eitaa logo
کلاس سوم شهید جهانی
46 دنبال‌کننده
995 عکس
144 ویدیو
19 فایل
مدیریت : ✅ @khodaye_aziz معاونت آموزشی و فرهنگی: ✅ @masoudhajian معاونت اداری: ✅ @Seyedshademan خانم سکاکی: ✅ @Sakaki313
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
دوشنبه ۷/۱۸ ریاضی : صفحه۱۲ در کتاب کامل شود . فارسی :در کتاب نگارش صفحه ی ۸ کامل شود . از درس محله ی ما ۱۰ کلمه ی سخت بیابید و بنویسید حالا برای ۵ کلمه جمله بنویسید . لطفا هر شب دیکته ی شب بنویسید . از ۴خط تاااااا هر چند خط که مامان جون صلاح می داند.😊🌺
چون فردا نگارش نداریم نیازی به آوردن کتاب نگارش نیست .جلسه ی بعد تکلیف نگارش بررسی میشود .🌺
سه شنبه ۷/۱۹ قرآن هنر علوم هدیه بندنویسی درس اول علوم حتما مطالعه شود، پرسیده می شود. دفتر بندنویسی به همراه داشته باشید.😊
این تصویر را برای گل پسرانی فرستادم که روز یک شنبه زنگ قرآن فرصت نکردند یادداشت کنند.
درابتدا دو دسته شکل که تعداد مساوی داشتند را روی تخته چسباندیم و آنها را به دوشکل دسته بندی کردیم و برای هر کدام الگوی شمارش عددی و جمع نوشتیم و بعد از توضیحات، ریاضیدانان کوچک سوالات مربوط به این مبحث را در کتاب کامل کردند و دریافتند که با دسته هایی که تعداد برابر شکل دارند میتوان دسته بندی های متفاوت انجام داد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
سه شنبه۷/۱۹ 🍒تکلیف تلفیقی🍒 یکی از صفحه های دفتر مشق را به ده قسمت مساوی تقسیم کن ۱.در یک قسمت یک جمله ی محبت آمیز به مادر بگو ۲.در یک قسمت ۶کلمه بنویس که بدون نقطه هستند ۳.در یک قسمت بنویس دوست داری در آینده چکاره شوی ۴.در یک قسمت ۶کلمه بنویس که پنج نقطه دارند ۵.در یک قسمت سال تولدت( دورقم آخر ) را با سال تولد مادرت جمع کن و جواب را با حروف بنویس ۶.در یک قسمت یک نقاشی کوچک بکش ۷.در یک قسمت سن مادرت را از سن خودت کم کن و با حروف بنویس ۸.در یک قسمت یک خاطره خیلی کوتاه چند کلمه ای از کلاس دوم بنویس ۹.یک جمله زیبا به دلخواه انتخاب کن و بنویس ۱۰. در یک قسمت بنویس چه احساسی نسبت به کلاس سوم داری؟ دیکته شب یادت نره گل پسرم🌺
چهارشنبه ۷/۲۰ فارسی ریاضی ریاضی املا هنر لطفاً پسران گلم حتما امشب قبل از خواب بررسی کنند که کتاب و دفتر مربوط به هر درس را در کیف خود قرار دهند .🌺
_در _یک_نگاه ،جمع اوری اطلاعات،دسته بندی،نتیجه روش های جمع اوری اطلاعات ،مرتب کردن اطلاعات و گزارش مرور شد تغذیه_سالم و نا سالم مراحل_پژو هش منابع_متعدد موضوع_حل مساله پرسش های مورد نظر خود را تنظیم و منابع و ابزار جمع اوری اطلاعات محدودی را برای پاسخگویی بیان کردیم. با توجه به مسئله /موضوع مورد مطالعه چند منبع مختلف را شناسایی نموده و ابزار متناسب با منبع را تهیه و به پرسش های خو د را پاسخ دادند . یک دانشمند و پژوهشگر منابع متعدد را شناسایی و اطلاعات جمع اوری شده را به صورت منسجم گزارش می دهد .
اهداف این درس: در مورد فواید اعضای بدن حرف زدیم و گفتگو کردیم کلمه نعمت‌ها را بیان کرده و بچه ها شروع به نام بردن نعمتها کردند. در مورد نداشتن اعضا حرف زدیم وسعی کردیم بدون انگشت شصت دکمه های لباسمان را باز یا بسته کنیم یا بدون دست کتابمان را باز کنیم،صحبت کردیم . تدریس با تصور و فضا سازی شروع شدواز عزیزانم خواستم تا چشمهایشان را ببندند و به صدایی که می شنوند خوب گوش کنند و نعمتهای خداوند را نام بردیم از روی درس به شکل قصه خوانی خوانده شد و پس از توضیحات در مورد نعمت ها سوالات داخل متن را با هم در کتاب پاسخ دادیم .