eitaa logo
🇮🇷علوم غریبه و خفیه اسلامی 🇸🇩
132 دنبال‌کننده
4.6هزار عکس
2.2هزار ویدیو
106 فایل
#فروش_انواع_کتب pdf #علوم_غریبه #موفقیت و #متافیزیک #علوم_غریبه_ابن‌سینای_قرن درسایت زیر ebnesinaigharn.ir #علوم_غریبه #دعا #ذکر، #ادعیه_قرآنی
مشاهده در ایتا
دانلود
https://instagram.com/ebnesinaigharn1?igshid=YmJhNjkzNzY= 🍃💐🍃💐🍃💐🍃💐🍃💐🍃 دوستان عزیز مارادراینستا دنبال کنید ❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️
https://instagram.com/ebnesinaigharn1?igshid=YmJhNjkzNzY=
🌺پنجم شعبان المعظم ، ولادت با سعادت حضرت ، علیه السلام مبارک باد🌺 نسیم پنجم شعبان ز راه آمده است صدای پای بهاران ز راه آمده است ببین بدون پیمبر بدون جبرائیل دوباره آیه‌ قرآن ز راه آمده است میان بیشه شیران هاشمی امشب غزال عرصه‌ ایمان ز راه آمده است فقط نه اینکه ز راه آمده عزیز عرب عزیز دختر ایران ز راه آمده است زنی که در رگ او خون آریایی هاست که از دیار دلیران ز راه آمده است شب تولد فرزند شاه دختر ماست زبان مادری او زبان کشور ماست
✿◉یــا حَـــّی◉✿: 🌼 و در برابر خداوند ✍از علیه السلام سوال شد: یابن‌ رسول ‌الله ادب با خدا چگونه است؟ امام(علیه السلام) فرمودند: را تلاوت کند آن گونه که نازل شده است ٬احادیث ما را روایت کند آن طور که ما گفته‌ایم و خدا را بخواند بدون اینکه از خدا طلبکار باشد. روایت شده است خداوند متعال در بعضی کتاب‌های آسمانی‌اش می‌فرماید: ای بنده من! آیا سزاوار است وقتی با من سخن می‌گویی به چپ و راست نگاه کنی، در حالی که اگر بنده‌ای مثل خودت با تو سخن بگوید و این گونه رفتار کند رهایش میکنی!پس رواست با من این گونه باشی؟ روایت شده است که روزی پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) به طرف گوسفندانش که به همراهی چوپانی به بیابان فرستاده بود رفت. چوپان، بی خبر از آن حضرت، لباس‌هایش را در آورده بود، به محض اینکه متوجه آمدن حضرت رسول شد لباس‌هایش را پوشید. 🌹پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) فرمودند: برو ما نیازی به چوپانی تو نداریم، ما خاندانی هستیم که کسی را که حتی در خلوت با خدایش رعایت ادب نکند، استخدام نمی‌کنیم... 📚آداب سلوک علامه
🔴 خضرنبی علیه السلام ☘ و الکروب ☘بإذن الله تعالی طریقه عمل: 👈قرائت ٣ مرتبه دعای خضر نبی علیه السلام و درخواست 🌸👈کمال عمل: دو رکعت ۵ قرائت دعای علیه السلام ۵صلوات در سجده ٢١ مرتبه  «یا » و طلب حاجت #
اگر عقاید خود را با و به دست بیاورید ؛ کسی نمی‌تواند به آن‌ها کند. اگر کسی چیزی بر خلافشان بگوید عصبانی نمی‌شوید؛ یا می‌خندید یا به فکر فرو می‌روید ...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✅عزیزانی که حرز امام جواد(ع) را خریداری کردند به آداب زیر توجه کنند 🌹آداب حرز ✔️ با توجه به روایت امام صادق (علیه السلام) همراه بودن حرز در هنگام دستشویی رفتن و هنگام جنابت اشکالی ندارد اما خانمهای حائض و نفسا یا نبندد یا داخل یک پوست چرمی (مثل همین بازو بند ها) قرار دهد و سپس ببندد . ✔️حتما حرز را به بازوی سمت راست خود ببندید زیرا در روایت عضد الایمن(بازوی راست) گفته شده. ✔️ در هنگام نخستین بار بستن حرز دقت بفرمایید قمر در عقرب نباشد (با توجه به روایت ، این نکته در هنگام نوشتن دعا هم رعایت می شود ) و نیز بهتر است نوشتن احراز را در زمانی سعد و مبارک انجام دهیم. ✔️این حرز دارای اسماء متبرکه است و دست زدن بی وضو به آن جایز نیست . ✔️مواظبت کنید حرز به هیچ وجه داخل چاه دستشویی نیفتد و در صورت بروز چنین اتفاقی سریعا حرز را در آورده و فورا آب بکشید و خشک نمایید.
‍ 💠✨ کسانی‌که اهل اذکار هستند، با ذکر معروفی که به اسم و لقب علیه السلام است وآثار فوق‌العاده‌ای دارد، آشنا هستند. 💠✨ اگر به تعداد عدد ، که صد و سی و سه است، کسی از حضرت اباالفضل علیه السلام با این لقب چیزی بخواهد، عنایات حضرت عبّاس علیه السلام شامل حال او می‌شود: «یا کاشِفَ الْکَرْبِ عَنْ وَجْهِ الْحُسَیْنِ اِکْشِفْ کَرْبِی بِحَقِّ اَخِیکَ الْحُسَیْنِ».(1) 🎤 در محضر استاد مهدي طیب 📚 1. محدّث قمی، نفس المهموم، ص 332 و ابن عنبه، عمدۀ الطالب، ص 323.
Mohammadreza Maghool.: 🙏🏼 نماز شب پنجم عَنِ النَّبِيِّ صلّی الله علیه وآله قَالَ: مَنْ صَلَّى فِي اللَّيْلَةِ الْخَامِسَةِ رَكْعَتَيْنِ، بِالْحَمْدِ وَ التَّوْحِيدِ خَمْسَمِائَةٍ، وَ يُصَلِّي بعد التسليم عَلَى النَّبِيِّ صلّی الله علیه و آله و آلِهِ بَعْدَ التَّسْلِيمِ سَبْعِينَ مَرَّةً، قَضَى اللَّهُ لَهُ أَلْفَ حَاجَةٍ مِنْ حَوَائِجِ الدَّارَيْنِ، وَ أُعْطِيَ بِعَدَدِ نُجُومِ السَّمَاءِ مُدُناً فِي الْجَنَّةِ. (البلدالأمين، ص172) رسول خدا صلّی الله علیه و آله فرمود: هرکس در شب پنجم ماه شعبان دو رکعت نماز بخواند؛ در هر رکعت یک بار سوره حمد و پانصد بار سوره توحید، و بعد از نماز هفتاد بار بر محمّد و آل او صلوات فرستد، خداوند هزار حاجت دنیا و آخرت وی را برآورده می سازد، و به تعداد ستارگان آسمان، در بهشت به وی شهر اعطا می کند. ✅«اللّهمّ عجّل لولیّک الفرج» #
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☑️پشت پرده فرار ها از ایران 🔸از نفوذ سرویس‌های تا خروج اموال و نزدیکان برخی ها این کلیپ را حتما ببینید..
سوال از سعد و نحس بودن عمل: اگر سوال شود  این کاری که میخواهم شروع کنم( اعم از هر کاری از خرید و فروش و شراکت و ازدواج و .....)  انجام  آن چگونه است .بعد از ریختن قرعه و تشکیل زایجه ۱۶ گانه   از تکرار خانه عملی که مورد نظر هست در خانه های میتوان به خوب بودن و یا بد بودن کار نیت شده پی بُرد. مثلا اگر نیت باشد پس باید دید شکلی که در خانه ۷ نشسته در کدام خانه ها تکرار شده. در  خانه سعد دلالت  بر  و کامیابی درین  عمل دلالت دارد و تکرار در خانه های دلالت بر سختی و گرفتاری و مشکلات هست.
سوال از محبت همسر: اگر سوال شود که آیا همسرم نسبت به من میل و محبت دارد یا نه ؟ پس باید خانه را دید که اگر در خانه سایل تکرار شده باشد بلا شک و بلا ریب او را دوست دارد و به او محبت دارد . و اگر شکل سایل در خانه دوست همسر آید شدت محبت کم شده ولی باز هم میلی هست. و در صورتی که شکل سایل در خانه و دشمن همسر افتد رابطه این دو نزول کرده و به دشمنی کشیده شده و باید دنبال چاره بود و برسی نمود که مقصر کیست . از برسی دو شکل سایل و همسرش میشود مقصر را شناخت حتی به علت آن هم پی برد . و الله عالم بحقایق الامور .
سوال از  بهره مندی مال : اگر سوال شود از مال پدر و یا مادر و یا خواهر و برادر  و یا....چیزی به من میرسد یا نه پس باید به خانه آنها رجوع کرد شکل سعد و داخل دلالت دارد بر بهره مندی منقلب و نحس بهره کمی و خارج بی بهره نحس با دل خوری و ناراحتی ثابت با توقف و امروز و فردا کردن بهره میبرد ثابت و سعد با خوشحالی و راحتی ثابت و نحس نصیب شود با دلخوری و اذیت فافهم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
مراقبه و مراتب آن در کلام رحمت الله علیه اوّل درجه مراقبه اينست كه سالك از محرّمات اجتناب كرده و تمامى واجبات را اتيان كند و در اين دو امر به هيچ وجه من الوجوه مسامحه نورزد دوّم درجه مراقبه آنست كه مراقبه را شديد نموده و سعى كند هر چه می‌کند براى رضاى خدا باشد و از امورى كه لهو و لعب ناميده می‌شود اجتناب نمايد و چون در اين مرتبه اهتمام نمود براى او تمكّن پيدا مى‏شود كه ديگر خود را نباخته و اين خوددارى در او به سر حدّ ملكه برسد سوّم درجه مراقبه آنست كه پروردگار جهان را پيوسته ناظر خود ببيند و كم‏كم اذعان و اعتراف می‌نماید كه خداى متعال در همه جا حاضر و ناظر و نگران همه مخلوقات است و اين مراقبه در تمام حالات و در همه اوقات بايد رعايت شود چهارم درجه مراقبه مرتبه ‏اى است از اين عالی تر و كامل‏ تر و آن اينست كه خودش خداى را حاضر و ناظر ببيند و به طور اجمال مشاهده جمال الهى نمايد و اشاره به اين دو مرتبه اخير از مراقبه است وصيّت رسول اكرم صلّى اللّه عليه و آله به ابوذر غفارى رضوان الله عليه اعبد الله كأنّك تراه فان لم تكن تراه فانّه يراك خداى را چنان عبادت كن مثل آنكه گوئى تو او را می بينى و اگر نمی‌توانی او را ببينى او را طورى عبادت كن كه بدانى او تو را می‌بیند بنابراين عبادت در مرحله ‏اى كه خدا او را می‌بیند پائين‏تر است از مرتبه‏ هایى كه او خدا را می‌بیند چون سالك بدين مرتبه رسد براى آنكه بتواند به كلّى اغيار را از ذهن خود خارج كند بايد نفى خاطر را در ضمن يكى از اعمال عباديّه به جاى آورد چون جايز نيست در شرع مقدّس توجّه به سنگ يا چوب كند زيرا اگر در همان لحظات توجّه مرگ او را دريابد چه جواب خواهد گفت؟ امّا نفى خواطر در ضمن ذكر و با حربه ذكر عبادت است و ممدوح شرع و بهترين طريق آن توجّه به نفس است كه اسرع طرق است براى نيل به مقصود چه توجه به نفس ممدوح و مقبول شرع انور است و آیه كريمه شريفه يا أيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا عَلَيْكُمْ انْفُسَكُمْ لا يَضُرُّكُمْ مَنْ ضَلَّ اذَا اهْتَدَيْتُمْ ای کسانیکه ایمان آورده اید برشما باد مراقبت از نفس خودتان چون زمانیکه شما هدایت شدید گمراهی گمراهان به شما ضرری نمی رساند و بازگشت همه شما به سوی خداست پس او شما را به آنچه عمل می کردید آگاه می کند یعنی مراقب و مواظب نفس خودتان باشید تا در طریق سلوک به سوی غایت گمراه نشوید و طریقه مؤمن طریقی است که او را به پروردگارش می رساند و آن همان طریق هدایت ومنتهای سعادت اوست رساله لب اللباب فی سیر و سلوک اولی الالباب كشكول
() چیست؟ : ودیک آسترولوژی سیستم تجزیه و تحلیل وضعیت ستارگان روی زندگی انسانها برپایه اطلاعات آسترونومی است.این سیستم به دوستداران آن اجازه می دهد به ارزیابی سیارات و تاثیرات آنها بپردازند.این دانش قدیمی ترین سیستم ستاره بینی در جهان است و همچنین،کمترین خطا را در میان سیستم های مختلف دارد.نام واقعی این سیستم در زبان سنسکریت جیوتیش به معنای دانش نور است.براساس این سیستم هر کس در چیدمانی مشخص از ستارگان به دنیا می آید.در سیستم ودیک ما هفت سیاره و دو سایه(راهو و کیتو) داریم،همچنین زایچه یا چارت تولد هر شخص دارای دوازده خانه است. بنیان های ودیک آسترولوژی : پایه و بنیان های آسترولوژی به وسیله فیلسوف های باستانی هند مورد مطالعه قرار می گرفته است.درست ترین فرم این سیستم در حدود 2000 سال پیش توسط ماهاراشی پاراشارا نوشته شده است.کتاب پاراشارا با نام "بریهات پاراشارا هورا شاسترا" امروز به عنوان مبداء این دانش و همچنین بسیاری از دانش پژوهان رشته این کتاب منبع اصلی مطالعه این علم می دانند. ایزار قدرتمندی : ستاره بینی ودایی به دیگر علوم ودایی مانند (دانش سلامتی و طب باستانی هند) و همچنین واستو(علمی مشابه ) اتصالی مستقیم دارد و میتوان با استفاده از دانش ستاره بینی و ابزارهای مکمل آن از بسیاری از مشکلات که در فرد ظاهر می شود،جلوگیری کرد. مبنای محاسبات علم جیوتیش تاریخ دقیق تولد سال ماه روز و ساعت ومکان تولد طول عرض جغرافیایی محل تولد می باشد به کمک این اطلاعات چارت و دورانهای حکومت سیارات در طول مدت زندگی شخص مورد نظر رسم و سپس توسط شخص مجرب به این علم قابل تفسیر و بررسی می باشد همچنین می توان قبل از تولد هر شخص با رسم چارت در زمانهای مختلف و مقایسه آنها با یکدیگر بهترین زمان را برای تولد وی انتخاب کرد.
هم اکنون علم دارای دو شاخه کاربردی و با عملکرد متفاوت به نامهای  و می باشد. آسترونومی به بحث و بررسی درباره و نیز سایر مشخصه های فیزیکی مربوط به آنها می پردازد یعنی با استفاده از قوانین ریاضیات ، فیزیک و هندسه وضعیت سیارات و ستارگان مختلف را بررسی کرده و مشخصه هایی از قبیل مکانی ، اندازه، نحوه حرکت سیارات ، فاصله آنها نسبت به زمین و نیز سایر مشخصه های فیزیکی مربوط به آنها را کشف و بررسی می کند. بنابراین آسترونومی علمی است که جنبه کاملاٌ طبیعی داشته و مبتنی بر قوانین شناخته شده علم است. اما آسترولوژی یا نجوم احکامی علمی است که به بررسی اثرات کواکب مختلف ، بویژه کواکب موجود در منظومه شمسی بروی زمین و موجودات ساکن در آن می پردازد یعنی با بررسی نحوه کواکب هفتگانه در دایره البروج ونیز وضعیت قرارگیری این کواکب نسبت به زمین ، اثرات مختلف آنها را بررسی می کند. به عبارتی می توان گفت که علم آسترولوژی اثرات ماورایی کواکب مختلف را بررسی کرده  و در تقسیم بندی علوم به نوعی در زمره علوم فراطبیعی قرار می گیرد. به طور دقیق نمی توان برای پیدایش این علم ، تاریخ دقیقی تعیین کرد ولی با شواهدی که در دست است پیشینه های این علم به بیش از 5000 سال قبل برمی گردد. بسیاری عقیده دارند که علم آسترولوژی یادگاری از مردم بابل و کلدانیان قدیم است چرا که آنها از قدیمی ترین اقوام پیشگام در این زمینه بوده و تبحر بسیار زیادی نیز در این علم داشتند وبعدها دانشمندان دیگر اقوام نیزاز دانش کلدانیان استفاده زیادی کردند. از میان دانشمندان مسلمان کسانی که بیشترین تاثیرات را از دانش کلدانیان دریافت می کردند می توان به ابویعقوب کندی و ابومعشر بلخی اشاره کرد. در زمانهای گذشته آسترونومی و آسترولوژی با یکدیگر تلفیق داشته و به هم وابسته بودند یعنی دانشمندانی که در علم نجوم فعالیت داشتند در هردو زمینه آسترونومی و آسترولوژی مطالعه و تحقیق می کردند که این موضوع با بررسی آثار این دانشمندان به وضوح مشخص است زیرا اغلب دانشمندان معروف نجوم مانند ابوریحان بیرونی ،ابومعشر بلخی ، خواجه نصیرالدین طوسی و دیگر بزرگان ، علاوه بر آثار متعدد در باب علم هیئت و نجوم ( آسترونومی ) در زمینه علم احکام نجوم ( آسترولوژی) نیز تالیفات زیادی داشتند که این خود دلیلی بر اهمیت آسترولوژی در زمانهای گذشته است.بسیاری عقیده دارند که عامل اصلی جدایی بین این دو علم به قرن 16 میلادی بر می گردد که کوپرنیک نظریه معروف خورشید مرکزی خود را ارائه کرد.نظریه کوپرنیک به این دلیل که پایه های علم آسترونومی را دگرگون ساخت باعث جدایی آسترونومی و آسترولوژی گردید زیران قوانین آسترولوژی مبتنی بر نظریه زمین مرکزی بطلیموسی بود و انطباق آن با نظریه خورشید مرکزی بسیار دشوار و دردسر ساز بود ، لذا ترجیح دادندکه همچنان طبق مبانی قدیم به تحقیقات خود ادامه دهند.
اگر بپذيريم كيهان بر اساس قوانين و احكامي منظم و با مركزيت شعوري ناب در حال خودگستري و تجلي است (با تكيه بر يكي از بنيادي‌ترين اصول عرفان‌هاي كهن شرقي يعني اصل وحدت وجود و يگانگي بنيادين اشياء كه در فيزيك معاصر نيز مقبول و محترم است) مي‌توان نتيجه گرفت مشاهدة هر موجودي در طول موج كيهاني خود، حاوي گذشته و آيندة آن موجود نسبت به ناظرش نيز خواهد بود . تمامي موجودات از ذرات تا در حال تاثيرگذاري و اثر پذيري از يكديگرند و در نتيجه هر لحظه آبستن تبديلات و تغييرات ظريف و عظيم خواهند بود. اين تبديلات و تحولات تحت قوانيني بسيط و بس منظم به طور دائم در جريان است. از آنجا كه اين تحولات در نظمي لايتغير در حال خودگستري است لذا هر ذره‌اي را مي‌توان از تولد تا انهدامش مورد محاسبه و اندازه‌گيري قرار داد. ستاره‌بيني كيهاني-ودايي، دانش محاسبة تاثيرات ستاره‌اي و امواج كيهاني بر موجودات است. از آنجا كه هر موجودي در پهنة هستي، متغيري سيال در يكي از مسيرهاي منظم كيهاني است لذا (Jyotish#) سعي در محاسبة كل منحني مفروض دارد. دانستن اين دانش مفهوم بخت و شانس (تصادف محض) را بي‌اعتبار كرده و به انسان مي‌آموزد با آگاهي از نظام امواج كيهاني خواستة خود را به موجي بسپارد كه خود به خود خواسته را تا مقصود و منتهايش حمل كند. جيوتيش الفباء و زبان انرژي كيهاني را به ما معرفي كرده و به ما ياري مي‌رساند تا سير امواج كيهاني را محاسبه كنيم. اگر بپذيريم كه گيتي بعدي از آگاهي است، همانطور كه برخي فيزيكدانان معاصر نيز پذيرفته‌اند، پس جيوتيش دانش تحليل عملكرد كلي اين آگاهي در گيتي است. اصولا” قوانين طبيعي هم‌آغوش شعوري ناب، حافظ نظم كيهاني هستند. بنابراين نظم كيهاني آگاهانه و در پرتو شعوري عالي عمل مي‌كند و انحرافي از اين قوانين صورت نخواهد گرفت. واژة جيوتيش لغتي و مركب از دو جزء است : (Jyot) و (Tisha) كه به ترتيب به معناي پرتويي از نور و دانش است. پس جيوتيش يعني دانش نور و از آنجا كه هر مشاهده‌اي در پرتو نور ممكن خواهد بود، پس جيوتيش دانش مشاهدة سرنوشت كيهاني موجودات در پرتو دانش محاسبات نجومي است. در والاترين حالات، جيوتيش دانش نور دروني است و آن در حالي است كه جيوتيش و (Yoga) كه قوانين ذهني كيهاني است (همانطور كه در به آن پرداخته است) در هم ادغام شده باشند. اندام و شاخه‌هاي (جيوتيش) گسترة پهناور دانش كهن جيوتيش را مي‌توان منطبق بر اعتبارات مختلف عقلي به اقسام و شاخه‌هايي تقسيم كرد. با اين طبقه بندي‌ها مي‌توان به دركي گزيده‌تر و فهمي عميق‌تر نسبت به حدود و ثغور اين دانش ارزنده نايل شد. يكي از عمده‌ترين اين تقسيم‌بندي‌ها در دانش ستاره‌بيني تقسيم اين دانش به ستاره‌بيني معنوي و ستاره‌بيني مادي است كه اين تقسيم‌بندي براساس غايت و منظور لحاظ شده است. در صورتي كه ما به اين دانش به اعتبار كمك و خدمتي كه به نزديك شدن به حريم مقدس روح مي‌كند نظر افكنيم از دو حال خارج نيست يا در اين راه خدمتي مي‌كند يا نه و به اين ترتيب ستاره‌بيني به دو قسم معنوي و مادي تقسيم مي‌شود. ستاره‌بيني براساس غايت و منظور     ۱) ستاره بيني معنوي (Spiritual Astrology) ۲) ستاره بيني مادي (Material Astrology) ستاره‌بيني معنوي بنابر اين فلسفه، كل ستاره‌بيني ابزاري در جهت تحقق خودشناسي است. در چنين دركي موقعيت، توانايي‌ها و كارماهاي فرد در اين زندگي بررسي و تحليل شده و با توجه به امكانات و موقعيت‌هايي كه طبيعت به هر فردي واگذار كرده است به تحليل و رهنمودهايي مهم در راستاي تعالي زندگيش پرداخته مي‌شود. ممكن است ستاره‌بين ودايي پيشرفت‌هايي مادي را در زندگي فرد ببيند كه در عين حال او را از توجه به موقعيت كلي زندگي خود دور كرده و غباري از فرسودگي و ناتواني را در اطراف او حاصل كند. عليرغم موفقيت‌هاي مادي ولي در چنين شرايطي ستاره‌بين از خطرات حاصله فرد را مطلع و راهنمايي مي‌كند. همچنين با تحليل كلي شخصيت و كيفيت رواني فرد به ياري تمرينات مناسب يوگا و آيورودا موثرترين روش‌ها براي سلامت جسماني و تمركز قواي فكر به فرد آموزش داده مي شود. ستاره‌بيني مادي ستاره‌بيني مادي اصولا يك ستاره‌بيني غير ودايي است. زيرا هدف غايي آموزش‌هاي ودايي خودشناسي و رستگاري معنوي است. در هر حال با استفاده از بخشي از ستاره‌بيني ودايي و فراموشي مابقي آن و يا استفاده از ستاره‌بيني غربي مي‌توان تمام توجه را معطوف به موفقيت‌هاي مادي، روابط زناشويي، وضعيت فرزندان، وضعيت كلي سلامتي و مواردي از اين دست كرد. بي‌آنكه اين مجموعه بر حول محور اصلي “خود واقعي” وارسي شود. طبقه بندی دیگری که در مورددانش جيوتيش انجام می شود براساس‌ کارایی وقابلیت اين دانش است که 👇👇👇👇👇
بر آن اساس باز هم به دو پاره قسمت مي‌شود : ستاره‌بيني ودايي براساس توانايي و قابليت ۱) ستاره‌بيني پيشگويانه (مبتني بر پيشگويي) Astrology Predictive ۲) ستاره بيني مبتني بر حكم و داوري Judgmental Astrology ستاره‌بيني پيشگويانه هدف اين نوع از ستاره‌بيني، پيشگويي حوادث خاص و اتفاقات مهم در زندگي است. اين حوادث شامل اتفاقات مادي مثل تاريخ ازدواج، تاريخ تولد فرزندان، زمان مرگ، تصادفات، وقوع بيماري‌ها، خوش‌شانسي‌هاي بزرگ و يا ناكامي‌ها مي‌شود و از طرف ديگر حوادث معنوي نيز از طريق اين دانش قابل پيش‌بيني است. بر فرض زمان غلبة ميل معنوي و طغيان عشق الهي همينطور زمان رهايي از حجاب‌هاي مادي و ورود به خلسه‌هاي عميق معنوي نيز قابل پيش‌بيني است. مقصود و هدف يك ستاره‌بين كه بيشتر بر اين جنبه تكيه دارد توان پيشگويي حوادث تا آخرين حد دقت به اندازة توان و امكان مي‌باشد. هر چند اين دانش به طور مطلق كاري ندارد كه ما با هر كدام از اين حوادث بهتر است به چه نحو و كيفيتي برخورد كنيم. ولي با تركيب آن با ستاره‌بيني داورانه و در پرتو نگرش معنوي، ستاره‌شناسان حكيم و فرزانه قادرند به تدبيرهاي بس زيركانه و هوشمندانه در زندگي فرد مبادرت كنند. ستاره‌بيني داورانه مقصود از اين قسم ستاره‌بيني، قضاوت پيرامون جنبه‌هاي متفاوت زندگي و شخصيت و استعدادهاي فردي است. به عنوان مثال وضعيت كلي سلامتي و استحكام بنية فرد، درجة هوش و ظرفيت عقلي، درجة بيداري معنوي، طول عمر، دارايي و غيره. تفاوت عمده اين نوع ستاره‌بيني با ستاره‌بيني پيشگويانه آن است كه در اين روش ما به توانايي‌ها و امكانات كلي فرد و نه به وقوع حادثه‌اي خاص در زماني خاص توجه داريم. هر چند بسياري از مردم علاقه‌مند نيستند كه در مورد ضعف‌ها و احيانا” عدم استعدادشان در برخي فنون و زمينه‌ها چيزي بشنوند ولي در ستاره‌بيني ودايي براساس موقعيت كارميك فرد، به تاريخچة روح در سير ادواري خود و مجال‌ها و محدوديت‌هايي كه هر فرد در عمر طبيعي خود دارد توجه شده و اين مجال و فرصت محدود را تا حد امكان مغتنم مي‌شمرند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⚫⚫خَِبَِرَِ فَِوَِرَِیَِ⚫⚫ 🖤🖤اَِنَِاَِلَِلَِهَِ وَِ اَِنَِاَِ اَِلَِیَِهَِ رَِاَِجَِعَِوَِنَِ🖤🖤 ⚫️ بازیگر مختار نامه درگذشت ⚫️تسلیت به جامعه هنری و همسر و فرزندانش😔😔
💠قابی از حضور رهبر انقلاب بعد از اقامه نماز برپیکر همسر شهید مطهری 🔹علی لاریجانی، رئیس سابق مجلس هم که داماد شهید مطهری است در این دیدار حضور داشت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
ebnesinaigharn1 فروش انواع کتب pdfعلوم غریبه وموفقیت و متافیزیک درسایت زیر ebnesinaigharn.ir پل ارتباطی درایتا https://eitaa.com/ebnesenaigharn1