#دوره_رایگان
📲 دوره ژئوپلتیک رسانه(جغرافیای رسانه)
💠 از هویت سازی تا جامعه سازی و تمدن نوین انقلاب اسلامی
🎙 ارائه استاد: حجتالاسلام علیرضا محمدلو
♦️سرفصل دوره:
1⃣ جغرافیای رسانه از هویت سازی تا جامعه سازی و تمدن سازی
2⃣ نقد تربیت رسانه ای از سنت راهبری تا دگر راهبری پست مدرن
3⃣ سلطه روایت در عصر اطلاعات و اینفوکراسی
4⃣ رسانه ها از مساله سازی تا بحران آفرینی و مهندسی افکارعمومی
📆 تاریخ: سهشنبهها از ۲۹ آبان ماه
⏰ ساعت ۱۶
🏫 بصورت حضوری و آنلاین
#رسانه
پ.ن: عزیزانی که هنوز موفق به شرکت در دوره های پائیزی نشده اند به آی دی ادمین مدرسه رحا مراجعه کنند:
@adm_schl
#نویسندگان_حوزوی
@HOWZAVIAN
@rahamedia
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سلام خدا بر رهبر مقاوم #جبهه_مقاومت.
اللَّهُ أَعْلَمُ حَيْثُ يَجْعَلُ رِسَالَتَهُ.
جاسوس آمریکایی #لانه_جاسوسی میگه: ایرانیها خیلی تعارف میکنن که بیشتر بمونید؛ #حضرت_آقا بدون تعارف و هیچ ملاحظه دیپلماتیک میفرماد: اتفاقاً ایرانیها اصلاً هم دلشون نمیخواد شما اینجا بمونید و دوست دارن زودتر برید.
✍تربیت_و_حکمرانی
#نویسندگان_حوزوی
@HOWZAVIAN
میدان رسانه.mp3
1.91M
#صوت
💢میدانداری در رسانه
▪️در فرایند تولید محتوا آنچه موجب تاثیرگذاری یک عملیات رسانهای میشود، فهم عمیق عوامل تولیدی از فضای رسانه است.
🔻یکی از لوازم این فهم، حضور عوامل در بستر رسانه و شهود آن فضاست، به این معنی که تا وقتی اتمسفر رسانه ادراک و با چالشهای آن از نزدیک مواجهه پیدا نشده باشد، هر نوع تجویزی برای افراد به خطا رفته و مثمر ثمر نخواهد بود.
🔘از این منظر شاید بتوان رسانه را همانند میدان جنگ در نظر گرفت و بهتر این است که فرماندهی میدان را به افرادی سپرد که تجربه کافی و تصور صحیح از موقعیت داشته و در این فضا زندگی کرده باشند.
✍️مصطفی گودرزی
#نویسندگان_حوزوی
@HOWZAVIAN
@toolid_mohtava
.
✔️چند راهکار در مسیر هویت طلبگی
✍️سید مرتضی خلیلی
🧩خروجیهای حوزه علمیه با کارکرد و جایگاهی که در جامعه دارند بهعنوان عامل اثرگذار در القای اهداف به طلاب شمرده میشوند پس دومین راهکار، به تصویر کشیدن و برجسته کردن کارکردها و موفقیتهای روحانیون کارآمد است.
🔗 متن کامل
#هویت_طلبگی
#رسالت_طلبگی
#نویسندگان_حوزوی
@HOWZAVIAN
🔘 در سودای فقه تجدد
نقد و بررسی پروژه فکری مرحوم داود فیرحی
۱. سوابق فکری سیاسی داود فیرحی/ قاسم روانبخش
۲. توسل به متشابهات و متشابه نمودن محکمات برای تحقق لیبرالیسم/ علیرضا جوادزاده
۳. پروژه ناتمام/ احسان تاجیک
۴. از تأکید بر اندیشه سیاسی تا اهمیت دادن به جریانهای سیاسی در جهان اسلام/ محمد مسجد جامعی
۵. بازخوانی رویکرد روششناسی دکتر فیرحی/ ذبیحالله نعیمیان
۶. داود فیرحی؛ در کشاکش فقه سیاسی و تجدد/ سید علی محمودی
۷. هفت رهاورد حیات فکری و سیاسی مرحوم فیرحی/هادی خانیکی
۸. رابطه فکر و تجدد از منظر مرحوم داود فیرحی/ محمود شفیعی، عبدالوهاب فراتی، احمدرضا یزدانی مقدم
۹. از نقد روشنفکران دینی تا نقد ایرانشهریها/ میثم بادمچی
۱۰. چهارده نکته درباره اندیشههای مرحوم داود فیرحی/ رسول جعفریان
۱۱. رویکرد نقادانه دکتر فیرحی به سنت و بازسازی آن در دنیای امروز/ محمدتقی فاضل میبدی
۱۲. داعیهداری برای اسلام، تئوری پردازی برای جریان اصلاحات/ محمدجواد نوروزی
۱۳. فیرحی و خوانش روزآمدی از فقه سیاسی شیعه/ محمدجواد ارسطا
۱۴. فیرحی و توجیه قانون مدرن و دموکراسی در چارچوب شریعت/ محمدجواد غلامرضاکاشی
۱۵. تسری تفکر غربی به فقه سیاسی با نگاه شبه فوکویی/ موسی نجفی
۱۶. فیرحی با هرمنوتیک بهدنبال نوسازی در فقه بود/ ابوالفضل شکوری
۱۷. ایجاد حق نظارت مردم از فقه/ ناصر مهدوی
۱۸. فیرحی؛ از قم تا نیاوران/ محمدعلی لیالی
۱۹. فیرحی؛ وارث خواجه نصیر طوسی/ محسن بهاروند,نعمتاله مظفرپور
۲۰. فیرحی، سنت و دنیای جدید/ محسن الویری
#فیرحی
#نویسندگان_حوزوی_استان_کرمان
@HOWZAVIAN_kerman
.
فیرحی به لیبرالیسم تعلق دارد نه حوزه علمیه!
حجت الاسلام والمسلمین نعیمیان، مدیر مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) با بیان این که عدهای میخواهند برای آقای فیرحی تقدس درست کنند تا کسی او را نقد نکند، گفت: آقای فیرحی یک شخصیت دانشگاهی است که به جریان لیبرالیسم تعلق دارد.
🔘 متن کامل
https://rahamedia.net/?p=6649
#نویسندگان_حوزوی
@HOWZAVIAN
📝 #پست_آموزشی
🔻 نویسندگی و تنوع در جملهبندی
▫️ هر نویسندهای باید به خود بقبولاند که برای بیان هر مضمونی، هزاران جمله میتوان ساخت و هیچ اجباری نیست که نخستین جمله متبادر به ذهن را بر روی کاغذ آورد.
🔸 از همین جا فرق نویسنده با نانویسنده مشخص میشود: نانویسنده، معمولا به اولین جملهای که در ذهنش نقش میبندد، دل میسپارد و دستهای خود را بالا میبرد.
▫️ او در میان کلیشههایی که در ذهنش جا خوش کردهاند، میگردد و یکی از همانها را به قلم میآورد. این شیوه، باعث میشود نویسنده گرفتار جملههای قابل پیشبینی برای خواننده شود. جملات هرقدر کمتر قابل پیشبینی باشند، برای خواننده گیراترند و ذهن او را بیشتر درگیر خود میکنند؛ تا آنجا که گفتهاند: جملات دوگونهاند: یا قابل پیشبینیاند یا زیبا!
🔸 بنابراین نخستین گام در زیبانویسی، این است که به خود بباورانیم که برای بیان هر مطلبی، میتوان دهها جمله ساخت و لزومی ندارد که تسلیم جملههای تکراری و کلیشهای شد.
#آموزش_نویسندگی
#نویسندگان_حوزوی_فارس
🆔 @howzavian_fars
مجید قیصری
کسی که در ادبیات تاریخی صاحب سبک است.
📢 صاحب نام و امضاء و دارای جایگاهی ممتاز در ادبیات تاریخی
🎁 دارنده جایزه جلال آل احمد
انجمن قلم ایران
و نشان درجه یک هنر
🖌نویسنده رمان های تحسین شده« سه کاهن» و «شماس شامی»
او علاوه بر داستان کوتاه و رمان در زمینهی فیلمنامه نویسی هم فعالیت دارد .فیلم نامه ی"یک روز به خصوص" کار اوست.
✈️ برخی آثار او ترجمه و راهی بازارهای بینالمللی کتاب شده است.
🪝داوری مسابقات داستانی و مدرسی داستان نیز از فعالیتهای اوست.
به زودی در دوره آموزشی #ادبیات_تاریخی در ساهور از محضر ایشان استفاده خواهیم کرد.
#رمان
#داستان
#ساهور
#ادبیات_تاریخی
#دانشگاه_باقرالعلوم
#انجمن_علمی_ادبیاتتاریخی_ساهور
#مرکز_آموزشهای_آزاد_دانشگاه_باقرالعلوم
🌐https://eitaa.com/bouath
.
حرکت جدید انجمن ساهور
✍نجمه صالحی
این روزها انجمن ساهور، که من نیز نقشی کوچک در آن دارم، در حال تدارک دورههای تخصصی آموزشی در زمینه #ادبیات_تاریخی است. این کارگاهها در نوع خود کمسابقه بوده و از اساتید برجستهای برای تدریس دعوت شده است.
این دورهی آموزشی فرصتی بینظیر برای علاقهمندان به ادبیات تاریخی است تا با جدیدترین پژوهشها و دیدگاههای کارشناسان متخصص آشنا شوند. شرکت در این دورهها نه تنها دانش مخاطبین را افزایش میدهد، بلکه آنها را با شبکهای از افراد همفکر و علاقهمند به این حوزه آشنا میکند.
اگر به دنبال گسترش دانش خود در زمینه ادبیات تاریخی هستید و میخواهید از تجربیات و دانش صاحبنظران فرهیخته بهرهمند شوید، این دورهها را از دست ندهید. منتظر حضور گرم شما هستیم!
🍃امیدوارم حضور پرشور شرکتکنندگان، خستگی را از تن دوستان عزیزم بزداید.🍃
#دانشگاه_باقرالعلوم
#انجمن_علمی_ادبیاتتاریخی_ساهور
#مرکز_آموزشهای_آزاد_دانشگاه_باقرالعلوم
@zemzemh60
🌀 بازه زمانی ثبت سوابق تبلیغی در سامانه شمع افزایش یافت
طلاب محترم حوزههای علمیه میتوانند سوابق مربوط به فعالیتهای تبلیغی از سال ۱۳۸۰ لغایت پایان شهریور ۱۴۰۳ خود را، با پیوست مدارک در بخش «سوابق تبلیغی» سامانه شمع ثبت کنند.
مبلغین گرامی در نظر داشته باشند، علاوه بر ثبت سوابق گذشته، ثبت فعالیتهای تبلیغی ماهانه در این سامانه، موجب ارتقاء امتياز طلاب در سامانهٔ مرکز خدمات نیز میشود.
صدور گواهی تبلیغی، ثبت فعالیتهای تبلیغی، اطلس تبلیغی و محتوای تبلیغی از دیگر امکانات موجود در سامانه شمع میباشد که مبلغین محترم میتوانند با توجه به نیاز خود، مورد استفاده قرار دهند.
🌐 شمع؛ شبکهٔ مبلغان و عملیاتهای تبلیغی
ShabakeTabligh.ir
#سوابق_تبلیغ