⁉️ آرمانهایت یادت هست (قسمت اول)
✊ (استثمار نابود است_زحمتکش پیروز است) یادت هست؟ وقتی مشتت را گره میکردی و بر آسمان میبردی و فریاد میزدی: (کارگر! برزگر! اسلام یاور توست) ! وقتی فریاد زدی: (ما شیر و موز نمیخوایم ما شاهِ دزد نمیخوایم) نگاهی به مشت میکنی و نگاهی به خودت. این تو بودی. این تو بودی که وقتی مشتت را بالا میبردی همه تن خشم میشدی و آمالت را فریاد میزدی.
🔷 تو خود را در کنار برزگری میدیدی که از رعیت بودن به تنگ آمده بود. در کنار کارگر زحمتکشی بودی که دستش را بالا آورده بود تا دستی رهایی بخش او را از فقری که در آن دست و پا میزد بیرون بکشد.
✂️ برشی کوتاه از یادداشت هادی ذاکری
#پیش_شماره_5
#انقلاب_اسلامی
#انقلاب_مستضعفین
🆔 @farhang_puya
نشریه فرهنگ پویا
🖇 تحول، آمیخته با هستی (قسمت دوم) ✴️ به شهادت تاریخ، بسیاری از تحولات سرنوشت فرد و جامعه را در سراش
🖇 تحول، آمیخته با هستی
(قسمت سوم)
⚠️ اهمیت زایدالوصف تحولاتی را که پیامبران الهی ایجاد کردهاند، باید در بستر و گذر زمان و در توالی و در آمد و شد عصرها و نسلها مشاهده کرد. هرچه از عمر بشر و جهان میگذرد، نیازمندی انسانها به تعالیم انبیاء بیشتر احساس میشود.
🔆 حقیقتی که روزی جوامع انسانی به آن روی خواهند آورد و از آن الهام خواهند پذیرفت و آن روزی است که ائین انبیاء و دین خدا بر همه آئینها و ادیان پیروز شده باشد.
‼️ در واقع، تنهاخدای تحولآفرین است که قادر است در سطح عالم انسانی (همچنان در کل نظام هستی) انقلاب و تحول ایجاد کند و مسیر دستیابی به کمالات انسانی را پیش روی بشر هموار سازد.
✍ مدیر مسئول نشریه فرهنگ پویا
#شماره_4
#جامعه
🆔 @farhang_puya
⁉️ آرمانهایت یادت هست (قسمت آخر)
🔴 همین بیغوله نشینان بودند که دستانشان در دستان ما گره میشد و به دستان امام (ره) میپیوست تا انقلاب اسلامی پیروز شود و همین خیابان خوابها بودند که در کنار دیگران به خیابانها آمدند تا کسی به آنها نگوید: «تو در طبقه پایینتری از من هستی.»
🔷 مگر آنها نبودند که فریاد زدند: دیگر نمیخواهیم کسی با انگشت ما را نشانه رود و بگوید حق زیستن ندارید؟! اینک آیا این ماییم که دستمان را از دست آنان رها کرده و در جیب خود فرو بردهایم؟ آیا این ماییم که وقتی مفلوکی را خفته بر نیمکت پیادهرویی میبینیم چهره در هم میکشیم و نگاهمان را میدزدیم؟
📣 آیا او نبود که کفن به تن کرد و به خیابان آمد؟ و تو نبودی که شعار دادی: (مستضعف! رنجبر! اسلام یاور توست) وقتی روی دیوارها نوشتی: (اسلام حامی کارگرها و دهقانان است) بله تو بودی. کمی فکر کن و به یاد آور وقتی نوشتی: (پیش به سوی حکومت مستضعفین) آیا این است حکومتی که زجر کشیدهها به دنبالش بودند؟
✂️ برشی کوتاه از یادداشت هادی ذاکری
#پیش_شماره_5
#انقلاب_اسلامی
#انقلاب_مستضعفین
🆔 @farhang_puya
نشریه فرهنگ پویا
🎥 سینما تبدیل کننده نیروی خودی به دشمن (قسمت دوم) 💢 نکتهی اساسی استراتژی هالیوودی برای القای موفق
🎥 سینما تبدیل کننده نیروی خودی به دشمن (قسمت آخر)
💤 غافل از اینکه اساسا ذات سینما در همین تظاهر است و قاب جادویی سینما مخاطب را ساعتها مجذوب قهرمانان و باورهایی میکند و لذاست که لبهی تیز خنجر هالیوود وقتی به تحقیر و القای بیچارگی و ناتوانی مسلمانان میپردازد خود ایرانیها و مسلمانان را هم زخمی میکند.
‼️ فیلمهای هالیوود قابلیت اینرا دارد که در صورت خوشبینی و خوشخیالی ما از هر فرد مسلمان در ناخودآگاهش یک ضد مسلمان، و از هر فرد ایرانی یک ضد ایرانی و اساسا یک ضد بومی بسازد.
🖌 الهام عباسی
#شماره_31
#سینما
#هنر
🆔 @farhang_puya
🌺🌸 عید نوروز و حلول سال نو را تبریک میگویم.
💠 شعار سال:
سال ۱۴۰۰، سال "تولید؛ پشتیبانیها، مانعزداییها"
👈 رهبر معظم انقلاب: من شعار امسال را این جور تنظیم کردم: «تولید؛ پشتیبانیها، مانعزداییها». ما بایستی تولید را محور کار قرار بدهیم و حمایتهای لازم را انجام بدهیم و مانعها را از سر راه تولید برداریم. امیدواریم انشاءاللّه به لطف الهی این شعار تحقّق لازم را پیدا کند.
#امامین_انقلاب
#عید_نوروز
🆔 @farhang_puya
نشریه فرهنگ پویا
⭕️ نفوذ لیبرال در قالب اسلام رحمانی و فمنیسیم (قسمت اول) 🔵 نسخه اسلام رحمانی و فمینیسم و در مورد سی
⭕️ نفوذ لیبرال در قالب اسلام رحمانی و فمنیسیم (قسمت آخر)
🚫 سیدمحمد خاتمی: "مدارس ایران معرف چهره رحمانی اسلام باشند" البته مراد وی از اسلام رحمانی آن اسلامی است که با قرآن سازگاری ندارد. چون او به صراحت میگوید: "به قرآن نمیشود استناد کرد در حال حاضر مطالب قرآن با برخی دریافتهای بشری سازگار نیست چرا که احکام آن متناسب با زندگی قبیلهای است. پس قرآن کریم برای ما قابل استناد نیست."
🔚 جلایی پور از چهرههای شاخص اصلاح طلب در بسط دامنه این نفوذ، سطح جوانان را مورد نظر دارد و میگوید: دغدغه و هدف دوم فعالان دانشجویی ترویج و غنابخشیدن به گفتمان مردم سالاری و اسلام رحمانی است.
🖋 محمد رضا باقرزاده
#شماره_31
#اسلام_رحمانی
#نفوذ
#سیاست
🆔 @farhang_puya
🚫 نهضت آزادی یکی از دریچههای نفوذ (قسمت اول)
🔔 روشنفکری متجدد دینی با گرایش ملی مذهبی توسط مهندس بازرگان شکل گرفت. جریان نهضت آزادی بر حکومت دموکراتیک ایران بیش از جمهوری اسلامی تاکید داشت و با صراحت اصل ولایت فقیه را به چالش کشید.
🏳️ نهضت آزادی با این که نقدهایی به برخی اندیشههای فرهنگ غربی داشت به هیچ وجه به تهاجم فرهنگی غرب اعتقاد نداشت و بر ورود به بازار جهانی و تحقق اقتصاد سرمایهداری لیبرالی اصرار میورزید. از طرفی این نکته حائز اهمیت است که بین دیدگاههای امامخمینی(ره) و مهندس بازرگان اختلافهای ماهوی وجود داشته.
🖌 هادی مجیدی
#شماره_31
#نهضت_ازادی
#سیاست
🆔 @farhang_puya
نشریه فرهنگ پویا
💢 مختصر طرحها و هدفهای اسلام رحمانی (قسمت دوم) 2️⃣ کنترل نفوذ روزافزون اسلام ناب و انقلاب اسلامی
💢 مختصر طرحها و هدفهای اسلام رحمانی (قسمت سوم)
3️⃣ پشتیبانی فکری از گفتمان سازش با استکبار
⭕️ از زمان روی کار آمدن دولت یازدهم جریان سازش با استکبار که خواب رفته بود همچون افعی آفتاب خورده بیدار شد و برای ادامه فعالیت خود نیازمند بازمهندسی فکری است.
‼️ این مهندسی فکری گاه با ادبیات آکادمیک از سوی نظریهسازانی همچون سریعالقلم و صادق زیباکلام و حسن روحانی و معصومه ابتکار و گاهی با سبک و سیاق به اصطلاح فقهی از سوی کسانی چون محسن کدیور و مجتهد شبستری و دیگران صورت میپذیرد.
🖌 محمد رضا باقرزاده
#شماره_31
#اسلام_رحمانی
#سیاست
🆔 @farhang_puya
🗡 نفوذ سیاسی و نفوذ فرهنگی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب (قسمت اول)
💢 رهبر معظم انقلاب درباره خطر نفوذ دشمن فرمودند: از همه مهمتر نفوذ سیاسی و نفوذ فرهنگی است. دشمن سعی میکند در زمینه فرهنگی باورهای جامعه را دگرگون کند و آن باورهایی را که توانسته این جامعه را سرپا نگه دارد جابهجا کند.
📌 (دشمن) میخواهد خدشه در باورهای یک جامعه وارد کند اختلال و رخنه در آنها به وجودبیاورد. خرجها میکنند میلیاردها خرج میکنند برای این مقصود؛ این رخنه و نفوذ فرهنگی است.
🖌 هادی مجیدی
#شماره_31
#فرهنگ
#نفوذ
🆔 @farhang_puya
نشریه فرهنگ پویا
🖇 تحول، آمیخته با هستی (قسمت سوم) ⚠️ اهمیت زایدالوصف تحولاتی را که پیامبران الهی ایجاد کردهاند، با
🖇 تحول، آمیخته با هستی
(قسمت چهارم)
🔘 بدین ترتیب به نظر میرسد در جریان تحولآفرینی هرگز نباید از تأثیر عوامل غیبی و امدادهای الهی غافل ماند و یا نقش و اثر ایمان را نادیده گرفت. منظور از توجه به عوامل مزبور این است که تحولات جاری در کاهن انسانی را باید با رویکرد دینی_الهی مورد مطالعه و تجزیه و تحلیل قرارداد تا زمینه بهرهبرداری از این تحولات در راستای تأمین مصالح دنیوی و اخروی بشر بیشتر و بهتر فراهم آید.
🎙 مقام معظم رهبری با عنایت ویژه به این رویکرد فرمودهاند: «تحول در جوامع انسانی و برای بشر، سنت لایتغیر الهی است. هیچ کس نمیتواند در مقابل تحول بشری بایستد؛ امکان ندارد. این راز ماندگاری و راز تعالی بشر است. اصلاً خدا بشر را اینطور قرارداده است که ایستایی در طبیعت انسان نیست¹»
🗃 مدیر مسئول نشریه فرهنگ پویا؛ بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با استادان و دانشجویان دانشگاههای سمنان، ۱۳۸۵/۸/۱۸.
#شماره_4
#جامعه
🆔 @farhang_puya
نشریه فرهنگ پویا
🗡 نفوذ سیاسی و نفوذ فرهنگی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب (قسمت اول) 💢 رهبر معظم انقلاب درباره
🗡 نفوذ سیاسی و نفوذ فرهنگی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب (قسمت آخر)
📍 نفوذ سیاسی هم این است که در مراکز تصمیم گیری و اگر نشد تصمیم سازی نفوذ بکنند. وقتی دستگاههای سیاسی ودستگاههای مدیریتی یک کشور تحت تاثیر دشمنان مستکبر قرار گرفت آن وقت همه تصمیم گیریها در این کشور بر طبق خواست و میل و اراده مستکبرین انجام خواهد گرفت؛ یعنی مجبور میشوند.
🌀 وقتی یک کشوری تحت نفوذ سیاسی قرار گرفت حرکت آن کشور، جهت گیری آن کشور در دستگاههای مدیریتی، بر طبق اراده آنها است و دشمن هم همین را میخواهد
🖌 هادی مجیدی
#شماره_31
#سیاست
#نفوذ
🆔 @farhang_puya
📍 تفاوت بین جنگ نرم و جنگ سرد
📋 جنگ سرد اصطلاحی است که به دوره پس از جنگ جهانی دوم تا زمان فروپاشی شوروی سابق در سال ۱۹۹۱ میلادی اطلاق میشود. به واقع جنگ سرد شامل دو عامل بود. یکی جنگ اندیشهها و ایدئولوژیها و دیگری مسابقه تسلیحاتی.
📌 جنگ اندیشهها و ایدئولوژیها برای تسلط بر عقاید و اراده انسانها از سوی بلوک شرق و غرب به کار گرفته شد و مسابقه تسلیحاتی برای نشان دادن برتری نظامی دو بلوک بر یکدیگر به کار میرفت.
🌀 جنگ نرم باهدف براندازی نرم و نفوذ در ارکان سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، ایدئولوژی و تحول اساسی در باورهای یک ملت به کار میرود.
✂️ حسین مرکزی مقدم
#شماره_29
#جنگ_نرم
#جامعه
🆔 @farhang_puya
⭕️ لیبرالیستی، عامل شکاف طبقاتی
⚜ اقتصاد لیبرال یا سرمایهداری نسخهای است که ادعا دارد فارغ از ارزشهای فرهنگی و دینی است و برای تمام جوامع طراحی شده و اگر متناسب با امکانات و ظرفیتهای داخلی هر جامعه تعریف شود، جواب میدهد.
♨️ باید اعتراف کرد برخی از فنون بهینهیابی آن ممکن است خاصیت بیطرفانه و در جوامع مختلف کاربرد داشته باشد؛ اما مجموع آن به عنوان یک دانش مدون به هیچ شکل بیطرف نیست و نمیتواند بیطرف باشد... .
💠 از آنجا که انقلاب اسلامی ایران خدامحور و هدف آن ترویج و توسعه ارزشهای الهی است، نه تنها نمی تواند با اقتصاد لیبرال صنفی تی داشته باشد، بلکه وظیفه دارد کجاست با آن مقابله و برای از بین بردن آن تلاش نماید.
✏️ نصرالله انصاری
#شماره_37
#اقتصاد
🆔 @farhang_puya
⚙ اقتصاد مقاومتی تولید ارزشمند
❌ در اقتصاد اسلامی مبنای تصمیمات مصرفی، نیاز است. تداوم زندگی، بهبود آن و آسایش و رفاه نیاز مصرفی را میسازد. اسلام مصرف بیهوده و مصرف هرز را قبول ندارد، آن را اسراف و تبذیر خوانده و به شدت رد میکند.
🔃 نیاز مصرفی معقول در مجموع، روندی با شیب صعودی ملایم را طی میکند. مصرفکننده مسلمان بیشترین اهمیت را به نیازهای اساسی و ضروری میدهد که معمولاً ثابت است، سپس به نیازهای تسهیلکننده زندگی و آنگاه آسایش بیشتر که روندی رو به بالا دارند.
✴️ از ویژگی این سبک مصرف این است که به تولید جهت و به تولیدکننده علامت صحیح میدهد که چه چیز باید تولید شود.
✍ نصرالله انصاری
#شماره_37
#اقتصاد
#اقتصاد_مقاومتی
🆔 @farhang_puya
⁉️ اولویت برای تولید در نگاه اسلام کدام است؟
⭕️ اولویت تولید را اولویت مصرف تعیین میکند نه سود بیشتر. در این دیدگاه بیشترین تولیدات باید مربوط به کالاها و خدمات اساسی و ضروری باشد که حیات و سلامت مردم به آنها بستگی دارد.
🌐 این نوع از کالاها و خدمات باید به اندازه کافی تولید و عرضه شوند که با قیمت مناسب در دسترس همه مردم قرار بگیرد به گونهای که هزینه تمام شده به اضافه درصدی سود قیمت آنها را تشکیل بدهد نه عرضه و تقاضای بازار.
📊 منابع مازاد به ترتیب اولویت به نیازهای ثانویه و سپس به نیازهای رفاهی اختصاص مییابد. با این توضیحات، آیا سبک مصرف در ایران به سبک اسلامی نزدیکتر است یا سرمایهداری؟ با اندک تحمل میتوان فهمید که تاثیرگذاری کدام یک بیشتر است.
✍ نصرالله انصاری
#شماره_37
#اقتصاد
#تولید
🆔 @farhang_puya
🗝 چرخ اقتصاد برای خودشان چرخید!
⚔ نقش دولت در اقتصاد هنوز محل جدال و مباحثه است. اقتصاد لیبرال کار خود را با دولت بدون دخالت در اقتصاد «آداماسمیت» شروع کرد، نتیجه نگرفت.
🔰 به دولت مداخلهگر «کینز» تن داد، مأیوس شد و دوباره به سمت دولتی با حداقل مداخله متمایل شده است منتهی نه با رویکرد کلاسیکها که میگفتند دولت در عرصه اقتصاد با ضعف عملکرد مواجه است، بلکه با رویکرد نئوکلاسیکها که معتقدند دولت سوءنیت دارد.
↩️ اینها براین باورند که دولتها آنگونه که ما فکر میکنیم، خیرخواه و به دنبال پیشینه کردن منافع جامعه نیستند، بلکه در بهترین حالت درپی حداکثر کردن منافع حزب و جناح خود هستند البته اگر خودخواهی و منافع شخصی بوروکراتها اجازه چنین کاری را بدهند.
✍ نصرالله انصاری
#شماره_37
#اقتصاد
#دولت_بیکفایت
🆔 @farhang_puya
❌ جریانی که از پشت خنجر میزند!
💢 دولت وقتی اقتصاد را دستکاری میکند به منافع مردم توجهی ندارد، بلکه به رأی مردم و ماندن در قدرت توجه دارد؛ به همین دلیل، اندکی پیش از انتخابات رونق ایجاد میکند یا تورم را مهار میکند تا آرای مردم را به سمت خود بکشاند.
⭕️ همین که قدرت را به دست گرفت تا نزدیک انتخابات بعدی در سطح کلان منافع حزب و جناح و در سطح خرد، منافع شخصی بروکراتها را پیگیری میکند، بنابراین از دولت نباید فراتر از یک بنگاه تجاری که به دنبال حداکثر کردن منافع خود است، توقع داشت.
🗃 نصرالله انصاری، ر.ک: برایان اسنودان و هوارد آروین ۱۳۹۲
#شماره_37
#سیاست
#نفوذ
🆔 @farhang_puya
نشریه فرهنگ پویا
🚫 نهضت آزادی یکی از دریچههای نفوذ (قسمت اول) 🔔 روشنفکری متجدد دینی با گرایش ملی مذهبی توسط مهندس ب
🚫 نهضت آزادی یکی از دریچههای نفوذ (قسمت اخر)
❌ بازرگان به آمریکاییها حساسیتی نداشت و این یکی از اختلافها بین امام خمینی و بازرگان بود. امام خمینی(ره) درباره خطر نفوذ غرب در جریان نهضت به اصطلاح آزادی فرمودند:
🔖 در هر صورت به حسب این پروندههای قطور و نیز ملاقاتهای مکرر اعضای نهضت چه در منازل خودشان و چه در سفارت آمریکا و به حسب آنچه من مشاهده کردم از انحرافات آنها که اگر خدای متعال عنایت فرموده بود مدتی در حکومت موقت باقی مانده بودند ملتهای مظلوم به ویژه ملت عزیز ما اکنون در زیر چنگال آمریکا و مستشاران او دست و پا میزدند و اسلام عزیز چنان سیلی از این ستمکاران میخورد که قرنها سربلند نمیکرد)
🖌 هادی مجیدی
#شماره_31
#نهضت_ازادی
#سیاست
🆔 @farhang_puya
نشریه فرهنگ پویا
🔴 سرمایه، هوس میآورد! (قسمت اول) ⚜️ هرجا انسان باشد، تمایلات نفسانی هم هست. هوای نفس که باشد خودخو
🔴 سرمایه، هوس میآورد!
(قسمت دوم)
💠 انقلاب اسلامی که پرچمدار اسلام ناب محمدی (ص) در جهان است، باید به تعدیل این نیرو در جامعه بپردازد و اجازه ندهد ساختارها و نهادهای اقتصادی به گونهای شکل بگیرد که مطلوب اقتصاد سرمایه داری و نظام سلطه است. مهمترین مواردی که مطلوب لیبرال و نامطلوب اقتصاد اسلامی است؛ عبارتند از:
⚖ بیعدالتی در توزیع
⚔ در اقتصاد لیبرال بحث توزیع به اندازه کافی جنجالبرانگیز است چه برسد به نوع عادلانه آن که عدالت توزیعی با شکل اسلامی را از اساس قبول ندارد و آن را به حالت اقتصاد به خصوص رشد اقتصادی مضر و توزیع فقر میدانند.
📝 نصرالله انصاری
#شماره_37
#اقتصاد
#لیبرال
🆔 @farhang_puya
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
▪️ خواب در ساعت صفر فرهنگی
🔻 از فائزه هاشمی و انجمن فرح دیبا تا فرید مدرسی و اینستاگرام با پشت پرده فسادساز آشنا شوید...
#روی_قم_حساس_باشیم
#سیاست
#نفوذ
🆔 @ponezs
🆔 @farhang_puya
⭕️ مالیات از نسل آینده!
🔻 دولت به اندازهای حجیم و بزرگ شده است که نظام مالیاتی کشور توان تأمین حقوق، مزایا و مخارج لشکر بزرگ حقوقبگیران و زیان شرکتهای دولتی را ندارد. مالیاتدهندگان نیز اگر قرار باشد هزینهی خدمات دولتی را با مالیات تأمین کنند، حاضر به پذیرش این حجم از کارکنان دولت برای تولید خدمات محدود و ادامه کار شرکتهای زیانده دولتی نیستند.
💢 تحت این شرایط، تنها راه برای دولتی که نمیخواهد یا نمیتواند تعداد کارکنان خود را کاهش دهد، مالیات گرفتن از نسل آینده؛ یعنی خامفروشی و هزینهکردن درآمدهای نفتی است. راه حل کلی این مشکل، کوچک سازی دولت و اجرای دقیق اصل ۴۴ قانون اساسی است تا هزینههای دولت کاهش یابد.
✍ نصرالله انصاری
#شماره_39
#اقتصاد
#دولت_بیکفایت
🆔 @farhang_puya
🔘 زیرساختها باید فراهم شود
📋 بسیاری از مواد معدنی و محصولات کشاورزی به دلیل کمبود زیرساختهای لازم برای صنایع تبدیلی و تکمیلی و فراوری بیشتر مواد خام، به صورت خامفروشی صادر میشود؛ به عنوان نمونه، امروزه نفت خام به دلیل نبود زیرساختهای لازم برای فرآوری با نازلترین قیمت روی ریل صادرات قرار گرفته است.
↙️ درحالیکه با توسعه واحدهای پالایشگاهی میتوان این مادهی خام را به انواع و اقسام کالاهای باارزش افزودهی بالا تبدیل و سپس به بازار مصرف داخلی و خارجی عرضه کرد. وظیفهی نیروهای انقلابی ورود در این عرصهها از راههای فرهنگسازی، ظرفیتسازی و سرمایهگذاری مستقیم است.
✍ نصرالله انصاری
#شماره_39
#اقتصاد
🆔 @farhang_puya
✅ باید نیروهای انقلابی وارد عرصه شوند
🔗 کوچکسازی دولت، نیازمند همت انقلابی است که تنها از نیروهای انقلابی برمیآید. کاستن از تعداد کارمندان و حقوقبگیران دولتی و تصدیگری دولت، ضمن اینکه عزم حاکمیتی را لازم دارد، بستگی شدید به زیرساختهای اجتماعی نیز دارد
📊 زیرا حجیم شدن دولت، بازتاب دهندهی نیازهای روزافزون جامعه به دولت است. اگر زیرساختهای کاهش دهندهی مراجعات دولتی در جامعه افزایش یابد، بهانه از بین رفته و زمینه برای کوچک شدن دولت، فراهم میشود.
✴️ در ایجاد این زیرساختها که ابعاد مختلف فرهنگی، آموزشی و فنی دارد، باید نیروهای انقلابی وارد عرصه شوند.
✍ نصرالله انصاری
#شماره_39
#اقتصاد
#جوان_مومن_انقلابی
🆔 @farhang_puya
🔺 همراهی استعمار با تشیع لندنی
💠 حضرت امام خامنهای (حفظهالله):
💢 هر کسی که به خط انقلاب و اسلام ناب محمدی (ص) نزدیکتر است به ضربات و حملات و تهمتها و هوچیگریها و سوء قصدها و بدجنسیها و موذیگریهای جناح استکبار هم نزدیکتر است. با هر آخوندی بد نیستند با بعضی از آخوندها خیلی هم خوبند!
📆 ۱۴ فروردین ۱۳۶۹
#حوزه_علیمه
#شماره_26و27
#تشیع_انگلیسی
🆔 @farhang_puya