فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ارایه هدیه و اجتماعی توسط آقا پسرهای چمرانی پایه ششم مصطفی.
#ششمی_ها
@mostafaschool
🔸در روند متداول کلاسهای ادبیات، کی قرار است شاگرد از خواندن یک داستان یا شعر لذت ببرد؟! ما فراموش کردهایم که جوهره اصلی ادبیات، تبدیل کردن معرفت و حکمت به محتوایی جذاب، با استفاده از ابزار کلمات و گفتار است، که مخاطب از خواندن و شنیدن آن لذت برده، و به واسطه این لذت جذب شده و محتوای معرفت و حکمت آمیز مذکور را دریافت کند.
🔸اما با خواندن طوطی وار و درس گونه متن مذکور در یک جلسه خشک و کسالت آور، و انجام تمرینات با اجبار، نه تنها رابطه خوبی در ذهن فرد با حکمت مذکور برقرار نمیشود، بلکه از هر چه که در آن حکمت بیان شده تنفر پیدا کرده، و از آن دوری میگزیند.
🔸رفتارهای ناهنجار طیف وسیعی از جوانان در جامعه، و حکمت گریزی، لاابالی گری، دین گریزی و خروج از توازن، بی ارتباط با همین مشی کتاب درسی ادبیات و تعلیمات دینی و نظایر آن در مدارسمان نیست. ما ناهنجاری را در نوع مواجه کردن شاگردان با محتوای حکمت آمیز و معرفتی، به صورت معکوس به آنها آموخته ایم.
:large_blue_circle: قطعه ای از کتاب گذار در بحران؛ تعلیم و تربیت در گذار به سمت نظام برتر https://ardavan-majidi.ir/%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%AC%DB%8C%D8%AF%DB%8C/%DA%AF%D8%B0%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%AD%D8%B1%D8%A7%D9%86/
#اردوان_مجیدی، #گذار_در_بحران، #روش_تدریس_ادبیات
@mostafaschool
34.29M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شما باید با #شناخت رویکردها، #مدرسه فرزندتان را انتخاب کنید.
ما نیز با شناخت شما و فرزندتان، دانش و تربیت آموزمان را بیابیم.
اگر #رشد تربیتی فرزندتان #مهم است، اگر کسب مهارتهای زندگی، فنی، هنری و دانشی، برای شما اهمیت دارد، #پیش_ثبت_نام دبستان #مصطفی، آغاز شد.
می توانید با مراجعه به سایت یا #تارنمای مدرسه، به آدرس زیر، در پایه های #پیش_دبستان تا #ششم دبستان، ثبت نام کنید:👇👇
http://mostafaschool.com
این پیش ثبت نام با ظرفیت #محدود می باشد.
@mostafaschool 👆👆
فعالیتهای متنوع و #فرصتهای روزانه #رشد و یادگیری #فرزندانمان در خانه دوم.
#لذت_زندگی_یادگیرانه
#اولی_ها
@mostafaschool
فعالیتهای متنوع و #فرصتهای روزانه #رشد و یادگیری #فرزندانمان در خانه دوم.
#لذت_زندگی_یادگیرانه
@mostafaschool
اردوگاه شهید باهنر و اردوی تجمیعی سرچشمه و معتکفین دبستان مصطفی در این جمع و مذاکرات سید طاها و رئیس اداره آموزش و پرورش آمل.
طاها می گوید زودتر به من دیپلم بدهید که می خواهم به حوزه بروم....
@mostafaschool
🔴 رتبه های اول در مقابل "الباقی"
🔸در مدارس، اغلب بچه ها را یک در سازوکار ارزیابی قابل تعمیم و روشمند، (ماشینی) مورد سنجش قرار می دهند.
🔸بر اساس خروجی این نوع سنجش یک بعدی، انگ های مختلفی به شاگردان زده می شود.
🔸کودکانی که در این میدان، توانمندیهائی بهتری در ابعاد قابل سنجش نظری مذکور دارند، با هوش، با استعداد و زرنگ،
🔸و کودکانی که توانمندیهائی در ابعاد دیگری دارند که در این نظام ارزیابی ماشینی نمی توانند خودشان را به خوبی نشان دهند، برچسب کم هوش، کودن، کم استعداد، ضعیف و تنبل را بر پیشانی خود تحمل می کنند.
🔸و رتبه های برتر را به عنوان نورچشمی، و سوگلی در همه جا بر صدر می نشانند، و الباقی را به عنوان "الباقی" کنار می زنند.
🔸اینکه آن "الباقی" هم چقدر در ابعاد دیگر هنری، فنی، کسب و کار، ایفای نقشهای اجتماعی، اخلاقی، ادبی، مهارتی و .... توانمندند، برای این نظام ارزشیابی و رتبه بندی اهمیت ندارد.
#اردوان_مجیدی، #ارزیابی_ماشینی، #ارزشیابی_یک_بعدی، #نظام_شاگرد_اولی
@mostafaschool