eitaa logo
مدرسه انقلاب ۱
6.9هزار دنبال‌کننده
4.1هزار عکس
1.6هزار ویدیو
336 فایل
💡 بصیرت تاریخی و مبارزه با تطهیر پهلوی 🆔 @darseenghelab 📣 کانال‌ دیگرمون:👇 🎙صوت های تاریخی سیاسی 🆔 @historysvoic کپی مطالب صلواتی است! ادمین: @hmohammadii
مشاهده در ایتا
دانلود
💢از گمنامی تا جویایی نام 🔹 اینجا میدان شهید امینی بیات نیروگاه قم است که سه ماه پیش کانون فتنه انگیزی اراذلی خارج از منطقه نیروگاه بود که فقط یکی دو شب دوام آوردند. 🔅 اقا مهدی زاهدلویی آبروی ما نیروگاهی ها را برگرداند و حالا تشییع با عظمت شهید گمنام در همین منطقه، نورانیت بیشتری به مردم با غیرت نیروگاه می‌دهد. 💢 فقط تصویر آقای علوی کرجی که از ساکتین فتنه اخیر بودند، وصله ناجوری است بر سر خیابان آیت الله طالقانی نیروگاه. در روزی که شهیدی گمنام بر روی دستان مردم تشییع می شود، چرا برخی فکر می‌کنند که با مطرح کردن خود می‌توانند نامی دست و پا کنند. 🆔 @darseenghelab
⬆️ یک را می بینید که مانند رضاشاه، جنایت پیشه بوده و دو جوان بسیجی مشهدی را به شهادت رسانده است. اون رضاشاه بود که با آل علی درافتاد و ور افتاد اینها که جای خود دارند. 🆔 @darseenghelab
از تشییع غریبانه دختر رسول خدا در مدینه تا تشییع با شکوه شهدای گمنام در محلات مختلف شهرهای ایران، هزار و اندی سال طول کشید تا شیعه رشد کرده و آبدیده شود به حدی که یقین کنیم مردم ما بهتر از مردم صدر اسلام هستند. 🔹 قدر این مردم را باید دانست و آنها را بدون عینک تئوری های وارداتی دید و الا در مهملات جامعه شناختی مانند شکاف نسلی و .. گرفتار خواهیم شد💯 🆔 @darseenghelab
💥 یزیدها و روضه خنثی 💠 بدون مقدمه، اگر روضه های زمان اهلبیت سیاسی نبود، دشمنان اهلبیت مانع آن نمی شدند حتی در ایران هم اگر روضه خنثی بود، رضاخان با آن مبارزه نمی‌کرد. آیت الله می‌فرماید: مأموریت رضاخان پهلوی این بود که دستگاه روحانیت و روضه‌خوانی را تقریباً تعطیل کند. 🔹 لذا در آن زمان نزد آقا شیخ عبدالکریم حائری رحمه‌اللّه گفته شد: روضه‌خوانی امر مستحبی است، شما با جلوگیری رضاخان از آن مخالفت نکنید. ایشان در جواب فرمودند: بله، مستحب است، اما هزار واجب در آن است (رحمت واسعه، ص٢٧۴) 🔅 مقام معظم رهبری نیز می فرماید: اینکه آدم در یک مجلس روضه یا هیئت عزادارى مراقب باشد که مبادا وارد مباحث اسلام سیاسى بشود، این غلط است... فکر انقلاب، فکر اسلام، خطّ مبارکى که امام (ره) در این مملکت ترسیم کردند و باقى گذاشتند، اینها بایستى در مجموعه‌‌ها و مانند اینها حضور داشته باشد.(۲۰ آبان ۱۳۹۲) 🆔 @darseenghelab
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹دختر بدحجاب طرفدار مسیح علی‌نژاد چطور تغییر کرد؟ 🔻 این خانم نه با استدلال، بلکه با یک احساس لطیف، تغییر کرد. او با دیدن آرامش در زندگی دختران چادری، چادری شد. 🖋 ما انقلابی ها از مسائل مختلفی لذت میبریم اما غالبا جرات بیان کردن و حتی فکر کردن به آنرا هم نداریم. لذت محرومیت‌زدایی، لذت یادواره‌های شهدا، لذت فعالیت جهادی، لذت راهپیمایی، لذت تبیین؛ حتی لذت ساندیس خوری در بسیج😄 🆔 @darseenghelab
اگه میخوای انقلاب کنی اول باید مرد بشی؛ مرد هم که بشی انقلابی میشی 😂 🆔 @darseenghelab
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نقش منافقین در فضای مجازی 🔹 منافقین جنایتکار در این کمپ نفری بیش از ۲۰ اکانت دارند و با اسم جانباز، بازنشسته، کارمند و حتی با اسم سحر 17ساله از کرج! در فضای مجازی ما حضور پررنگی دارند. 💢 اگر بزرگان ما دنبال مقابله با استعمار در قامت استعمار دوره قجری هستند، قطعا صد سال از زمان عقب هستند. استعمار، همینجاست! در درون خانه‌های ما. لطفا را درک کنید💯 🆔 @darseenghelab
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹 ایران هزار تکه شود اما رضاپهلوی پادشاه شود.. 🖋 داداش زحمت نکش؛ شاهزاده یه مرغداری هم نمیتونه اداره کنه😂 🆔 @darseenghelab
مدرسه انقلاب ۱
📌 فقر قم در نمادهای انقلابی 💠 دیماه، یادآور آغاز انقلاب اسلامی با خیزش مردم قم در ۱۷دی سال ۵۶ است
آقای جلال آبادی: اینکه دغدغه نمادهای انقلابی و اسلامی را دارید خوب است و ارزشمند ولی یه نگاه به شهر بیندازید! عکس شهید شهروز رو در ورودی کهک به فجیع ترین شکل طراحی و نقاشی کردند همچنین عکس حاج قاسم و حتی علما؛ حالا به همین نقاش بگو یه عکس زن غربی رو طراحی کن چنان طراحی می کنه که فکر می کنی زنده هست و... 🖋امیدوارم مسئولین استان نسبت به نمادهای انقلابی در قم حرکت مناسبی انجام بدهند. ما این خط مطالبه را ادامه خواهیم داد. 🆔 @darseenghelab
📌 حماسه و مشکلات کنونی جامعه 💦 خلاصه ماجرای 9دی اینست که مردم ایران در طول تاریخ معاصرشان، هر بار که پای مذهب به میان آمده، به میدان آمده و تا پای جان ایستاده اند. راهپیمایی 9دی هم در ادامه حرکت های ماهیتا مذهبی مردم ایران بود، حرکت هایی مثل تنباکو، نهضت عدالتخانه، نهضت نفت، 15خرداد، 19دی و.. 🔹مذهب، تعیین کننده ترین عنصر در تاریخ معاصر است حالا اگر ما در جنگ رسانه‌ای، مشکلات اقتصادی و مسائل فرهنگی مشکلاتی داریم، بدلیل کم اعتنایی به مذهب و اتکاء به ترجمه هاست. به تعبیر رهبر انقلاب، بایستی از ظرفیت ایمانی مردم مدد گرفت و رسانه و اقتصاد و فرهنگ را سامان داد. 🆔 @darseenghelab
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎙 مقام معظم رهبری: آیت الله مصباح یزدی شاگرد شایسته امام و در اوج غیرت دینی و عقلانیت بود. 🖋 بسیاری از نخبگان ما در هروله میان غیرت انقلابی و حیرانند و هر بار از سویی سقوط میکنند. چه مرجعی صالح تر از رهبر انقلاب برای معرفی الگوی عقلانیت توام با غیرت؟ ولی امر لااقل 35 بار از علامه مصباح اسم آورده و مصداق فیلسوف بصیر، و عقلانیت غیور را مشخص کرده‌اند. 🆔 @darseenghelab
مدرسه انقلاب ۱
🎙 مقام معظم رهبری: آیت الله مصباح یزدی شاگرد شایسته امام و در اوج غیرت دینی و عقلانیت بود. 🖋 بسیاری
💠 راهگشایی مدیریت علامه مصباح در دوران مدیریت‌ها 🔹 تامل درباره ابعاد فکری و عملی آیت الله مصباح، نکات در خور توجهی را در اختیار جبهه انقلاب قرار می‌دهد. مدیریت علمی، فرهنگی، تربیتی، سیاسی و اجرایی این مردم بزرگ، در نوع کم نظیر و کاملا کارآمده بوده است. شاهد آنکه موسسه امام خمینی(ره) با بودجه ای حدود بودجه دانشگاه تهران، گام‌های مهمی در عرصه تولید علوم انسانی اسلامی برداشته است. این موسسه 24 نشریه تخصصی و عمومی داشته و کانون رشد هزاران فارغ التحصیل و شکل گیری چندین مرکز پربرکت مانند کانون طلوع، دفتر ارتباطات فرهنگی، طرح ولایت و ... شده است. 🆔 @darseenghelab 🔻 امروز، یکی از مهم‌ترین نیازهای جبهه انقلاب، یافتن رموز موفقیت این فیلسوف بصیر و تلاش برای الگوگیری از ایشان است. اولین قدم، پاسخ‌های روشن به سوالات زیر است: 1.الگوی هدایت تشکیلاتی علامه مصباح چه بود: ایشان حلقه تشکیلاتی از موسسات، انجمن ها، کانون‌ها (طلوع)؛ تشکیلات سیاسی و... را چگونه مدیریت میکردند؟ ویژگی‌های اصلی این مدیریت چه بود؟ (آیت الله رجبی مصاحبه بسیار خوبی در این باره با نشریه فرهنگ پویا داشته‌اند) 2.الگوهای حل مساله؛ چگونه طرح ولایت توانست مبانی نظری و عمیق را در سطح جامعه بسط دهد. دکتر ابوطالبی تلاش خوبی برای پاسخ به این سوال داشته‌اند که فایل آن در ادامه تقدیم می‌شود. 3. تعامل ایشان با ساختارها چگونه بود. ایشان چطور موسسه امام را ذیل وزارت علوم و قوانین این وزارتخانه تعریف کرده و توانستند با کمترین چالش، الگوی و بینش خود را پیش ببرند.؟ 4.نگاه راهبردی استاد مصباح چه بود و چگونه موقعیت، جایگاه و وظیفه خودشان را در نسبت با مسائل روز و عرصه‌های جدیدی مانند رسانه، بیانیه گام دوم و ... می‌یافتند؟ 5. الگوی ورودهای میدانی ایشان مانند ورود به خبرگان یا خطبه های نمازجمعه چه بود. بر اساس چه طرح و نظریه ای خبرگان یا کارِ سیاسی در قالب جبهه پایداری را می‌پذیرفتند؟ ورودهای حقوقی ایشان بر چه معیارهایی بود؟ 6. الگوی ورود حقیقی و حقوقی ایشان به نظام بین الملل؛ اعزام طلبه و دعوت سخنران خارجی، تبلیغ بین المللی، اجبار زبان انگلیسی در موسسه، آزاداندیشی در سطح دعوت از هابرماس و...، چه بوده است؟ 7. تصویر آینده از نظر استاد مصباح چیست؟ 8. الگوی زیست اجتماعی مومنین از نظر ایشان چه بود؟ ایشان حواسشان به زیست خانواده موسسه و به محرومین قم بود. خدمت به خلق و صندوق باقرالعلوم و.. تابع چه الگویی هستند؟ 9. آیا از مبانی نظری این می توان الگویی برای جنگ شناختی و رسانه‌ای استخراج کرد؟ 🖋 حالا این ماییم و این علامه مصباح که می‌توان با عبور از شبهات و دعواهای کوته نظرانه، درباره آن گفتگو کرده و آنرا مدل‌سازی کرد. بالاخره روزی باید مدیریت‌ها مبتنی بر صِرف انگیزه انقلابی، پول پاشی، بدون آگاهی کافی و بدون آینده روشن، تمام شود و انقلاب اسلامی از الگوهای موفق بهره‌مند شود. 🆔 @darseenghelab