🔴 احساس امنيت برای يادگيری
🔹در رویکرد مدرسه ای حکمت، شاگرد در محيط مدرسه در محدوده حصارهای كليشههای از پيش تعيين شده برنامه درسی محدود نمی شود؛
🔹 و در خروج از اين محدوده نيز تهديد نمی شود.
🔹تلاش بر آن است كه محيط و بستری فراهم شود تا شاگرد برنامه درسی را حصاری براي خود تلقی نكرده؛
🔹و سازوكار مدرسه را در فرايند يادگيری تهديد كننده نبیند.
🔹و حتی در آن اجازه خطاكردن و يادگرفتن از خطاهای خود را داشته باشد.
#اردوان_مجیدی، #رویکرد_مدرسه_ای_حکمت، #محیط_امن، #امنیت_در_یادگیری، #اجازه_برای_خطا_کردن
@mostafaschool