🔴 اگر خر به جایی برسد هم آنجا را خراب میکند هم خود را!
🔹یک روز ملا نصر الدین برای تعمیر بام خانه خود مجبور شد، مصالح ساختمانی را بر پشت الاغ بگذارد و به بالای پشت بام ببرد. الاغ هم به سختی از پله ها بالا رفت. ملا مصالح ساختمانی را از دوش الاغ برداشت و سپس الاغ را بطرف پایین هدایت کرد.
🔸ملا نمی دانست که خر از پله بالا می رود، ولی به هیچ وجه از پله پایین نمی آید. هر کاری کرد الاغ از پله پایین نیآمد. ملا الاغ را رها کرد و به خانه آمد که استراحت کند. در همین موقع دید الاغ دارد روی پشت بام بالا و پایین می پرد. وقتی که دوباره به پشت بام رفت، می خواست الاغ را آرام کند که دید الاغ به هیچ وجه آرام نمی شود. برگشت.
🔹بعد از مدتی متوجه شد که سقف اتاق خراب شده و پاهای الاغ از سقف چوبی آویزان شده، و سرانجام الاغ از سقف به زمین افتاد و مرد!
🔸ملانصر الدین با خود گفت لعنت بر من که نمی دانستم اگر خر به جایگاه رفیع و بالایی برسد هم آنجا را خراب می کند و هم خودش را از بین می برد.
برداشت آزاد
✅ #داود_مدرسی_یان:
http://eitaa.com/joinchat/3604742157Cf3fa1341d3
🔴 باید به #مدرسه سابق برگردیم
🔹یادش بخیر؛ اول هر سال به عشق رفقا و آقامعلم ها می رفتیم ثبت نام می کردیم؛ به عشق فوتبال در زنگ ورزش؛ به عشق مسابقه فوتبال با سایر کلاس ها.
🔸معلم ورزش هر سالی چندبار جام فوتبال می گذاشت و هر کلاس یکی دو تیم اسم می نوشت. معلم ها هم تیم می دادند. چند نفر از معلمان باهم یک تیم می شدند و چقدر خوب بود که می تونستیم یه معلمی رو دریبل بزنیم یا بهش لایی بدیم.
🔹راستش در مسابقه مقابل معلمان جو می گرفتیم و هرچه بلد بودیم از فوتبال به نمایش می ذاشتیم. گاه برخی از معلمان می اومدند با تیم ما دانش آموزان؛ گاهی برخی شون مربی تیم ها می شدند. خلاصه هیچ معلمی در دفتر نمی موند تا چایی غلیظ کهنه آبدارچی رو بخوره! همه می اومدند دور زمین فوتبال؛ بچه ها براشون صندلی می آوردند شبیه جایگاه تشریفات ورزشگاه ها که مسئولین میان و پشت شیشه ها میشینن! لذت اون بازی ها، لذت اون مسابقات، لذت دوگل کوچیک های مدرسه هیچوقت از یادمون نمیره.
🔸وقت درس هم بین دانش آموزان رقابت بود. البته رفاقت که همیشگی بود اما رقابت ها رو نمیشه فراموش کرد. سر 0.25 صدم نمره هم حساس بودیم! بچه ها اکثراً با انگیزه می اومدن سر کلاس. اگرچه وضع سرولباس همه ضعیف بود اما انگیزه همه بالا بود. اون انگیزه را البته معلمان به ما می دادند.
🔹کتابخونه مدرسه به راه بود. حتی در مدارس دور افتاده روستایی؛ باز هر مدرسه یه کتابخونه زپرتی داشت که ما ازش کتاب می گرفتیم و می خوندیم و برمی گردوندیم. انواع و اقسام کتاب دینی و داستان و قصه و ... . اکثر بچه ها کارت کتابخوانه مدرسه شون تو کیف شون بود. اکثر بچه ها عضو کتابخانه شهر هم بودن. حتی اگه کتابخونه نمی رفتن باز داشتن کارت کتابخونه یه امتیاز بود. باهاش پز می دادیم! عکس سه در چهار سیاه سوخته مون هم رو کارت کتابخونه نقش بسته بود!
🔸در دوران دبیرستان به کارت کتابخونه، کارت باشگاه هم اضافه شده بود. تعداد کمی از بچه ها هم عضو یه باشگاهی میشدیم. از بدنسازی گرفته تا فوتبال و کاراته و ... .
🔹معلم پرورشی یا معاون پرورشی مدرسه فعال بود. در طول یکسال حداقل سه – چهار اردو می رفتیم. پارک، بازدید از یک کارخانه تولیدی، بازدید از شرکت تولیدی کیک و بسکویت، بازدید از یک اداره مثلاً هواشناسی، اردو کوه و ... .
🔸خودمان را می کشتیم برای 22 بهمن! هر مدرسه حداقل دو گروه سرود تشکیل می داد و دوسه گروه تئاتر! خبری از ارگ و تشمال و مراسمات اجق و وجق نبود! 22 بهمن همه اجزای جشن با دانش آموزان بود. اجرائیاتش هم با دانش آموزان بود. مدیر و معلمان در جشن 22 بهمن بیشتر تماشاگر بودند. البته در جشن 22 بهمن هر ساله از دانش آموزان شاگرد اول تا سوم تقدیر می کردند به برندگان جام فوتبال جایزه می دادند به دانش آموزان خوش اخلاق هدیه می دادند و ... .
🔹یادش بخیر، نماینده های مجلس در مدارس دخالت نمیکردن که مدیر کی باشه و آبدارچی کی!
🔸راستش اینا رو نوشتم و به یادتون آوردم تا وضعیت فعلی را با آن حال و هوا مقایسه کنید. چقدر انگیزه داشتیم و حالا که در جایگاه معلم ایستاده چقدر بی انگیزه ایم! در مدرسه، نه معلم انگیزه دارد نه دانش آموز! نه مدیر نه ناظم! نه معاونت پرورشی انگیزه و طرح و برنامه ای و مسابقه کتاب و ... دارد و نه دانش آموزان!
🔹دانش آموزان حتی برای زنگ ورزشی که از هفته دوبار به یکبار در هفته تقلیل پیدا کرده ذوق نمی کنن. مسابقه فوتبالی در مدارس برگزار نمی شود، خبری از اردو و جام و کتابخونه نیست! کسانی که به کتابخونه شهر هم مراجعه می کنند تعدادشان نسبت به بقیه بسیار کمتر است!
🔸نمیدانم چه بلایی به سر آموزش و پرورش آمده طی سالهای اخیر؛ معلم خسته و پژمرده، دانش آموز خشن و آزرده، مدیر بی اراده و تسلیم و ... . چرا؟ نگاهشان به آموزش و پرورش، سرمایه گذاری نیست بلکه معتقدند آموزش و پرورش با قریب 13 میلیون معلم و دانش آموز قشر مصرفی است و مدارس باید به غیرانتفاعی تبدیل شوند!
🔹غیرانتفاعی سازی مدارس همانا و مدرک گرایی همانا! معلم را درگیر تأمین معیشتش کردند تا حواسش به کلاس و مدرسه نباشد!و .. چه بگویم که دردها بسیار است.
🔸ما نیاز داریم به هویت یابی و بازگشت به اصل. باید برگردیم به هویت اصلی مان تا مدارس دوباره رونق بگیرد. البته که در این دعوا، با کسان زیادی باید بجنگیم. با مسئولین و وزارت ها و نهادها و نمایندگان و ...
✅ #داود_مدرسی_یان
http://eitaa.com/joinchat/3604742157Cf3fa1341d3
عالَم سیاست || داود مدرسی یان
🔴 پروژه #آشوب_هوشمند در منطقه 🔻فلسفه دستگیری #روح_الله_زم چه بود؟ 1️⃣ قرار بود: همزمان در #ایران،
1⃣ پروژه #آشوب_هوشمند
✅ #داود_مدرسی_یان:
http://eitaa.com/joinchat/3604742157Cf3fa1341d3
عالَم سیاست || داود مدرسی یان
1⃣ پروژه #آشوب_هوشمند ✅ #داود_مدرسی_یان: http://eitaa.com/joinchat/3604742157Cf3fa1341d3
2⃣ پروژه #آشوب_هوشمند
✅ #داود_مدرسی_یان:
http://eitaa.com/joinchat/3604742157Cf3fa1341d3
عالَم سیاست || داود مدرسی یان
2⃣ پروژه #آشوب_هوشمند ✅ #داود_مدرسی_یان: http://eitaa.com/joinchat/3604742157Cf3fa1341d3
3⃣ پروژه #آشوب_هوشمند
✅ #داود_مدرسی_یان:
http://eitaa.com/joinchat/3604742157Cf3fa1341d3
عالَم سیاست || داود مدرسی یان
3⃣ پروژه #آشوب_هوشمند ✅ #داود_مدرسی_یان: http://eitaa.com/joinchat/3604742157Cf3fa1341d3
4⃣ پروژه #آشوب_هوشمند
✅ #داود_مدرسی_یان:
http://eitaa.com/joinchat/3604742157Cf3fa1341d3
عالَم سیاست || داود مدرسی یان
4⃣ پروژه #آشوب_هوشمند ✅ #داود_مدرسی_یان: http://eitaa.com/joinchat/3604742157Cf3fa1341d3
5⃣ پروژه #آشوب_هوشمند
✅ #داود_مدرسی_یان:
http://eitaa.com/joinchat/3604742157Cf3fa1341d3
عالَم سیاست || داود مدرسی یان
6⃣ پروژه #آشوب_هوشمند ✅ #داود_مدرسی_یان: http://eitaa.com/joinchat/3604742157Cf3fa1341d3
دوستان عکسنوشتههای #آشوب_هوشمند برا اینستاگرام و استوریها مناسبن 👆👆👆
🔴 #فتنه_98 چگونه مهار شد؟
1️⃣ از فتنه۹۸ سوال میکنند که آیا اتفاق میافتد؟ آیا کشور همچون سال۸۸ دچار اغتشاش خواهد شد؟ آیا دشمنان بیرونی و دنبالههای درونی آنها میتوانند کشور را دچار چالش کنند؟ هوشیاری در برابر خطرات احتمالی برای نظام سیاسی و تمامیت ارضی کشور و امنیت ملت، از عقلانیت و تدبیر است. امتحان، ابتلا و فتنه در همه دورانها وجود دارد و منوط به این سال و آن سال نبوده و نیست. دولت آمریکا چنددهه است تلاش کرده به انحاءمختلف، موتور جمهوری اسلامی را متوقف کند.
2️⃣ سه هدف اصلی دشمن از تحریم ها بصورت پلکانی: الف) مهار رشد خارجی ایران. ب) تغییر رفتار خارجی نظام. ج) فروپاشی از درون. پیشبینی این بود که تحریم باعث فشار به ملت میشود، ملت به خیابان میریزند و پشت نظام را خالی میکنند، نظام مجبور میشود قدم به قدم عقبنشینی کند.
3️⃣ در کنار تحریمها، عملیات روانی برای این دو هدف طراحی شد:
الف) تغییر محاسبات مردم: مردم تنها راهحل مشکلات را کوتاه آمدن و مذاکره بدانند.
ب) تغییر محاسبات مسئولین: مسئولین برای حل مشکلات به مذاکره اقدام کنند.
پس مذاکره صورت گرفت؛ آمریکایی ها یک هدف میانی از مذاکرات در نظر داشتند: «نفوذ و پیدا کردن #قشر_مستعد_مزدوری برای شبکهسازی و اقدام در وقت نیاز».
4️⃣ مذاکره اگرچه قدرت هستهای ایران را مهار کرد اما رشد اقتدار خارجی را مهار نکرد و موجب تغییر رفتار خارجی نظام هم نشد. علت اصلی اختلاف بین جمهوریخواهان و دموکراتها همین بود که برجام، رفتار خارجی نظام را مهار و تغییر نمیدهد. پس باید فشارها ادامه پیدا کند تا نظام مجبور شود از منطقه عقبنشینی کند.
دموکراتها میگفتند: امکان ادامه تحریمها را نداریم.
جمهوریخواهان میگفتند: توان ادامه وجود دارد.
5️⃣ برجام اگرچه باعث شکلگیری نفوذ در کشور شد برای برهم زدن کشور در موقع نیاز؛ اما نتوانست ایران را از عراق و سوریه بیرون کند. عصبانیت ترامپ هم همین بود که رهبر ایران، هوشمندانه، با موافقت با برجام، لیبرالهای ایران و دموکراتهای آمریکا را فریب داد.
6️⃣ ترامپ چهار پلن مهم اجرا کرد برای مهار و تغییر رفتار ایران:
الف) خروج از برجام
ب) افزایش تحریم نفت و بانکی
ج) منع همکاری ارزی امارات، ترکیه، هند، ژاپن و ... با ایران
د) تصمیمسازی برای مسئولین اجرایی دولت ایران از طریق «شبکه نفوذ»؛ به این معنا که مسئولین اجرایی کشور راه حل مشکلات را در چندبرابر کردن ارز و سکه بجویند! بعدها احمد عراقچی معاون ارزی بانک مرکزی در دادگاه از این تصمیم گفت.
7️⃣ ترامپ طی دوسال اخیر امیدوار و منتظر بود که مردم ایران مقابل نظام سیاسی بایستند! خاصه بعداز فتنه۹۶ که یکجور تمرین و مانور برای «شبکه نفوذ» بود.
طرح تابستان داغ۹۷، زمستان سرد۹۷ و ... . اما بعد از عدم نتیجهگیری در سال۹۷ به طراحی #آشوب_هوشمند - همان فتنه ۹۸ - رسید.
8️⃣ ناکارآمدی دولت تدبیر، تصمیمات خطرناک ارزی دولت، فساد اقتصادی مسئولین، اشرافیت دولتی وزرای مولتی میلیاردر، اختلافات سیاسی احزاب، شکافهای اجتماعی، آزادیهای اجتماعی، زنان، جوانان، حجاب، ورزشگاه و دوقطبی سازی مذهبی بعنوان کاتالیزور (شتابدهنده) این جریان بوده و هستند.
9️⃣ #رهبر_هوشمند ایران اما با دو تدبیر ویژه، فتنه 98 را مهار کرد:
الف) انتصاب آیتالله رئیسی به دستگاه قضا؛ رئیسی با اقدامات فوری مبارزه با فساد و اصلاح دستگاه قضا، روح امید را در جامعه ملتهب و آماده گُرگرفتن دمید.
ب) اقدام ویژه اطلاعات سپاه دردستگیری #روح_الله_زم که موجب مهار «آشوب هوشمند» شد. که عرض کردیم قرار بود همزمان با عراق و لبنان در ایران هم شکل بگیرد اما قبل از شکل گیری در ایران، زم دستگیر شد.
🔟 اگرچه این پروژه مهم مهار شد اما جامعه همواره باید هوشیار باشد. متأسفانه حاکمیت جریان غربزده با این عملکرد فجیع در حوزه مدیریت و اقتصاد یکجور فتنه است. این جریان بارها نشان داده که آرامش مردم و کشور برایش اهمیتی ندارد لذا می بینید که با دامن زدن به هر شایعه و اختلاف و مسئله ای قصد دوقطبی کردن جامعه را دارد. خاصه دم انتخابات که کارنامه قابل قبولی ندارد.
✅ #داود_مدرسی_یان:
http://eitaa.com/joinchat/3604742157Cf3fa1341d3
هدایت شده از عالَم سیاست || داود مدرسی یان
🔴 سلسله مطالب #آرایش_انتخابات
🔻 #جریان_شناسی جریانات سیاسی، جبههها، تشکلها و احزاب:
#لیست
1⃣ تقسیم بندی جریانات سیاسی و #وحدت:
https://eitaa.com/modaresian/1522
2⃣ #سیزده مجموعه سیاسی موثر #انقلابی کشور:
https://eitaa.com/modaresian/1529
3⃣ #جامعتین ( #جامعه_روحانیت_مبارز و #جامعه_مدرسین):
https://eitaa.com/modaresian/1533
4⃣ #جبهه_پیروان خط امام و رهبری:
https://eitaa.com/modaresian/1542
5⃣ #رهپویان و #ایثارگران:
https://eitaa.com/modaresian/1561
6⃣ #جبهه_پایداری:
https://eitaa.com/modaresian/1572
7⃣ #جمنا (مخفف #جبهه_مردمی_نیروهای_انقلابی)
https://eitaa.com/modaresian/1590
8⃣ #جمعیت_پیشرفت_و_عدالت:
https://eitaa.com/modaresian/1638
9⃣ #شاجا ( #شورای_اتئلاف_جریان_ارزشی)
https://eitaa.com/modaresian/1817
https://eitaa.com/modaresian/1818
✅ #داود_مدرسی_یان:
http://eitaa.com/joinchat/3604742157Cf3fa1341d3
🔴 #شوآف_بینتیجه!
🔻سالهای ۹۰،۹۱،۹۲ یادم میآید رئیس جمهور احمدی نژاد هرجایی میرفت دیگر توان جریان سازی همچون سالهای ابتدایی و اواسط دولتش را نداشت! چرا؟ چون فرمایشات رهبری را فراموش و دچار حاشیه شد و وضع اقتصاد کشور بهم ریخت! هرجایی میرفت میگفتند نگذاشتند کار کنم!
🔹حالا قصه روحانی بعد از ۷ سال از دوران ریاست جمهوریاش و بعد از شکست برنامههای سیاستخارجیاش و بعد از افتضاح و ناکارآمدیاش، راه فرار را باز همان بازیهای دوقطبی میداند که با آنها در سال۹۲ و ۹۶ رای آورد! میگوید نگذاشتند کار کنم!
🔸البته این شوآفهای مسخره، دیگر هیچ جذبهای برای ملت، حتی برای هواداران سیاسی آقای روحانی ندارد و حال ملت از این لودهگی سیاسی بهم میخورد!
🔹اما چه باید کرد با خشکمغزهایی که طومار جمع میکنند که روحانی به #یزد نیاید؟ اگر این طومار کار نفوذیها نباشد که قصد تحریک مردم به حضور در استقبال از رئیس جمهور را دارند، کار همان عدهی سادهلوح به ظاهر متدینی است که در هر کوی و برزن و شهر و دیاری حضور دارند و بویی از سیاستورزی و هوشمندی نبردهاند و دائم برای حزبالله حاشیه درست میکنند!
🔸مگر #روحانی رئیس جمهور قانونی این کشور نیست؟ این رفتارهای غلط برای چیست؟ آیا با این طومار سفر رئیس جمهور کنسل میشود؟! آیا با این رفتار، مردم ناراضی از روحانی را تحریک به استقبال از او نمیکنند؟!
✅ #داود_مدرسی_یان:
http://eitaa.com/joinchat/3604742157Cf3fa1341d3
🔴 #مرگ_بر_گرانی یا سلام بر خاتمی!
🔹مردم می گویند: مرگ بر گرانی؟ می گوید: سلام بر خاتمی!
🔸می پرسند: معیشت معیشت؟ می گوید: درود بر میرحسین!
🔹می پرسند: «چه به ما گفتی، چه با ما کردی؟» می گوید: دسته کلید، دسته بیل!
🔸می پرسند: تورم تورم؟ می گوید: زیر سر احمدی!
🔹می پرسند: بیکاری بیکاری؟ می گوید: از دست رئیسی!
🔸می پرسند: فساد برادرت حسین فریدون؟ می گوید: زنجانی زنجانی!
🔹می پرسند: ماجرای سکه و ارز؟ می گوید: امید به فرانسه و آمریکا!
🔸می پرسند: کو برجام؟ می گوید: مقصرند موشک ها!
🔹می پرسند: شفافیت اموال خودت؛ از کجا آوردی بابا؟ می گوید: FAFT باید بشه امضا!
🔸می پرسند: ازدواج جوانان؟ می گوید: کنسرت و رقص کنان
🔹می پرسند: اشتغال جوانان؟ می گوید: ربنای شجریان
🔸می پرسند: زنان بی سرپرست؟ می گوید: چرا چندهمسری؟
🔹می پرسند: عدالتت کجا رفت؟ می گوید: مقصر است رئیسی
🔸می پرسند: جیبوتی؟ می گوید: ای بابا جلیلی
🔹می پرسند: کار چه شد؟ می گوید: به یاد کروبی!
🔸می گویند: ساده زیستی نه اشرافی گری؟ می گوید: به یاد هاشمی هاشمی!
🔹می پرسند: محیط زیست؟ می گوید: مقصرند ابرها/ نگاه نمی کنند زیر پا!
🔸می پرسند: خسارت سیل کو؟ می گوید: ول کن بابا!
🔹می پرسند: آب؟ آب؟ می گوید: رفع تحریم ها!
🔸می گویند: شعار نده کار کن؛ می گوید: نیست اینا حرف مردم!
🔹می گویند: تنظیم بازار کن! می گوید: حنجره آمریکایی!
🔸می گویند: «حاشیه ها رو ول کن» می گوید: نان من است حاشیه ها
🔹می گویند: «مشکل کار رو حل کن» می گوید: کار من نیست این ها!
🔻و این چنین #دستان_خالی رئیس جمهور در یزد برای همگان رو شد!
✅ #داود_مدرسی_یان:
http://eitaa.com/joinchat/3604742157Cf3fa1341d3
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 معلم ناراضی؛ دانش آموز ناراضی؛ آقایان گند زدید!
#عدالت_آموزشی
🔹آمارهای رسمی وزارت آموزش و پرورش از کمبود 110 هزار معلم رسمی می گویند. قرار است تا سال آینده (1399) - قریب 320 هزار معلم بازنشسته شوند و تا سال 1404 این آمار به 350 هزار معلم هم می رسد. این یعنی فاجعه!
🔸در این بین وضعیت استان های خوزستان، خراسان رضوی، اصفهان، سیستان و بلوچستان، مرکزی و تهران به شدت بحرانی است و از خط قرمز عبور کرده.
🔹آموزش و پرورش برای جبران این کمبود مجبور است از معلمان بازنشسته، حق التدریس و آزاد استفاده کند. دانش آموزان پایه های مختلف را در حواشی کلان شهرها و روستاها ادغام کند؛ سقف دانش آموزان کلاس های متوسطه اول و دوم را در همه شهرها افزایش دهد.
🔸فیلم کتک خوردن معلم بازنشسته از دانش آموزش واقعیت امروز مدارس ماست. بیائید و ببینید. معلم ناراضی، دانش آموز ناراضی! معلم بازنشسته ای که بعد از یک عمر کار آموزشی، باید زندگی آرام و با آسایشی داشته باشد حقوق یک و نیم میلیونی و دو میلیونی بازنشستگی هیچ کجای زندگی اش را پوشش نمی دهد، بیمه درست حسابی هم ندارد، مجبور است دوباره به مدرسه بازگردد اما همین حق التدریسش را هم بعد از یک یا دوسال پرداخت می کنند! تازه مجبور است با دانش آموزانی سروکله بزند که بخاطر ضعف جسمانی اش از او حساب نمی برند و او را کتک هم می زنند!
آقایان گند زدید...
🔻مطلب زیر را کامل بخوانید:
https://eitaa.com/modaresian/1919
✅ #داود_مدرسی_یان:
http://eitaa.com/joinchat/3604742157Cf3fa1341d3
عالَم سیاست || داود مدرسی یان
🔴 معلم ناراضی؛ دانش آموز ناراضی؛ آقایان گند زدید! #عدالت_آموزشی 🔹آمارهای رسمی وزارت آموزش و پرورش ا
🔴 معلم ناراضی؛ دانش آموز ناراضی؛ آقایان گند زدید!
#عدالت_آموزشی
🔹آمارهای رسمی وزارت آموزش و پرورش از کمبود 110 هزار معلم رسمی می گویند. قرار است تا سال آینده (1399) - قریب 320 هزار معلم بازنشسته شوند و تا سال 1404 این آمار به 350 هزار معلم هم می رسد. این یعنی فاجعه!
🔸در این بین وضعیت استان های خوزستان، خراسان رضوی، اصفهان، سیستان و بلوچستان، مرکزی و تهران به شدت بحرانی است و از خط قرمز عبور کرده.
🔹آموزش و پرورش برای جبران این کمبود مجبور است از معلمان بازنشسته، حق التدریس و آزاد استفاده کند. دانش آموزان پایه های مختلف را در حواشی کلان شهرها و روستاها ادغام کند؛ سقف دانش آموزان کلاس های متوسطه اول و دوم را در همه شهرها افزایش دهد.
🔸آموزش و پرورش مجبور است بصورت فله ای(با عرض معذرت گله ای)، معلم استخدام کند آن هم بدون آزمون و بدون مصاحبه و بدون تحقیق! بلکه با سفارش لیست های نمایندگان مجلس و سیاسیون و البته پولداران!
🔹مجبور است سالانه تعداد جذب دانشجو-معلم را در دانشگاه فرهنگیان بیشتر کند آن هم بدون هیچ ساختار مناسبی برای جذب! آن هم بدون اینکه فضای فیزیکی و استاد و خوابگاه دانشگاه های فرهنگی را حل کند! بروید ببینید دانشجویان برخی از دانشگاه های فرهنگیان، 20 نفر 20 نفر در اتاق های کوچک و بدون امکانات دانشگاه ها چگونه درس می خوانند!
🔸نه تنها روستاها، که شهرها بخصوص کلان شهرها از نبود فضای فیزیکی برای مدرسه رنج می برند. باورتان نمی شود برای مثال طی 20 سال اخیر در برخی شهرها و برخی مناطق کلان شهرها، به تعداد انگشتان دست هم مدرسه نساخته اند!
🔹باعرض معذرت، بی شعورهایی که طی دوسه دهه اخیر بر کرسی وزارت آموزش و پرورش تکیه زدند و تصمیم سازان و تصمیم گیران این عرصه، هیچ برنامه ای برای وضعیت فعلی آموزش کشور نداشته و راهبرد مشخصی نداشته اند! نه فکری برای ساخت مدرسه داشته، نه برنامه ای برای جذب معلم، نه طرحی برای آموزش و نه حتی اعتقادی برای پرورش فرزندان مملکت!
🔸پس در چنین حالتی، حضراتی که چنددهه مدیر و رئیس و وزیر بوده اند مدعی اند برای حل معضل آموزش و پرورش باید به سمت مدارس غیرانتفاعی برویم؛ در این شرایط است که عمده صاحبان مدارس غیرانتفاعی در تهران در جناح های سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب از حدادعادل و مدرسه فرهنگ دفاع کنند که بله ایشان دارد جهاد می کند.
🔹فیلم کتک خوردن معلم بازنشسته از دانش آموزش واقعیت امروز مدارس ماست. بیائید و ببینید. معلم ناراضی، دانش آموز ناراضی! معلم بازنشسته ای که بعد از یک عمر کار آموزشی، باید زندگی آرام و با آسایشی داشته باشد حقوق یک و نیم میلیونی و دو میلیونی بازنشستگی هیچ کجای زندگی اش را پوشش نمی دهد، بیمه درست حسابی هم ندارد، مجبور است دوباره به مدرسه بازگردد اما همین حق التدریسش را هم بعد از یک یا دوسال پرداخت می کنند! تازه مجبور است با دانش آموزانی سروکله بزند که بخاطر ضعف جسمانی اش از او حساب نمی برند و او را کتک هم می زنند!
😭 فیلم کتک خوردن معلم بازنشسته از دانش آموز را ببینید:
https://eitaa.com/modaresian/1918
✅ #داود_مدرسی_یان:
http://eitaa.com/joinchat/3604742157Cf3fa1341d3
💜 ۷۱ سالگیات مبارک 😳
❤️ #تولدت_مبارک
🔻صفحه ایسنتاگرامی رئیس جمهور با انتشار این تصاویر نوشت: «۷۱ سالگی، سورپرایزی در مسیر برگشت از سفرهای استانی کرمان و یزد؛ همراه با کادر زحمتکش و مهربان پروازی، ٩٨/٨/٢۱»
۱. مبارک باشه آقای روحانی
۲. #تا_۱۴۰۰_با_روحانی؛ هنوز اولشه
۳. کپشن ننوشتم چون خود این اقدام و تصویر از صدتا فوش بدترن 😄
#دستان_خالی
✅ #داود_مدرسی_یان:
http://eitaa.com/joinchat/3604742157Cf3fa1341d3
🔴 فریدالدین حدادعادل فرزند آقای #غلامعلی_حدادعادل، در واکنش به حواشی اخیر مصاحبه مادر محترمشون، دانش آموزان مدرسه #فرهنگ رو جمع و اشخاص و منتقدین وضعیت موجود را در دستهبندی های عدالتخوار، کمونیستی و ... تحلیل کرده است! نوشتههای روی تخته رو بخونید. فتاح و وحید اشتری و میلاد گودرزی و ... !
🔻به نظر شما ایشون و پدر محترمشون جزو کدوم دسته هستند؟ حتماً مرکز ثقل اسلام ناب تشریف دارند یا در حوزه #عدالت_آموزشی فعالیت میکنند؟
✅ پ.ن: این تصاویر رو پیج اینستاگرامی مدرسه فرهنگ منتشر کرده با عنوان توضیحات مدیر مدرسه فرهنگ در رابطه با حاشیهسازی های اخیر برای مدرسه فرهنگ!
✅ #داود_مدرسی_یان:
http://eitaa.com/joinchat/3604742157Cf3fa1341d3
🔴 #سوراخ_بزرگ اقتصاد ایران!
#رسول_دانیال_زاده
1⃣ حدود ۷۷ میلیون ایرانی در ماه یارانه میگیرند. مبلغ یارانهی هر ماهِ ملت، حدود ۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان است.
آنوقت "رسول دانیال زاده" فقط ۴ هزار میلیاردتومان بدهی بانکی داشته!
🔹ایشان متهم پرونده فساد حسین فریدون(برادر روحانی) و اکبر طبری(معاون دفتر آیتالله صادق لاریجانی) و معروف به "سلطان فولاد" است!
2⃣ این یعنی ساختار اقتصادی و بانکی کشور یک سوراخ بزرگ دارد! چه کسی میخواهد این ساختار را احیا و بازسازی کند؟ به یاد بیاورید فساد ۳ هزار میلیاردی امیرخسرو مهآفرید، رانت ۶ میلیون یوروئی، رانت ۲۰۰ هزار میلیاردتومنی از قِبَلِ دلار ۴۲۰۰ تومنی جهانگیری!
🔹اینها همه نشان از سوراخ بزرگ در سیستم مالی و اقتصادی و بانکی کشور است. اگر نگوئیم فساد سیستمی است اما سیستم بیمار و معیوب است.
3⃣ نمیتوان ساختار و سیستم را رها کرد و اصطلاحاً در دیزی را باز گذاشت و کسی را مسئول تنبیه گربه بگذاریم! کار دستگاه قضا برای بعد از فساد است. ساختار اقتصادی دولت باید بگونهای طراحی شود که اساساً کار به آنجا نکشد!
🔹 باز دست مریزاد به آیتالله رئیسی که با آمدنش امید را در جامعه پمپاژ کرده؛ دیگران شعار دادند اما وی بدون جار و جنجال و حاشیه عمل کرد!
4⃣ و خداقوت به سپاه پاسداران. که اگر نبود کشور نبود. اطلاعات سپاه پاسداران با دستگیری #روح_الله_زم که تحت حفاظت سیستم اطلاعاتی فرانسه بود و با دستگیری رسول دانیال زاده که به آلمان گریخته بود نشان داد که دست برتر حوزه امنیت و اطلاعات با کیست! از این عصبانیت از سپاه بمیرید.
🔹کاش دولت و اقتصاد هم دست جوانان انقلابی می بود. انشاءالله #دولت_جوان_حزباللهی.
✅ #داود_مدرسی_یان:
http://eitaa.com/joinchat/3604742157Cf3fa1341d3