eitaa logo
فرقه های بابیت و بهائیت
16.8هزار دنبال‌کننده
2.6هزار عکس
1.6هزار ویدیو
35 فایل
✳️برای رزرو تبلیغات در مجموعه اَسرا بر روی لینک زیر کلیک کنید👇👇 https://eitaa.com/joinchat/2186347655C6187e57a27 🔴تبادل نظر https://eitaayar.ir/anonymous/vi5.b53
مشاهده در ایتا
دانلود
16.08M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خوشبخت کسی که عشق احمد دارد در قلب خودش نور محمد دارد هر کس بفرستد به محمد صلوات در آخـرتش ثواب بی حـد دارد اللّهُمَّ‌صَلِّ‌عَلي مُحَمَّدوَآلِ‌مُحَمَّدوَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ صلوات الله علیه وآله 🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌹پيامبر خدا صلى الله عليه و آله: إنّهُ لا يُدرَكُ ما عِندَ اللّه ِ إلاّ بطاعَتِهِ. به آنچه نزد خداست جز با طاعت از او، نتوان رسيد. 📚نهج البلاغه، حكمت ۱۲۶ 🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
بنام خدا مبارزه انجمن با بهاییت قدرت اقتصادی بهاییان (۱۲) بهاییت ذیل راهبرد قبضه کردن ایران به کسب قدرت اقتصادی اهتمام ویژه و جدی نشان داد. آقای سید حسین سجادی بخش ناچیزی از قدرت اقتصادی این فرقه را چنین بر می شمارد. " ... از نظر اقتصادی مملکت در قبضه آنان بود. نخستین تلویزیونی که به ایران آمد متعلق به آنها بود. دارو کلا در قبصه آنها بود. پپسی کولا را بهاییان تاسیس کردند. شرکت فیروز - که قسمت های مختلفی از دارو تا لوازم خانگی داشت- متعلق به بهاییان بود ..." ( در سایه خورشید، تاریخ شفاهی تبلیغ و... خاطرات سید حسین سجادی، دارالکتب الاسلامیه، چاپ اول، ۱۴۰۰، ص: ۲۶) انجمن در قبال این راهبرد فرقه، برنامه و راهبردی در نظر نگرفت و یا مجاز نبود لذا جز تماشای رشد تصاعدی اقتصاد بهاییت کاری از آن بر نمی آمد. رشد اقتصادی بهاییان در اکثر شاخه ها و رشته های تجاری و اقتصادی و کشاورزی توسعه یافت.( نک : ظهور و سقوط پهلوی، خاطرات حسین فردوست) فقط یک مورد آن کارتلی است که هژبر یزدانی دست و پا کرد و انحصار قند، واردات گوشت و مالکیت سهام بانک صادرات را به دست آورد.( فردوست، همان) انجمن حجتیه در قبال قدرت یابی اقتصادی بهاییان که به شکل افسانه ای رو به گسترش و پیشرفت گذاشته بود راهبردی نداشت. البته تنور شوخی بی مزه ای به نام جنگ پپسی و کوکا کولا را همواره گرم نگه می داشتند. ✍دکتر دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ 🚫@bahaiyat🚫
. | 📖 | 📗 شـناخـت نـامه شیـطان ◈ ارائۀ منضبط آیات و احادیث مربوط به شیطان و مباحث مربوط با شیطان، از منظر آموزه های قرآن و حدیث از زوایای مختلف. ⪣ شناخت شیطان، دام‌ها و وسوسه‌های هزار و یک رنگش برای هر کسی که هوای زندگانی سعادتمند دنیا و آخرت در سر دارد بیش از هر چیز دیگری واجب‌تر است. ✓ شیطان، تندیس استکبار، لجاجت و فسادگری که به سان خون در رگ فرزندان آدم جاری است و دشمن آشکار و قسم خورده آنهاست. وجود و ماهیّت شیطان و راه‌ های نفوذ یا پیشگیری از دام‌ های هزارتوی او، چیزی نیست که در کمند عقل و علم تجربی در آید. ↲ مطمئن ‌ترین راه شناخت شیطان، مراجعه به قرآن و سنّت است! ▤ بخش‌هاے کتاب: ⩴ فصل اول: شناخت شیطان ⩴ فصل دوم: نقش شیطان در گمراه کردن مردم ⩴ فصل سوم: اهریمنان ⩴ فصل چهارم: انسان های شیطان صفت ⩴ فصل پنجم: دام های شیطان ⩴ فصل ششم: ستیز با شیطان 📝 پديدآورنده: ، همكار : مرتضی خوش نصیب، نشر دارالحدیث، ۱۴۰۲ 🚫@bahaiyat🚫
📗کتاب مبلغ بهایی در محضر آیت الله آقای شیخ محمد خالصی زاده جواب هاي قبل بنده را و حال در اين صورت پس از چندين دادن جواب كه متضمن بينه و برهان عقلي بود باز هم حاضرم كه آنچه را كه سئوال بفرمائيد از نقطه نظر اخلاق با بينه و برهان عقلي معروض دارم اگر نباشد مظهر نخواهد بود زيرا كه مظهر در قبل كاملا تعريف شد كه مستجمع جميع كمالات مظهر بحكم عقل بايد باشد تا اطلاق مظهريت در هيكل او صادق آيد و الا مظهر نخواهد بود چنانچه در قبل دلايل منطقيه در اين موضوع مشروحا بيان گرديد و حال هم چون موضوع معقول است ناچاريم در قالب مثال افراغ كنيم تا مطلب مبرهن و مشروح آيد و آن اين است كه اين شمس ظاهري كه پرتوش عالم وجود را احاطه كرده است شناسائي او از پرتو او است و پرتو مسلما از شمس است زيرا كه شمس بدون پرتو تحقق نيابد و پرتو بدون شمس مسلم نگردد بنابراين پرتو شمس بداهتا عين شمس است و شمس عين پرتو است در اين صورت پرتو و شمس حكم واحد دارند و اين مثل است براي مثلي كه از قبل مطرح ما بود چون اين مطلب توضيح داده شد و مسلم گرديد پس مظهر شناخته مي شود از آثار مظهر چنانچه پرتو شناخته شد از شمس بنابراين دلايل بديهيه ثابته پس مظهر عين مظهر است و مظهر عين مظهر است جواب اين مسئله كاملا با بينه و برهان كاملا معروض گرديد و اين جواب در طي چندين جواب قبل كه در همين موضوع واحد معروض و بيان گرديد در اين صورت تمني مي نمايم كه اين چندين جوابي كه با بينه و برهان در اين موضوع واحد بيان گرديد آيا كافي خواهد يا باز محتاج به جواب اندر جواب است 📗کتاب مبلغ بهایی در محضر آیت الله آقای شیخ محمد خالصی زاده، ص۲۴ 🚫@bahaiyat🚫
📗چرا از بهائیت برگشتم 🕸️قسمت(۷۸) 🚫@bahaiyat🚫
🕸ث) انكار دعاوى 🔹فداك روحى 🔸چ) نقد آثار حال بين كه ادعائى كه مى كنند ما بين خود و خدا ما يقين نكرديم كه عيسى همان پيغمبر است كه موسى خبر داده الى آخر بعداً «آقا ميرزا غلامحسين حكيم بنابى» برداشته سؤال مى كند اينكه سيد باب مسئله داود را مى نويسد اين چه نوع است؟ عباس افندى جواب داده رفوگرى مى كند فوراً اشتباهات كفّار را در حق اسلام به ميان حرف مى آرد كه كلًاّ منافى همديگر است و عين كلمات سيد باب شهادت مى دهد كه نه از قلم كاتب افتاده ونه داودى ديگر موجود بوده مكتوب عباس افندى در جواب سؤال شخص مذكور اين است. » «به واسطه جناب امين جناب ميرزا غلامحسين طبيب بنابى عليه بهاء اللَّه الابهى» «هو اللَّه» «اى ثابت بر پيمان نامه شما رسيد هر چند ابداً فرصت تحرير نيست ولى با وجود اين مختصر جواب مرقوم مى گردد و اين نظر به محبت روح و فؤاد به آن معدن حب وداد است حكايت حضرت داود را جواب مفصل به شخص ديگر مرقوم گرديده صورت آن جواب در ضمن اين مكتوب است و اما پانصد سال كه بين حضرت موسى و حضرت مسيح در الواح حضرت اعلى منصوص است اين از غلط كاتب است اصل هزار و پانصد بوده ولى از قلم كاتب افتاده چنانچه در ساير الواح هزار و پانصد مخصوص بارى هميشه اينگونه مغرضين بوده اند بل اشد از اين چنانچه در زمان حضرت رسول عليه السلام از جمله عاص بن وائل وقتى شنيد كه اين آيه مباركه نازل شد أنْتُمْ وَ ماتَعْبُدونَ حَطَبُ جَهَنَّم گفت و اللَّه ان محمداً قد سقط بقوله زيرا به صراحت در قرآن مى فرمايد كه حضرت مسيح پيغمبر عظيم بود و به صراحت مى فرمايد كه مسيحيان عبادت مسيح مى كنند و معتقد به الوهيت او هستند و در اين آيه منصوص است كه عابد و معبود هر دو در نارند پس حضرت مسيح نعوذباللَّه حطب جهنم است و حال اينكه مقصود در آيه مباركه معبودهاى حيوانى و نباتى و حجرى بود نه معبود [۱] ---------- [۱]: از اين كلمه چنين مفهوم است كه گويا به معبود انسانى معتقد است. 📗 بهائیان، نجفی، محمد باقر،ص۲۸۰ 🚫@bahaiyat🚫