eitaa logo
درمحضرقرآن 📖 واهل بیت ع #فقط_به_عشق_علی
1.4هزار دنبال‌کننده
22.5هزار عکس
6.9هزار ویدیو
639 فایل
لطفااگر فایلهای قرآنی مشکلی داشت در گروه زیر خبر بدید برای کانال زحمت زیاد کشیده میشه‌حمایت بفرمایید ⚠️نشربعضی مطالب باذکرصلوات آزاد گروه پیشنهادوانتقاد، تبلیغ‌ممنوع🚫👇 https://eitaa.com/joinchat/97321157Gf8faec81aa
مشاهده در ایتا
دانلود
☀️🍃 ۵۷۹ 🍃 ⚘ تقدیم به رسول اکرم ،ص، وفاطمه زهرا ،س، وائمه اطهار،شهداوعلماء ،وتعجیل درامر فرج وقلب نازنین صاحب زمان عج واموات خودتون 🔽🍃🌹🍃 ⚘🍃 @darmahzareghoran
🔦 #۵۷۹ 📖🕋 🌳شرط برخورداری از نعمت ها و نوشیدنی های بهشتی، بندگی و اطاعت خداست! تاکنون چقدر بنده و عبدش بوده ایم که انتظار بهشتش را داریم؟! 👈 «عَيْنًا يَشْرَبُ بِهَا عِبَادُ اللَّـهِ» 🌳بندگان واقعی خدا، به عهد و نذرشان وفادارند و در تمام اوقات و احوال، از قیامت و هول و هراسش،ترسان هستند 👈 «يُوفُونَ بِالنَّذْرِ وَيَخَافُونَ يَوْمًا كَانَ شَرُّهُ مُسْتَطِيرًا» 🌳به عزت و آقایی نمیرسی مگر اینکه در راه خدا، بهترین و محبوب ترین هایت را فدا نمایی! آل عبا با وجود گرسنگی شدید، نیاز مبرم به غذا، در راه خدا انفاقش نمودند و تا ابد نام و یادشان جاودانه شد👈 «وَيُطْعِمُونَ الطَّعَامَ عَلَىٰ حُبِّهِ مِسْكِينًا وَيَتِيمًا وَأَسِيرًا» 🌳شرط قبولی انفاق و جاودانه ماندن آن، اخلاص و بخشش کریمانه و بی چشمداشتی است 👈 «إِنَّمَا نُطْعِمُكُمْ لِوَجْهِ اللَّـهِ لَا نُرِيدُ مِنكُمْ جَزَاءً وَلَا شُكُورًا» 🌳اگر در این دنیا، از خدا و عذاب قیامت حساب بردی و حرمت نگاه داشتی، در قیامت نیز خداوند حفظت می کند از شعله های عذاب جهنم👈 «إِنَّا نَخَافُ مِن رَّبِّنَا يَوْمًا عَبُوسًا قَمْطَرِيرًا فَوَقَاهُمُ اللَّـهُ شَرَّ ذَٰلِكَ الْيَوْمِ» 🌳بهشت و نعمت هایش، پاداش مقاومت و پایداری بر دینداری و راه قرآن است؛ همین چند روز دنیا را طاقت بیاوریم! 👈 «وَجَزَاهُم بِمَا صَبَرُوا جَنَّةً» 🌳در مسیر قرآن و دینداری، تلاش کنیم که ذره ای از سعی و تلاش مان، بدون أجر و پاداش هدر نمی رود 👈 «وَكَانَ سَعْيُكُم مَّشْكُورًا» 📮نشر دهید، رسانه قرآن و عترت باشید 📡 🕋📖طرح تلاوت روزانه قرآن 📖🕋
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
دعا وزیارت وعهد روز دوشنبه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌷⚡🌷 👌👌👌 💠پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله وسلم به امیرالمؤمنین فرمودند: ای علی! «یس» را بخوان ڪه در آن ده اثر است: هر ڪه آن را قرائت ڪند: ① اگر گرسنه باشد سیرگردد؛ ② اگر تشنه باشد، سیراب گردد؛ ③اگر عریان باشد، پوشانیده گردد؛ ④ اگر عزب باشد، ازدواج ڪند؛ ⑤ اگر ترسان باشد، امنیت یابد؛ ⑥ اگر مریض باشد، عافیت یابد؛ ⑦ اگر زندانی باشد، نجات یابد؛ ⑧ اگر مسافر باشد، در سفرش یاری شود؛ ⑨ نزد میت خوانده نمی شود مگر اینڪه خدا بر او آسان گیرد؛ ⑩ اگر گمشده داشته باشد، گمشده اش را پیدا ڪند. ↯※سبک زندگی※↯ ┏━━━🍃🌺🍃━━━┓ @darmahzareghoran ┗━━━🍂━━ .
«زاکانی» نماینده سابق مجلس: 🔹متاسفانه مسئولان کشور با یک زرنگی خاص خودشان را پنهان کردند و دارند هزینه‌ها را به سوی رهبر انقلاب منعکس می‌کنند. 🔹این خلاف جوانمردی است، مسئولان اگر اشتباه کردند باید این را بگویند و کار خود را اصلاح کنند. 🔹رئیس جمهور و زنگنه درباره جمع کردن کارت سوخت پاسخگو باشند. 🔹دولت و مجلس ثروت ملی را به صورت عادلانه بین همه تقسیم کنند. 🔹وارد کردن شوک به مردم کار غلطی است. @AkhbareFori
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 اعتراف لیدرهای بازداشت‌شده در اغتشاشات شیراز/ از وعده پناهندگی تا دستور کشتار مردم توسط منافقین ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🔵به چلچراغ انقلاب بپیوندید: @ch_enghelab ┏━━━🍃🌺🍃━━━┓ @darmahzareghoran ┗━━━🍂━━ .
4_5895512907831052047.mp3
2.65M
🎼 پادڪست بســیار زیـبا 🎤حجت الاسلام هاشمی نژاد ✅ #خدا_رو_فراموش_نڪن ⏱ ۴ دقـــیقه و ۱۵ ثانـــیه
۳۰۰۰تومانی نتیجه انقلاب نیست ‼️ نتیجه است امروز از علی طلبکارند کسانی که ابوموسی اشعری را انتخاب کردند ┏━━━🍃🌺🍃━━━┓ @darmahzareghoran ┗━━━🍂━━ .
گله های امام زمان.mp3
430.9K
🔺گلایه های امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف علیه السلام ┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈┈ ┏━━━🍃🌺🍃━━━┓ @darmahzareghoran ┗━━━🍂━━ .
❓❓آيا در زمان ظهور امام زمان، زنان داراى مقام و يا مصدر كارى خواهند شد؟ ✅درباره ی اشتغال زنان در آن زمان، روايت مشروح به دست نرسيده است تنها موردى كه به نظر حقير رسيده، مسئله قضاوت زنان است، مسأله مهم قضاوت و حكم سريع در دوران حكومت ولايت به گونه اى فراگير و گسترده خواهد شد كه حتى بانوان در خانه هايشان براى قضاوت و صدور حكم قطعى مجاز خواهند بود. ✅در اثر اين سرعت و وسعت، هيچ كس درباره ی دريافت نتيجه داورى و غيره كوچك ترين نگرانى و ناراحتى از نظر مدّت و احياى حق خود نخواهد داشت. ✅قضاوت بانوان در عصر امام- عجّل اللَّه تعالى فرجه الشّريف- به خصوص در خانه خود براى بانوان يكى از مسايل رايج خواهد بود. ⬅️دليل: 🔸۱- پيامبر صلى الله عليه و آله فرمود: «حتى زنان در خانه‌ها با كتاب خدا و سنّت پيامبر قضاوت مى كنند. » 🔸۲- حمران از امام باقر عليه السلام روايت كرده است: «و در زمان او به شما حكمت (علم) داده مى شود، به طورى كه زن‌ها در خانه هايشان با كتاب خدا و سنّت رسول خدا صلى الله عليه و آله قضاوت مى نمايند. » 📚 پرسش و پاسخ درباره ی امام زمان ✍محمد امینی گلستانی ┏━━━🍃🌺🍃━━━┓ @darmahzareghoran ┗━━━🍂━━ .
🌸🍀🌸🍀🌸🍀🌸🍀🌸 💠جمــلات نــاب و زیبــا💠 🌻وقتــــی چترتــــ خداستــــ ؛ بگذار ابر سرنوشت هر چقدر میخواهد ببارد ... 🌻وقتــــی دلتـــــ با خداستــــ ؛ بگذار هر ڪســــی میخواهد دلتــــ را بشڪند ... 🌻وقتــــی توڪلتــــ با خداستــــ ؛ بــــگذار هر چقدر میتوانند با تو بی انصافــی ڪنند ... 🌻وقتــــی امیدتـــــ با خداستـــــ ؛ بـــــگذار هر چقدر میخواهند نا امیدتـــــ ڪنند ... 🌻وقتـــــی یارتـــــ خداستـــــ ؛ بـــــگذار هر چقدر میتوانند نارفیق باشـــــند ... بـــــگذار آســـــمان ببارد ؛ 🌻باڪـــــی نیستـــــ ... تــــــو با خـــــ❤️ـــــدا بـــــمان ... چون چــتر خــــدا بزرگترین چـــــتر دنیاستـــــ ... 💕الا بذڪر الله تطمئن القلوبـ💕 🌸🍀🌸🍀🌸🍀🌸🍀🌸 ┏━━━🍃🌺🍃━━━┓ @darmahzareghoran ┗━━━🍂━━ .
دوستم داشته باش.mp3
3.45M
رفیق باش با خدا عجیب رفیق باز است و هوای رفقایش را دارد ... بعد از تولد به برزخ ، دیگر زمان رفاقت سررسیده است.... تا دیر نشده با همنشین جاودانه ات انس بگیر. ┏━━━🍃🌺🍃━━━┓ @darmahzareghoran ┗━━━🍂━━ .
(جلسه ۳۱) نجوای امام حسین علیه السلام پیامبر دست‌های ما را می‌گرفت، من و حسین پا بر پای پیامبر می‌گذاشتیم و بعد زانوان او و بعد رانهای او و بعد شکم او و بعد سینه‌ی او و او مرتب می‌گفت: - بالاتر بیایید نور چشمان من، بالاتر بیایید. و بعد لبش را بر لبهای ما می‌گذاشت، حلاوت دهانش را به کام ما می‌ریخت و مدام می‌گفت: - خدایا! چقدر من این حسن و حسین را دوست دارم. - خدایا! چقدر من این حسن و حسین را دوست دارم. ما را بر پشت خود می‌نشاند، چهار دست و پا بر روی زمین راه می‌رفت و می‌گفت: - چه مرکب خوبی و چه سوار کاران خوبی! گاهی که مرا در کوچه می‌دید، من از دستش به بازی می‌گریختم و او تا مرا نمی‌گرفت، آرام نمی‌گرفت، دستی به زیر چانه‌ام و دستی به پشت سرم و لب‌هایش را بر لب‌هایم می‌فشرد: - وای که من چقدر این حسین را دوست دارم. من و حسن را به کشتی وامی‌داشت و حسن را بر علیه من تشویق و تشجیع می‌کرد. تو گفتی: - پدرجان! بزرگتر را بر علیه کوچکتر تشویق می‌کنی؟ او غنچه لبهایش به خنده گشوده شد و فرمود: - جبرئیل آنسوی‌تر ایستاده است و حسین را تشویق می‌کند، حسن بی‌مشوق مانده است. ان شاءالله ... ✨السَّلامُ عَلَيْكِ یَا اُمّاهُ يَا فاطِمَةُ الزَّهْراء ☘️یامَوْلٰاتیٖ یافاطِمَةُ اَغیٖثٖینیٖ ✍🏻 سید مهدی شجاعی ┏━━━🍃🌺🍃━━━┓ @darmahzareghoran ┗━━━🍂━━ .
(جلسه ۳۲) به مسجد می‌رفتیم، پیامبر را در سجده می‌یافتیم، به بازی بر پشتش می‌نشستیم، انگار که عرش را طی می‌کنیم و او آنقدر در سجود می‌ماند و مامومین را نگاه می‌داشت، تا ما خود پایین می‌آمدیم. مامومین پس از نماز می‌پرسیدند: - در حالت سجود، جبرئیل آمده بود؟ وحی نازل می‌شد؟ - محبوب‌تر از جبرئیل، شیرین‌تر از وحی. پیامبر بر منبر بود، راه پیش پای ما خود به خود بازمی‌شد، از منبر بالا می‌رفتیم و به گردن پیامبر می‌آویختیم. آنچنانکه برق خلخالهای پایمان را حتی ته نشین‌های مسجد می‌دیدند. و پیامبر بهانه‌ای می‌یافت و مکرر تاکید می‌کرد: - من این خاندان را دوست دارم، هر که اینان را دوست بدارد، دوست من است و هر که اینان را بیازارد، دشمن من. من و حسن و تو و پدر رفته بودیم به خانه‌ی پیامبر، بر در خانه ایستاده بودیم که پیامبر از در درآمد و در منظر همگان عبادی خیبری‌اش را بر سر ما سایبان کرد و فرمود: - من با دشمنان شما در جنگم و با دوستان شما در صلح. آن روزها، روزهای خوشی بود مادر! کسی آن روزها را ناخوش می‌انگارد که این روزها را ندیده باشد. ان شاءالله ... ✨السَّلامُ عَلَيْكِ یَا اُمّاهُ يَا فاطِمَةُ الزَّهْراء ☘️یامَوْلٰاتیٖ یافاطِمَةُ اَغیٖثٖینیٖ ✍🏻 سید مهدی شجاعی ┏━━━🍃🌺🍃━━━┓ @darmahzareghoran ┗━━━🍂━━ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
❤️🍃❤️🍃❤️ 🎯لا اله الا الله یعنی دلبری جز خدا ندارم 🎯 🦋همین یک جمله می‌تواند به بسیاری از دعواها اختلافات درگیری ها و ترس ها خاتمه دهد 👌وقتی خداوند را به عنوان معشوق و دلبر حقیقی خود کنار می گذاریم و عاشق معشوقهای محدود و ریز میشویم دچار ترس و اضطراب می شویم ❤️🍃اگر انسان واقعاً لا اله الا الله به جانش بنشیند دیگر هیچ وقت از دیگران ناراحت نمی شود از اتفاقات سخت زندگی به هم نمیریزد ✅معمولاً گزاره لاإله إلا ألله بد ترجمه میشود،این گزاره یعنی👈 من هیچ معشوقی که منو حیران وشیفته خودش بکند و به آرامش برسونه ندارد به جز وجودوکمال بی نهایت( ) ┄┄┅┅┅❅❁❅┅┅┅┄┄ ┏━━━🍃🌺🍃━━━┓ @darmahzareghoran ┗━━━🍂━━ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌸 بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ🌸
☀️🍃 ۵۸۰ 🍃 ⚘ تقدیم به رسول اکرم ،ص، وفاطمه زهرا ،س، وائمه اطهار،شهداوعلماء ،وتعجیل درامر فرج وقلب نازنین صاحب زمان عج واموات خودتون 🔽🍃🌹🍃 ⚘🍃 @darmahzareghoran