eitaa logo
فرقه های بابیت و بهائیت
18هزار دنبال‌کننده
2هزار عکس
1.2هزار ویدیو
34 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فرید طلایی را یادتونه بخاطر دفاع از جمهوری اسلامی در استودیوی منو تو کتک زده بودن خبر ترور بیولوژیکش رو‌منتشر کرده آیا بین این حادثه و تعطیلی غیر مترقبه شبکه بهایی من و تو رابطه ای بود ؟؟؟؟ 🚫@bahaiyat🚫
🔹دستاوردهای انقلاب(۱۱) 🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹🔸 امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در راهپیمایی‌ها شرکت میکنند صحبت های مرحوم آیت الله ناصری از اساتید بزرگ عرفان و اخلاق اصفهان درباره راهپیمایی ۲۲ بهمن این انقلاب مورد تایید امام زمان علیه السلام است و ایشان در همه راهپیمایی ها شرکت میکنند 🎤مرحوم آیت الله رحمه‌الله علیه 🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹بدون تعارف با زندانی ساواک غذایمان را در ظرفی می‌خوردیم که در آن باید دستشویی می‌کردیم! چوبی که چاه توالت را با آن باز می‌کردند تا ته حلقم فرو کردند که تا ۲ هفته نمی‌توانستم چیزی بخورم. 🚫@bahaiyat🚫
🔴 ساعت ۲۱ امشب ۲۱ بهمن ماه همه با هم آماده می شویم و بانگ الله اکبر را بر دهان استکبارجهانی می کوبیم همنوا با رهبر بزرگ انقلاب اسلامی و به یاد امام و شهدای عزیزمان بانگ الله اکبر را سر می دهیم. 🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❤️همه با هم ساعت ۲۱ گلبانگ الله اکبر سر می دهیم 🌻|↫‌ 🌻|↫‌ 🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
برخی از اخبار خوب و دستاوردهای اخیر انقلاب.pdf
19.77M
🎊 به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن، فایل پی دی اف حاوی تصاویر گرافیکی زیبا درباره‌ی برخی از اخبار خوب و دستاوردهای اخیر انقلاب را تقدیم شما خوبان می‌کنیم. 🌸🌷🌺 ✨ به کمک یکدیگر و با انتشار حداکثری این اخبار خوب، نور امّید را بین مردم عزیز کشورمان افزایش می‌دهیم. 🏷 🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
▪️ازلی و خالی از اوصاف خلق ▪️ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ 📜قَالَ أَمِيرُ اَلْمُؤْمِنِينَ عَلَيْهِ اَلسَّلاَمُ: اَلْحَمْدُ لِلَّهِ... اَلَّذِي لَمْ يَسْبِقْهُ وَقْتٌ وَ لَمْ يَتَقَدَّمْهُ زَمَانٌ وَ لاَيَتَعَاوَرُهُ زِيَادَةٌ وَ لاَ نُقْصَانٌ وَ لاَ يُوصَفُ بِأَيْنٍ وَ لاَ بِمَ وَ لاَ مَكَانٍ 📄 امیرالمؤمنین علیه السلام فرمودند: سپاس از آن خدائى است که... وقتى بر او پيشى ندارد و دورانى بر او مقدم نبود فزونى و كاستى پيرامونش نباشند و وصف «كجا» و «براى چه» در او راه ندارد و مكانى هم ندارد. ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ 📚کافی شریف ج ۱، ص ۱۴۱ 🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✨ پیامهای امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) به امام خمینی (ره)، راز رهبری قاطعانه و پیروزمندانه‌ی امام راحل در پیروزی انقلاب ☑️ آیت الله سید علی اکبر قرشی در مصاحبه ای گفت: ▪️ سال‌ها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، یک روز در ارومیه شنیدم که آیت‌الله خزعلی در یک سخنرانی عمومی مطلبی قریب به این مضمون گفته است: 🔸 «امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) در جریان پیروزی انقلاب دوبار به رهبر انقلاب، امام خمینی پیام پیروزی داده است و هدایت فرموده است و این دو پیام به وسیله‌ی شخصی بزرگوار و معنوی به نام «لطیفی» که ساکن تهران است و من او را می‌شناسم، به امام خمینی ابلاغ گردیده است». ▪️ این مسئله برای من خیلی عجیب آمد و سعی کردم به حقیقت آن پی ببرم. تا اینکه چند ماه بعد در مجلس خبرگان، آیت‌الله خزعلی را دیدم و در آن مورد از ایشان سؤال کردم. آقای خزعلی مسئله را کاملاً تأیید کرد. گفتم: 🔹 «پس اگر من این موضوع را کتبی برای شما بنویسم، جواب مکتوب می‌نویسید؟». ▪️ گفت: 🔸 «بله، مانعی ندارد، شما بنویسید، من هر دو قضیه را در جواب شما می‌نویسم.» ▪️ من نوشتم: 🔹 «بسم الله الرحمن الرحیم. حضرت آیت‌الله خزعلی دامت برکاته. سلام علیکم و رحمة‌الله. راجع به اینکه آقای لطیفی دو دفعه مژده‌ی پیروزی را از طرف امام زمان (عجل الله ) به حضرت امام آورد، توضیح فرمایید.» ▪️ ایشان با خط خود در جواب نوشت: 🔸 «بسم الله الرحمن الرحیم. ❇️ ۱- پیام به پاریس که (آقای لطیفی از طرف امام زمان (عجل الله) به امام خمینی) فرمودند: 🔶 «شاه می‌رود، نگران نباشید». ▫️ امام راحل سؤال می‌کند: 🔷 «با خونریزی یا بی‌خونریزی؟» ▫️ می‌گوید: 🔸 «امام علیه السلام فرمود: 🔶 «بی‌خونریزی» » ❇️ ۲- روز بیست و یکم بهمن (۱۳۵۷) پیام مبنی بر اینکه «در خانه نمانید، بیرون بریزید وگرنه کشته خواهید شد» (که از طرف امام زمان (عجل الله ) به امام خمینی (ره‌) ابلاغ شد). ▫️ به وسیله‌ی همین پیام، امام خمینی(ره) اعلام فرمود: 🔸 به حکومت نظامی اهمیت ندهید و بریزید بیرون. ▫️ در نتیجه مردم تهران، بیرون ریختند، حتی خانواده‌های خود را آوردند و در خیابان‌ها نشستند، دیگر در تهران به هیچ وجه امکان آمدن تانک و امثال اینها نبود؛ بنابراین آن توطئه‌ی خطرناکی که در نظر بود تا صدها تانک را وارد تهران کنند و با خونریزی انقلاب را از بین ببرند و محل اقامت امام را بمباران نمایند، منتفی شد. » ▪️ این موضوع را آقای خزعلی هم شفاهی شهادت داد و هم به‌صورت کتبی نوشت و تأیید کرد. ☑️ مسئله‌ی دیگر در همین موضوع، خاطره‌ی آقای «مرتضایی‌فر» است که در یکی از مجلات سپاه پاسداران نقل شده و پیام پیروزی امام زمان (عج) به امام خمینی(ره) را تأیید می‌کند. 🔰 ایشان در آن خاطره می‌گوید: ▫️ «ما روز ۲۱ بهمن ۱۳۵۷، در منزل آیت‌الله طالقانی نشسته بودیم. به ایشان گفتند: 🔸 «امام پیام داده که مردم در خانه‌های خود نمانند، بیرون بریزند و به حکومت نظامی اهمیت ندهند». ▫️ آقای طالقانی گفت: 🔹 «امام مدت پانزده سال از ایران دور بوده‌اند و توجه ندارند که این دژخیمان رژیم چه بی‌رحم هستند. اگر مردم بیرون بریزند، همه را قتل عام می‌کنند؛ بنابراین صلاح در آن است که در منازل و خانه‌ها بنشینیم، ببینیم عاقبت کار چه می‌شود؟». ▫️ بعد مرحوم طالقانی با امام حدود نیم ساعت تلفنی گفتگو کرد تا شاید امام را قانع کند که مردم را از خانه‌هایشان بیرون نیاورند. ما حرف‌های آقای طالقانی را شنیدیم که سعی داشت امام را هرطور شده، از تصمیم خود مبنی بر بیرون آمدن مردم از خانه‌ها و اهمیت ندادن به حکومت نظامی، منصرف نماید. 📞 تا اینکه آقای طالقانی گوشی را گذاشت و در گوشه‌ای زانوانش را بغل گرفت و ساکت ماند! حتی سرش را روی زانوانش تکیه داد و به فکر فرو رفت. 💭 ما با خود گفتیم: 🔸 حتماً امام حرفی زده و مثلاً به ایشان گفته شما دخالت نکنید و ...؛ بنابراین آقای طالقانی ناراحت شده است. ▫️ امّا چیزی نگفتیم تا اینکه ایشان یک دفعه سر از زانوانش برداشت و به حال طبیعی و عادی برگشت. سؤال کردیم: 🔸 «آقا چه شده؟ آیا امام به شما پرخاش کردند یا حرفی گفتند که شما ناراحت شدید؟» ▫️ آقای طالقانی گفت: 🔹 «نه، نه، اصلاً مسئله این نیست. من اصرار کردم که امام اعلامیه‌هایش را پس بگیرد و امام هرچه می‌گفت، من قانع نمی‌شدم، در آخر فرمود: 🔶 «آقای طالقانی! اصرار نکن! احتمال بده که این دستور از طرف امام زمان (عج) است!» 🔹 تا امام این جمله را گفت، من به خود لرزیدم و بی‌اختیار گوشی را گذاشتم و حالم دگرگون شد!». 💡 بنابراین، راز رهبری قاطعانه و پیروزمندانه‌ی امام راحل در پیروزی انقلاب در تأیید غیبی ایشان نهفته و ایشان منظور نظر حضرت صاحب‌الزمان (عج) بود. 📚 منبع: کتاب خاطرات آیت الله سید علی اکبر قرشی، گروه تحقیقی زیتون، تهران: مرکز اسناد انقلاب اسلامی، ۱۳۸۸، ص.ص۱۳۶-۱۳۳ 🏷 (عج) (ره) 🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
15.01M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 «داستان انقلاب تناور» به روایت رهبر انقلاب «جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن» 🇮🇷 🇮🇷 🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔸کجا بودیم؟ 🔹کجا هستیم؟ 🚫@bahaiyat🚫
گرگها خوب بدانند در این ایل غریب 🌷 گر پدر رفت، تفنگ پدری هست هنوز گرچه نیکان همگی بار سفر بربستند 🌷 شیرمردی چو علی خامنه ای هست هنوز گر امام شهدا نیست کنون در برمان 🌷خلف صالح و مظلوم علی هست هنوز 💢سالروز ۲۲ بهمن روز پیروزی حق بر باطل بر همگی مبارک باد 💢 💢💫💢💫💢💫💢💫💢💫 🚫@bahaiyat🚫
263.8K
❌ شبهه ⁉️ یکی میگفت اسلام و نماز و روزه و... همه داستانه براتون ساختند از کجا معلوم حقیقت داشته باشه؟ 🎙 استاد محمدی 🚫@bahaiyat🚫
🔹دستاوردهای انقلاب(۱۲) 🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️حمایت نماینده پارلمان اتریش از یک مجرم بهائـــــــــــــــی 🔹هلموت برندستاتر، عضو پارلمان اتریش ۱۵ بهمن با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس از مهوش ثابت، مجرم بهائی حمایت کرده دستگیری وی را محکوم و جمهوری اسلامی را متهم به شکنجه این مجرم کرد. 🔸به دنبال انتشار چنین مطلبی از سوی نماینده اتریش جامعه جهانی بهائی و برخی از سران این فرقه ضاله و گمراه از وی تشکر کردند. ♦️آیا عرف دیپلماتیک میان کشورها به نمایندگان هر کشوری اجازه می‌دهد به‌ صرف اتهام در سیستم اداری و قضائی سرزمین دیگر دخالت کرده از مجرمان حمایت کنند؟ 🔻به نظر می‌رسد اقدام مسئولین مربوطه در جمهوری اسلامی و اعتراض آنان به کشور اتریش سبب کاهش چنین دخالت‌هائی خواهد شد. 🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
▪️قیاس در دین▪️ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ 📜قَالَ اَلْحُسَيْنُ بْنُ عَلِيٍّ عَلَيْهِما السَّلاَمُ: إِنَّ مَنْ وَضَعَ دِينَهُ عَلَى اَلْقِيَاسِ لَمْ يَزَلِ اَلدَّهْرَ فِي اَلاِرْتِمَاسِ مَائِلاً عَنِ اَلْمِنْهَاجِ ظَاعِناً فِي اَلاِعْوِجَاجِ ضَالاًّ عَنِ اَلسَّبِيلِ قَائِلاً غَيْرَ اَلْجَمِيلِ 📄 امام حسین علیه السلام فرمودند: به راستى که هر كس بناى دين خود را بر قياس نهاد در همۀ روزگار،در ترديد غوطه‌ور است و به كژراهه مى‌رود و از راه (راست) گمراه و دور است و آنچه بگويد خوب و زيبا نيست. ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ 📚 توحید صدوق ج ۱، ص ۷۹ 🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 بیان شهادتین جوان بهائی در ماه رجب پس از چندین جلسه تحقیق و پرسش و پاسخ در حوزه علمیه امام صادق علیه‌السلام چهارباغ اصفهان 🚫@bahaiyat🚫
ه-) بهاءالله در بغداد بهاءالله در بغداد با عنوان پیشکار ازل، در میان گروه پریشان بابیان فعالیت می کرد. این گروه به دلیل سردرگمی و نداشتن جایگاه مشخص دینی و دنیایی، به معضلی اجتماعی در عراق تبدیل شده بودند. بهاءالله با زیرکی و سیاست از این فضای آشوب زده بهره برد و جایگاه خود را در میان بابیان تقویت کرد و موقعیت یحیی ازل را ضعیف ساخت. او ازل را به بهانه های امنیتی در نهان نگه داشته و خود زمام امور را به دست گرفته بود. حسن موقر بالیوزی از بهاییان متعصب و مبلّغان بهایی، در عین ستایش بهاءالله، ناآگاهانه به رفتارهای خاص او برای تبلیغ خود و اقدام هایش برای به دست آوردن رهبری بابیه اشاره می کند: بهاءالله شروع به بازسازی جامعه بابی می کند و موفق می شود که در زمان کوتاهی برای جامعه، تجدید اعتبار و آبرو کند. منزل او محل رفت و آمد شاه زادگان قاجار و بزرگان ایران می شود. پسران ظل السطان به نام های شجاع الدوله و سیف الدوله جزو مهمانان دائمی بودند. زین العابدین خان فخرالدوله، از بزرگان ایرانی اظهار می د ارد که هرگاه احساس ناراحتی می کنم، به دیدار بهاءالله می روم. از بزرگان بغداد آنها که به ملاقات بهاءالله می رفته اند، می توان شیخ عبدالقدیر گیلانی، عبدالاسلام افندی و ابن آلوسی را نام برد.(۱) به هر حال، پس از یازده سال اقامت در بغداد، «روش و سلوک این طایفه به قسمی واقع شد که شهرت و صیت بهاءالله تزاید نمود؛ چه که در میان ناس ظاهر و مشهود و با جمیع طوایف معاشر و مألوف [بود]». (۲) 📗(۱)بهاءالله شمس حقیقت، صص ۱۶۲ و ۱۶۳. 📗(۲) مقاله سیاح، ص ۵۲ 📗تحلیل و نقد بهائیت، علیرضا روزبهانی، صص۶۴-۶۵ 🚫@bahaiyat🚫