چون فردا نگارش نداریم نیازی به آوردن کتاب نگارش نیست .جلسه ی بعد تکلیف نگارش بررسی میشود .🌺
#ریاضی
#روش_نیمه_مجسم
#نقشه_مفهومی
#الگوها
#شمارش_چند_تا_چند_تا
#دسته_بندی
#تقویت_جمع_ذهنی
درابتدا دو دسته شکل که تعداد مساوی داشتند را روی تخته چسباندیم و آنها را به دوشکل دسته بندی کردیم و برای هر کدام الگوی شمارش عددی و جمع نوشتیم و بعد از توضیحات، ریاضیدانان کوچک سوالات مربوط به این مبحث را در کتاب کامل کردند و دریافتند که با دسته هایی که تعداد برابر شکل دارند میتوان دسته بندی های متفاوت انجام داد.
سه شنبه۷/۱۹
🍒تکلیف تلفیقی🍒
یکی از صفحه های دفتر مشق را به ده قسمت مساوی تقسیم کن
۱.در یک قسمت یک جمله ی محبت آمیز به مادر بگو
۲.در یک قسمت ۶کلمه بنویس که بدون نقطه هستند
۳.در یک قسمت بنویس دوست داری در آینده چکاره شوی
۴.در یک قسمت ۶کلمه بنویس که پنج نقطه دارند
۵.در یک قسمت سال تولدت( دورقم آخر ) را با سال تولد مادرت جمع کن و جواب را با حروف بنویس
۶.در یک قسمت یک نقاشی کوچک بکش
۷.در یک قسمت سن مادرت را از سن خودت کم کن و با حروف بنویس
۸.در یک قسمت یک خاطره خیلی کوتاه چند کلمه ای از کلاس دوم بنویس
۹.یک جمله زیبا به دلخواه انتخاب کن و بنویس
۱۰. در یک قسمت بنویس چه احساسی نسبت به کلاس سوم داری؟
دیکته شب یادت نره گل پسرم🌺
#زنگ_علوم
#پرسش_کلاسی
#درس _در _یک_نگاه
#مشاهده،جمع اوری اطلاعات،دسته بندی،نتیجه
روش های جمع اوری اطلاعات ،مرتب کردن اطلاعات و گزارش مرور شد
#اهداف
#اشنایی_با تغذیه_سالم و نا سالم
#اشنایی_با مراحل_پژو هش
#اشنایی_با منابع_متعدد
#توجه_به موضوع_حل مساله
پرسش های مورد نظر خود را تنظیم و منابع و ابزار جمع اوری اطلاعات محدودی را برای پاسخگویی بیان کردیم.
با توجه به مسئله /موضوع مورد مطالعه چند منبع مختلف را شناسایی نموده و ابزار متناسب با منبع را تهیه و به پرسش های خو د را پاسخ دادند .
یک دانشمند و پژوهشگر منابع متعدد را شناسایی و اطلاعات جمع اوری شده را به صورت منسجم گزارش می دهد .
#آستینهای_خالی
اهداف این درس:
#فضا_سازی
#نعمت_های_خداوند
#سپاس_گزاری_از_خداوند
#حواس_پنج_گانه
در مورد فواید اعضای بدن حرف زدیم و گفتگو کردیم کلمه نعمتها را بیان کرده و بچه ها شروع به نام بردن نعمتها کردند.
در مورد نداشتن اعضا حرف زدیم وسعی کردیم بدون انگشت شصت دکمه های لباسمان را باز یا بسته کنیم یا بدون دست کتابمان را باز کنیم،صحبت کردیم .
تدریس با تصور و فضا سازی شروع شدواز عزیزانم خواستم تا چشمهایشان را ببندند و به صدایی که می شنوند خوب گوش کنند و نعمتهای خداوند را نام بردیم از روی درس به شکل قصه خوانی خوانده شد و پس از توضیحات در مورد نعمت ها سوالات داخل متن را با هم در کتاب پاسخ دادیم .