eitaa logo
فناوری اطلاعات و توسعه پژوهش ناحیه ۶
1.5هزار دنبال‌کننده
494 عکس
45 ویدیو
164 فایل
🔊کانال اطلاع‌رسانی واحد #فناوری اطلاعات و آمار نیروی انسانی، توسعه پژوهش و آموزش نیروی‌ انسانی مدیریت آموزش‌وپرورش ناحیه ۶ اصفهان 🆔️ shad.ir/ict1730 #شاد 🆔 eitaa.com/ict1730 #ایتا 🌐zil.ink/ict1730
مشاهده در ایتا
دانلود
بازدید علمی و پژوهشی دانش‌آموزان دبیرستان دکتر برجیان منشیان از دانشگاه اصفهان 🔹به گزارش روابط‌عمومی آموزش‌و‌پرورش ناحیه شش اصفهان، در روز یکشنبه ۷ بهمن‌ماه ۱۴۰۳، دانش‌آموزان دبیرستان دکتر برجیان منشیان ناحیه ۶، به همت پژوهش‌سرای جابربن حیان، از دانشگاه اصفهان بازدید علمی و پژوهشی انجام دادند. این بازدید با هدف آشنایی دانش‌آموزان با گرایش‌های ۱۲ گانه پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی و ایجاد انگیزه برای ادامه تحصیل در سطوح دانشگاهی در رشته زیست‌فناوری برگزار شد. 🔹در این بازدید، دانش‌آموزان با مفاهیم و گرایش‌های مختلف زیست‌فناوری آشنا شدند. از جمله اهداف این برنامه می‌توان به معرفی زیست‌فناوری میکروبی، زیست‌فناوری مولکولی، گرایش‌های رشته زیست‌فناوری و همچنین زیست‌فناوری محیطی و دریایی اشاره کرد. این برنامه به دانش‌آموزان کمک کرد تا با دنیای جذاب و متنوع زیست‌فناوری بیشتر آشنا شوند و درک بهتری از فرصت‌های تحصیلی و شغلی در این حوزه پیدا کنند. 🔹شایان ذکر است در این بازدید، دانش‌آموزان علاوه بر آشنایی با رشته‌های مختلف زیست‌فناوری، از موزه دانشگاه، کتابخانه مرکزی و دریاچه دانشگاه نیز بازدید کردند. 📪 لینک کانال آموزش و پرورش ناحیه ۶ اصفهان: 🆔 https://eitaa.com/Ravabet_Omoomi_Nahieh6
✅جایگاه در پیاز 🧅 پژوهش(research onion) الگویی ۶ لایه است که فلسفه، رویکرد، استراتژی، انتخاب، بازه زمانی و روش گردآوری داده‌ها را مشخص می‌کند. این الگوی چندلایه، فرایندهای انجام پژوهش را نشان می‌دهد. بر اساس این مدل، یک پژوهش از لایه‌های مختلفی تشکیل شده که در آن هر لایه متاثر از لایه بالاتر است. این مدل توسط ساندرز و همکاران(۲۰۰۷) ایجاد شد. هنگامیکه از بیرون مشاهده می‌شود، هر لایه از پیاز مرحله دقیق‌تری از فرایند تحقیق را توصیف می‌کند. به بیان دیگر، پیاز پژوهش گویایی است تا مراحلی را که یک محقق باید طی آن پیشرفت کند تا یک روش کارآمد را تدوین کند. 📑لایه‌های پیاز پژوهش لایه یک: فلسفه پژوهش لایه دو: رویکرد پژوهش لایه سه: استراتژی پژوهش لایه چهار: انتخاب پژوهش لایه پنج: بازه زمانی پژوهش لایه شش: روش گردآوری و تحلیل داده‌ها 📋اقدام پژوهی در پیاز پژوهش بعنوان یک رویکرد عملی به یک مسئله تحقیقاتی خاص در یک جامعه عملی مشخص می‌شود. این شامل بررسی اقدام در پیاز پژوهش می‌شود تا مشخص شود که با بهترین رویکرد مطابقت دارد. این تمایل به تمرین انعکاسی دارد که فرآیندی سیستماتیک است که از طریق آن می توان تمرین و تجربه حرفه‌ای تمرین کنندگان را ارزیابی کرد. این شکل از تحقیق در پیاز پژوهش در حرفه‌هایی مانند تدریس یا پرستاری رایج است، جاییکه پزشک می‌تواند روش‌هایی را ارزیابی کند که از طریق آن می‌توانند رویکرد و درک حرفه‌ای خود را بهبود بخشند. 📚دبیرخانۀ بیست‌وهشتُمین برنامۀ معلم پژوهندۀ اصفهان مستقر در آموزش‌وپرورش ناحیه۶ 🆔 eitaa.com/edutechisf 🆔 shad.ir/edutechisf
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📚تکمیل و ثبت کامل دوره‌های درخواستی ضمن خدمت مدیریت آموزش‌وپرورش ناحیه6 اصفهان در سال 1403 💡تعداد کل دوره‌های درخواستی: 32 دوره 📋دوره‌های در حال اجرا(باز): 18 دوره ✅ دوره‌های بسته شده(به اتمام رسیده): 9 دوره 🔰شایسته است همکاران محترم، مسئولین محترم حوزه‌های درخواست‌کنندهٔ دوره‌های فوق(در حال اجرا_باز) نسبت به پیگیری دوره‌های درخواستی خود، تکمیل فُرم‌ها(صورت‌جلسات موردنیاز/مربوطه)، ارسال اسامی فراگیران، تعیین زمان آزمون و سؤالات آن به واحد ضمن خدمت ناحیه اقدام عاجل نمایند. کلیۀ دوره‌ها می‌بایست تا نهایت 5 اسفندماه بسته شده و سوابق آن در پنل فراگیران ثبت گردد. 🆔 @ict1730
💡دوره استانی 📚مدیریت اثربخش جلسات(6 ساعت) 🔻کد دوره: 91708420 ✅ثبت‌شده در سامانه فراگیران شرکت‌کننده در وبینارهای دبیرخانه معلم پژوهنده ۱۴۰۳ ‼️قابل توجّه: دوره مذکور بصورت ضمن خدمت ویژه افراد شرکت‌کننده در وبینارهای برگزار شده در هفته‌های پیش رو از طرف فعال شده است. 💡 دوره از ۱۰ لغایت ۱۵ بهمن‌ماه در ساعات ۱۰_۱۰:۳۰ ۱۳_۱۳:۳۰ ۱۷_۱۷:۳۰ بصورت فعال و ثبت دوره در سوابق افراد منوط به انجام و کسب حداقل ۱۲ می‌باشد. آزمون ۱۶ بهمن‌ماه فعال می‌گردد. 🔹 دوره: 👤 بتواند: ✔️مفهوم، ويژگی‌ها و اهميت اقدام‌پژوهی را توضيح دهد. ✔️مهارت‌ها و دانش لازم پيش از آغاز پژوهش را بيان نمايد. ✔️مراحل اقدام‌پژوهی و ويژگی‌های هر مرحله از آن را توصيف كند. ✔️مفهوم نظارت بر داده‌ها، منابع داده‌های هريک از مراحل تحقيق و ساماندهی آن‌ها را شرح دهد. ✔️يک مساله تعيين شده را با روش اقدام‌پژوهی بررسی و تحليل كند. 🔸سرفصل دوره: ➖اقدام‌پژوهی در مدرسه ➖مفهوم، ويژگی و اهميت اقدام‌پژوهی ➖مهارت و دانش‌های لازم پيش از آغاز اقدام پژوهی ➖مفهوم و ويژگی‌های هر مرحله از اقدام‌پژوهی ➖مستندسازی و نظارت بر داده‌ها ➖ابزارهای گردآوری اطلاعات ➖دانش‌آفرينی و اعتباربخشی به يافته‌ها ➖داده‌های اطلاع‌رسانی و گزارش‌نويسی ✨با تشكر از همراهی شما عزيزان✨ 🔰جهت اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعیه‌های لازم، هم‌اکنون عضو کانال‌های فعال دبیرخانه شوید. 🟣دبیرخانه استانی اقدام‌پژوهی مستقر در مدیریت آموزش‌وپرورش ناحیه۶ 🆔 shad.ir/edutechisf 🆔 eitaa.com/edutechisf
🎨نخستین اقدام‌پژوهی|اطلاع‌نگاشت 💡مطابق اهداف عملیاتی معلم‌پژوهندۀ استان اصفهان، دبیرخانۀ بیست‌وهشتُمین دوره مستقر در آموزش‌وپرورش ناحیه۶، نخستین جشنوارۀ اینفوگرافیک اقدام‌پژوهی را برگزار می‌کند: 🔰نخستین جشنوارۀ اینفوگرافیک اقدام‌پژوهی – اطلاع‌نگاشت – با هدف ترغیب افراد به استفاده از شیوه‌های نوین ارائۀ مطلب و گسترش و ارتقای سطح کیفی اهداف دبیرخانه، از کلیۀ هنرمندان و علاقه‌مندان به این هنر دعوت می‌کند تا با شرکت در این جشنواره، گامی در راستای تحقق اهداف این جشنواره بردارند. ➕" اینفوگرافیک‌ها یا گرافیک‌های اطلاع‌رسان، نمایشگران تصویری اطلاعات و داده‌ها هستند. این نگاره‌ها در جاهایی که نیاز به توضیح ساده و یا سریع داده‌ها است، استفاده می‌شوند. استفاده از گرافیک‌های اطلاع‌رسان باعث می‌شود بیننده با نگاهی کوتاه، حجم قابل‌توجهی از اطلاعات را که شکل نوشتاری آن ممکن است مقالۀ بلند بالایی را تشکیل دهد، به سادگی از طریق بصری دریافت کند و حتی آن را به خاطر بسپارد. 📚دبیرخانۀ بیست‌وهشتُمین برنامۀ معلم پژوهندۀ اصفهان مستقر در آموزش‌وپرورش ناحیه۶ 🆔 eitaa.com/edutechisf 🆔 shad.ir/edutechisf
👥 فراخوان: 🇮🇷 کلیۀ علاقمندان از سراسر کشور 🔰 پیشنهادی جشنوارۀ طراحی اینفوگرافیک آموزشی حوزۀ اقدام‌پژوهی: ۱) مبانی نظری و عملیاتی ۲) تعاریف و مفاهیم مربوط ۳) مدل‌ها ۴) مراحل اجرا ۵) و .... 📍نکات قابل‌توجه: 🖍معلم طراح می‌تواند: 1⃣ یکی از موارد معرفی‌شده از طرف دبیرخانه(۴ مورد بالا) یا موارد مربوط به اهداف برنامه را مطابق با کشوری طرح ۱۴۰۳ انتخاب کند و طراحی نماید. 2⃣ طراحی و شرکت در جشنواره بصورت اجرا می‌گردد و امکان شرکت به صورت گروهی امکان‌پذیر نیست. 📍نحوۀ ارسال آثار: https://erp.isfedu.ir/eforms/infographic 💯فایل کم‌حجم اثر علاوه بر در فرم، می‌بایست در یکی از سایت‌های آپلود فایل در اینترنت بارگزاری و لینک دانلود آن در فرم ارسال شود. 📍شرایط اثر: 🗂 اثر بصورت یک فایل با پسوند jpg شامل یک اسلاید به صورت ثابت(بدون انیمیشن) باشد، از طرح‌های آماده استفاده نشود و از درج هرگونه مشخصات و اطلاعات فردی در عکس خودداری گردد. 🧩معیارهای : 🔸 رعایت معیارهای فنی 🔹 نوآوری و خلاقیت 🔸 طبقه‌بندی اصولی مطالب با رعایت نکات علمی 🔹 بررسی سبک اینفوگرافیک با هدف طراح 🔸 رعایت رنگ‌بندی، استفاده از شکل‌ها و آیکن‌های مناسب و زیبای طرح ‼️تذکر: طرح‌های آماده در اینترنت و نرم‌افزارهای مختلف، پوسترهای آماده، فلوچارت‌های پاورپوینت و هر طرحی که از پیش طراحی شده باشد، مورد قرار نمی‌گیرد. 📆آخرین ارسال آثار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۴ 🎁اعلام برگزیدگان: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۴ 🏆به ۵ اثر برگزیده از سمت هدایای نقدی اهدا خواهد شد و آثار در مراسم هفتۀ ۱۴۰۴ به گذاشته خواهد شد. 📚دبیرخانۀ بیست‌وهشتُمین برنامۀ معلم پژوهندۀ اصفهان مستقر در آموزش‌وپرورش ناحیه۶ 🆔 eitaa.com/edutechisf 🆔 shad.ir/edutechisf
🔵پاک کردن حافظه پنهان Cache مرورگرها در صورت بروز های احتمالی 🔻مرورگر موزیلا 🌐 mozilla firefox 1⃣ کلیدهای "ctrl" ، "Shift" و"Del"را به طور همزمان فشار دهید. پنجره‌ای به نام "Clear recent history" برای شما باز می‌شود. 2⃣ در منوی کشویی محدوده زمانی را که می‌خواهید کش را پاک کنید انتخاب کنید.شما این گزینه‌ها را در اختیار دارید: ساعت گذشته، دوساعت گذشته، چهار ساعت گذشته، امروز یا همه. 3⃣ پس از آن از بین گزینه‌های داخل کادر، هرکدام که می‌خواهید داده‌های آن حذف شود را انتخاب کنید. اگر فقط می‌خواهید کش را پاک کنید، فقط کادر کنار حافظه پنهان یا "Cache" را انتخاب کنید. 4⃣ و در آخر گزینه‌ی "Clear now" را انتخاب کنید. 🔻مرورگر گوگل 🌐 Google Chrome 1⃣ کلیدهای "ctrl" ، "Shift" و "Del" را فشار دهید. 2⃣ پنجره ای باز می‌شود به نام: "Clear Browser cache" 3⃣ در این قسمت می‌توانید از منوی کشویی بالا انتخاب کنید که قصد دارید داده‌ها در کدام بازه‌ی زمانی را پاک کنید. از بین آخرین ساعت، روز گذشته، هفته‌ی گذشته و ... یکی را انتخاب کنید. 4⃣ برای پاک کردن تمام تاریخچه‌ی کش "َAll" را انتخاب کنید. 5⃣ گزینه‌ی "Images and Files in Cache" را تیک بزنید. 6⃣ روی گزینه‌ی "Clear data" کلیک کنید تا تاریخچه‌ی کش پاک شود. 🚩🚩🚩 حذف کش مرورگر کروم در اندروید : ▫ ابتدا مرورگر کروم را باز کنید و وارد بخش تنظیمات (Setting) شوید. ▪ از بخش Privacy گزینه Clear browsing data را انتخاب کنید. ◽ در بخش اول شما انتخاب میکنید در چه بازه زمانی و در بخش پایین انتخاب میکنید چه مواری حذف شود. ◾ Browsing History = حافظه جستجو (موارد سرچ شده و آدرس سایتها) ◻ Cookies and site data = حافظه کوکی و اطلاعاتی که سایتها روی دیوایس شما ذخیره میکنند. ◼ Cached images and files = تصاویر ذخیره شده روی دستگاه شما Saved passwords = پسوردهای ذخیره شده Autofill form data = اطلاعات فرم هایی که به صورت خودکار ذخیره شده است. 🔺 توجه: هیچ یک از موارد اطلاعات ضروری شما را پاک نمیکند و فقط اطلاعاتی که به صورت خودکار توسط گوگل کروم ذخیره میشوند را پاکسازی میکند.🔻 🆔 @ict1730
💢  خیلی مهم وفوری 💢 بسم االله الرحمن الرحیم با سلام و احترام در اجرای قانون نظام رتبه بندی معلمان ، مصوبه هیات ممیزه مرکزی رتبه بندی و پیرو بخشنامه شماره 710/34 مورخ 1403/8/22 ، آن دسته از مشمولانی که تاکنون نسبت به بارگذاری مدارک و مستندات اقدام نکرده اند با لحاظ کردن شرایط زیر در فرآیند بارگذاری مستندات و ارزیابی جهت تعیین رتبه استحقاقی قرار می گیرند. ⬅️ کلیه مشمولان شاغل که تاکنون نسبت به بارگذاری مدارک و مستندات اقدام ننموده اند می توانند نسبت به بارگذاری مدارک اقدام نمایند. (شایان ذکر است  مشمولان این مرحله افراد جدیدالاستخدام بعد از 1403/7/1 ، نیروهایی که از ماموریت یا مرخصی برگشته اند و نیروهای تغییرسمت از اداری به آموزشی، انتقالی از سایرارگانهای دولتی که تاکنون نسبت به بارگذاری مدارک اقدام ننموده اند می باشد) . ⬅️ کلیه مشمولان  می¬بایست با مراجعه به سایت my.medu.ir  در قسمت رتبه بندی نسبت به بارگذاری مدارک و قرارگرفتن در چرخه فرآیند ارزیابی پرونده اقدام نمایند. تذکرات مهم 👇 ⬅️  زمان شروع بارگذاری مدارک از تاریخ 1403/11/14 می باشد . ذینفعان به مدت دو هفته فرصت دارند در بازه زمانی تعیین شده نسبت به بارگذاری مدارک اقدام نمایند. ⬅️ جهت بارگذاری مدارک و مستندات؛ تاریخ صدورمدرک و یا اجرای فعالیت می¬بایست منتهی به تاریخ مشمولیت باشد و تاریخ¬های پس از آن مورد پذیرش نمی¬باشد. ⬅️ راهنمای بارگذاری مدارک قابل پذیرش و امتیازات مربوط به هر مدرک در سامانه درج شده است . باعنایت به اینکه پس از مدت زمان ذکر شده امکان بارگذاری مجدد هیچ مدرکی وجود ندارد، توصیه می¬شود افراد ضمن مطالعه دقیق راهنمای مورد نظر، شخصاً نسبت به بارگذاری مدارک اقدام نمایند. ⬅️ باستناد ماده 11 آئین نامه اجرایی قانون نظام رتبه بندی معلمان ،چنانچه در ارایه مدارک و مستندات مورد نیاز برای سنجش شایستگی های معلمی و تجربه افراد مشمول قانون ، محرز شود فردی اطلاعات خلاف واقع در اختیار هیئت های ممیزه قرار داده است ، مراتب جهت رسیدگی به هیات های بدوی رسیدگی به تخلفات استان  ارجاع داده می شود . تا زمان تعیین تکلیف قطعی موضوع در آن مرجع ، رسیدگی به پرونده رتبه بندی متوقف خواهد شد و در صورتی که منجر به محکومیت فرد شود متخلف علاوه بر مجازات انتظامی از دریافت فوق العاده در همان دوره ارزیابی محروم خواهد شد .                      اطلاع رسانی امور اداری ناحیه ۶ 👇 https://eitaa.com/joinchat/2429551411Cce11649739
🔰دستورالعمل دبیرخانه‌های سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ 🆔 @ict1730