هدایت شده از بهائیت کذاب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
12.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔸دعای روز دهم ماه مبارک رمضان
یادمان شهدای چذابه
بسم الله الرحمن الرحیم
اللهمّ اجْعلنی فیهِ من المُتوکّلین علیکَ واجْعلنی فیهِ من الفائِزینَ لَدَیْکَ واجْعلنی فیهِ من المُقَرّبینَ الیکَ بإحْسانِکَ یاغایَةَ الطّالِبین.
خدایا قرار بده مرا در این روز از متوکلان به درگاهت و مقرر کن در آن از کامروایان حضرتت و مقرر فرما در آن از مقربان درگاهت به احسانت اى نهایت همت جویندگان.
#دعای_روز_دهم
#ماه_مبارک_رمضان
🚫@bahaiyat🚫
Joze10.mp3
3.9M
📖 ترتیل جزء دهم قرآن کریم
🎙 قاری: استاد #معتز_آقایی
♻️ حجم: ۳.۸ مگابایت
⏱️ زمان: ۳۰ دقیقه و ۲۳ ثانیه
🌙#ماه_رمضان
#جزء_دهم
🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹امالمومنین
🔹موشن کمیک ام المومنین بهمناسبت سالروز وفات حضرت خدیجه سلام الله علیها
#وفات_حضرت_خدیجه سلام الله علیها
🚫@bahaiyat🚫
1403010102.mp3
44.58M
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
D1737081T15383048(Web).mp3
1.17M
▪️حضرت خدیجه یاور پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله
🎙حجت الاسلام #عالی
#حضرت_خدیجه علیها السلام
🚫@bahaiyat🚫
🕸فصل چهارم: نقدی بر عقاید بهاییت
🕸توحید در بهاییت
خدای موحدان نه زاده کسی است و نه کسی را میزاید: «لَمْ یَلِدْ وَلَمْ یُولَد. » (توحید: ۳) در مقابل، خدای بهایی «لم یلد و لم یولد» نیز نیست. میرزا حسین علی بهاءالله در مورد شب ولادت خود مینویسد:
فَیا حَبَّذا مِنْ هذا الفَجْرِ الَّذی فیهِ اسْتَوی جَمالُ القِدَمِ عَلی عَرْشِ اِسْمِهِ الْأَعْظَمِ العَظیمِ وَ فیهِ وُلِدَ مَنْ لَمْ یَلِدْ وَ لَمْ یُولَدْ. [۱]
آفرین باد بر صبحی که جمال قدم (میرزا حسین علی نوری) بر عرش اسم عظیم خود استقرار یافت و در این صبح زاده شد؛ آن که نه زاده شده است و نه میزاید.
خدا در قرآن محمدی بی همتا و بی نظیر است: «وَلَمْ یَکُنْ لَهُ کُفُواً اَحد؛ او را هیچ همتایی نباشد. » (توحید: ۴) خدای بهاییان بی نظیر هم نیست؛ زیرا خدایی است که مانند انسانها به حد معین محدود میشود. آن هم در زندان کوچکی در عکا و به دست بندگان ظالم خود زندانی میشود آن گونه که در حسرت دیدار بندگان محبوب خویش به نوحه سرایی میپردازد:
اسمع ما یوحی من شطر البلأ علی بقعه و الابتلاء من سدره القضاء انه لا اله الا انا المسجون الفرید. [۲]
بشنو آنچه را وحی میشود از سوی بلا بر بقعه محنت و ابتلا از درخت قضا. به درستی که شأن چنین است. نیست خدایی جز من (میرزا حسین علی) که زندانی تنهاست.
📗[۱]: عبدالحمید اشراق خاوری، رساله ایام تسعه، مؤسسه ملی مطبوعات امری، ۱۳۰ بدیع، ص ۵۱.
📗[۲]: میرزا حسین علی نوری، کتاب مبین، ص ۲۸۶.
📗تحلیل و نقد بهائیت، علیرضا روزبهانی، صص۸۲-۸۳
#تحلیل_نقد_بهائیت
#توحید_بهائیت
🚫@bahaiyat🚫
52.42M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅نشست ۱۳۹۰ - بررسی گفتگوی مسئول قبرستان بهائیان تهران با خانواده متوفی شعبانعلی محسنی کفشگر کلائی برای دفن وی و امتناع خانواده از دفن پدر
#قبرستان_بهائیان
🚫@bahaiyat🚫
▪️دلیل بر توحید▪️
ــــــــــــــــــــ
📜 عَنْ هِشَامِ بْنِ اَلْحَكَمِ قَالَ: قُلْتُ لِأَبِي عَبْدِ اَللَّهِ عَلَيْهِ السَّلاَمُ: مَا اَلدَّلِيلُ عَلَى أَنَّ اَللَّهَ وَاحِدٌ؟ قَالَ: اِتِّصَالُ اَلتَّدْبِيرِ وَ تَمَامُ اَلصُّنْعِ كَمَا قَالَ عَزَّ وَ جَلَّ «لَوْ كٰانَ فِيهِمٰا آلِهَةٌ إِلاَّ اَللّٰهُ لَفَسَدَتٰا»
📄 هشام بن حكم گويد: به امام صادق عليه السّلام عرض كردم: دليل اينكه خداوند یگانه است، چيست؟
آن حضرت فرمودند:(دليل همان) متّصل بودن تدبير و كامل بودن ساختههاى [او است] همانطورى كه خداوند فرموده است: «اگر در آسمان و زمين چند خدا بود، هردو نابود مىشدند»
ــــــــــــــــــــ
📚 توحید صدوق ج ۱، ص ۲۵۰
#حدیث_روز
🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸دعای روز یازدهم ماه مبارک رمضان
یادمان شهدای نهرخین
اللهمّ حَبّبْ الیّ فیهِ الإحْسانَ وکَرّهْ الیّ فیهِ الفُسوقَ والعِصْیانَ وحَرّمْ علیّ فیهِ السّخَطَ والنّیرانَ بِعَوْنِکَ یا غیاثَ المُسْتغیثین.
خدایا دوست گردان به من در این روز نیکى را و نـاپسند بدار در این روز فسق و نافرمانى را و حرام کن بر من در آن خشم و سوزندگى را به یاریت اى دادرس داد خواهان
#دعای_روز_یازدهم_ماه_رمضان
🚫@bahaiyat🚫
AUD-20220407-WA0012.mp3
4.07M
🔹تندخوانی جزء یازدهم قرآن کریم
🎙بانوای استاد #معتزآقائی
#ماهِ_مهمانی_خدا
#جزء_یازدهم
🚫@bahaiyat🚫
🔸فصل سوم: قائميت زمينۀ من يظهره اللّهى
🔹ب) غيبت قائم
پس از مرگ ابوالحسن على بن محمد سمرى چهارمين نايب امام محمد بن الحسن عسكرى عليه السلام، و انسداد باب نيابت خاصه بنا به نص صريح آخرين توقيع مباركه، در سال ۳۳۱ هجرى قمرى، غيبت كبراى مهدى امام اثنى عشر عليه السلام، آغاز گرديد.
اعتقاد به غيبت كبراى امام با همان كيفيت جهانى، اساس انتظار ظهور منجى اسلام و بشريت در مذهب تشيع است.
چنين پذيرشى، اساسى ترين منابع اصلى روايت و اصول عقايد شيعه را در قلمرو غيبت قائم عليه السلام، متوجه دو مسئله مهم يعنى: حكمت غيبت، و چگونگى طول عمر امام در طول غيبت، نموده است. كه جهت دستيابى به شناخت تفصيلى آن، لازم است به منابع مذكور در بحث شناخت قائم عليه السلام مراجعه گردد.
آنچه در اين وادى، مورد نظر مؤلف مى باشد، بررسى و آشنائى با موضع آثار بهائيت در قبال پذيرش هاى مسلم شيعه و روايات متواتر شيعه مى باشد.
📗 بهائیان، نجفی، محمد باقر،ص۲۰۱
#بهائیت
#غیبت_قائم
🚫@bahaiyat🚫
🕸فصل چهارم: نقدی بر عقاید بهاییت
🕸توحید در بهاییت
کذلک امر ربک اذ کان مسجوناً فی أخرب البلاد. [۱]
چنین امر کرد پروردگارت زمانی که در بدترین شهرها زندانی بود.
ان الذی خلق العالم لنفسه قد حبس فی أخرب الدیار بما اکتسبت ایدی الظالمین. [۲]
به درستی که کسی که دنیا را برای خودش خلق کرد، به تحقیق در بدترین شهرها به دست ستمگران زندانی است.
ان الذی خلق العالم لنفسه منعوه أن ینظر الی أحد من احبائه. [۳]
همانا آن که عالم را برای خودش خلق کرد، منع شده است تا یکی از
دوستداران خویش را ببیند.
آیا میتوان پذیرفت که این جملات، کلام الهی است؟ آیا خدایی چنین ذلیل که به دست بندگان خود گرفتار و زندانی میشود، سزاوار پرستش است؟
او در عباراتی، خود را هیکل و جمال و مهم تر از همه کینونت و ذات خدا معرفی میکند و دیگر مجالی برای ادعای مقام مظهریت باقی نمی گذارد. پس در کتاب مبین به صراحت مینویسد:
قل لا یری فی هیکلی الا هیکل الله و لا فی جمالی الا جماله و لا فی کینونتی الا کینونته و لا فی ذاتی الا ذاته و لا فی حرکتی الا حرکته و لا فی سکونی الا سکونه و لا فی قلمی الا قلمه العزیز المحمود. [۴]
بگو نمی بینم در هیکل خود جز هیکل خدا را و نه در جمالم جز جمال او را و نه در چگونگیام جز چگونگی او را و نه در ذاتم جز ذات او را و نه در حرکتم جز حرکت او را و نه در قلمم جز قلم عزیز و ستوده شده او را.
📗[۱]: میرزا حسین علی نوری، کتاب مبین، ص ۳۴۲.
📗[۲]:همان، ص ۵۶.
📗[۳]:همان، ص ۲۳۳.
📗[۴]:آثار قلم اعلی، ج ۱، کتاب مبین، ۱۵۳ بدیع، مؤسسه معارف امری، صص ۱۳ و ۱۴.
📗تحلیل و نقد بهائیت، علیرضا روزبهانی، صص۸۳-۸۴
#تحلیل_نقد_بهائیت
#توحید_بهائیت
🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 اگر این تجاوز به حقوق کودک توسط مبلغین بهایی نیست پس چیست ؟
برای یک لقمه نان از گرسنگی افراد آسیب پذیر سوء استفاده کرد و دزد باور شدن به انسانیت قسم که عین بی شرافتی است
#حقوق_کودک
#بهائیت
🚫@bahaiyat🚫
▪️نظم، دلیل بر توحید▪️
ــــــــــــــــــــ
📜قَالَ أَبوعَبْدِ اَللَّهِ عَلَيْهِ السَّلاَمُ:
...فَلَمَّا رَأَيْنَا اَلْخَلْقَ مُنْتَظِماً وَ اَلْفَلَكَ جَارِياً وَ اِخْتِلاَفَ اَللَّيْلِ وَ اَلنَّهَارِ وَ اَلشَّمْسِ وَ اَلْقَمَرِ دَلَّ صِحَّةُ اَلْأَمْرِ وَ اَلتَّدْبِيرِ وَ اِئْتِلاَفُ اَلْأَمْرِ عَلَى أَنَّ اَلْمُدَبِّرَ وَاحِدٌ
📄امام صادق علیه السلام فرمودند:
...از آنجايى كه ما خلق را منتظم (كه نظم و ترتيب نيكویى دارند) و فلک را در جریان و آمد و شد شب و روز و آفتاب و ماه را ديديم، صحّت امر و تدبير عالم و هماهنگى و تناسب امر نشانگر اين است كه مدبّر عالم واحد است.
ــــــــــــــــــــ
📚 توحید صدوق ج ۱، ص ۲۴۳
#حدیث_روز
🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌙دعای روز دوازدهم ماه مبارک رمضان
💠«اللّهُمَّ زَیِّنِّی فِیهِ بِالسِّتْرِ وَالْعَفافِ، وَاسْتُرْنِی فِیهِ بِلِباسِ الْقُنُوعِ وَالْکَفافِ، وَاحْمِلْنِی فِیهِ عَلَی الْعَدْلِ وَالْإِنْصافِ، وَآمِنِّی فِیهِ مِنْ کُلِّ مَا أَخافُ، بِعِصْمَتِکَ یَا عِصْمَةَ الْخائِفِینَ»
«خدایا، مرا در این ماه به پوشش و پاکدامنی بیارای و لباس قناعت و اندازه نگهداشتن در زندگی را به من بپوشان و بر عدالت و انصاف وادارم کن و مرا در این ماه از هرچه میترسم ایمنی ده، به نگهداریت ای نگهدارنده هراسندگان»
📌خواستههای روز دوازدهم ماه مبارک رمضان:
۱. مزین شدن به پوشش و عفاف
۲. پوشیدن جامه قناعت و کفاف
۳. حرکت به سوی عدل و انصاف
۴. ایمن بودن از هر امر ترسناک
🧷#ماه_رمضان
🧷#دعای_روز_دوازدهم
🚫@bahaiyat🚫