🔴یادگیری فعال تجربی!
🔹شخص در شرايط واقعي با مسايلي مواجه است كه در آن ابعادي از دين و مفاهيم تبيين شده در قرآن، رياضيات، علوم، تعليمات اجتماعي، ادبيات و هنر به صورت يكپارچه نهفته است.
🔹 مثلا وقتي شخص در محيط واقعي در يك كسب و كار خاص نظير مغازهداري قرار ميگيرد:
🔹نكاتي كه دين در مورد كسب و سلامت آن بيان كرده است، آيات مرتبط (نظير "واي بر كم فروشان" ، "پيمانه را كامل بدهيد" و "با مردم با خوشرويي صحبت كنيد")،
🔹رياضيات حساب و كتاب كسب،
🔹اطلاعاتي در مورد فساد كالا و محصولات در جايگاه درس علوم،
🔹روابط عمومي و تعاملات اجتماعي در فروش،
مسايل كسب و كار و حكمتهاي آن كه در متون ادبي مرتبط وجود دارد،
🔹همه و همه در مورد مسئله كسب و كار مغازهداري به صورت يكپارچه مطرح است
#اردوان_مجیدی
#یادگیری_فعال_تجربی
#یادگیری_در_محیط_واقعی
@mostafaschool
👱🧕دختران و پسران بهشتی
📢روزه اولی ها عزیز
🎁می خواهیم از شما به خاطر اینکه مهمان خدا شدین تشکر کنیم.
🙏منتظر ما برای دریافت هدیه در منزل خودتان باشید
💢جهت ثبت نام وارد لینک ذیل شوید
👇👇👇👇
https://survey.porsline.ir/s/5gwS4lL
🇮🇷 مجموعه تربیتی سرچشمه آمل
@mostafaschool
@hekmathighschool
6.89M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👱🧕دختران و پسران بهشتی
🔰روزه اولی ها عزیز
🎁می خواهیم از شما به خاطر اینکه مهمان خدا شدین تشکر کنیم.
🙏منتظر ما برای دریافت هدیه باشید
💢جهت ثبت نام وارد لینک ذیل شوید
👇👇👇👇
https://survey.porsline.ir/s/5gwS4lL
🇮🇷 مجموعه تربیتی سرچشمه آمل
https://eitaa.com/SarcheshmehAmol
#روزه_اولی_ها
@mostafaschool
@hekmathighschool
🍃 در ارتباط با سالی که گذشت، باید «خود» را محاسبه کرد؛ نه اعمال و نه دستاوردها.
توجه به اعمال و دستاوردها، آنجا که اعمال خوب و دستاوردها زیادند، مایه غرور و رکود آدمی است. و آنجا که اعمال کم و دستاوردها اندکاند، مایه یأس و سرخوردگی خواهد بود و این هر دو، مسیر آینده را مسدود میکند.
باید #خودمان را محاسبه کنیم و ببینیم که در این یکسال چقدر بزرگتر شدیم؟
چقدر دلخوشی و رنجهای ما بزرگتر شدهاند؟
آیا هنوز هم یک تنگ آب غرقمان میکند یا به جایی رسیدهایم که به دریاها فکر کنیم؟!
توجه به دلبستگیها، شادیها و رنجهایی که داریم، ارزش و مقدار ما را تعیین میکنند.
#رشد
#استاد_صفایی_حائری
#عین_صاد
@mostafaschool
@hekmathighschool