eitaa logo
کانال خادمان قرآن و عترت نورالیقین
1.2هزار دنبال‌کننده
5.9هزار عکس
1.6هزار ویدیو
53 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فضایل بی نظیر منتظران امام زمان علیه السلام 🔵 امام باقر عليه السّلام فرمودند : 🌕 یأْتِی عَلَی النَّاسِ زَمَانٌ یغِیبُ عَنْهُمْ إِمَامُهُمْ، فَطُوبَی لِلثَّابِتِینَ عَلَی أَمْرِنَا فِی ذَلِک الزَّمَانِ، إِنَّ أَدْنَی مَا یکونُ لَهُمْ مِنَ الثَّوَابِ أَنْ ینَادِیهُمُ الْبَارِی تَعَالَی فَیقُولُ: عِبَادِی وَ إِمَائِی آمَنْتُمْ بِسِرِّی وَ صَدَّقْتُمْ بِغَیبِی فَأَبْشِرُوا بِحُسْنِ الثَّوَابِ مِنِّی، أَنْتُمْ عِبَادِی وَ إِمَائِی حَقّاً، مِنْکمْ أَتَقَبَّلُ وَ عَنْکمْ أَعْفُو وَ لَکمْ أَغْفِرُ وَ بِکمْ أَسْقِی عِبَادِی الْغَیثَ وَ أَدْفَعُ عَنْهُمُ الْبَلَاءَ، لَوْلَاکمْ لَأَنْزَلْتُ عَلَیهِمْ عَذَابِی. 🔺 زمانی می آید که امام مردم غایب می شود. پس خوشا به حال کسانی که در آن زمان در امر امامت ما استوار بمانند. چون کمترین ثواب آنها این است که خداوند آنها را صدا کرده می فرماید: ای بندگان و ای کنیزان من، شما به سرّ من ایمان آوردید و غیب مرا تصدیق کردید. پس من بهترین ثواب را به شما مژده می دهم. شما بندگان و کنیزان من هستید و بر من حق است که عبادتهای شما را قبول کنم و از تقصیرات شما بگذرم و دیگران را هم ببخشم و به خاطر شما به بندگان باران نازل می کنم و به خاطر شما بلاها را از بندگانم دفع می کنم. اگر شما نبودید هر آینه من عذاب خود را بر آنان نازل می کردم. 📚 کمال الدین ج ۱ ص ۶۰۲ باب ۳۲ ح ۱۵ 🌺 آری به خاطر منتظران راستین امام عصر ارواحنا فداه است که مردم بخشیده می شوند و باران بر خلایق نازل می شود و بلا از مردم دفع می شود و اگر آنها نبودند هر آینه عذاب الهی بر سایرین نازل می شد. ┄┄┄┅••🌸✻🌸••┅┄┄┄ موسسه نورالیقین مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی @moassese_nooralyaghin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
حدیث روز 🔹هشت عملی که انجام دهنده آن مستحق اهانت است رسول خدا صلی الله علیه واله فرمود: ثَمانِيةٌ اِنْ اُهينُوا فَلا يَلُومُوا اِلاّ اَنْفُسَهُمْ: اَلذّاهِبُ اِلى مائِدَةٍ لَمْ يُدْعَ اِلَيْها، وَ الْمُتأمِّرُ عَلى رَبِّ الْبَيْتِ، وَطالِبُ الْخَيْرِ مِنْ اَعْدائِهِ، وَ طالِبُ الْفَضْلِ مِنَ اللِّئامِ، وَ الدّاخِلُ بَيْنَ اَثْنِيْنِ فى سرٍّ لَمْ يُدْخِلاهُ فيهِ، وَالْمُسْتَخِفُّ بِالسُّلطانِ، وَالجالِسُ فىمَجْلِسٍ لَيْسَ لَهُ بِاَهْلٍ وَالْمُقْبِلُ بِالْحَديثِ عَلى مَنْ لايَسْمَعُ مِنْهُ. 🔹 هشت نفرند كه اگر مورد اهـانت قرار گرفتند، جز خودشان كس ديگرى را سرزنش نكنند: ۱ـ كسى كه به مهمانى و سفره‌اى رود كه دعوت نشده است. ۲ـ مهمانى كه به صاحبخانه دستور دهد. ۳ـ كسى كه از دشمنانش خير و نيكى بطلبد. ۴ـ كسى كه از فرومايگان انتظار فضل و نيكى داشته باشد. ۵ـ كسى كه در يك كار سرّى ميان دو نفر وارد شود كه او را وارد آن راز نكرده‌اند. ۶ـ كسى كه حكومت را سبك بشمارد. ۷ـ كسى كه جايى نشيند كه شايسته آنجا نيست. ۸ـ كسى كه سخن خود را به كسى بگويد كه از او حرف شنوايى ندارد. 📚 من لايحضره الفقيه، ج ۴، ص ۳۵۵ ‌ ┄┄┄┅••🌸✻🌸••┅┄┄┄ موسسه نورالیقین مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی @moassese_nooralyaghin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⬅️ روز کتاب و کتابخوانی در ایران روز بیست و چهارم آبان ماه، آغاز هفته کتاب و کتاب خوانی است. 🍃در این هفته، با اجرای برنامه هایی که به وزش نسیم معرفت از سوی دریای کتاب و معانی ناب به سمت اندیشه همگان می انجامد، می کوشیم تا به تقویت فرهنگ مطالعه و گسترش سطح آگاهی های عمومی مدد رسانیم. ✅ کتاب، دروازه ای به سوی جهان گسترده دانش و معرفت است و ارائه کتاب های خوب، یکی از بهترین ابزارها برای به کمال رساندن انسان هاست و کسی که در این دنیای زیبا به زندگانی می پردازد، نمی تواند با دنیای کتاب بی ارتباط باشد. 👈پس بیاییم با گرامیداشت این هفته و نام مبارک آن، با هدیه کتاب هایی به هم نوعان خود، در پروراندن دانش و کمال سهیم باشیم. ┄┄┄┅••🌸✻🌸••┅┄┄┄ موسسه نورالیقین مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی @moassese_nooralyaghin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⬅️ 24 آبان؛ روز بزرگداشت سید محمدحسین طباطبایی ↩️ سید محمدحسین طباطبایی معروف به علامه طباطبایی نویسنده تفسیر المیزان، فقیه، فیلسوف و مفسر قرآن،شیعه وایرانی است. 🍃 اهمیت وی به جهت زنده کردن حکمت و فلسفه و تفسیر در حوزه‌های تشیع بعد از دورهٔ صفویه بوده است 👌 به ویژه اینکه علامه طباطبایی به بازگویی و شرح حکمت صدرایی بسنده نکرده، به تأسیس معرفت‌شناسی در این مکتب می‌پردازد. همچنین با انتشار کتب فراوان و تربیت شاگردان برجسته در دوران مواجهه با اندیشه‌های غربی نظیر مارکسیسم به اندیشه دینی حیاتی دوباره بخشیده، حتی در نشر آن در مغرب زمین نیز می‌کوشد. 👈وی از عالمان تأثیرگذار شیعه در فضای فکری و مذهبی ایران در قرن ۱۴ش بود. او نویسنده:  تفسیر المیزان  و شیعه در اسلام  و کتاب‌های فلسفی بدایة الحکمة،  نهایة الحکمة  و اصول فلسفه و روش رئالیسم است. 🔸علامه طباطبایی در حوزه علمیه قم به جای اشتغال به فقه و اصول، درس تفسیر قرآن و فلسفه برقرار کرد. این کار او موجب رونق دانش تفسیر در حوزه علمیه قم شد. 👌 روش تفسیری او تفسیر قرآن به قرآن بود. در دوران تعطیلی درس فلسفه، با برقراری جلسات هفتگی با شاگردان خاص خود تدریس مبانی فلسفی ملاصدرا و حکمت متعالیه را ادامه داد. بسیاری از مدرسان فلسفه در حوزه علمیه قم شاگردان او بودند. علامه طباطبایی شاگردان متعددی را تربیت کرد که:  مرتضی مطهری،  سید محمد حسینی بهشتی،  محمدتقی مصباح یزدی،  حسن حسن‌زاده آملی،  عبدالله جوادی آملی  و ناصر مکارم شیرازی از جمله آنان بودند. 🔸وی نشست‌های علمی‌ای با هانری کربن، فیلسوف و شیعه‌شناس فرانسوی، داشت که زمینه‌ساز معرفی تشیع به اروپاییان شد. 🔸درباره علامه طباطبایی کتاب‌های متعددی منتشر شده و چندین همایش برای معرفی اندیشه‌های او برگزار شده است. یک فصل از مجموعه تلویزیونی حدیث سرو نیز به شناسایی شخصیت او اختصاص یافته است. دانشگاه علامه طباطبایی در تهران به نام او نامگذاری شده است. 🏴امروزسالروز درگذشت فرزانه ای فرهیخته و عارفی کامل است که عمر 79 ساله خود را، برای شکوفایی معارف دینی و گسترش آن در جامعه انسانی هدیه نموده و با گذر از دانه و دام دنیایی، سبکبال با توشه ای گران سنگ چون تفسیر المیزان، به سوی یار پرکشید. روحش شاد وراهش پر رهروباد ┄┄┄┅••🌸✻🌸••┅┄┄┄ موسسه نورالیقین مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی @moassese_nooralyaghin
•••🌸•••༻﷽༺•••🌸••• موضوع: اعراب آیه ۵۰ سوره بقره وَإِذْ فَرَقْنَا بِكُمُ الْبَحْرَ فَأَنْجَيْنَاكُمْ وَأَغْرَقْنَآ آلَ فِرْعَوْنَ وَأَنْتُمْ تَنْظُرُونَ و [یاد كنید] هنگامی كه دریا را برای شما شكافتیم، در نتیجه شما را نجات دادیم و فرعونیان را در حالی كه تماشا می‌كردید، غرق كردیم. (۵۰) وَ: حرف عطف، مبنی برفتح، غیر عامل، محلی از اعراب ندارد. اِذ: مفعولٌ به برای «اُذکروا» محذوف و محلا منصوب، معطوف بر«نعمتیَ» در آیه قبل فَرَقنا: فعل ماضی، مبنی بر سکون. ضمیرمتصل «نا»، مبنی، محلا مرفوع، فاعل بِ: حرف جر، مبنی بر کسر، عامل، محلی از اعراب ندارد. کُم: ضمیر متصل، مبنی، محلا مجرور به حرف جرّ بِکُم: جار و مجرور، متعلق به «فرقنا» البحرَ: مفعولٌ به و منصوب، علامت نصب فتحه ظاهری فَ: عاطفه، مبنی برفتح، غیر عامل، محلی از اعراب ندارد. اَنجینا: فعل ماضی، مبنی بر سکون. ضمیرمتصل«نا»، مبنی، محلا مرفوع، فاعل کُم: ضمیر متصل، مبنی، محلا منصوب، مفعولٌ به وَ: عاطفه، مبنی بر فتح، غیرعامل، محلی از اعراب ندارد. اَغرقنا: فعل ماضی، مبنی بر سکون. ضمیر متصل«نا»، مبنی، محلا مرفوع، فاعل آلَ: مفعولٌ‌به و منصوب، علامت نصب فتحه ظاهری فرعونَ: مضاف الیه و مجرور، علامت جرّ فتحه به نیابت کسره (غیر منصرف) وَ: حالیه، مبنی بر فتح، غیر عامل، محلی از اعراب ندارد. اَنتم: ضمیر منفصل، مبنی بر سکون، مبتدا، محلا مرفوع تَنظُرونَ: فعل مضارع و مرفوع، علامت رفع ثبوت نون. «واو» ضمیر متصل، مبنی، محلا مرفوع، فاعل، تنظرون:خبر برای «انتم»، محلا مرفوع •••┈✾~🍃🌸🍃~✾┈••• برگرفته از تدریس استاد ارجمند حسینی آل مرتضی و اساتید مجرب موسسه نورالیقین در کلاس صرف و نحو تخصصی (إعراب آیات بر مبنای کتاب إعراب‌القرآن‌الکریم و کلمة‌الله‌العلیا) 📌توجه : هرگونه نشر یا کپی‌برداری از تمام یا بخشی از پیام بدون ذکر نام کانال، اشکال شرعی دارد. •••┈✾~🍃🌸🍃~✾┈••• موسسه نورالیقین مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی @moassese_nooralyaghin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
•••🌸•••༻﷽༺•••🌸••• موضوع: انواع «اِذ» 👈در زبان عربی، «إذ» به دو صورت به کار می‌رود: 🔹اسم؛ که به معنی «حین» به کار می‌رود و ۴ نقش می پذیرد ۱.ظرف : مخصوص زمان ماضی و دائم الاضافع است و مضاف إلیه آن غالباً ماضی است. مثال: فَقَد نَصَرهُ اللّهُ اِذ اَخرَجَهُ الّذینَ کَفروا 🍃«إذ» مفعول فیه یا ظرف زمان، محلاً منصوب و «أخرَجَ» مضاف إلیه و محلاً مجرور ۲.مفعولٌ به: بعد از فعل متعدی به عنوان مفعولٌ‌به می آید. در این حالت معنی «في» ندارد.  مثال: وَ اذکُروا إذ کُنتُم قلیلاً فَکَثَّرَکُم. 🍃«إذ» مفعول به و محلا منصوب در ابتدای آیات قرآن، مفعول‌به برای فعل محذوف مثل «أذکر» است. مثال: إذ قال ربُّکَ... ۳. بدل از مفعول‌به: غالبا بعد از فعل «ذکر» و مفعول آن می آید  مثال: وَ اذکُر فی الکتابِ مریمَ إذ انتَبَذَت مِن اَهلها مکاناً شرقیاً 🍃«إذ» بدل اشتمال و محلاً منصوب به تبعیت از مبدلٌ‌منه «مریم» ۴. مضاف الیه: در صورتی که مضاف آن «حین، بعد، ساعة و...» باشد.  مثال: ربّنا لا تُزِغ قلوبَنا بعدَ إذ هَدَیتَنا. (مضاف الیه محلاً مجرور) 🔷 حرف، در دو موضع: ۱. حرف مفاجاة: زمانی که «اذ» بعد از کلمات «بَینَما وبَینا» و قبل از «فعل ماضی» بیاید معنی مفاجاة (ناگهانی) دارد. مثال ۱: بَینَما أنا اَکتُبُ إذ دَخَلَ صَدیقی. (درحین اینکه می نوشتم، دوستم وارد شد) 📌حرف مفاجاة، محلی از اعراب ندارد. مثال۲: إِنَّ أَهْلَ اَلدُّنْیَا کرَکْبٍ بَیْنَا هُمْ حَلُّوا إِذْ صَاحَ بِهِمْ سَائِقُهُمْ فَارْتَحَلُوا. (و همانا مردم دنیا چون کاروانی باشند، که هنوز بارانداز نکرده کاروانسالار بانگ کوچ سر دهد تا بار بندند و برانند!) ۲. حرف تعلیل: مثال: ضَرَبتُ زَیداً اِذ سَرَقَ (زید را زدم زیرا سرقت کرد) •••┈✾~🍃🌸🍃~✾┈••• برگرفته از تدریس استاد ارجمند حسینی آل‌مرتضی و اساتید مجرب موسسه نورالیقین در کلاس صرف و نحو تخصصی، ونحو متوسطه و نحو سرآغاز،و نحو قرآن،و موسوعه 📌توجه : هرگونه نشر یا کپی‌برداری از تمام یا% بخشی از پیام بدون ذکر نام کانال، اشکال شرعی دارد. •••┈✾~🍃🌸🍃~✾┈••• موسسه نورالیقین مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی @moassese_nooralyaghin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
ســـلام🕊 صبـح بـخیر خدایا برای دوستانم آرزوی روزی بی نظیر صبحـی دلنشین 🍃 و آرامشی عمیق دارم 🌿لطف همیشگی خـدا و لبخندی از سرخوشبختی🍃 🌿آرزوی همیشگی ام برای شما صبحتون بخیر ونیکی🕊🍃 🌱الهی آمین🌿 ┄┄┄┅••🌸✻🌸••┅┄┄ موسسه نورالیقین مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی @moassese_nooralyaghin
💚 🍂دوش در وقت سحر شمع دل افروخته ام 🍂نرگس مست تو را دیده ام و سوخته ام 🥀به تمنای وصال تو ز سر تا به قدم چشم گردیده به راه قدمت دوخته ام 🌾اللهم_عجل_لولیک_الفرج_ ┄┄┄┅••🌸✻🌸••┅┄┄ موسسه نورالیقین مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی @moassese_nooralyaghin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌿صبح خودت را با سلام به امام زمان آغاز کن استاد عالی 🍁 ┄┄┄┅••🌸✻🌸••┅┄┄ موسسه نورالیقین مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی @moassese_nooralyaghin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌿 سند ذکر «وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ» کجاست؟ 👈 برخی می‏پرسند عبارت «وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ» که پس از صلوات بر محمد و آل محمد (ص) فرستاده می‏شود، آیا در احادیث معصومان(ع) وارد شده و مَنصوص است و یا از چیزهایی است که علاقه ‏مندان و ارادتمندان به آقا امام زمان(عج)، خودشان، پس از صلوات، آن را اضافه کرده‏ اند؟ 🌕 در پاسخ به این پرسش، به حدیث زیر توجه کنید که امام صادق علیه السلام می‏ فرمایند: . «مَنْ قالَ بَعدَ صَلوةِ الْفَجْرِ و بَعدَ صَلوةِ الظُّهرِ اَللَّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد و اَلِ مُحَمَّد و عَجِّل فَرَجَهُمْ لَمْ یَمُتْ حَتّی یُدْرِکَ الْقَائِمَ مِن اَلِ مُحَمَّد صلی الله علیه و آله و سلم؛ هر کس پس از نماز صبح و نماز ظهر بگوید: «اللّهم صلّ علی محمّد و آل محمّد و عجّل فرجهم»، از دنیا نمی‏رود مگر آن که قائم آل محمد (ص) را درک می‏ کند. 📚 بحار الانوار ج۵۳ ص۱۷ ┄┄┄┅••🌸✻🌸••┅┄┄ موسسه نورالیقین مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی @moassese_nooralyaghin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
*•═•••🌸◈﷽◈🌸•••═•* ┄┄┅••🌸✻🌸••┅┄┄ 🍃بخش چهارم: يَتَنَفَّسُ مِنْ خَرْمٍ 🍃موضوع چهارم: تنفس اعضای بدن انسان، برای انجام وظایف خود نیاز به سوخت دارند. این سوخت از طریق اکسیزن تازه که در هوای دم وجود دارد تأمین می شود و گازهای سمی بدن (دی اکسید کربن) از طریق بازدم خارج می شود. با این که از طریق دهان نیز امکان تنفس هست ولی بینی، مجرای اصلی و مناسب تر برای این کار است. هم چنین شکاف (پره های) بینی، در هر شخص متناسب با دیگر اعضای دستگاه تنفسی آفریده شده است. برای اثبات این ادعا نگاهی بیفکنید به افراد بسیاری که پس از عمل زیبایی بینی و کوچک کردن سوراخهای بینی به مشکلات تنفسی برخورد کرده اند و گاه ناچارند مدام از دهان تنفس کنند که مشکلات خاص خود را دارد. 🌺چرا بهتر است از بینی تنفس کنیم تا از دهان؟ 1ـ درون بینی موهای ریز و مخاطی وجود دارد که گرد و غبار موجود در هوای دم را می گیرد تا هوای سالم تر وارد ریه شود. 2ـ تنفس از طریق دهان موجب خشکی لب و دهان و گلو می شود. 3ـ تنفس دهانی موجب عفونت دهان و دندان می شود. 🌺دستگاه تنفسی از چه اعضایی تشکیل شده؟ هنگامی که هوا را تنفس می کنید، هوا از طریق راههای هوایی یعنی بینی دهان،حلق، حنجره و نای به سمت ریه های شما جریان پیدا می کند. نای در انتهای پایینی اش به دو شاخه به نام نایژه تقسیم می شود. هر نایژه به یکی از ریه ها وارد شده و در آنجا چندین شاخه می گردد. اکسیژن در عمق درون ریه ها وارد جریان خون می شود. (شگفتی های بدن، ریچارد واکر، ص 48) 🌺تنفس امری حیاتی تنفس مانند ضربان قلب امری حیاتی است و اگرحتی مدت کمی از کار بیفتد یا راه تنفسی به هر دلیل بسته شود منجر به مرگ می شود امام صادق علیه السلام می فرماید: «ناى» مسير جريان مداوم هوا و وسيله خنك‏ كننده قلب است. اگر اين‏ جريان اندكى قطع گردد چه بسا آدمى در هلاكت افتد. (شگفتيهاى آفرينش (ترجمه توحيد مفضل)، ص: 60 امام صادق خطاب به مفضل می فرماید: چه کسی براى ناى طبقى ساخته تا بازدارد خوردنى را از آنكه به شش رسد و آدمى را بكشد. چه كسى شش را بادبزن دل ساخته كه بازنايستد و خلل نگيرد تا مبادا گرمى در دل جا گيرد( منظور دی اکسید کربن است) و به نيستى كشاند. ( آسمان و جهان (ترجمه كتاب السماء و العالم بحار الأنوارجلد 54)، ج‏5، ص: 312) 👈کلام آخر: هدف خلقت تنها دیدن وشنیدن و خوردن و خوابیدن و لذات مادی نیست بلکه مقصود از خلقت وغایت نهایی، کمال حقیقی ورسیدن به معشوق حقیقی است. چشم و گوش و بینی و زبان ازابزار این هدف والاست و باید بطور شایسته و در مسیر نیل به مقصد به کار گرفته شوند. ناگفته نماند این اعمال تنها در سایه عقل و خرد و بهره از آن میسر می شود و از تمام آنها سوال خواهد شد: «وَ... إِنَّ السَّمْعَ وَ الْبَصَرَ وَ الْفُؤادَ كُلُّ أُولئِكَ كانَ عَنْهُ مَسْؤُلاً». (36، اسرا) خداوند متعال انسان را شنوا، بینا، ناطق و صاحب عقل آفرید تا نعمت های الهی را بنگرد، سرنوشت پیشینیان را بشنود وعبرت گیرد تا دچار خطاهای آنها نشود، همواره ذکر الهی و سخن حق گوید و درهر چیز تفکر و تأمل نماید. در قرآن تاکید شده که هر صاحب چشم و گوشی، بینا و شنوا نیست و هر انسانی را که نفس می کشد نمی توان زنده نامید؛ چون آن ها که اندیشه نمی کنند دل هایشان مرده و مرگ قلب بدتر از مرگ تن است. «... لَهُمْ قُلُوبٌ لا يَفْقَهُونَ بِها وَ لَهُمْ أَعْيُنٌ لا يُبْصِرُونَ بِها وَ لَهُمْ آذانٌ لا يَسْمَعُونَ بِها أُولئِكَ كَالْأَنْعامِ بَلْ هُمْ أَضَلُّ أُولئِكَ هُمُ الْغافِلُونَ». (اعراف، 179) وخلاصه کلام این که فراموش نکنیم هر عضو در دادگاه عدل الهی به سخن آمده و گواهی می دهد. «وَ قالُوا لِجُلُودِهِمْ لِمَ شَهِدْتُمْ عَلَيْنا قالُوا أَنْطَقَنَا اللَّهُ الَّذي أَنْطَقَ كُلَّ شَيْ‏ءٍ». (فصلت، 21) ┄┄┅••🌸✻🌸••┅┄┄ 📌توجه :هرگونه نشریا کپی برداری از تمام یابخشی ازپیام بدون ذکرنام کانال،اشکال شرعی دارد. موسسه نورالیقین مرکز تخصصی تفسیروعلوم قرآنی @moassese_nooralyaghin
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ وَ سَیعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَی مُنْقَلَبٍ ینْقَلِبُونَ حمله شقاوت آمیز و بس ناجوانمردانه از سوی عوامل تروریستی در ایذه و اصفهان که منجر به شهادت رسیدن و مجروح شدن تعدادی از حافظان امنیت و هموطنان عزیز و شریف شد بار دیگر چهره زشت و کریه دشمنان قسم خورده اسلام و ایران اسلامی را به نمایش گذاشت. اعضای خانواده بزرگ نورالیقین ضمن محکوم کردن  این اقدامات بزدلانه این مصیبت را به امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری دامت برکاته و خانواده های معزز این شهدا و مردم ولایتمدار ایران اسلامی و مردم همیشه در صحنه اصفهان و ایذه تسلیت عرض می‌نماید. از طرف مدیریت موسسه نورالیقین سرکار خانم حسینی آل مرتضی و هییت مدیره ┄┄┅••✻••┅┄┄ موسسه نورالیقین مرکز تخصصی تفسیروعلوم قرآنی @moassese_nooralyaghin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🕊🌹🕊 چشمم به زیارت تو باز است بیا ذڪر فرج ات به هر نماز است بیا با آنڪه بدے زِمن تو دیدے بسیار با مِهر تو دل،گلشن راز است بیا ✨صبحت بخیر همه هستی قلب ┄┄┄┅••🌸✻🌸••┅┄┄┄ موسسه نورالیقین مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی @moassese_nooralyaghin
اثر درخواست هدایت از امام زمان 🔵 آیت الله جاودان : 🌕 اگر فردی از امام در زمان امامتش طلب هدایت کند، بر امام است که وی را هدایت نماید. اکنون ما در زمان امامت حجت بن الحسن قرار داریم و اگر از ایشان بخواهیم که راه را نشان دهد و ما را هدایت نماید، حتما این کار را خواهند کرد. ┄┄┄┅••🌸✻🌸••┅┄┄┄ موسسه نورالیقین مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی @moassese_nooralyaghin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا