eitaa logo
ایران اسلامی
76 دنبال‌کننده
243 عکس
92 ویدیو
3 فایل
سایت ایران اسلامی با همت جمعی از طلاب حوزه علمیه دهدشت شروع بکار کرد و فعالیت آن شامل مباحث: فرهنگی، علمی، اجتماعی ، اخلاقی ، احکامی ، اعتقادی ، اقتصادی ، سیاسی ، می باشد . ادمین @Vali12asr تبادل @alimortazavi111
مشاهده در ایتا
دانلود
✨بسم الله الرحمن الرحیم✨ _____________________________ 🌹✨عبادت و خضوع✨🌹 هر که ناشی از به یا و یا به مورد باشد، شمرده می‏شود. حال چه این ، بر حق و صحیح باشد (اگر خداوند معبود باشد) و چه اعتقادی باطل وناصواب (اگر بت‏ها و غیر خداوند معبود باشند). در هر دو صورت، او برگرفته از اعتقاد به یا یا است و چنین آن موجود محسوب می‏شود. اما اگر انسان، بدون این و باشد، این نیست، بلکه و شمرده می‏شود، و نه انسان مشرک ‏است و نه عمل او شرک‏آمیز. اما این و غیر عبادی، گاهی جایز و حلال است مانند تعظیم انبیاء، اولیای الهی، معلمان و مربیان؛ و گاهی حرام وغیر مجاز است مانند سجده کردن در مقابل انبیاء و اولیای الهی. اما این کار، به دلیل بودن آن نیست، بلکه به دلیل ممنوعیت سجده کردن در برابر غیر خداوند است و اینکه غیر او، نیست. 🌹ادامه دارد...🌹 _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_ سایت مقاله www.ir-sl.ir واحدرسانه ایران اسلامی resaneh.ir-sl.ir _ایران_اسلامی @iranslamei1357 eitaa.com/iranslamei1357
✨بسم الله الرحمن الرحیم✨ ______________________________ حال که تفاوت بین و روشن شد به این نتیجه می‏رسیم که‏ اعمالی مانند مجید، انبیاء و چیزهایی که به گونه‏ ای به آنها مربوطند، در صورتی که همراه با اعتقاد به و ربوبیّت یا نباشد، آنها محسوب نمی‏شود. #[۱] اعراف / ۵۹٫ #[۲] خوانندگان گرامی در این زمینه می‏توانند، آیات ذیل را ملاحظه فرمایند: اعراف / ۸۵ ،۷۳ ،۶۵٫ هود /۸۴ ،۶۱ ،۵۰؛ انبیاء / ۲۵؛ مؤمنون / ۳۲ ،۲۳؛ طه/۱۴٫ #[۳] مائده / ۷۲٫ [۴] انبیاء / ۹۲٫ #[۵] آل عمران / ۵۱٫ :نرم افزار به سوی حقیقت(حوزه ی علمیه ی اصفهان) 🌹🌹🌹🌹🌹 سایت مقاله www.ir-sl.ir واحدرسانه ایران اسلامی resaneh.ir-sl.ir _ایران_اسلامی @iranslamei1357 eitaa.com/iranslamei1357
💠 🔸 به محض به وسوسه ، خود را با ، کنیم تا دیگران هم آلوده نشوند. 🔹 در طول ، مرتب شربت و بخوریم تا ایمنی روح را بالا ببریم. 🔸 اگر در مراکز درمانی خالی برای شدن نیست، از سرپایی هم نگذریم. 🔹 پشیمانی و ندامت، ریشه را می خشکاند. پس از هر گناه، با و فضای ذهن و دل را کنیم. 🔸 نگذاریم وجودمان به عادت کند و حساسیت مان نسبت به نافرمانی، کاهش یابد. 👈 به قلم جواد محدثی ♨️ @iranslamei1357
✨بسم الله الرحمن الرحیم✨ ____________________ نشان دادن چهره خشن از امام زمان (عج) برخی افراد به علت نداشتن جامع به دین و بدون _دقیق_روایات و سند آن ها، به چیزهای که شنیده است بسنده می کند و چهرهای خشن از ارائه می دهد درحالی که باید مهرو قهر در کنار هم باشد و درچهره ای که از ظهور و حکومت حضرت و شخصیت بی مانند آن امام ترسیم می گردد، و در کنار هم بیایند، چون تنها از قهر سخن گفتن و ازمهر نگفتن، را در ذهن برخی افراد معرفی می کند 🌹ادامه دارد🌹 _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_- سایت مقاله www.ir-sl.ir واحدرسانه ایران اسلامی resaneh.ir-sl.ir _ایران_اسلامی @iranslamei1357 eitaa.com/iranslamei1357
✨بسم الله الرحمن الرحیم✨ _____________________________ مهر امام زمان(عج) درباره سخنان بسیار می شود بیان کرد چه که را به طور بازگو می کند وچه که در ارتباط با (عج) به طور خاص رسیده است. به گفته خودشان الهی هستند. دراین باره می فرمایند: «الامام الانیسُ الرَّفیقُ والوالد الشَّفیق والاخُ الشفیق والام البره بالوالد الصغیر و مفزع العباد فی الداهیه الناد» (امام همدم سازگاز،پدری مهربان ،برادری تنی ،مادری خوش رفتار با کودک خردسال و پناه مردم در پیش آمدها و کارهای بزرگ است) همچون است بدین معنا که او نیز ی او است چون او بر خواهد بود که با توجه به و آن حضرت باز هم او را به عنوان نپذیرفتند، و در زمین می کنند و این یعنی را از سر راه انسان و برداشتن یعنی مهر درچهره قهر. به اضافه گروه های قبلی گروه دیگر امام را شخصیتی تصور کردند که گویا دست به هیچ مبارزه و جهادی نمی زند و همه امور را با کرامات خود حل می کند. _-_-__-_-__--_-_-_-_-__--_-_-_-_-_-_ سایت مقاله www.ir-sl.ir واحدرسانه ایران اسلامی resaneh.ir-sl.ir _ایران_اسلامی @iranslamei1357 eitaa.com/iranslamei1357
✨بسم الله الرحمن الرحیم✨ ____________________________ 🌹««تعریف غضب»»🌹 یکی از است که در وجود دارد ولی گاه تعبیراتی که در واقع زیر مجموعه این گفته این قوه محسوب میشود مثل عصبانیت. ««تفاوت بین غضب و خشم»» در واقع به معنای می باشد ولی در معنایی خروج از حد و حدود معین شده یا به عبارتی از کوره در رفتن می باشد رابطه ای که بین این دو وجود دارد در منطق عموم و خصوص مطلق خوانده میشود بدین معنا که هر می باشد ولی هر از کوره در رفتن نمیباشد. چه بسا غضبی به موقع و درست باشد که چنین چیزی را نمیتوان گریز از محدوده دانست 🌹««ادامه دارد...»»🌹 _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_ سایت مقاله www.ir-sl.ir واحدرسانه ایران اسلامی resaneh.ir-sl.ir _ایران_اسلامی @iranslamei1357 eitaa.com/iranslamei1357
✨بسم الله الرحمن الرحیم✨ _______________________________ ««کنترل عصبانیت»» به این معنا نیست که چی کار کنیم نشیم بلکه این دقیقا مربوط میشه به زمانی که شدیم یعنی همه راه ها و شرایط محیا برای خالی کردن و گریز از محدوده است. یک راه خیلی مفید و مناسب که باعث می شود های بر افروخته توسط ذهن ما رو با خنثی کرد یک دستورالعمل دو مرحله ای است: البته با برداشتن قدم اول نمیخواد نگران باشید چون قدم دوم خودش میاد سکوت در این هنگام باعث ورود هجمه ی بسیار زیادی از افکار به ذهن ماست. ««ادامه دارد...»» -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_ سایت مقاله www.ir-sl.ir واحدرسانه ایران اسلامی resaneh.ir-sl.ir _ایران_اسلامی @iranslamei1357 eitaa.com/iranslamei1357
✨بسم الله الرحمن الرحیم✨ ______________________________ چراسکوت؟ باعث میشه از سر زدن رفتاری که بعد پشیمانی شود جلوگیری کند چه بسا رفتاری از انسان سر بزند که شایسته با نباشد.در واقع نکردن باعث می شود کاری که نباید انجام بگیرد انجام بگیره. 🌹ادامه دارد...🌹 _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_- سایت مقاله www.ir-sl.ir واحدرسانه ایران اسلامی resaneh.ir-sl.ir _ایران_اسلامی @iranslamei1357 eitaa.com/iranslamei1357
✨بسم الله الرحمن الرحیم✨ _____________________________ چرا تفکر؟ که بعد از به طرف ذهن سرازیر می شوند با قابلیت واضح تفکیک به خوب و بد تقسیم می شوند. معلوم است دیگه بد اینکه میگه باید بهش میگفتی فلان و فلان ولی در مقابل هم سرازیر میشه دیگه باید یه راه مقابله ای برای اون بد ها باشه پس این میاد در مقابل برا حفظ باید بیشترین بها رو به اینجور افکاری داد چیزی که باعث ثبات و ما در مقابل دیگران بشه خب حالا خودتون مختارید از بین رفتن که کلی براش زحمت کشیدی ؟ یا... _____________________________ سایت مقاله www.ir-sl.ir واحدرسانه ایران اسلامی resaneh.ir-sl.ir _ایران_اسلامی @iranslamei1357 eitaa.com/iranslamei1357
✨بسم الله الرحمن الرحیم✨ _________________________________ حجاب مانند پوست میوه ای است که و تازه بودن میوه است و تا زمانی که# زن ها این و را دارند از سلامت و تازگی و طراوت بهره مندند ولی برداشتن همان و از بین رفتن همان .[۱] یکی از الهی حفظ است که دارای اجتماعی ، خانوادگی روانی و حتی اجتماعی است 🌹ادامه دارد...🌹 -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_ سایت مقاله www.ir-sl.ir واحدرسانه ایران اسلامی resaneh.ir-sl.ir _ایران_اسلامی @iranslamei1357 eitaa.com/iranslamei1357
✨بسم الله الرحمن الرحیم✨ _____________________________ ««زیان بی حجابی در جسم»» چه ضرری بالا تر از این که افراد دائما مورد و حتی و و شتم در اثر در برابر متجاوز قرار می گردد و گاهی نیز موجب دچار امراض مقاربتی و می شوند بر طبق آماری تکان دهنده هر #۲۰_دقیقه یک بار یک زن در سوئد کتک می خورد و در هر #۳_ساعت یک بار به یک زن تجاوز می شود[۲] و چه فایده ای بالا تر از و_جسمی برای افراد _با حجاب می توان ذکر کرد. ✨🌹ادامه دارد✨🌹 -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_ سایت مقاله www.ir-sl.ir واحدرسانه ایران اسلامی resaneh.ir-sl.ir _ایران_اسلامی @iranslamei1357 eitaa.com/iranslamei1357