eitaa logo
مستضعفین تی‌وی
7.5هزار دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
3.5هزار ویدیو
28 فایل
🌐 وبسایت http://www.Mostazafin.TV ✅ تلگرام t.me/Mostazafin_TV ✅ اینستاگرام instagram.com/Mostazafin_TV 📺 آپارات aparat.com/Mostazafin_TV 📲 ارتباط با مدیر کانال: 🆔 @VoiceOfMostazafin
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️ هفتمین نشست سالانه به مناسبت سالروز صدور پیام قطعنامه 🔹بررسی هفت موتور تبعیض و بی‌عدالتی 🔹با حضور حجت الاسلام محسن خاکی (عضو انجمن اقتصاد حوزه علمیه قم) ➖پنجشنبه ۳۰ تیرماه/ ساعت ۱۰ صبح ➖استان بوشهر، شهر خورموج، روستای بحیری (زادگاه شهید نادر مهدوی) 🔺 پخش همزمان از لایو اینستاگرام مستضعفین تی‌وی 🎬 @Mostazafin_TV
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ برجام دستپخت چه کسانی بود؟ 🔹تلاش عده‌ای برای نادیده گرفتن نقش پررنگ اصولگرایان در برجام بسیار دیدنی است! تا صحبت از نقش اصولگرایان می‌شود می‌کنند و دهانشان بسته می‌شود! در رسانه‌شان هم اصلا به ماجرا نزدیک نمی‌شوند! نتیجه خودبه‌خود می‌شود: برجام سندی بود که اصلاح‌طلبان به نظام تحمیل کردند! 🔹برجامی که دستپخت همزمان اصلاح‌طلبان، اصولگرایان، علمای اعلام، اساتید دانشگاه، هنرمندان و نخبگان جامعه -به جز اقلیتی دلواپس- بود را می‌خواهند در اصلاح‌طلبان خلاصه کنند و تمام! 🔹این حمایت‌ها در حالی اتفاق می‌افتاد که تقریبا هیچکدامشان هم را نخوانده بودند! 🔹آن طرف یک پیرزن ۸۰ ساله نماینده سنا آمریکا آنقدر در مسئله عمیق شده بود که به نقل از کتاب جان کری برای اطمینان از برجام، خود به اتریش ‌و مقر آژانس بین‌الملل انرژی اتمی سفر می‌کرد، اینطرف ، رئیس انرژی اتمی و نائب رئیس مجلس حتی برجام را نخوانده بودند! 🔺روایت امیرحسین از نقش اصولگرایان در برجام را ببینید. 🎬 @Mostazafin_TV
⭕️ کدام علی(ع)؟ 🖋 حجت الاسلام 🔹درود خداوند بر او فرمود به بی‌توجهی می‌کنید و با این حال گمان می‌کنید در قیامت، در جوار قدس الهی خواهید بود؟ هیهات که نمی‌توان برای به دست آوردن بهشت، خدا را فریب داد. نهج‌البلاغه خطبه ۱۲۹ 🔸و درود خدا بر او که فرمود خداوند از عالمان پیمان گرفته که در میانه جنگ فقر و غنا بی‌قرار باشند و این «بی‌قراری» را فلسفه حکمرانی دینی می‌دانست. نهج‌البلاغه خطبه ۳ 🔹و درود خدا بر او که فرمود هیچ فقیری گرسنه نمی‌ماند مگر به آن سبب که غنی‌ای حق او را خورده است؛ مگر به دلیل جنگ فقر و غنا. نهج‌البلاغه حکمت ۳۲۸ 🔸ایده‌ اجتماعی علی (علیه‌السلام) محدود به جنگ فقر و غنا نیست، اما برای او اجتماعی و مسئله است. برای او توزیع نابرابر ثروت و در پی آن، منزلت و قدرت مطرح است؛ نه فقط عدالت قضایی و برخورد با مفسدین. 🔹ایده‌ اجتماعی علی (علیه‌السلام) محدود به جنگ فقر و غنا نیست؛ اما برای او تنها ارزش مطلق است. 🔸ایده‌ اجتماعی علی(ع) محدود به جنگ فقر و غنا نیست، اما در زمانه‌ای به سر می‌بریم که تقدس‌مآبی این همه رواج یافته و این همه تریبونِ رسمی، خرجِ خروارها تمجید بی‌حاصل از علی(ع) می‌شود و حتی با او هم عقب‌ماندگی در عدالت توجیه و تمهید و تعمیق می‌شود.. 🔹ایده‌ اجتماعی علی(ع) محدود به جنگ فقر و غنا نیست، اما همین چند جمله نهج‌البلاغه‌خوانی هم کافی است تا ما را در برابر این پرسش قرار می دهد که «کدام علی(ع)؟» 🎬 @Mostazafin_TV
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ امروز از استکبار خارجی نترسیم، از استکبار داخلی بترسیم! ◀️ در این چند دقیقه ویدئو که تفسیری است از آیاتی که در بر پیامبر نازل شده، توضیح می‌دهد که خطر اصلی که اسلامِ پس از پیامبر را تهدید می‌کند، دشمن خارجی نیست؛ بلکه باید مراقب درون جامعه اسلامی بود. 🎬 @Mostazafin_TV
⭕️ جنگ فقر و غنا در حقوق و دستمزد! 🔹بررسی و مقایسه نظام پرداخت حقوق و دستمزد ایران با سایر کشورها 🔹در لایو با دکتر احسان ولدان، پژوهشگر اقتصادی 🔸سه شنبه ۲۸ تیرماه، ساعت ۲۲ 🔺پخش از صفحه مستضعفین تی‌وی 🎬 @Mostazafin_TV
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ هر کس عدالت را فرعی می‌داند، در جبهه مردم نیست 🎙 ◀️ در دهه شصت، مردم شش دانگ مراقب انقلاب بودند و حاکمیت هم جمهوریت را به رسمیت می‌شناخت و مانع از تضعیف جمهوریت می‌شد؛ اما طبقه مرفه جدید خوب متوجه شد که اولین مانع بر سر راه او، مردم و جمهوریت است. سعی کرد از طریق ایجاد انسداد سیاسی و اجتماعی، جمهوریت را تضعیف کند. برای این امر شروع به ترویج نوعی ادبیات تقدس مابانه نسبت به دولت کرد. 🔺 امر اجتماعی به معنای درست کردن آسفالت کوچه‌ها نیست. احیای امر اجتماعی یعنی احیای دوگانه فقر و غنا و احیای جریان عدالت‌خواهی و مبارزه با تبعیض. ۲۹_تیر 🎬 @Mostazafin_TV
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ وقتی در عدالت عقب مانده شدیم، که مردم را حذف کردیم! ◀️ حجت الاسلام در برنامه ثریا از نقش در برقراری می‌گوید. 🔹 ایده اندیشمندان و رهبران انقلاب برای و در جمهوری اسلامی، سپردن امور به دست مردم بود، که در نیز گنجانده شد. 🔹 از انتخاب حاکم در امر سیاست تا پذیرفتن نقش های اقتصادی حرف از و مردم سالاری است. 🔹مادامی که مردم از امر سیاست و اقتصاد کنار گذاشته شوند، شاهد و ایجاد اقلیتی برخوردار و اکثریتی حاشیه ای در امر سیاست و اقتصاد خواهیم بود. @Mostazafin_TV
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ هفتمین نشست سالانه به مناسبت سالروز صدور پیام قطعنامه 🔺بررسی هفت موتور تبعیض و بی‌عدالتی 🔹 با حضور حجت الاسلام محسن (عضو انجمن اقتصاد حوزه علمیه قم) ➖پنجشنبه ۳۰ تیرماه/ ساعت ۱۰ صبح ➖استان بوشهر، شهر خورموج، روستای بحیری (زادگاه شهید نادر مهدوی) 🔺 پخش همزمان از اینستاگرام مستضعفین‌تی‌وی https://b2n.ir/m25852 🎬 @Mostazafin_TV
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ جنگ فقر و غنا یعنی چه؟! 🔹 امام بعد از پذیرش قطعنامه تازه بر جنگ دائمی فقر و غنا تاکید کرد! این چه جنگی است؟! 🔹 جنگ فقر و غنا به این معنا نیست که مثلا اگر کسی ثروتمند است، اسید بپاشیم روی ماشینش یا برج او را خراب کنیم، نه، باید را از بین برد. یعنی آن عامل فقر و غنا ساز باید از بین برود. 🔹 در سطح جهان آن کلونی حاکم و کانون سرمایه داری! 🖋 حجت الاسلام 🔺 @m_ghanbarian 🎬 @Mostazafin_TV
⭕️ جنگ ناتمام... 🔹گفتگویی درباره بیش از سه دهه سانسور مفهوم جنگ فقر و غنا 🔹 در لایو اینستاگرامی با حجت‌الاسلام مجتبی نامخواه (پژوهشگر حوزه انقلاب اسلامی) 🔸چهارشنبه ۲۹ تیر، ساعت ۲۲ ➖ آدرس صفحه‌ی اینستاگرام: 🌐 www.instagram.com/Mostazafin_TV 🎬 @Mostazafin_TV
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ تحملِ نابرابری‌های اجتماعی در دین تحریف شده ◀️ توحیدی که به پیروان خود روحیه پرخاش علیه نابرابری‌های اجتماعی ندهد، یک توحید تحریف شده است. 🔸 اگر عدالت اجتماعی در جامعه‌ای نباشد، هدف اعلای دین، یعنی تکامل انسانی، به هیچ وجه بدست نخواهد آمد. 🎬 @Mostazafin_TV
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ این فاصله طبقاتیِ جهنمی ناشی از فساد است یا تبعیض؟ 🔹بدیهی است برای برقراری عدالت هم باید با مبارزه کرد هم ، اما امروز خطر کدام یک برای انقلاب اسلامی بیشتر است؟ فساد یا تبعیض؟ کدام یک اگر حل شود به نزدیک تر می‌شویم؟ 🔺حجت الاسلام (عضو انجمن اقتصاد حوزه علمیه قم) در هفتمین نشست سالانه به مناسبت سالروز صدور پیام قطعنامه توضیح می‌دهد. 🎬 @Mostazafin_TV
14010431_صوت_برنامه_29_تیر_هفت_موتور_تولید_تبعیض_و_بی_عدالتی.mp3
40.19M
🎙 صوت نشست سالانه جنگ ناتمام ◀️ موضوع: بررسی هفت موتور تبعیض و بی‌عدالتی 🔸 حجت الاسلام محسن خاکی (عضو انجمن اقتصاد حوزه علمیه قم) 🗓پنجشنبه ۳۰ تیرماه/ صبح ➖استان بوشهر، شهر خورموج، روستای بحیری (زادگاه شهید نادر مهدوی) 🎬 @Mostazafin_TV
مستضعفین تی‌وی
⭕️ به بهانه سالروز ترور خالق "حنظله" 🔹 ناجی سلیم حسین علی, با خلق شخصیت کارتونی پسری ده ساله به نام ( سیب تلخ) در جهان ماندگار شد 🔸 حنظله نماد مصور و نشانگر سرنوشت تلخ و اندوهبار آوارگان فلسطینی محسوب می شود. 🔹 شخصیت کارتونی حنظله یک کودک ۱۰ ساله فلسطینی است که نخستین بار در سال ۱۹۶۹ در روزنامه کویتی السیاسة به تصویر کشیده‌شد. 🔸 ناجی العلی از سال ۱۹۷۳ به این سو حنظله را همواره پشت به بیننده و با دستان قلاب شده در پشت ترسیم کرده‌است. 🔹 ده‌سالگی سنی‌ است که او مجبور به ترک فلسطین شد و ده‌ساله ماندنش ناشی از آن است که جز در سرزمین خودش نمی‌تواند رشد کند. حنظله همیشه با پیراهن ژنده و پابرهنه به تصویر کشیده می شد و در کاریکاتورهای در حال سنگ‌پرانی یا شعارنویسی است. 🔸 در سال 1987 ناجی العلی در لندن ترور شد, پرونده او هنوز در پلیس انگلیس باز است و بریتانیا هنوز حاضر نشده عاملان ترور را مشخص و اعلام کند 🔹ناجی سلیم حسین علی در باره حنظله می‌گوید: حنظله امضای من است. هر کجا می‌روم یا در هر ملاقاتم همه از او می‌پرسند. من در یک گرداب این کودک را متولد کردم و بعد به مردم تقدیمش کردم. اسم او حنظله است و به مردم قول داده تا جز حقیقت نبیند و نگوید. من او را به شکل کودک نازیبایی رسم کردم، موهایش شبیه جوجه‌تیغی است. حنظله چاق نیست، شاد نیست، آرام نیست و هرگز شبیه کودکان نازپرورده هم نیست. او پابرهنه است، مانند تمامی کودکان مهاجر به اردوگاه‌ها. او برای من یک نشانه است که مرا از ارتکاب هر اشتباهی باز می‌دارد. دستان او در پشت سرش به هم جفت شده‌اند که شاید نشانی از عدم پذیرش باشد در زمانی که راه‌حل‌ها به شیوه آمریکایی آماده و در اختیار ما هستند. 🔺 شخصیت حنظله هنوز هم در آثار و کاریکاتورهای فلسطینی به کرار دیده می‌شود. 🖋 محسن فایضی (فعال مسائل فلسطین) 🎬 @Mostazafin_TV
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ مرد جنگ ➖ روایتی کامل، از ماجرای نفتکش بریجتون و شهید نادر ◀️ ، در بین مردم، در رسانه‌ها و در تریبون‌ها غریب است و آثار هنری/مستندی که در این باره تولید شده، انگشت‌شمارند... 🔹 ۲ مرداد، سالروز انفجار نفتکش بریجتون، بهانه‌ایست برای بازخوانی عظمت و زبونیِ دشمنانِ پُر ادعایش... 🔺 شهید مهدوی: ما و از کشته شدن نمی‌هراسیم برای ما یکسان است که مرگ به جانب ما بیاید و یا ما به جانب مرگ برویم. 🎬 @Mostazafin_TV
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ تیزر/ مجموعه کلیپ «هفت موتور تولید تبعیض» 🔹انقلاب اسلامی که روزی با شعار برقراری و تشکیل آمد امروز پس از گذشت ۴۰ سال اما بد گرفتار تبعیض و عقب‌ماندگی در عدالت شده. 🔹نسبت هزینه دهک دهم (ثروتمندترین) به دهک اول (کم‌درآمدترین) حدود ۱۴ برابر است و ضریب جینی حدود ۰.۴! آماری که از وضعیت اسفناک عدالت در کشور خبر می‌دهد. 🔹در این مجموعه کلیپ ۷ قسمتی،‌ با ارائه‌هایی از ،‌ به تشریح هفت ساختار تولید و تشدید کننده تبعیض و بی‌عدالتی خواهیم پرداخت. 🔺به زودی از مستضعفین تی‌وی... 🎬 @Mostazafin_TV
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ مرز مصلحت سنجی و انقلابی‌گری کجاست؟! 🎙 دکتر مهدی جمشیدی (عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی): 🔹 برخی که از سخن می گویند، منظورشان است و اینان منافع خود و جریانشان را در نظر می‌گیرند. 🔹زمانی باید نگران باشیم که برآیند کارمان به نفع شده باشد. مثلا فرمودند ما در عقب هستیم و اکثر رسانه‌های بیگانه آن را پوشش دادند، آیا این با دشمن است؟! 🔺 هر نقدی در خود گزندگی، تنش و تلاطم دارد اما در بلند مدت قطعا به نفع ماست. به توصیه کردند که را مجازات نکنید، اما ایشان با قاطعیت گفتند که اتفاقا با اینان باید بیشتر برخورد شود. 🎬 @Mostazafin_TV
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 اولین قسمت از مجموعه ویدئویی ⭕️ تبعیض در ساختار مالکیت منابع طبیعی و معدنی! 🔹 چگونه افرادی در کشور با مالکیتِ بر منابع طبیعی همچون زمین، نفت، گاز و معادن در ، بدون فساد هر روز ثروتمندتر و دست نیافتنی‌تر می‌شوند اما عامه ، فقیر و فقیرتر؟! 🔺در این قسمت حجت الاسلام از شیوه‌ی در ساختار قانونی موجود می‌گوید. 🎬 @Mostazafin_TV
⭕️ قصه عدالت‌خواهان و زندان‌بانان ➖بخش اول 🖋حجت الاسلام محسن ◀️ انتشار حکم وحید اشتری فعال عدالت‌خواه، حاکی از یک فرامتن ناکارآمد قضایی و حقوقی است. هنوز یک ماه از تذکر رهبر انقلاب به دستگاه قضایی مبنی بر عدم تأثیرپذیری رویه‌های قضایی از ضابطان نگذشته که ادبیات غیرحقوقی موجود در متن موسوم به حکم، به نحوی آشکارا تفوق ضابطان بر ضابطه و جامعه را روایت کرده است. رویه‌هایی ناامیدکننده‌ای که با بیانیه تکمیلی دستگاه قضا مشخص شد نه یک اشتباه موردی، که نتیجه کلیت وضع موجود است. در این رابطه لازم است به اختصار نکاتی طرح گردد: 1️⃣ تفوق ضابطان بر رویه دادرسی، که به تصریح مورد نقد و اعتراض اخیر رهبر انقلاب بوده؛ فراتر از یک تذکر حقوقی، ایده‌ای بنیادین و نشانه‌ای مهم از یک آرمان گسترده در متن الهیات انقلاب اسلامی است. خروج ضابطان از مسئولیت اصلی و تفوق ضابطان بر ضابطه در میدان‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی، برای انقلابی که آرمان آزادی آن، دوشادوش عدالت و معنویت در صف نخست خواست‌های ملی مطرح شده است، آسیبی نگران کننده است. 2️⃣ مراقبه از بروز این نقیصه در زمانی که روسای قوای سه گانه روزگاری خود از مسئولان بلندپایه‌ی نهادهای مهم ضابط بوده‌اند، بیش از پیش اهمیت دارد. تفوق امنیت و ثبات بر تغییر و پویایی و عدالت، جامعه را به ورطه رکود و انقلاب را به قتل‌گاه محافظه‌کاری می‌کشاند. نخستین نشانه‌های این رکود کاهش اعتماد مردم به نظامی است که خون‌بهای شهیدان است؛ واقعیتی بسیار تلخ که خود را در عدم حضور اکثریت مردم در دو انتخابات اخیر نشان داده و آرا اندک منتخبان از دیگر نتایج آن است. 3️⃣ صدور متنی موسوم به حکم قضایی در ارتباط با وحید اشتری، حامل همین فرامتن است. وضعیتی که در آن ضابطان بر ضابطه چیرگی یافته و منتقدان و مخالفان صاحبان قدرت را در گفتار و رفتار طرد می‌کنند. آنان را «عدالت‌خوار» می‌خوانند و با زبان‌هایی شبهه دینی «خوارج» می‌نامند و در ادامه با تبدیل فرایند «داد»رسی به روندی امنیتی، دهان مخالفان و منتقدان می‌دوزند. 4️⃣ اقتضائات و ضوابط محیط نظامی با روابط اجتماعی متفاوت است. ریاست پلیس با ریاست پارلمان تفاوت دارد و عدم درک این تفاوت‌هاست که باعث شده محافظه‌کاران ثبات‌گرا، استلزام‌های نقش‌های جدید خود را نپذیرند و به مرزهای امر نو نزدیک نشوند. اگر چه به ظاهر میل زیادی در بهره‌گیری از پیشوند «نو»، پیش از اصولگرایی و دیگر عناوین کهنه دارند. 5️⃣ در میانه کارزار ناامیدی و کج سلیقگی و کژکارکردی، در میانه بازتولید امر پلیسی در میدان امر اجتماعی، عملکرد وحید اشتری و مدل عدالت‌خواهی‌ای که او بدان تعلق دارد، در مرحله دوم بحث است. امروز در وضعیت عقب‌ماندگی در عدالت و در برابر نیروهای آفریننده‌ی این وضعیت، الگوهای متعدد از طلب عدالت در جریان است. آن‌چه مانع پدیداری و تکامل این تکثر شده و به بروز رادیکالیسم کمک می‌کند، طردکنندگی نیروهای صاحب قدرت نسبت به انواع عدالت‌خواهی است. 6️⃣ وحید اشتری‌ها، نه آن‌چنان که ضابطان دیروز و فعالان سیاسی رسانه‌ای امروز می‌گویند، «عدالت‌خوار» هستند؛ نه آن‌چنان که دنبال‌های شبه مذهبی آنان در بازتولید شعار «مخالف هاشمی دشمن پیغمبر است» می‌گویند، «خوارج» هستند؛ نه آن‌چنان که بولتن‌های موسوم به خبرگزاریِ نهادهای مهم ضابط می‌نویسند «پاپاراتزی» و در عداد مرتبطان با شبکه‌های قمار هستند. او و مانند او، عدالت‌خواهی را در چارچوب عدالت‌خواهی پارتیزانی دنبال می‌کند. عدالت‌خواهی عیّارگونه که در فقدان کارآمدی نهادهای رسمی برای تحقق عدالت ظاهر می‌شود و به انتقام از منتفعان می‌پردازد. 🔺@tabagheh3_ir 🎬 @Mostazafin_TV
⭕️ قصه عدالت‌خواهان و زندان‌بانان ➖بخش دوم 🖋حجت الاسلام مجتبی 7️⃣ نگارنده پیش از این در مباحثی مبسوط بدین مسئله پرداخته‌ که امروز اولویت و نیاز و پیش برنده ما، عدالت‌خواهی پارتیزانی نیست. هدف ضروری ما عدالت اجتماعی و مبارزه با تبعیض است و نه عدالت‌خواهی قضایی و مبارزه با فساد. هدف اصلی اقامه قسط است و نه انتقام از ظالم. هدف اصلی ساخت کنش و جنبش عدالت‌خواهانه است نه بروز واکنش‌های ضد ظلم. 8️⃣ اگر چه نامعقول است به جامعه‌ای که سال‌هاست تحقق حداقل‌های شفافیت را به چشم ندیده، بگوییم از روزنه‌های مخفیانه به زندگی‌های غیر شفاف اهالی قدرت نگاه نکن. سال‌هاست به حکم قانون در مورد شفافیت حقوق دستمزد بی‌توجهی می‌شود؛ سال‌های سال است در آمد و شد روسای مختلف قوه قضاییه، مستنکفان از ارائه اطلاعات موضوع ماده ۲۹ برنامه ششم حکم انفصال نمی‌گیرند؛ دردآورتر آن‌که بیش از نیمی از عمر مجلسی می‌گذرد که که با شعار شفافیت آرا به میدان انتخابات آمده؛ سپس آرا حداقل اقلیتی از مردم را کسب کرده اما مطالبه جامعه در زمینه شفافیت، در عمل هیچ و به طور مشخص هیچ نتیجه‌ای نیافته است. در این ناشفافیت سخن گفتن از تقبیح افشاگری، جز یاری به نیروهای مخالف شفافیت چیست؟ 9️⃣ چگونه می‌توان از نفی افشاگری سخن گفت در حالی که خدا به آنان که تحت ظلم قرار گرفته‌اند مجوز «جهر» داده است؟ البته واضح است که در جهر و فریاد از نابرابری، ضابطه‌ی شرعی حقوقی و تا حدی اخلاق حاکم است اما نفی حق جهر، خود ظلمی بزرگ است که در بولتن‌های ثبات‌گرایان و محافظه‌کاران رایج و آشکار است. 🔟 اکنون لازم است بیش و پیش از هر چیز، فریاد کنیم با وجود تفاوت نگاه با الگوی کنشگریِ عدالت‌خواهیِ پارتیزانی؛ با وجود اولویت دانستن عدالت اجتماعی، با وجود اولویت دانستن کنش‌هایی که امکان فراگیری اجتماعی داشته باشند؛ با وجود نقد به خروج‌های موردی عدالت‌خواهی پارتیزانی از مرزهای شرعی و اخلاقی، باید با صراحت گفت که وجود عدالت‌خواهی پارتیزانی یک ضرورت در جامعه امروز ماست. حتی اگر از منظر نگرش ثبات‌گرایانه ضرورت آن انکار شود، اصل وجود آن قابل انکار نیست و در این میان کوشش‌های ناشی از تفوق ضابط‌ها بر ضابطه‌ها از ناامیدکننده‌ترین کارهاست. ما معتقدیم وضع موجود که وضعیت عقب‌ماندگی در عدالت است و پایدار نخواهد بود. آینده روشن انقلاب اسلامی پیش خواهد آمد و وضعیت کنونی و نیروهای کهنه آن را کنار خواهد زد. آینده انقلاب اسلامی را نیروهای کنونی و ندیمان جوان آنان رقم نخواهند زد. پس چه بهتر که زندان‌بان نیروهای آتی نباشید. 🔺@tabagheh3_ir 🎬 @Mostazafin_TV
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ اقدامی که باید سال‌ها پیش انجام می‌شد! 🎙 (وزیر اقتصاد): 🔹 حذف دلار در معاملات اقتصادی و تجاری بین کشورهای ایران و عملیاتی شده است. 🔹با کشورهای ، و به توافق برای حذف دلار نزدیک شدیم. 🔺 پ.ن: : بدون توجه به تبلیغات منفی دشمنان برای تضعیف روابط کشورها، می‌توانیم را با روش‌هایی از جمله و جایگزین کردن پول ملی در معاملات اقتصادیِ دو یا چندجانبه، بی‌اثر و آمریکا را منزوی کنیم.(۱۸آبان۱۳۹۶) 🎬 @Mostazafin_TV
⭕️ جامعه اسلامی جامعه مردم است! 🖋 آیت‌الله : 🔹 هیچ زیربنای اجتماعی از آن زیربنای شوم خطرناک‌تر نیست که انسان‌هایی، بتوانند هر چه می‌خواهند بکنند بی‌آنکه بشود بر آنها خرده گرفت و بی‌آنکه بشود از آنها بازخواست کرد. 🔸 مسئولیت در جامعه اسلامی، است. همه نسبت به یکدیگر مسئول‌اند. «کُلّکُم راع و کلّکم مسئولٌ عَن رعیة» 🔹 بنابراین، آن عامی که به عالم خرده می‌گیرد و می‌گوید این کار شما خلاف به نظر می‌رسد، اگر در پاسخ انتقادش شنید که «برو، عالم را با جاهل بحثی نیست»، یک وظیفه بیشتر ندارد؛ به نظر من وظیفه‌اش این است که دیگر به دیده عالم به آن فرد ننگرد، چون او جاهلی است اصطلاح‌دان، نه عالمی ره‌شناس. 🔸 آن فرد مادون که از زبان مافوقش در برابر هر انتقاد می‌شنود که «من رئیس تو هستم، پس انضباط اداری و تشکیلاتی یا حزبی کجا رفته؟» باید به او به دیده مافوق ننگرد. این طاغوتی است که بر مسند کبریایی تکیه زده و شایسته اطاعت و فرمانبری نیست. 🔹 جامعه اسلامی جامعه هوشیارها و زبان‌دارهاست. جامعه اسلامی جامعه است؛ نه از آن فضول‌های بیجا و نه... زبان‌دار به این معنا که برّه نیست. جامعه برّه‌ها نیست؛ جامعه آدم‌هاست. 🔺 آدمی که انتقاد می‌کند و در کار همه دقت می‌کند. اما به خاطر چی؟ به خاطر پاسداری از محترم‌ترین چیزها: و . حق و عدل از همه کس محترم‌تر است. 📚 منبع: بایدها و نبایدها، ص۱۸۳ و ۱۸۴ 🎬 @Mostazafin_TV
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 دومین قسمت از مجموعه ویدئویی ⭕️ تبعیض در ساختارِ منابع پولی و اعتباری! 🔹 چگونه نظام بانکی می‌تواند از هیچ، بی‌آفریند؟! 🔹 چگونه به صورت قانونی باعث عمده افراد جامعه شده؟! 🔺در این قسمت حجت الاسلام از شیوه‌ی در ساختار منابع پولی و اعتباری می‌گوید. 🎬 @Mostazafin_TV
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
◀️ فقط شش روز پس از توسط ایران، دشمن خارجی به همراه دوباره به خاک ایران حمله کردند! 🔹 و این بار هم این بودند که با سرازیر شدن به سمت جبهه‌ها ضربتی سنگین به دشمنان زدند. 🎥 مستند "حماسه افتخار" به مناسبت سالروز 🎬 @Mostazafin_TV