فرزندان عزیزمان در پایه سوم، این هفته با مکعب روبیک آشنا شدند. موسی الرضا عزیز تصمیم گرفت برای بچه ها کلاسی برگزار کند و کسانی که به حل مکعب روبیک علاقه دارند، با روش های حل کردن آن آشنا شوند.
#مدرسه_مهارت
#کلاس_روبیک
#سومی_ها
@mostafaschool
🔴رتبه بندی و چسباندن عناوین زرنگ و تنبل!
🔸از یک طرف نظام آموزشی انتزاعی و بی توجه به نیازهای واقعی، با ارزیابی ماشینی، بچه ها را در یک رتبه بندی یک بعدی ردیف کرده و بچه ها را با عناوین زرنگ و تنبل و نظایر آن از هم جدا می کند.
🔸از طرف دیگر یک نظام همسان را در همه مدارس اعمال می کند، که همه بچه ها را مجبور می کند در همین میدان واحد وارد شده و راه گریزی را برای بچه هائی که در این میدان یک بعدی تحقیر، تحمیق و تهدید می شوند، باقی نمی گذارد.
🔸این مانند آن است که با کتک به جان کسی بیافتید، و دست و پایش را هم برای هر گونه تحرک و فرار از این شرایط ببندید!
#اردوان_مجیدی، #یادگیری_فعال_تجربی
#رتبه_بندی_دانش_آموزان، #ارزیابی_ماشینی
@mostafaschool
به جای بریدن پایه های سالم، پایه های ضعیف را ترمیم می کنیم.
این انتخاب، محل تعیین سرنوشتِ چهار سالِ کشور است.
#ایران_قوی
#انتخابات
@mostafaschool
@hekmathighschool
#کارگاه_مشاوره
#موضوع: بهداشت روان
#استاد_صلواتی
سهشنبه ۸ اسفند
ساعت ۱۵:۳۰
سالن شهید ابراهیم مدرسه مصطفی
@mostafaschool
@hekmathighschool
حضور خانم امیری به درخواست فرزندان عزیزمان برای آشنایی با زبان انگلیسی.
#طرح_یکساعت_معلمی
#مادر_مربی
#دومی_ها
@mostafaschool
چه لذتی داره که ببینی پسرهای گلت از روز اول که وارد کلاس شدن تا الان چه پیشرفتی کردن و به قول خودشون دیگه باسواد شدن 😍😊
نهایت تلاش خودشون رو برای خوندن کتاب می کردند با اینکه هنوز تمام حروف رو یاد نگرفتن.
با آرزوی موفقیت برای تک تک پسرهای گلم.
#اولی_ها
@mostafaschool
برای محافظت گیاه در برابر حلزون راه های مختلفی را امتحان کردیم.
امیرحسین و ابوالفضل برای حفاظت از زمین، علاوه بر این که اطراف گیاهان سم حلزون ریختند، چاله ای کنده و در آن سم حلزون ریخته بودند. هفته ی پیش یک حلزون و این هفته دو حلزون دیگر به دام افتادند.
#باغبانی
#سومی_ها
@mostafaschool
#پویش
#ما_رأی_میدهیم
دبستان #مصطفی
دبیرستان #حکمت
#فرزندان عزیزمان می توانند با مراجعه به #صندوقهای رای به همراه پدر، مادر، پدربزرگ و مادربزرگ و #حضور_نسلی در #انتخابات #عکس های خود را ارسال تا در #کانال های مدرسه قرار داده شود.
#انتخابات
@mostafaschool
@hekmathighschool
امسال برایِ من از آن سالهایِ رای بی رای بود. تصمیم گرفته بودم که رای ندهم.حتی رویداد های انتخاباتی و تبلیغات و مناظره های تلویزیونی هم، نمیتوانست نظرم را تغییر دهد.
من ناراحت بودم. اعتراض داشتم. امسال قرار بود خیلی جدی، سیاستِ قهر با صندوق را پیش بگیرم. تا اینکه سری به تاریخ زدم.
اگر حتی کمی مرا بشناسید،خوب میدانید که من سیاست و اقتصاد و حکومت و حقوق و قانون نمیدانم. از همهشان هم اتفاقا فراری ام. دنیایم با دنیاهایشان در تضاد است.
اما من تاریخ را خوب میدانم!
به واسطهی رشته و شغلم، تاریخ را زیاد تورق کردهام.
تاریخ دربارهی رای، چه خطی به من میداد؟
۱_تاریخ میگفت برای مشروطه، برای صندوق و برای همین جمهوریتی که من الان حاضر نیستم برایش یک رای بدهم، خیلی ها حاضر شدند جان دهند! صفحاتِ خونینِ مشروطهی تاریخ نشان میداد، که داستان فقط حقِ انتخاب نیست! داستانِ رای دادن حفظِ چیز دیگریست.
۲_تاریخ، به من حق میداد. تاریخ رفیقی ست که میگفت من حق دارم که از حقم استفاده نکنم. حق دارم که معترض باشم. اتفاقا تاریخ هم معترض بود، اما میگفت هرکجا پای مردمِ کشوری از مشارکت بریده شده، توطئهی در کار بوده است! توطئهی بزرگ
۳_اما اصلی ترین دلیل من برای پای صندوق رفتن این است، که در حال حاضر بزرگترین دشمن جمهوری اسلامی رژیمی به غایت کودککش است!
تاریخ میگفت میتوانم با رای دادن کشورم را دشمن شاد نکنم!
من امسال پای صندوق میروم.با دلی داغدیده و رنجیده و ناراحت و بسیار معترض و امسال احتمالا زیر برگه رایم حتی فحش هم بنویسم اما رای میدهم.
رای میدهم تا انقلاب،دشمن شاد نشود.
@mostafaschool