانیت).
#حوزه_سکولار
https://eitaa.com/howzehsecular
💠 #جنگ_نرم_نفوذی_ها، #اصحاب بگوش باشند
🛑در ایام غربت آل الله و شهادت سرور و سالار #شهیدان هستیم.
⭕️ در این روزها که میلیون ها انسان آزاده برای عزاداری حضرت #سید_الشهدا و در غم #اسارت خاندان نبوت، به اقامه عزا مشغول هستند و از بی بصیرتی و بی معرفتی مردم آن زمان در عدم شناخت امام حاضر زمان خود ناله سر دادند و از غربت نائب و فرستاده امام حسین(ع)، در کوچه های #کوفه، گفتند و شنیدند؛ ولی امر مسلمین و نائب #امام_عصر (عج)، از جریان نفوذ خطرناکی صحبت کردند که اگر اصحاب آخر الزمانی امام عصر(عج) توجه نکنند؛ به بلای مردم سال ۶۱ هجری گرفتار خواهند شد!.
🔴معظم له در باب نفوذ فرمودند:
♨️دشمن قصد دارد کاری را که بوسیله عملیات نظامی از انجام آن ناتوان است، با #نفوذ و از راه هایی مانند #سند۲۰۳۰ و ساختن و تربیت کردن انسانهایی که مثل او #فکر و اهداف #عملیاتی او را پیاده کنند تا زمینه غارت ملت ها فراهم شود.
♨️الان هم شنیدهام سند ۲۰۳۰ در گوشه و کنار بوسیله آدم های #ناباب یا #غافل دارد اجرا می شود؛ این را باید به طور #جدی دنبال کنید.
✍🏼 همه مراقب باشند خصوصا افسران میدانی سپاه پیشرفت کشور (آموزش و پرورش)...
#میثم_میر_طاهری
#حوزه_سکولار
#نفوذ
https://eitaa.com/howzehsecular
🔻🔻🔹🔹🔹🔻🔻
♨️ #خط گم نشود❗️
🛑 آتش تهیه #توپخانه، حجیم و منظم پادوی لاری جانی و مهره #نفوذی تیم #رسانه_ای #اصلاح_طلبان در #حوزه_علمیه گرم شلیک است.
⭕️ به قول فرمانده قلب ها سردار شهید #حاج_ابراهیم_همت؛ هر وقت در میدان جنگ خط را گم کردید ببینید #دشمن کجا را می کوبد، همانجا خط خودی است.
♨️امروزه جهان اسلام با وقایع و حوادث بزرگ و پیچیده ای روبرو شده است؛ از بلای #کرونا، انفجار بندر بیروت، انقلاب سیاه پوستان #امریکا، تحریم های امریکا علیه ایران، مشکلات مسکن و گرانی در کشور و.... مشاهده می شود که راهبرد جدید این نوچه رسانه ای اصلاح طلبان زدن خطبای انقلابی است.
✍🏼 البته، زدن نیروهای انقلابی حوزه، توسط این پادوی، تشکل دوره ای اساتید حوزه، تعجب هم ندارد!. به هر حال گرفتن #حقوق_های میلیونی، کار رسانه ای علیه انقلابیون را هم می طلبد🗣
#محسن_جعفری
#حوزه_سکولار
#تشکل_دوره_ای_اساتید
#نفوذ
https://eitaa.com/howzehsecular
آخوند لیبرالی یا انقلابی‼️
اگر ملت اسلام به مبانی نورانی قرآن واقف گردد و به وظایف سنگین علماء و پیشوایان اسلام آگاه شود،روحانینماها و آخوندهای درباری در میان اجتماعها ساقط خواهند شد.صحیفه نور۱۹۶/۱ امام خمینی(ره)
🔴 روحانی نماها کسانی هستند که از ظواهر روحانیت برای منافع شخصی استفاده می کنند و چون از مباحث علمی و دینی و معنوی بهره ای نبرده اند به جای هدایت، زمینه های گمراهی را در جامعه فراهم می کنند. در نتیجه باعث بدبینی مردم نسبت به اسلام و روحانیت می شوند.
🔴 دشمنان اسلام همیشه سعی کرده اند که اسلام منهای روحانیت را ترویج دهند. آنان با کمک شبکه های ماهواره ای تلاش دارند تا با برجسته سازی آخوندهای لیبرالی، عالمان انقلابی را به حاشیه برانند.
♦️بنابراین لازم است برای خنثی کردن نقشه های شوم دشمن، از علمای انقلابی حمایت شود و فضلای حوزوی به واسطه آشنایی با مباحث جدید و مکاتب سیاسی مطرح، در بصیرت افزایی مردم نقش آفرینی کنند تا مردم بتوانند بین آخوند لیبرالی و انقلابی تفکیک قائل شوند.
🖋 #علی_عبادی
#حوزه_سکولار
#افول_آمریکا
#براندازان
https://eitaa.com/howzehsecular
♨️ سند ۲۰۳۰ و جای خالی عمارهای انقلاب
🔻 سند آموزش ۲۰۳۰ یونسکو که سال ۹۵ در کشور رونمایی شد، در بخش آموزش و پرورش دارای اهداف و چشماندازهایی است که با اهداف سند تحول بنیادین و بسیاری از ارزشهای ملی و مذهبی کشور در تضاد است.
🔻متاسفانه این سند توسط دولت غرب زده و بی تدبیر درحال اجراست. این حرف حسن روحانی که گفته بود: «من از این سند۲۰۳۰نخواهم گذشت و آن را تا آخر دولت دوازدهم دنبال میکنم» در واقع شمشیر تیزی است که علیه نظر مقام معظم رهبری در خصوص این سند ننگین از نیام بیرون کشیده شده است.
🔻 اینجاست که امام خامنه ای نیاز به عمار دارد ولی با صدای رسا باید فریاد کشید که #این_عمار؟
🔻 مظلومیت ولی فقیه اینجا ثابت می شود که تاکنون بیش از چندین مرتبه در مورد این سندِ استعمارگونه، هشدار داده است، اما مثل اینکه یک انقلابی واقعی در این دولت و دیگر نهاد ها نیست که جلوی خیانت نفوذی های غرب زده را بگیرد.
#سید_علی_شبستری
#حوزه_سکولار
#نفوذ
https://eitaa.com/howzehsecular
♨️ جنگ شناختی
🔹 امروزه دشمن روشهای جدیدی را برای پیادهسازی توطئههای خود به کار بسته است. دشمن میدان نبرد و بستر خصومت امروز خود را با امید به وابستگان فکری، فرهنگی و عملی خود در داخل و خارج دنبال میکند و در عرصهای به نام « #جنگ_شناختی» در حال پیگیری است.
🔻 جنگ شناختی ( congnitive warfare ) به معنای هدف قرار دادن قوه شناخت عموم مردم و نخبگان جامعه هدف با تغییر هنجارها، ارزش ها، باورها، نگرش ها و رفتارها، از طریق مدیریت #ادراک و برداشت است.
🔸این نوع جنگ، شکل تکامل یافته تر، پیشرفته تر، عمیق تر و وسیع تر #جنگ_روانی است که مبتنی بر جامعه شبکه ای ( با زیر ساخت رسانه های نوین) بوده و با مدیریت ادراک و برداشت انجام می گیرد.
🔻 در واقع می توان گفت، تغییر نگرش در جامعه، اختلال و خطا در دستگاه محاسباتی تصمیم گیران، اثر بخش کردن جنگ اطلاعاتی، ایجاد گُسست عاطفی – ادراکی بین اقشار جامعه و نخبگان با حاکمیت و زوال سرمایه اجتماعی، از کار ویژه های جنگ شناختی، در عصر ما به شمار می آید.
#سید_علی_شبستری
#حوزه_سکولار
#جنگ_شناختی
https://eitaa.com/howzehsecular
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📢کلیپ #بصیرت_قرآنی
💢مخالفین حرکت امام حسین_علیهالسلام_(به کربلا) سه دسته بودند:
🔹دسته اول: مخالفان امام، که امام را قبول ندارند!
🔹دسته دوم: امام را قبول داشتند ولی عافیتطلب بودند و امام شناس نبودند!
🔹دسته سوم: خواص از مسلمانان بودند مثل؛ امسلمه، عبداللهابنعباس، که از راویان حدیث هم بودند و برای امام هم دلسوزی میکردند.
🔸جواب امام حسین(علیهالسلام) با قرائت سه آیه از سورهمائده بود...
🔸امام خامنهای(مدظلهالعالی) فرمودند: در مورد امام بزرگوار هم همین سه جبهه وجود داشتند؛
🔹آمریکا،رژیمصهیونیستی و وابستگان آنها در داخل، اینها کسانی بودند که با اصل حکومت جمهوری اسلامی و نظام اسلامی و حاکمیت انسانی مثل امام بزرگوار مخالف بودند.
🔹بیعتشکنان، همان همرهان سست کمربند. وای از آن همرهان سست کمربند که در مقابل خواستههای دنیایی نتوانستند مقاومت کنند!(امثال طلحه و زبیر بودند)...
🔹ناآگاهها، کسانی که در مقابل امام بزرگوار ما، موقعیت کشور را، موقعیت انقلاب را، موقعیت ملّت ایران را نفهمیدند، جبههبندی دشمنان را نشناختند، شیوههای دشمنیِ دشمنان را درک نکردند، به چیزهای کوچک سرگرم شدند، عظمت حرکت امام را نتوانستند تشخیص بدهند.
💢امروز هم همین سه گروه در مقابل نظام اسلامی صف آرایی کردند. (14/3/1397).
#حوزه_سکولار
https://eitaa.com/howzehsecular
♨️در همچین مواقعی اصلاً به چشم نمیآیند
💢مدت زمانی از اهانت به ساحت قرآن کریم و پیامبر اکرم(ص)، در کشور #سوئد به بهانهی آزادی میگذرد و دغدغه مندان به اسلام ناب محمدی(ص) در واکنش به آتش زدن قرآن در سوئد و بازنشر کاریکاتور موهن پیامبر اکرم(ص) موضع صریح گرفته اند.
🔹اما متاسفانه مدعیان #اصلاحطلب و روشنفکرنمای حوزوی که به بهانههای واهی دم از #وهن مذهب و بدعت میزنند عجیب سکوت کردند و خبری از آنها نیست. باید از آنان پرسید: نکند اهانت به قرآن و پیامبر(ص) را هم با منافع حزبی میسنجید و عبور از خط قرمز نمی دانید؟!
✍️ البته بدانند؛ حوزه انقلابی در مقابل اسلام هراسی و اسلامستیزی منفعل عمل نخواهد کرد و بااراده بیشتری به تعمیق و ترویج معارف قرآنی خواهد پرداخت...
🖌رونوشتبه:
#مجمع_خود_خوانده_محققین_و_مدرسین
#تشکل_نشست_دور_های_اساتید
#دانشگاه_مفید،
#دانشگاه_ادیان_و_مذاهب
#حوزه_سکولار
#میثم_میر_طاهری
https://eitaa.com/howzehsecular
♨️ اسلام جعلی
🔹 امام خمینی(ره) در اواخر عمر خود دو گونه اسلام را مطرح میکنند که با یکدیگر تضاد گفتمانی و افتراق در مبانی و مبادی فرانظری دارند. طرح این دو گونه اسلام در اندیشه سیاسی #امام_خمینی(ره) خود را به صورت #اسلام_ناب_محمدی(ص) و #اسلام_آمریکایی نشان میدهد.
🔻ایشان اعتقاد دارند که دشمنان اسلام برای نابودی و مهار قدرت و نفوذ این دین الهی، سعی در انحراف آن دارند و به همین منظور، ایده #اسلام_سازش_کار و آمریکایی را سازماندهی کردند و از این طریق سعی در استحاله و دگرگونی اسلام راستین داشتند و در این مسیر، توانستند حامیان و بازوهای اجرایی خاص خویش را بیابند و از طریق عوامل خارجی و نفوذیهای درونی برای گسترش این انحراف در دین اسلام کوشیدند.
🔸 در ادبیات و اندیشه امام خمینی(ره) این اسلام از آموزههای راسخ اسلامی منحرف شده و در مبانی و اصول رفتاری آن دگرگونی های زیادی اتفاق افتاده است.
🔻مهمترین ویژگی این اسلام جدایی دین از سیاست( #سکولاریسم) است که همین موضوع، ماهیت آن را پوچ و تهی ساخته است و این موضوع، به شدت از سوی جریانات و گروه های مخالف اسلام مورد حمایت قرار می گیرد، زیرا اسلام سیاسی، مخالف سرسخت رابطه یکطرفه ظالم- مظلوم و یا استکبار- مستضعف است. به همین دلیل، یکی از مهترین دلایل شکل گیری این #اسلام_جعلی، دور ساختن جامعه اسلامی از کنش سیاسی و پرهیز از مداخله دیانت در عرصه سیاست می باشد.
#سید_علی_شبستری
#حوزه_سکولار
#جریان_انحرافی
https://eitaa.com/howzehsecular
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📺#موشن_گرافیک "خواب آشفته"
🔍نگاهی متفاوت به "#پروژه_نفوذ"
‼️استاد دانشگاهی که بیشتر به عنوان یک #چهره_ی_امنیتی شناخته میشود، چه نقشه ای برای ملت ایران در سر دارد!؟
❓#پوشش_جدید_نفوذی_ها برای #فریب_افکار_عمومی چیست؟
🔦باید دید دشمنان، اینبار چه #خواب_آشفته ای برای ملت ایران دیده اند!؟
👈با زوایای مختلف فاجعه ای که هوشیاری مردم مانع از بروز آن خواهد شد، بیشتر آشنا شوید...
#حوزه_سکولار
#شیعه_انگلیسی
#جریان_شیرازی
https://eitaa.com/howzehsecular
@paastu
💎جماران بی #امام ...
📆 وقتی پیام استکبار ستیز امام (قدسسره) به مناسبت سالروز شهدای 17 شهریور را می بینیم، با آنچه از وابستگان #جماران_نشین در جامعه رخ میدهد و نمود دارد، دو امام در اذهان شکل میگیرد.
🔰امام (ره) میفرماید:
"ایران اکنون با انسجام بیشتر و وحدت نظر بالاتر و قدرت زیادتر قوای مسلح به سوی هدفهای اسلامی- انسانی خود میرود و ملت هوشمند ایران با بیداری و هوشیاری برتر، بر پشتیبانی خود از دولت و مجلس و سایر ارگانها افزوده است و این تفالههای امریکایی را از سوراخهای خود بیرون کشیده و به مقامات مربوطه معرفی مینمایند. (روح اللَّه الموسوی الخمینی،صحیفه،ج15،ص: 194).
#امام
#حوزه_غیر_انقلابی
#لیبرال_ها
https://eitaa.com/howzehsecular
♨️آینده #حوزه...!
💢وقتی بزرگان #حوزه_علمیه فرمودند:"حوزه نباید سکولار باشد"، یعنی از آینده و حوادث آن باید مراقبت کرد!.
🔹نفوذ همیشه نظامی نبوده بلکه گاهی در قالب موجه و در لباس #روحانیت بهصورت مخفیانه کار میکند.
🔹غش کردن یکی از اعضاء #تشکل_نشست_دورهای_اساتید برای یکی از آقایان هم خواندن دارد؛
🔹(این همان تشکلی است که داعیه دار حمایت و تجمیع اساتید حوزه علمیه زیر یک عَلَم است!).
#حوزه_سکولار
#میثم_میر_طاهری
https://eitaa.com/howzehsecular
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚩زیر کدام عَلَم ایستادهایم
💢یار بصیر ولایت در فتنههای جمل و صفین، #عمار یاسر به یکی از حاضران گفت؛ ببین این افراد در گذشته زیر کدام پرچم ایستاده بودند؟!
🔹#نفوذ همیشه نظامی نبوده بلکه گاهی در قالب موجه و در لباس روحانیت بهصورت مخفیانه کار میکند به همین دلیل حضرت #امام (ره) و امام #خامنهای (مدظلهالعالی) بارها خطر نفوذ را گوش زد نموده اند.
🔹اینکه شخصی استاد ندیده در یک شهر، دل خوش به عمامه، لباس و رفتارهایی باشد که گمان میکرد خیلی خوش بخت است! و دست نوشته ای به عنوان بیانیه برایش تدوین کرده اند نشان دهنده ماموریت محوله ای است که باید انجام بدهد. اگر دقت کنید او دقیقاً بدوت تپُق موارد هشت، ده گانهای را، از روی مانیتور عنوان می کند که هندزفری حرفهای ضبط رسانه، گاهی با چرخش صورت روی محاسنش و صورتش نمایان میشود و بعضی جاها هم فیلم برش خورده است! ایشان تیکه کلام معروفی دارد که مرتب« خدمت شما عارضام! » در هر دقیقه از صحبت او مرتب بیان میشد ولی در این گفت و گو اثری از آن تیکه کلام نیست!.
🔹چقدر این نوع صحبت ها،با ادبیات رئیس جریان #شیرازی_ها هماهنگ است!!!
🔹حال که مردم در سال آخر #دولت بیتدبیر، با سختی شرایط را کنترل و مدیریت می کنند؛ یکباره یک روحانی نما(رضازاده #جویباری) در #فضای_مجازی متنی با ادبیات #آشنا و سفارشی قرائت می کند! این حرکت در زمانی است که مدتی پس از مراقبت های کرونایی و تعطیلی درسها، #حوزه_های_علمیه در حال بازگشایی است و قرار است درسها به صورت حضوری و مجازی، به صورت فعال برگذار شوند.
#حوزه_سکولار
https://eitaa.com/howzehsecular
⭕️ در توضیح گفتههای منتشر شده در #فضای_مجازی، این فرد فتنهگر باید اشاره کرد:
🔹قال الله تعالی:
«... انه من قَتَلَ نفساً بغیرِ نفسٍ او فسادٍ فی الارضِ فکانما قَتَلَ الناسَ جمیعاً و من احیاها فکانما اَحیا الناسَ جمیعاً. (مائده/آیه۳۲).
هر کس انسانی را بدون ارتکاب قتل یا فساد در روی زمین بکشد، چنان است که گویی همه انسانها را کشته و هر کس انسانی را از مرگ رهایی بخشد، چنان است که گویی همه مردم را زنده کرده است.»
شما اول جواب #خونهای ریخته شده مردم در فتنهای که سال 88 راه انداختید را بدهید بعد از #عدالت صحبت کنید!.
🔹سیدمحمد خاتمی؛ همان کسی است که به اعتقاد بسیاری از ناظران نقشی به مراتب مهم تر و پررنگ تر از دو فتنه گر دیگر، یعنی #موسوی و #کروبی دارد.
🔹به باور بسیاری از کارشناسان، پشتوانه های فکری و راهبردهایی که خاتمی و یارانش ارائه می دادند، منجر به عملکرد موسوی و کروبی می شد. در حقیقت می توان گفت موسوی و کروبی، تنها عامل اجرای فرامین خاتمی و اتاق فکر مرکزی فتنه بودند.
🔹رهبر انقلاب اسلامی فرمود:
«سال 88 اشكالاتى كه وارد شد، خسارتى كه به كشور وارد كردند و نگذاشتند كشور و ملت طعم آراء چهل ميليونى را درست بچشد، به خاطر تخلف از قانون بود.
يك عدهاى يا براى خاطر اغراض نفسانى، يا هدفهاى خلاف سياسى، از قانون تخلف كردند، خطا كردند، از راه غير #قانونى وارد شدند؛ هم به خودشان صدمه زدند، هم به #ملت صدمه زدند، هم به كشور صدمه زدند.
#حوزه_سکولار
https://eitaa.com/howzehsecular
✋یک سلامی هم عرض کنیم خدمت #روحانیون در سایه #دولت با توئیت به رونق اقتصاد کمک می کنند!...
👈 بعد از اینکه #هشتک تون ترند شد! بدونید یک سال بیشتر از دولتتون باقی نمانده است.
❗️وضعیت فرهنگ، اقتصاد و سیاست هشتاد میلیون انسان در کشور با هشتک زدن جلو نمی رود!
کار فقط با روحیه جهادی است که پیش میرود و به خودکفائی می رسد.
#برجام_بی_فرجام
#تشکل_نشست_دوره_ای_اساتید
#مجمع_محققین_و_مدرسین
#آشنا
#حوزه_سکولار
https://eitaa.com/howzehsecular
🖊بیانیهی امام #خامنهای(مدظلهالعالی):
✳️گناه بزرگ و نابخشودنی یک نشریّهی #فرانسوی در اهانت به چهرهی نورانی و قدسی حضرت #رسول_اعظم (صلّی الله علیه و آله) بار دیگر عناد و کینهی شرارتبار دستگاههای سیاسی و فرهنگی دنیای غرب با اسلام و جامعهی مسلمانان را آشکار ساخت.
❇️بهانهی آزادی بیان برای محکوم نکردن این جرم بزرگ که از سوی برخی سیاستمداران فرانسوی گفته شده کاملاً مردود و غلط و عوامفریبانه است.
❇️سیاستهای عمیقاً ضدّ اسلامیِ صهیونیستها و دولتهای استکباری عامل اینگونه حرکتهای دشمنانه است که هر چند یکبار بُروز مییابد. این حرکت در این برههی زمانی میتواند، به انگیزهی منصرف کردن ذهن ملّتها و دولتهای غرب آسیا از نقشههای شومی باشد که آمریکا و رژیم صهیونیستی برای این منطقه در سر دارند.
✅ملّتهای مسلمان بویژه کشورهای غرب آسیا، ضمن حفظ هوشیاری در مسائل این منطقهی حسّاس، باید هرگز دشمنیهای سیاستمداران و سردمداران غربی نسبت به اسلام و مسلمین را فراموش نکنند.
والله غالب علی امره(۹۹/۶/۱۸).
✍️ امام جامعه اسلامی در مورد غرب وحشی و "سیاستهای #عمیقاً_ضدّ_اسلامیِ_صهیونیستها و دولتهای استکباری تذکر دادند آیا وهن مذهب از این بالاتر؟! چرا سینه چاکانی که داعیه #مرجعیت و #کرسی_درس شلوغ در #حوزه را دارند حال سکوت کردند؟!
🔻بخشی از پرونده سیاه فرانسه علیه ما؛
🔹تزریق خونهای آلوده به HIV به جانبازان بیپناه
🔹کمک همهجانبه اطلاعاتی به صدام و حزب بعث در جنگ
🔹واگذاری جنگندههای میراژ و سوپر اتاندارد، که با موشکاگزوست مجهز بود و موشکهای رولاند،بالگرد و . . .
🔹توهینهای مکرر به مسلمین، اسلام و ساحت قدسی پیامبر اسلام(ص)
🔹پناه دادن و حمایت از منافقین جانی و...
https://eitaa.com/howzehsecular
💢 برشی از کتاب نوشته شده جناب آقای انصاری کرمانی در مورد شخصیت امام(ره)
🔻...چقدر شخصیت ها، مقدسین و سیاسیون و غیره بوده و هستند که به پای بقاء و تشخیص خودشان و اینکه از زبان ها نیفتند و یا مردم از خانه آنان به جای دیگر نروند حاضر شده و می شوند و یا راضی بوده و هستند که حتی اسلام و انقلاب و اتحاد و مردم نابود شوند ولی آنها بمانند!
🔻در اینجا ضرورتی نیست که من از ماجراهای #حوزه_قم و #تبریز و #آذربایجان و #لیبرال_ها و بعضی مقدسین دو آتشه و غیره پرده بردارم، ولی یک سئوال کلی است و آن این که چه مرضی و چه درد و بلایی است که در انسان رشد می کند که یک عالم پنجاه سال درس خوانده، یک سیاسی زندان رفته و رنج دیده و یک چهره مردمی و امثالهم و یا یک مقدس نماز شب خوان، با
#امریکا، #شوروی، #انگلیس، #فرانسه، بختیار، بنی صدر، رجوی، اویسی، اشرف پهلوی و صدام تکریتی و #اسرائیل و قطب زاده و غیره می سازد ولی با روح خدا و ولی امر مسلمین حاضر به صلح و تسلیم نیست
🔺این غیر از مرض خود خواهی و خود ستایی و نداشتن اخلاص، چیز دیگری نیست...!(ص۸۳).
✍🏼 جناب شیخ، این سئوال را مردم هم از شما و حزب فتنه انگیزتان داشته و دارند!
تاریخ فراموش نمی کند که در سال ۸۸ با #فتنه و آتش کشیدن #تهران و تقلب خواندن رأی مردم کام #پایتخت را هشت ماه تلخ کردید، هنوز خون نابه حق ریخته شده کشته شده ها، پرونده اش باز است و عذر خواهی نکردنتان عذری بدتر از گناه بود!.
#حوزه_سکولار
#میثم_میر_طاهری
https://eitaa.com/howzehsecular
♨️ #ماموریت جدید
🔹نوچه آقای لاری جانی و پادوی رسانه ای #اصلاحات_چیان، #فرید_مدرسی که سال هاست با نفوذ در اندرونی بیوت و دفاتر #علما فعالیت داشته اند، ظاهرأ سوژه ماموریت جدید خود را پیدا کرده و باتخریب و هشتک زدن، دنبال ترند کردن نام استاد حجت الاسلام پناهیان است.
🔹او خوب می داند برای سرپوش گذاشتن از ویرانی ها و عملکرد بد #دولت های هم حزبی اش چطور ذهن ها را از گرانی، رکود، افزایش قیمت کالا، قطع و قحطی آب مناطق جنوب تا شکست در #برجام بی فرجام و....چگونه منحرف کند.
🔹این حامی #نشست_دوره_ای_اساتید و مجمع خود خوانده #محقیق_و_مدرسین، نشان داده با ایجاد تقابل در بین #روحانیت بهتر به آب و نان می رسد.
#حوزه_سکولار
#تشکل_دوره_ای_اساتید
#نفوذ
#محسن_جعفری
https://eitaa.com/howzehsecular
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 اخلاق مکرونی: حق نداری با اسم کوچیک منو صدا کنی اما توهین به پیامبران آزاده!
🔻چند سال قبل در جریان سفر تفریحی مکرون به منطقه مونتوالرین هنگامی که او مشغول ملاقات و گرفتن عکس با تعدادی از حضار بود، یک نوجوان ناگهان مکرون را مورد خطاب قرار داد و گفت: " مانو، چطوری؟"
🔻ظاهرا این طرز صحبت نوجوان فرانسوی به مذاق رئیس جمهور فرانسه خوش نیامد و او بلافاصله این نوجوان را مورد خطاب قرار داد و گفت : " نه، نه، نه. تو نباید اینگونه با من صحبت کنی. باید به من بگویی " آقای رئیس جمهور یا قربان". این نوجوان که خجالت زده شده بود در جواب گفت: "ببخشید آقای رئیس جمهور، بله قربان."
🔻حالا وقتی از او درباره توهین نشریه شارلی عبدو سوال میکنند میگوید در کشور من آزادی بیان است!
#سرطان_اصلاحات
https://eitaa.com/howzehsecular
◼️سومین پدر معنوی اصلاح طلبان؛
♨️شیخ یوسف #صانعی درگذشت
#آنتی_سکولار
#انقلاب_اسلامی
#حامیان_فتنه_گران
https://eitaa.com/antisecular_ir
♨️شیخ یوسف صانعی درگذشت
♨️ صفحات تاریخ پر است از افرادی که با #رهبران_الهی حرکتی را شروع کردند، اما به دلائلی از راه آن رهبر انقلابی باز مانده و به #اجتهاد در برابر نص، عمل کردند! #صدر_اسلام بودند افرادی همچون #طلحة الخیر و #زبیر(سیف الاسلام) پس از مدت زمانی در مقابل #امیر_المومنین(ع) ایستادند، برخی از جانبازان این میدان هم سال ها بعد در #کربلا حجت خدا را به #شهادت رساندند.
♨️ در حرکت انقلابی حضرت #امام_خمینی(ره) نیز افرادی مشاهده می شوند که او را همراهی کردند اما به دلایلی واهی، نتوانستند بر عهد و پیمانی که با امام راحل و ملت انقلابی بسته بودند، باقی بمانند. آنان در حوادث مستحدثه به واسطۀ بی بصیرتی خود نتوانستند در فراز و نشیب های انقلاب اسلامی صبوری کنند و علم یاری گری را بر زمین گذاشتند. افرادی چون #منتظری، #آذری_قمی و #شیخ_یوسف_صانعی از این خواص مذبذب بودند که متأسفانه #انقلاب و راه امام خمینی ره، را با اجتهادات نابجا به چالش و انحراف کشید.
♨️ شیخ یوسف بر خلاف سیره و مکتب ناب حضرت امام ره، ادعای #مرجعیت داشت که متأسفانه به دلیل فتواهای شاذ و خارج از ضوابط استنباط، نگرانی برای جامعه مومنین ایجاد کرد، تا جایی پیش رفت که جامعه مدرسین و علمای بزرگ #حوزه_علمیه صلاحیت کرسی إفتاء را از ایشان سلب کردند.
♨️ اما تأسف اینجاست که؛ جریاناتی چون؛ روغن فکران غرب نما، اصلاح طلبان، فتنه گران باغی نظام اسلامی و... برای تقابل با راه امامین انقلاب، همیشه دنبال پدر معنوی برای جریان خود هستند تا حرف خود را از زبان آنان بزنند.
نمونه بارز آن، حمایت بی چون و چرای ایشان از فتنه گران آتش کشیدن پایتخت در سال ۸۸ با ادبیات دینی است که پس از سال ها هنوز هم خانواده ها، داغدار از دست دادن فرزندان خود در آن حوادث هستند.
💠فاعْتَبِرُوا يَا أُولِي الْأَبْصَارِ
https://eitaa.com/antisecular_ir
#مرجع_سازی به شیوه نفوذ
🔸یکی از دولتی ها در نامه نگاری های سریالی، به طرح برخی ادعاها و مسائل اقتصادی پرداخته که در جای خود قابل بررسی است اما فارغ صحت و سقم محتوای این نامه ها و نامعلوم بودن انگیزه انتشار آن در این زمان، کاربست تعابیر خاص برای یکی از اعضا و سران #نشست_دوره_ای_اساتید، امری عجیب و محل سوال است؟!.
🔸که از تعابیری چون؛«مرجع معظم تقلید شیعیان جهان»،«آیتالله العظمی»و «زعیم فرزانه»و «مرجع گرانقدر» استفاده کرده است!.
🔸این در حالیست که در سالهای گذشته، #نشست_اساتید و سران آن از سوی حوزویان با انتقادات فراوانی در باب نقض سلوک سلف صالح در باب مرجعیت گریزی روبرو شده است.
همچنین تا کنون از سوی برخی حوزویان بارها نسبت به اقدامات مشکوک بعضی جریان های سیاسی غربگرا برای دست اندازی در روند طبیعی و سنتی مرجعیت شیعه، هشدار داده شده است.
#آنتی_سکولار
#سکولاریسم_حوزوی
#خرده_جریان_اعتدال
#مرجع_سازی
#برجامیان_عاشق_آمریکا
@rozaneebefarda
https://eitaa.com/antisecular_ir
💠 گاهی ضعف در بینش سیاسی #مرجع_تقلید را تنزل میدهد.
✍ امام جمعه پردیسان قم، در یادداشتی در باب مرجعیت مطالبی نگاشتند که بخشی از آن تقدیم می شود؛
🔹خیلی از علما به این امر (ضعف در بینش سیاسی) دچارند و تحت تاثیر اطرافیانی که استفاده ابزاری از مرجعیت میکنند، از انقلاب و نظام فاصله پیدا می کنند و با آن زاویه می گیرند و دشمن هم با مکر و تزویر بر این فاصله گذاری تاکید می کند بویژه #تشیع_انگلیسی.
🔹قدرت تشخیص حقائق سیاسی نعمتی است که همه علماء از آن برخوردار نیستند و به دلیل #اجتهاد خود را بر حق هم می دانند.
🔹البته #اصلاح_طلبان هم از مقام خیلی از علما سوء استفاده کردند.
🔹مدعیان #مرجعیت متاسفانه زیاد شده اند، به خلاف سلف که هیچ کس داعیه نداشت چون خلاف تقوا می دانستند این عزیزان بهتر است مسیر خود را اصلاح کنند، همه ما عاقبت از دنیا می رویم در عصر #انقلاب_اسلامی مرجعیت تعریف خاص خود را دارد یک مقام علمی است تا منصبی ولایی باشد و باید #نظام_انقلابی و رهبری اش را کمک کند تا دشمن مایوس و ناکام شود و نباید به خاطر چند صباح زود گذر دل به منصبی ببندیم که اگر داوطلبش باشیم یا خدای ناکرده حق خود بدانیم، آخرت خود مان را تخریب نماییم.
✍ آیت الله قوامی-رییس بنیاد فقهی مدیریت اسلامی.
#مرجعیت_خود_خوانده
#شیعه_انگلیس
#نشست_دوره_ای_اساتید
#نفوذ
https://eitaa.com/antisecular_ir