eitaa logo
نویسندگان حوزوی
4.3هزار دنبال‌کننده
7هزار عکس
608 ویدیو
204 فایل
✍️یک نویسنده، بی‌تردید نخبه است 🍃#شبکه_نویسندگان_حوزوی معبری برای نشر دیدگاه شما فاضل ارجمند 🌱 یادداشت شما با این مشخصات پذیرش می‌شود ۱. نام و نام خانوادگی... ۲. از استان ... ۳. نشانی کانال شخصی @Jahaderevayat 🚫 این صفحه تبلیغ و تبادل عمومی ندارد.
مشاهده در ایتا
دانلود
✳️امتیازات مدرسه علمیه حضرت خاتم الانبیاء(ص) 1️⃣استعداد یابی و استعداد پروری. طلبه در سه مرحله پایه اول (استعداد طلبگی) وچهار(انتخاب تخصص) و ششم (انتخاب گرایش) استعدادیابی میشوند. *️⃣رشته های تخصصی عبارتند از: 🔸تبلیغ 🔸تدریس 🔸مدیریت فرهنگی 🔸پژوهش 2️⃣تمامی طلاب مدرسه هر هفته بطور خصوصی مشاوره میشوند. 3️⃣تمامی اساتید مدرسه دارای مدرک مشاوره نوجوان هستند. ‼️درصورت توانایی طلبه. کوتاه شدن مدت شش ساله تحصیل مقدمات. 4️⃣برگزار ی اردو های تفریحی 5️⃣برگزاری مسابقات ورزشی 6️⃣برگزاری هیئت هفتگی 7️⃣برگزاری اردو های تابستانی 8️⃣برگزاری درس اخلاق هفتگی ⭕️جهت اطلاع بیشتر با شماره ۰۹۳۷۱۷۱۸۹۲۵تماس حاصل فرمایید. @HOWZAVIAN
و تحلیلی بر آن ✔️ ائتلاف (Coalition) ✍️ حجت الاسلام محمد ملک‌زاده ائتلاف به معنی اتحاد موقت گروه‌ها و نیروهای سیاسی است که هدف‌های معینی را دنبال می‌کنند. این اصطلاح غالباً در دو سطح کلی داخلی و خارجی بکار می‌رود. ائتلاف داخلی شامل اتحاد احزاب و گروه‌های سیاسی داخلی با هدف افزایش توان سیاسی جهت رسیدن به مقاصد پارلمانی و انتخاباتی و ... می‌باشد؛ اما ائتلاف خارجی در مورد دولت‌های ملی به منظور اقدام به عمل مشترک به کار می‌رود. ائتلاف دولتها به معنای تعهدپذیری یک کشور نسبت به کشورهای دیگر بر مبنای منافع مشترک در سیاست خارجی است. اين تعهد می‌تواند در ابعاد نظامى و امنيتى، اقتصادى، سياسى و يا فـرهـنـگـى ایجاد گردد. ضرورت اتحاد و ائتلاف میان جوامع اسلامی در شرایط امروزی، علاوه بر تاکید به آن در مبانی دینی، می‌تواند ناظر به خطر مشتركي باشد كه توسط دشمنان اسلام، جهان اسلام را تهديد می‌کند. یکی از فواید ائتلاف و اتحاد کشورهای اسلامی با یکدیگر را می‌توان رهایی آنان از حصار نظام سلطه جهانی در عرصه‌های مختلف دانست. در وضعیتی که اکثر سازمان‌های سیاسی – اقتصادی بین‌المللی عملا تحت سلطه قدرتهای غربی به ویژه ایالات متحده آمریکا قرار دارند ضرورت ائتلاف کشورهای اسلامی با یکدیگر آشکار می‌گردد. از جمله سازمان‌های ائتلافی که جمهوری اسلامی ایران نیز نقش مهمی در تأسیس آن داشته است، سازمان همکاری‌های اقتصادی «اکو» می‌باشد. طبق اساسنامه این سازمان که مقر اصلی آن در شهر تهران می‌باشد، اکو برای بهبود شرایط توسعه اقتصادی پایدار کشورهای عضو، حذف تدریجی موانع تجاری در منطقه، تهیه برنامه مشترک برای توسعه منابع انسانی در کشورهای عضو و تسریع برنامه توسعه حمل و نقل و ارتباطات فعالیت دارد. کشورهای عضو جهت تسریع در توسعه منطقه‌ای از طریق تلاش‌های مشترک خود همکاری می‌نمایند و در کنار پیوندهای نزدیک فرهنگی و تاریخی مشترک خود توانسته‌اند از روابط موجود زیرساختاری و تجاری، امیدهای خود را به بهبود شرایط افزایش دهند. اکو تاکنون مبادرت به تعریف چندین پروژه بر اساس طرح‌های اولویت‌دار مبتنی بر همکاری نموده است. بی‌تردید همکاری در این طرح‌ها که شامل: انرژی؛ تجارت؛ حمل و نقل؛ کشاورزی و کنترل مواد مخدر می‌باشد، نقش موثری در بهبود وضعیت اقتصادی و فرهنگی منطقه خواهد داشت. @HOWZAVIAN
. ⚽️ یادداشت فوتبالی یکی از نویسندگان حوزوی و تکرار یک دغدغه 📒 این یادداشت با 🔗تیتر «آینده یحیی» در «روزنامه ورزشی گل» منتشر شده است. 📌 زودتر باید درباره این یادداشت می‌نوشتم؛ اما نمی‌شد، نمی‌دانم چرا؟! 🌼 علی کردانی را حدود دو سال است که می‌شناسم، با او در همین تحریریه مدادالفضلاء آشنا شدم، بیشتر فرهنگی و اجتماعی می‌نویسد. از طلاب اهل ذوق و شعر هم هست. این بار دیدم یادداشتی ورزشی از او منتشر شده است، برخی فضلا اولش جا خوردند اما برای من قابل هضم بود، چه اشکالی دارد یک نویسنده حوزوی اگر علاقه‌ی به فوتبال دارد برای فوتبال‌دوستان بنویسد؛ البته خود نویسنده هم می داند که نباید یادداشت‌هایی از این دست بر هویت تبلیغی و دینی‌اش چیره شود. این گونه حضور در رسانه بی‌تردید سبب تعامل با مطبوعات تخصصی و صنفی می‌شود، بعدها می‌توان حتی درباره اخلاقِ ورزش یا ورزش‌هایی که دین به آن توجه کرده است، نوشت و نوشت. این که سال‌ها درباره نویسندگی و زمینه های تبلیغی و تبیین وجوه تعاملی‌اش می‌خواهیم با مدیران ارشد حوزه گفت‌و‌گو کنیم اما نمی‌شود، به این دلیل است که فهم درستی از تبلیغ مکتوب شکل نگرفته و اساسا نظام نویسندگی حرفه‌ای در حوزه علمیه، غیرحرفه‌ای و سطحی شکل گرفته است؛ خیلی خوشبینانه! برخی هم معتقدند اصلا ساختاری برای نویسنده‌شدن طلبه‌ها وجود ندارد. این هم درست است چون بیش از این که برای مخاطب عمومی بنویسیم، برای‌شان حرف می‌زنیم. و یک آرزوی دیرینه: «حضور طلاب نویسنده در تحریریه‌های خبرگزاری‌ها و مطبوعات عمومی و تخصصی» ✍️علی اسفندیار @HOWZAVIAN
✔️ فرار رانتخوارها با جنجال رسانه‌ای 💠 هفته‌نامه «پرتو سخن» این هفته در یادداشت‌هایی اختصاصی به ابعاد رسانه‌ای و اجتماعی حذف ارز ترجیحی پرداخته است. @HOWZAVIAN
♻️ تغییر مدیران شبکه‌های تلویزیون 🔺 محسن برمهانی معاون سیما در احکامی جداگانه: 🔹 «میثم مرادی بینا باج» به سمت مدیر شبکه یک 🔹 «حامد بامروت نژاد» به سمت مدیر شبکه دو 🔹«حسین شاه مرادی» به سمت مدیر شبکه چهار 🔹«علی عبدالعالی» به سمت مدیر شبکه آموزش 🔹 «محمد حسین کشکولی» به سمت مدیر شبکه قرآن و معارف سیما 🔹 «محمد صادق باطنی» را به سمت مدیر شبکه امید منصوب کرد. @hawzahnews
نویسندگان حوزوی
♻️ تغییر مدیران شبکه‌های تلویزیون 🔺 محسن برمهانی معاون سیما در احکامی جداگانه: 🔹 «میثم مرادی بینا
جناب آقای دکتر محمدحسین کشکولی سلام علیکم انتصاب شایسته حضرت عالی به عنوان مدیر شبکه قرآن و معارف سیما موجب مسرت و افتخار دوستان جهادی و انقلابی شده است. این توفیق و فرصت ارزشمند خدمتگزاری را تبریک می گویم. امیدوارم زیر سایه قرآن کریم و معارف وحیانی، هماره پایدار و پویا باشید. علی اسفندیار مدیر کانون مدادالفضلاء @HOWZAVIAN
✍ مرضیه رمضان‌قاسم ✅ هرچند اُمنای الهی بدون گنبد و بارگاه نیز صاحب کرامت و منشا اثرند؛ اما وجود گنبد و بارگاه، حال و هوای معنوی خاصی را به زائر منتقل می‌کند. 🔗متن کامل در خبرگزاری رسا @HOWZAVIAN
👈 به جای نقد... ✍️ علی سلیمانی همه چیز را همگان دانند و همگان را مادر گیتی هنوز نزاییده است. چه اصراری هست که افراد در همه زمینه ای اظهار نظر کنند و به واسطه تعداد دنبال کننده و مخاطب فکر کنند صلاحیت اظهار نظر در هر زمینه ای را دارند؟ یکی از برادران فعال فرهنگی ما که انصافا مطالب و فعالیت های فرهنگی ایشان قابل تقدیر است متاسفانه به خود اجازه می دهد در هر زمینه ی تخصصی که نسبتی با آن ندارد اظهار نظر کند. بدون شناخت از افراد و جایگاه و خط فکری شان آنها را با یکدیگر مقایسه می کند و سیاست های تعدیلی که سالهاست جریانات سیاسی اقتصادی خاص به دنبال اجرای آن بودند و از بیان اینکه زیر چرخ های توسعه عده ای له می شوند هم ابایی نداشتند یا با وقاحت اتفاقات آبان ۹۸ را در تیتر یک روزنامه هایشان هزینه جراحی می دانستند حالا بخاطر حرکت به سمت اجرا در دولت فعلی(البته با حضور افرادی مثل دکتر خاندوزی ان شاالله این سیاست ها به آن شکل هزینه ساز و بحران آفرین و نئولیبرالیستی اجرا نخواهد شد) تئوریسین های آن جریان در حال دفاع از این عملکرد هستند، برادران ما با استناد به حرفهای اینها می گویند فلانی در حال دفاع از دولت است آنوقت انقلابی ها دفاع نمی کنند! برادر عزیزم شما اگر شناختی از فضا داشتید باید می دانستید دلیل حمایت آن طیف این است که سیاست هایی که به دنبال آن بودند در حال اجراست به دفاع می پردازند و دوستان انقلابی شما انتقادات شان برای جلوگیری از وقوع اتفاقات ناگوار است. این چطور استاندارد دوگانه ای است که یک روز با استناد به سخنان همین افراد یک گروه از انقلابی ها را طرد می کنید و ساده لوح و بی بصیرت می‌نامید که مواضع شان با غربگراها یکی شده و یک روز با استناد به دفاع همان غربگراها از عملکرد دولت فعلی بازهم همان نتیجه را می گیرید که گروهی از بچه های انقلابی هستند که منحرف شده اند و اشتباه می کنند! تکلیف روشن است ،مبانی مشخص است آن چیز که باعث می شود در بدنه انقلابی اختلاف پیش بیاید استاندارد دوگانه،جایگزین کردن اشخاص بجای شاخص ها و حمایت براساس نگاه های جناحی و قبیله ای از جانب عده ای از دوستان است که متاسفانه یک جریان سیاسی و اشخاص داخل آن را مساوی با انقلاب و انقلابی گری قرار داده اند و به جای دفاع از اصل انقلاب و نظام و آرمان هایش، با بهانه های واهی در حال دفاع از اشخاص هستند. @HOWZAVIAN
🌼 قرارگاه فرهنگی جوانان 😊 عتیقه‌ها را خوب بشناسید ✍️ حامد تقدیری از این نوجوان ها خیلی کارها بر می آید. نه اینکه فکر کنید این حرف من است، نه! گام اول انقلاب اسلامی این را ثابت کرده است. در دفاع مقدس ۳۶۰۰۰ نوجوان لبیک به امام شان را با خون شان امضا کردند. یعنی به طور میانگین ماهی ۳۷۵ دانش آموز نوجوان آسمانی شده اند. . برایمان گفته اند ۱۸ سالگی سن قانونی است، اما تاریخ یادش نرفته فریاد بزند، این نوجوان‌ها قبل از سن قانونی کارهایی کرده اند کارستان. تا فعالیت های انقلاب بوده ، در کوچه پس کوچه های شهر نوجوان های انقلاب را می‌بینیم، حتی زندان ساواک هم عکس هایشان را به یادگار نگه داشته است. انقلاب هم که شد ، کوله شان را برداشتند و رفتند در بیابان ها، به دور از خانواده، جلوی تیر و تفنگ ایستادند. شدند سرداران جنگ. شدند بهنام محمدی ها و حسین فهمیده ها و عزیز اللهی ها . خلاصه که این نوجوان‌ها خیلی کارها می کنند. . بهشون گفتم خیلی عتیقه‌اید، اولش خندیدند اما بعدش گفتم یعنی خیلی با ارزشید. استعدادهایی دارید که حواستان به آنها نیست. گفتم بسم الله بگید و بیایید وسط میدان. . راستش را بخواهید ما جمله های حضرت آقا برایمان سخنرانی نیست. کلمه کلمه اش روی باور ها و تلاش هایمان می نشیند. برایمان معنای واقعی جهاد می دهد. از همان هایی که باید کوله را بست و برایش از خود هجرت کرد و وارد میدان شد. حالا این جنگ سخت، تبیینی است. ما هم قرارگاه زدیم و اسمش را گذاشتیم . نو آوین جای فرماندهان نوجوان رسانه ای است. همان هایی که دست به سلاح رسانه اند و ما باور داریم با همین فرماندهان نوجوان می توانیم علم جهاد تبیین را بلند کنیم. . نه اینکه فکر کنید این حرف من است، بلکه باور حاج آقای قمی هم همین است. که وارد قرارگاه معنوی این نوجوان‌ها شدند و برایشان دعا کردند که فرماندهان مخلص و موثری برای این مسیر باشند. حاج آقای قمی پای میدان جهاد تبیین این نوجوان ها ایستاده اند و قرار است ما خیلی خبرها از این ها بشنویم. از همین نوجوان های هجرت کرده، سلاح رسانه به دست، جان بر کف وارد میدان شده، به فرمان رهبرشان لبیک گفته. پس هر کس هوای کربلا دارد بیاید ، هر کس به سر شور و نوا دارد بیاید. . راستی عملیات ما رمز داشت رمزش یا زهرا بود. حاج احمدرضا ربانی هم بعدش روضه حضرت زهرا س خواندند و بچه ها پلاک سربازی به گردن آویختند. چقدر این جبهه دیدنی است. @HOWZAVIAN
8.59M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌 واقعیت با آن چیزی که در فضای مجازی می‌بینی ✍️ محمدجواد محمودی ❌دشمن بدان؛ گر هزاران بار کشته شویم، گر هزاران مرتبه آتش بگیریم و خاکستر شویم، گر هزاران بار تکّه تکّه شویم، ما دست از (علیه‌السلام) نمی‌کشیم! ما پای کار (علیه‌السلام) ایستاده‌ایم! ای دشمن بدطینت، خیال باطل است که با تحریم و فشار؛ گمان کنی ما دست از اعتقادمان برداریم! هلا منکر جان و جانان ما بزن زخم انکار بر جان ما بزن زخم، این مرهم عاشق است که بی زخم مردن، غم عاشق است پ.ن: 1. فیلم رو حتما ببینید، حال آدم خوب میشه!! 2. واقعیت مردم جامعه، با اون چیزی که در می‌بینیم، تفاوت داره! @HOWZAVIAN
📌 حربه‌های دشمن برای تغییر فکر مردم ۱- بزرگ کردن مصائب و مشکلات کشور و نادیده گرفتن پیشرفت‌ها و القای حس خود تحقیری بین ایرانیان تا از نظام زده شوند. ۲- بزرگ کردن پیشرفت های کشورهای ضد دین و نادیده گرفتن مشکلات آنها وبهشت جلوه دادن آنسوی مرز ۳- موج سواری با هر حادثه ناگواری که در کشور رخ می‌دهد بوسیله عکس وکلیپ های ساختگی ۴-تعریف از زمان شاه و شخص رضا شاه(در حالیکه کلیپ شاه هست که تورم رو ۳۰۰ درصد اعلام می‌کند لذا بزرگان از قدیم ضرب المثل می‌گویند هرچه فروختی باختی هرچه خریدی بردی) ۵- فاسد خواندن تمام مسؤلین(حکم کلی دادن) درحالیکه شهید ها برای همین نظام شهید شدند با اینکه از فاسد بودن بعضی مسؤلین خبر داشتند ولی باز هم جمهوری اسلامی را حرم می دانستند و مراقبت از آن و پیروی از ولایت فقیه را واجب و حرکت در مسیر ضد نظام را حرام ۶- ناامید کردن مردم از بهتر شدن وضعیت.(درحالیکه قرآن میفرماید والعاقبه للمتقین مگر می شود برای خدا انقلاب کنیم وعاقبت شکست بخوریم!؟) ۷- تلاش در انتخابات برای رای آوردن شخص ناکارآمد(اعترافات روح ا... زم درباره تلاش برای رای آوردن روحانی) ۸- ظالم جلوه دادن حکومت وجریان کشته سازی در تجمعات. ۹- القای این حس به مردم که حکومت به فکر مردم نیست.( در حالیکه از بعد انقلاب آمار روستاهایی که برق و گاز رفته قابل مقایسه با قبل انقلاب نیست و سطح رفاه و امنیت ایران در آسیا جزء چند کشور اول است) ۱۰- مسخره کردن آخوند ها و عیب گیری ازآنها وحکم کلی دادن( در حالیکه در همه اصناف خوب و بد داریم). واینکه این حکومت آخوندهاست.( در حالیکه مسؤلین غیر آخوند صدها برابر آخوندهاست و ثانیا رئیس جمهور توسط ملت انتخاب می شود.) ۱۱- القای این حس به مردم که سیاست کثیف است و فقط به فکر مراسم مذهبی منهای سیاست باشید.(در حالیکه اسلام در غدیر بخاطر حکومت داشتن کامل شد) ۱۱- ناامید کردن مردم از نظام جمهوری اسلامی ۱۲- فساد مسؤلین منتخب ملت(مثل دولت روحانی) را به پای نظام نوشتن و عدم تفکیک بین این دو ۱۳- انتشار عکس بچه فقیر کنار آشغالها و... و وانمود کردن اینکه حکومت به فکر فقرا نیست.( در حالیکه این فقرا در زمان حکومت امیرالمؤمنین هم بودند) @HOWZAVIAN
. 🌹مهم‌تر از رونالدو ✍️ الناز رحمت نژاد "دکترکاظمی آشتیانی" که بود، که حضرت آقا از او نام بردند و خواستند از دانش آموزان نظرخواهی کنیم تا ببینیم او را بیشتر می‌شناسند یا "رونالدو" را؟ ⏺ معرفی "دکترکاظمی آشتیانی" به دانش آموزانم را سینِ سومِ برنامه بازدید از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران می گذارم‌. 🔗 متن کامل یادداشت @HOWZAVIAN