j 1 tanbeh oloma 99.6.18.mp3
18.68M
💢صوت جلسه اول تنبیهالأمه و تنزیهالمله💢
✳️عنوان جلسه: نکاتی درباره جایگاه کتاب تنبیه الامه در حوادث مشروطه
🔊 در این صوت میشنوید:
🔰تأملی بر حوادث 30 ـ 40 سال بین جنگهای ایران و روس تا ماجرای مشروطه
🔰مناقشات قفقاز بین ایران و روسیه تزاری
🔰اتحاد قدرتمند سه ضلع دربار، علماء و مردم، در این جنگها
🔰شکست سنگین ایران در دو دوره جنگ با روسیه
🔰پیدایش زمینههای تزلزل و تحول در جامعه ایرانی
🔰شکلگیری ایدههای تحول در «دربار قاجار»، «جریان روشنفکری» و «علمای شیعه»
🔰تکامل خواهی دینی و عدالت خواهی، محور ایده علمای شیعه
🔰بروز اختلاف در علمای شیعه بر سر موضوعشناسی مقولهی مشروطه و فاسد یا افسد بودن آن به نسبت استبداد سلاطین قاجار
🔰تنبیه الامه و تنزیه المله، مهمترین کتاب علمای مدافع مشروطه در مقابل استبداد سلاطین قاجار
🔹به تدریج مشخص خواهد شد که اختلافات علما بر سر ماجرای مشروطه، امروز نیز یکی از ریشههای مهم اختلاف جریانهای فکری ایران بعد از انقلاب اسلامی، بر سر پدیده تمدن مدرن است.
🔹به تدریج مشخص خواهد شد که ایده #جمهوری_اسلامی در قانون اساسی ما، تلفیقی از نظر شیخ فضل الله و میرزای نایینی رحمت الله علیهما میباشد که به خوبی توانسته نقاط قوت این دو ایده را جمع نماید و از این اختلاف، به خوبی درس گرفته و استفاده نماید.
#تنبیهالامه 1
#تمدن_نوین_اسلامی
#فقه_حکومتی
#فقه_نظام
https://eitaa.com/alimohammadi1389/318
🔰 دادِستان برادر ده نمکی گرچه یک گام به جلو و جای سپاسگزاری دارد اما مثل امام علیِ آقای داود میرباقری قُطامش زیاد شده است!
منظورم نقش اول شدن امنیتی ها در عدالتخواهی آنهم به نفع عدالتخواهان است!
در عینیت، عدالتخواهانی که توسط سرویس های وابسته ترور شده باشند، واقعی تر است یا تنگناهایی که توسط امنیتی ها برایشان پیدا شده است؟!
بیش فعال نشان دادن دشمن، نفوذ و... عدالتخواهی را هم بجای "عملکردِ به اندازه ی امنیتی" زیر چتر "رویکرد امنیتی" می برد و قُطامش را زیاد می کند!
واقعیت این است که اغلب رانت خواران در شهرهای متعدد ایران غیر از نفس اماره و طماعشان با هیچ دشمن دیگری در ارتباط نیستند!
قیّم شدن امنیتی ها برای کُنش های اجتماعی حتی اگر در راستای عدالتخواهی باشد، "لیقوم الناسُ بالقسط" را نقض می کند! خدمات گمنامشان علیه فساد، مأجور؛ اما چنین پیوندی با جنبش عدالتخواهی نه موجود است نه مطلوب!
#دادستان
محسن قنبریان
☑️ @m_ghanbarian
🔹متن خوبی چند روز پیش حجت الاسلام و المسلمین قنبریان، در نقد دادِستان ده نمکی منتشر شد:👇
https://eitaa.com/m_ghanbarian/1900
🔹به نظر حقیر نیز یکی از مهمترین آسیبهای مسئله عدالتطلبی، #سیاسی و به خصوص #صرفاً_امنیتی دیدن آن است.
🔹عدالت طلبی در انقلاب اسلامی، کاری از جنس خود انقلاب اسلامی است.
اگر انقلاب در کلام حضرت امام ره، ماهیتاً با کودتا و شورش متفاوت است (صحيفه امام ،ج19 ،444) و #مردمیبودن از مقومات آن است (صحيفه امام، ج12، 446)، امنیتی کردن مقوله عدالتطلبی، بیتردید منسلخ کردن آن، از هویت انقلابی است و در تقابل با سیاست قرانی «لِيَقُومَ النَّاسُ بِالْقِسْط» (حدید/25).
🔹فکر نمی کنم کسی باشد که مقوله عدالت طلبی را بیارتباط با جنبه های امنیتی و اطلاعاتی بداند، ولی فروکاهیدن مقوله عدالتطلبی، به مقولهای تخصصی و امنیتی که ورود به آن نیازمند اطلاعات خاصِ خارج از دسترس عموم مردم است، عملاً خارج کردن مردم از فرآیند عدالت طلبی و تبدیل آن به فرآیندهای شورش یا کودتا است.
🔹از اینرو به نظر حقیر، #مهمترین_پیشرانِ مقوله عدالتطلبی در کشور، برخورداری از #فناوری_اجتماعیِ متناسب با ایجاد یک #نهضت_مردمی در عدالت طلبی است.
🔹این فناوری اجتماعی باید بتواند مقوله عدالت طلبی را با دو رکن دیگر #معنویتخواهی و #عقلانیتورزی گره بزند. عدالتخواهی بدون این دور رکن، حرکتی ابتر و از جنس حرکتهای سیاسی متداول و تصنعی خواهد شد. (حتما ببنید بیانات حضرت آقا در تاریخ ۱۳۸۴/۰۶/۰۸)
#عدالتطلبی
#عقلانیت_انقلابی
https://eitaa.com/alimohammadi1389/319
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚡️ کسی که محبتِ به امیرالمؤمنین(ع) در اعماقِ وجودش هست، از اعماقِ وجودش گناه صادر نمیشود؛ گناهش از لایههای رویینِ وجودش سر میزند؛ گناه او مثل چرکِ روی پوست است که با صابون شُسته میشود.
#استاد_میرباقری
☑️ @mirbaqeri_ir
هویت علم در آموزش عالی 1.mp3
17.84M
هویت علم در آموزش عالی جمهوری اسلامی ایران
قسمت اول:
۸ دقیقه اول به معرفی و بیان مساله توسط سرکار خانم کتابی اختصاص دارد و در ادامه سخنرانی علمی حسین سوزنچی
(توجه شود که کیفیت صدای سایر شرکتکنندگان پایین است)
@souzanchi
هویت علم در آموزش عالی 2.mp3
21.21M
هویت علم در آموزش عالی جمهوری اسلامی ایران
قسمت دوم: پرسش و پاسخ
متاسفانه چون بحث از فضای مجازی ضبط شده، کیفیت صدای سایر شرکتکنندگان پایین و در مواردی نامفهوم است.
@souzanchi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🟢 اشکهای معاویه هنگام شنیدن فضائل امیرالمؤمنین علی(ع)
#امیرالمومنین
#شهیدانه
⭕️ کانال رسمی «بنیاد شهید مطهری» در ایتا، تلگرام و سروش👇
eitaa.com/motahari_ir
t.me/motahari_ir
sapp.ir/motahari_ir
💢ولادت با سعادت امام علی (ع) مبارک💢
✅شبکه اندیشه اسلامی برگزار می کند:
✳️فروش ویژه برگزیده آثار مرتبط به مدت 72 ساعت با تخفیف های بی نظیر (تضمینی نسبت به قیمت ناشر):
🔸امامان اهل بیت(ع)، مرزبانان حریم اسلام، شهید سید محمد باقر صدر، 30%تخفیف
🔹روش برداشت از نهج البلاغه، استاد عین صاد، 20%تخفیف
🔸نکته های ماه: برداشت های تازه از چهل حکمت نهج البلاغه، جواد پارسا، 40%تخفیف
🔹زمانه ما و نهج البلاغه: برداشت هایی از نهج البلاغه برای وقایع روز، فرزاد جهان بین، 30%تخفیف
🔸سیاست نامه علوی: برداشت های سیاسی و حقوقی از نهج البلاغه، دکتر محسن اسماعیلی، 25% تخفیف
🔹درسنامه نهج البلاغه، جلد دوم: حکمت ها، جمعی از نویسندگان، 20% تخفیف
✔️همراه با تخفیف ویژه در هزینه ارسال
⬅️همین الان سفارش دهید:
@islamlmsbook
✊🏻 تا آخر مبارزیم
🔺ما مصمم هستیم که تا آخر با کسانی که بخواهند در کشور ما مداخلهای بکنند مبارزه کنیم
📅 امام خمینی (ره) | ۵ اسفند ۱۳۵۷
✅ @EMAM_COM
📚 مجموعه صحیفه آفتاب
"گزیده 22 جلد صحیفه امام خمینی (ره)"
صحیف آفتاب نمایانگر سیر زمانی بیانات، پیامها و اقدامات امام خمینی (ره) بوده و دربرگیرندهی گزیده و گلچین صحیفه امام شامل آثار مکتوب، بیانات شفاهی، حکمهای انتصابات، عزلها و ... میباشد.
یک پیشنهاد خوب برای علاقمندانی که فرصت خواندن کل 22 جلد صحیفه امام رو ندارند
💯 قیمت دوره ۲۲ جلدی : ۳۰۰،۰۰۰ تومان
👌 قیمت با ۱۵ درصد تخفیف : ۲۵۵۰۰۰ تومان
🔰 خرید آنلاین👇
https://basalam.com/sahifehnoor/product/55997?ref=830y
خرید از طریق ایتا: @milad_m25
مرجع تهیه کتاب فعالان فرهنگی👇
http://eitaa.com/joinchat/2469003274Cd50c7fd530
رادیو ایران -۸ اسفند ۱۳۹۹.mp3
3.6M
🔉 بشنوید: گزارش رادیو ایران درباره اشکالات طرح جهش تولید و تأمين مسکن - جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۹
#نظام_سازی_فقهی
#مقررات_فقهی_ساختمان
#خانه_حیاط_دار
@olgou4
🌷 بهار عبادت | ماه رجب، ماه توسل و تذکر و توجه و تضرع و استغاثه و محکم کردن پیوند دلهای محتاج و نیازمند ما به ذیل لطف و فضل الهی است. ۶۹/۱۱/۱۹
@khamenei_ir
🛑معماری یا مهندسی، مساله این است⁉️
مهندس و معمار دو کس و مهندسی و معماری دو چیز و دو امراند که همراه یکدیگر گام بر داشته و برمی دارند غافل از آنکه یکی از دیگری ناشی می شود؛ البته امروز یکی از آنها در اوج ترقی و جلوروندگی خوشایند است و دیگری در حضیض انحطاط و قهقرایی ناخوشایندی به سر می برد.
مهندس با الهام از قانون اقتصاد و تحت هدایت ریاضیات مواد و مصالح را مصرف و ما را با قانون کلی طبیعت منطبق می کند و به سازگاری دست می یابد اما معمار با آفرینش و آراستن صورت ها و فرم ها نظمی را تحقق می بخشد که آفریده ذهن و جان اوست او با صور و اشکال، حواس ما را به شدت متاثر و عواطف تجسمی را بیدار می کند؛ با روابطی که می آفریند پژواک های عمیقی را در ما بر می انگیزد و معیار نظمی را به ما می دهد که احساس می کنیم با نظم جهان ما هماهنگ است، او جنبش های گوناگون قلب و فهم، عقل و ذهن ما را تعیین می کند، انگاه است که ما حس زیبایی و جمال را تجربه می کنیم.
مهندس فیلسوف و ریاضیدان است و معمار حکیم و الهیدان. معمار حکیم می داند چشم های ما ساخته شده اند تا ما را به دیدن صورتها در روشنایی نور قادر سازند و قلب های ما ساخته شده اند تا ما در روشنایی صورتها به رویت مثال های نور قادر سازند او ما را به دیدن نور قادر می سازد. افسوس و حسرت که چه بسیارند مهندسان و چه اندک اند معماران
و امید و مسرت که با انقلاب اسلامی سر زده است مهر خاوران فروغ دیده حق باوران؛ پس
اندک اندک جمع مستان میرسند** اندک اندک می پرستان میرسند
دلنوازان نازنازان در ره اند** گلعذاران از گلستان میرسند
و ایمان و معرفت که؛
اندک اندک زین جهان هست و نیست** نیستان رفتند و هستان میرسند
جان پاکان چون شعاع آفتاب** از چنان بالا به پستان میرسند
معماران حکیم می دانند که «این جهان نیست چون هستان شده ** و آن جهان هست بس پنهان شده» آنان می آیند و بیایند تا جهان هست پنهان شده را آشکار کنند، می آیند و بیایند تا این جهان نیستِ هستان شده ، این جهان وانموده و جهان نشانه ها را دوباره جهان بازنموده و جهان آیات کنند. لزوم چرخش معرفت شناختی از ریاضیات معماری به الهیات معماری
#علی_اصغر_اسلامی_تنها
https://eitaa.com/hamshenasi
@KanooneQarbshenasiAndisheIslami
هدایت شده از کانون غرب شناسی و اندیشۀاسلامی
🔴مهندسی اجتماعی یا معماری فرهنگی؛ مساله این است؟
👷♂️جامعه شناسان مهندسان اجتماعی شهرمدرن👷♂️
🔻انسان همواره برای دست یابی به یک «وضعیت زیستی جمعی ممکنِ بهتر در جهان» در تلاش بوده است. در جریان این تلاش دائمی پرسش از «معنا، حقیقت و روش زیست جمعی ممکن بهتر» همیشگی و همه جایی، فراعصری، فرامصری، ازلی و ابدی بوده و است. از این رو این پرسش منحصر به عصرمدرن، تمدن و فلسفه غربی نبوده و نیست. البته الهیات، اسطوره و فلسفه پیش ازدانش های دیگرعهده دار پاسخ به این پرسش بوده اند.
🔻 تفکر الهیاتی و تفکراسطوره ای(میتوسی) معنا، حقیقت و روش زندگی ممکن بهتر را در هماهنگی تام انسان، تن، خانه، خیابان، شهر و جامعه یعنی «جهان جان» با «جان جهان»، «#شهر_انسان» با «#شهر_خدا» معرفی می کردند و شاعران و پیام آوران وحی را معماران شهر خدا در روی زمین معرفی می کردند. با آغاز فلسفه، تفکر لوگوس مدارعهده دارپاسخ گویی به آن شد البته فلسفه در سیر تحولات خود از عصر کلاسیک تا دوران مدرن پاسخ های متفاوتی را فراهم کرد.
🔻 ابتدا «آکادمی»، «لوکیوم» و سرانجام «پایدیا» و در قرون میانه مسیحی «اسکولیا» را برای تربیت سازندگان و معماران آن تاسیس نمود.آنچه یونانیان عصر کلاسیک پایدیا می نامیدند چیزی است که بعدها در آلمان قرن هجدهم ، بیلدونگ و کولتور(#فرهنگ) نامیده شد. انحراف اسکولیا در پاسخ گویی درست و ناتوانی در تربیت معماران آن در قرون وسطی شهر انسان و شهر خدا را در مقابل هم قرار دارد و «وضعیت زیستی جمعی ممکنِ بهتر در جهان» را برای انسان غربی آپوریایی نمود.آپوریا اصطلاحی است در بلاغت یونانی دال بر مسئله ای که حل آن به خاطر وجود تناقضی در خود موضوع یا در مفهوم آن دشوار است.
🔻بنیانگذار فلسفه جدید غرب #دکارت که به گواهی اتین ژیلسون، درخروج از وضعیت آپوریاتیک و انتقال انسان غربی از عصر نوزایی به عصر #مدرن و دنیای نو بیش از هر شخصیت دیگری در قرن هفدهم، تاثیر داشت، «اصالت ریاضیات» در فلسفه را جایگزین «اصالت منطق وکلام» در فلسفه قرون میانه نمود و آغاز جایگزینی معماران و ساخت شهر انسان پس از ویرانی شهر خدا را کلید زد.
🔻#کانت نیزکه با کمک هیوم از خواب جزمیت بیدار شده بود، در گام بعدی «اصالت فیزیک» را جایگزین نمود و فیزیکدان را طراح و سازنده اصلی آن معرفی کرد. البته هیوم همانطور که اساس و بنیاد فکر کانت بود، بنیاد و اساس تفکر اوگوست کنت نیز هست. او نیز کار کانت را تکمیل و با ابداع علم جدید جامعه شناسی که پیشتر فیزیک اجتماعی اش نامیده بود، «اصالت جامعه شناسی » را در کانون فلسفه غرب قرار داد.
بدین ترتیب منطق جامعه شناسی منطق بنیادین فلسفه و جهان مدرن شد. تحولات جامعه شناسی از صورت اثباتی به تفهمی و انتقادی و پست مدرن نیز جایگاه کانونی آن را تثبیت نمود.
لذا بی جهت نیست که بزرگترین متفکران معاصر غرب تا کنون عمدتا متفکران اجتماعی اند که ابزار اصلی تفکرشان نیز جامعه شناسی است. در کانون آثار فوکو، هابرماس،گادامر، لویناس، دِریدا و بسیاری فیلسوفان دیگر که امروز درباره عالم نظریه پردازی کرده و می کنند منطق جامعه شناسی حاضر است.
🔻#کُنت معتقد بود که علم جدید او می تواند و باید «معنا و حقیقت زیست جمعی ممکن بهتر» را معیّن و «روش» ساختن یک جامعه بهتر را مشخص کند. او می گفت که اگر جامعه شناسی بتواند، مانند فیزیک و زیست شناسی قوانین خود را از طریق اندازگیری و آزمایش توسعه دهد، دست یافتن به سطحی از شناخت، درباره سازمان انسانی که ساختن شکلهای جدید جامعه را تدارک کند، ممکن خواهد بود. آرزويی که با کمک فیزیک اجتماعی او، عقل فیزیکالیستی-ریاضیات بدست دورکیم محقق شد. و رویای جایگزینی معماران با مهندسان به واقعیت نشست.
🔻ترنر جامعه شناس معاصر آمریکایی، از این هدف و آرزوی به «مهندسی اجتماعی(Social Engineering)» یاد می کند. مهندسی اجتماعی که از آن گاهی کردار جامعه شناختی(sociological practice)، جامعه شناسی بالینی(clinical sociology) و جامعه شناسی کاربردی(applied sociology) نیز یاد می شود کار اصلی جامعه شناسی است.
🔸 بدین ترتیب در تفکر و تمدن غربی معاصر جامعه شناس کسی است که هم«معنا، حقیقت زیست جمعی ممکن بهتر» و هم «روش کمی و کیفی ساخت آن را می شناسد. لذا تنها کسی است که صلاحیت ساخت، تحصّل و تحقق آن را دارد. اواینک «فیلوسوفیا» در معنای جدید آن یعنی «فیلومثمتیکا» و «فیلوفیزیکا» بلکه «فیلوسوسیا» است. او با تبعیت از قانون فیزیک و تحت هدایت ریاضیات #شهر_بشری را ساخته و ما را با قانون کلی طبیعت منطبق می کند و به #همسازی دست می یابد او نه «معمارفرهنگی» که «مهندس اجتماعی» #شهر_مدرن، #شهر-بشری است.
لزوم چرخش معرفت شناختی از #فلسفه_و_ریاضیات_اجتماعی به #حکمت_و_الهیات_فرهنگی
#علی_اصغر_اسلامی_تنها
https://eitaa.com/hamshenasi
@KanooneQarbshenasiAndisheIslami
99-12-08.mp3
16.26M
🎧 استاد میرباقری | برنامه مخاطب خاص، ۱۳۹۹/۱۲/۸
⚡️ فرصت گرانقدر #ماه_رجب
⚡️ برکات ذکر فضیلت امیرالمؤمنین(ع)
⚡️ رابطه توبه و ولایت
📺 http://www.telewebion.com/episode/۲۵۱۸۳۸۸
☑️ @mirbaqeri_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 استاد سیّد محمّدمهدی میرباقری:
⚡️ سازمانهای جهانی بهقدری علم پزشکی را آمیختۀ به سیاستهای آلوده کردهاند که انسان نگران میشود که آبرویی برای این علم باقی نگذارند! دانشمندانِ عزیز و ارجمند ما به آن دستگاهها اعتماد نکنند.
⚡️ جامعۀ پزشکیِ کشور موردِاحترام و موردِاعتمادِ همۀ ما هستند و بهشدت زحمت میکشند؛ خواهش ما از این بزرگواران این است که با سازمان بهداشت جهانی، که علم را آلودۀ به سیاستهای غلط کردهاند و پروندۀ سیاهی در خیانت به ملتها دارند، فاصلهگذاری کنند و با طناب آنها به چاه نروند.
⚡️ اگر توجیهی برای محدویت یا تعطیلی زیارت عتبات مطرح میشود، باید بهصورتِ حرف روشنِ علمی زده شود و قواعد و قوارۀ علمی داشته باشد و ذوقی نباشد. انشاءالله زمینهای فراهم بشود که مردم از فضیلتهای زیارتِ از نزدیک، محروم نشوند. ۱۳۹۹/۱۲/۸
#زیارت
#کرونا
#فضاي_مجازي
#حکمرانی_مجازی
☑️ @mirbaqeri_ir
《محفل زمانه شناسی》
27.45M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 اثر #ماندگار ببار ای بارون...
🎤 #حاج_محمود_کریمی
#️⃣ #حضرت_زینب سلام الله علیها
تهیه و تنظیم : گروه استودیویی ذاکرین
#وفات_حضرت_زینب
#ام_المصائب
277.pdf
1.13M
🔰 شمارهی دویستوهفتاد و هفت هفتهنامهی خط حزبالله با عنوان «قدرت ایران نشانه است» منتشر شد.
🌙خط حزبالله باتوجه به فرارسیدن ایامالبیض ماه رجب، توصیههای حضرت آیتالله خامنهای برای بهرهبرداری معنوی از این ماه مبارک را مرور کردهاست.
👈 در سخن هفته این شماره از خط حزبالله، فتوای قاطع حضرت آیتاللهالعظمی خامنهای در منع تسلیحات هستهای و بهانهجویی کشورهای غربی علیه پیشرفت هستهای ایران بررسی شده است.
🌷 شمارهی این هفتهی خط حزبالله به روح مطهر شهید مدافع حرم مهدی صابری تقدیم میشود.
🔆 زینب کبری یک نمونهی برجستهی تاریخ است که عظمت حضور یک زن را در یکی از مهمترین مسائل تاریخ نشان میدهد. اینکه گفته میشود در عاشورا، در حادثهی کربلا، خون بر شمشیر پیروز شد - که واقعاً پیروز شد - عامل این پیروزی، حضرت زینب بود؛ والّا خون در کربلا تمام شد.
#امام_خامنه_ای
◼️ #وفات_حضرت_زینب سلام الله علیها تسلیت باد
🆔 @khosropanah_ir
⚫️ ادب و اخلاص زینب کبری سلامالله علیها
◾️ به مناسبت نیمه رجب سالروز وفات عقیله بنیهاشم و از ایام خاص زیارت حضرت اباعبدالله الحسین(ع)
🔹 یکی دیگر از جوانانی که در کربلا شهید شد و مادرش حضور داشت، عون بن عبدالله بن جعفر فرزند جناب زینب کبری (سلام الله علیها) است، یعنی زینب علیها السلام شاهد شهادت پسر بزرگوارش بود. از عبدالله بن جعفر شوهر زینب دو پسر در کربلا بودند که یکی از زینب(س) و دیگری از زن دیگر بود و هر دو شهید شدند. بنابراین پسر زینب(س) نیز در کربلا شهید شده است.
🔹 یکی از آن عجایبی که تربیت بسیار بسیار عالی این بانوی مجلّله را میرساند، این است که در هیچ مقتلی ننوشتهاند که زینب(س) چه قبل و چه بعد از شهادت پسرش، نامی از او برده باشد.
🔹 گویی اگر میخواست این نام را ببرد، فکر میکرد نوعی بیادبی است؛ یعنی یا اباعبدالله! فرزند من قابل این نیست که فدای تو شود. مثلًا در شهادت علی اکبر، زینب(س) از خیمه بیرون دوید و فریاد زد: «یا اُخَیّاه و َابْنَ اُخَیّاه!» که فریادش فضا را پر کرد، ولی هیچ ننوشتهاند که در شهادت فرزندش چنین کاری کرده باشد.
📗 استاد مطهری، آزادی معنوی، ص۱۹۲
#وفات_حضرت_زینب
#ام_المصائب
⭕️ کانال رسمی «بنیاد شهید مطهری» در ایتا ، تلگرام و سروش👇
eitaa.com/motahari_ir
t.me/motahari_ir
sapp.ir/motahari_ir
🏴 مثل امیرالمؤمنین علیهالسلام
حضرت آیتالله خامنهای:«بی بی زینب کبری سلامالله علیها در بازار کوفه، در حال اسارت، آن خطبهی شگفت آور را ایراد کرد؛ لفظ مثل پولاد محکم، معنا مثل آب روان تا اعماق جانها مینشیند. در آنچنان وضعیتی زینب کبری سلامالله علیها مثل خود امیرالمؤمنین علیهالسلام حرف زد؛ تکان داد دلها را، جانها را و تاریخ را.» ۹۲/۰۸/۲۹
«ریحانه»؛ بخش زن و خانواده پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR در سالروز وفات حضرت زینب کبری سلام الله علیها، لوح «مثل امیرالمؤمنین علیهالسلام» را منتشر میکند.
#وفات_حضرت_زینب
#ام_المصائب
📥 نسخه قابل چاپ👇
https://farsi.khamenei.ir/photo-album?id=
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا