eitaa logo
مدرسه مصطفی آمل
502 دنبال‌کننده
10.3هزار عکس
1.7هزار ویدیو
32 فایل
مدرسه ی مصطفی، از جمله مدارس تحول گرا با رویکرد تربیتی، مهارتی و آموزشی است. نشانی: آمل، بلوار ولایت، ولایت ۱۶، گل نرگس ۵، دبستان مصطفی تلفن: 01144286760 ۰۹۱۱۲۲۱۴۸۴۰ ارتباط با ادمین: @Ebad_amoli
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴یادگیری فعال تجربی! 🔹شخص در شرايط واقعي با مسايلي مواجه است كه در آن ابعادي از دين و مفاهيم تبيين شده در قرآن،‌ رياضيات، علوم، تعليمات اجتماعي،‌ ادبيات و هنر به صورت يكپارچه نهفته است. 🔹 مثلا وقتي شخص در محيط واقعي در يك كسب و كار خاص نظير مغازه‌داري قرار مي‌گيرد: 🔹نكاتي كه دين در مورد كسب و سلامت آن بيان كرده است، آيات مرتبط (نظير "واي بر كم فروشان" ، "پيمانه را كامل بدهيد" و "با مردم با خوش‌رويي صحبت كنيد")‌،‌ 🔹رياضيات حساب و كتاب كسب، 🔹اطلاعاتي در مورد فساد كالا و محصولات در جايگاه درس علوم،‌ 🔹روابط عمومي و تعاملات اجتماعي در فروش، مسايل كسب و كار و حكمتهاي آن كه در متون ادبي مرتبط وجود دارد،‌ 🔹همه و همه در مورد مسئله كسب و كار مغازه‌داري به صورت يكپارچه مطرح است @mostafaschool
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
👱🧕دختران و پسران بهشتی 📢روزه اولی ها عزیز 🎁می خواهیم از شما به خاطر اینکه مهمان خدا شدین تشکر کنیم. 🙏منتظر ما برای دریافت هدیه در منزل خودتان باشید 💢جهت ثبت نام وارد لینک ذیل شوید 👇👇👇👇 https://survey.porsline.ir/s/5gwS4lL 🇮🇷 مجموعه تربیتی سرچشمه آمل @mostafaschool @hekmathighschool
6.89M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👱🧕دختران و پسران بهشتی 🔰روزه اولی ها عزیز 🎁می خواهیم از شما به خاطر اینکه مهمان خدا شدین تشکر کنیم. 🙏منتظر ما برای دریافت هدیه باشید 💢جهت ثبت نام وارد لینک ذیل شوید 👇👇👇👇 https://survey.porsline.ir/s/5gwS4lL 🇮🇷 مجموعه تربیتی سرچشمه آمل https://eitaa.com/SarcheshmehAmol @mostafaschool @hekmathighschool
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🍃 در ارتباط با سالی که گذشت، باید «خود» را محاسبه کرد؛ نه اعمال و نه دستاوردها. توجه به اعمال و دستاوردها، آنجا که اعمال خوب و دستاوردها زیادند، مایه غرور و رکود آدمی است. و آنجا که اعمال کم‌ و دستاوردها اندک‌اند، مایه یأس و سرخوردگی خواهد بود و این هر دو، مسیر آینده را مسدود می‌کند. باید را محاسبه کنیم و ببینیم که در این یکسال چقدر بزرگتر شدیم؟ چقدر دلخوشی و رنج‌های ما بزرگتر شده‌اند؟ آیا هنوز هم یک تنگ آب غرق‌مان می‌کند یا به جایی رسیده‌ایم که به دریاها فکر کنیم؟! توجه به دلبستگی‌ها، شادی‌ها و رنج‌هایی که داریم، ارزش و مقدار ما را تعیین می‌کنند. @mostafaschool @hekmathighschool
سال ۱۴۰۳، سال «جهش تولید با مشارکت مردم» گرامی‌باد @mostafaschool @hekmathighschool