eitaa logo
استاد مهدی طائب
8هزار دنبال‌کننده
317 عکس
211 ویدیو
53 فایل
❇ تنها کانال رسمی استاد مهدی طائب ✅ پایگاه نشر آثار استاد مهدی طائب 🖥 آدرس سایت: http://ostad-taeb.ir 📱 ارتباط با ادمین: @Admin_Ostad
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 ببینیم | نظر استاد طائب در مورد معدوم کردن جوجه‌های یک روزه ✅ به کانال فقه استاد طائب بپیوندید 👉 @feqh_ostad_taeb
دفاع بیولوژیک - جلسه ششم.pdf
114.5K
📝 متن جلسه ششم درس فقه دفاع بیولوژیک ✅ به کانال فقه استاد طائب بپیوندید 👉 @feqh_ostad_taeb
42.58M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 ببینیم | جلسه ششم درس فقه‌‌ دفاع‌بیولوژیک ✅ به کانال فقه استاد طائب بپیوندید 👉 @feqh_ostad_taeb
جلسه هفتم استاد طائب.mp3
10.63M
🎙صوت جلسه هفتم درس فقه دفاع بیولوژیک ✅ به کانال فقه استاد طائب بپیوندید 👉 @feqh_ostad_taeb
📝 یادداشت| تبارشناسی یهودیت در بنی‌امیه(بخش دوم) ✍️ آنچه در نسل نمود بسیاری دارد، فراوانی روابط نامشروع در این نسل است. فراوانی چنین امری در یک خاندان، حاکی از جایگاه نداشتن و دون‌‌پایه و بی‌اصل و ریشه بودن آن‌هاست. 2️⃣ خاندانی با روابط پیچیده!! 🎙 وقتی حاضران در جلسه معاویه، به دشنام دادن به شاعر پرداختند و او را «زاده زن یهودی» خطاب کردند، شاعر یهودی گفت: اگر دشنامتان را رها نکنید، من هم درباره به شما خواهم گفت. معاویه هم از حاضران خواست ساکت شوند تا زبان او بر وی بسته شود و سپس بحث را عوض کرد! 3️⃣ غیراصیل بودن بنی‌‌امیه 📜 (ع) در نامه‌‌ای به معاویه نوشتند: امیه، همانند و حرب، همانند و ابوسفیان، همانند نیستند. مهاجران نیز همانند آزادشدگان و نسب‌داران، همانند کسانی که خود را به دیگران منتسب کرده‌‌اند، نیستند. 📌 ادامه یادداشت در لینک زیر:👇 🌐 b2n.ir/145029 🆔 @Tarikh_org
دفاع بیولوژیک - جلسه هفتم.pdf
210.8K
📝 متن جلسه هفتم درس فقه دفاع بیولوژیک ✅ به کانال فقه استاد‌ طائب بپیوندید 👉 @feqh_ostad_taeb
39.09M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 ببینیم | جلسه هفتم درس فقه‌‌ دفاع‌بیولوژیک ✅ به کانال فقه استاد طائب بپیوندید 👉 @feqh_ostad_taeb
📝 یادداشت| سیره (ع) در حفظ حاکمیت مرکزی اسلام ✍️ دشمنان اسلام به سرکردگی سازمان با نفوذ خود در اسلام و ایجاد اختلاف و تفرقه در بین امت بعد از وفات (ص)، خطی انحرافی را برای از بین بردن کامل اسلام ایجاد کرده بودند. ✍️ چنان‌چه حاکمیت مرکزی متزلزل و تبدیل به حکومت ملوک‌الطوایفی و چندگانگی در حاکمیت و تفرقه در امت اسلام می‌گردید، بالطبع دیگر تأثیرگذاری (ع) نیز در سراسر بلاد اسلامی امکان‌پذیر نبوده و در نهایت، فروپاشی اسلام و محو آن که مقصود نهایی دشمنان اسلام بود، رقم می‌خورد. ✍️ بعد از حادثه عاشورا و ، خطر احتمال فروپاشی حکومت مرکزی اسلام در ، با قیام‌های متعددی که در اقصی نقاط دنیای اسلام اتفاق افتادند، وجود داشت. ✍️ از طرف دیگر، وجود نابسامانی در شام حاکی از خطر عظیمی بود که را در آن ایام تهدید می‌کرد. این امری بود که نباید اتفاق می‌افتاد؛ زیرا که را به دنبال داشت. 📌 ادامه یادداشت در لینک زیر:👇 🌐 b2n.ir/231211 🆔 @Tarikh_org
🎤 گفت‌وگو | حجت‌الاسلام والمسلمین ، پژوهشگر عرصه : 📎 مهاجرت یهودیان به برزیل 🎙 موج اول مهاجرت به برزیل به زمان جنگ و هلندی‌ها باز می‌گردد. یهودی‌ها به سبب مصلحت‌اندیشی که داشتند از پرتغالی‌ها طرفداری و موفق شدند را از برزیل اخراج کنند. 🎙 موج دوم مهاجرت یهودیان به پس از جنگ جهانی دوم آغاز شد. اغلب یهودیان مهاجر در این موج اهل روسیه و لهستان بودند. آخرین آمارهای جهانی جمعیت برزیل را ۲۰۹ میلیون نفر اعلام می‌کنند که از این جمعیت ۴۰۰هزار نفر یهودی هستند. 🎙 در برزیل با رفتارهای شدیداً برخورد می‌شود؛ طبق قانون رسمی این کشور، چنانچه فردی فعالیت یا سخنرانی بر ضدیهودیت و ضدصهیونیسم داشته باشد به ۵ سال زندان محکوم خواهد شد. 🎙 رسانه‌های برزیل هرگونه اتفاقی که منجر به قتل یا حادثه خشنی شود را به نسبت می‌دهند و بابت انتشار اینگونه اخبار کذب مورد بازخواست قرار نمی‌گیرند. 🎙 برزیل را می‌توان حیات خلوت صهیونیست‌ها در جهان نامید؛ فاصله زیاد با کشورهای اسلامی موجب شده تا معارف کمتری به جامعه و مردم این کشور تزریق شود. 📌 ادامه گفت‌وگو در لینک زیر:👇 🌐 b2n.ir/996821 🆔 @Tarikh_org
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 | خاطره از ملاقات با برای تعیین وضعیت جاسوسان 📆 تاریخ: ۹۹/۲/۶ ✅ تاریخ‌تطبیقی، تاریخی بصیرت‌افزا 👉 @Tarikh_org
استاد طائب جلسه هشتم 1.mp3
10.72M
🎙صوت جلسه هشتم درس فقه دفاع بیولوژیک ✅ به کانال فقه استاد طائب بپیوندید 👉 @feqh_ostad_taeb
دفاع بیولوژیک - جلسه هشتم.pdf
123.8K
📝 متن جلسه هشتم درس فقه دفاع بیولوژیک ✅ به کانال فقه استاد طائب بپیوندید 👉 @feqh_ostad_taeb
35.42M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 ببینیم | جلسه هشتم درس فقه‌‌ دفاع‌بیولوژیک ✅ به کانال فقه استاد طائب بپیوندید 👉 @feqh_ostad_taeb
🎤 گفت‌وگو | حجت‌الاسلام عبدالقادر ، استاد حوزه علمیه تبریز: 📎 نفوذ در میان مسلمانان صدر اسلام 🎙 راه نفوذ یهود از طریق بود. عوامل یهود در بین مسلمانان حضور داشتند و البته خدا صلی الله علیه و آله با آن‌ها به شدت برخورد می‌کردند. 🎙 نفوذ یهود در جامعه اسلامی در زمان پیامبر بود، اما پس از ایشان، دو راه اساسی را برای در پیش گرفتند. 1- عده‌ای از یهودیان به صورت منافقانه اظهار اسلام کردند. 2 - از مهره‌های داخلی برای این کار استفاده می‌شد. 🎙 خلفا برای یهود مناصب حکومتی در نظر می‌گرفتند و اهل کتاب در حکومت ، جایگاه مناسبی داشتند. به طور مثال تا آنجا پیش رفت که مستشار و مشاور خلیفه شد. 🎙 (ع) و شیعیان، نفوذ عوامل یهود را تا جایی که امکان داشت برای مردم بیان می‌کردند. از علیهم‌السلام روایت داریم که کعب الاحبار و همچنین شاگرد او ابوهریره را دروغ‌گوترین مردم معرفی کردند. 🎙 دخالت در امور خلافت، انتخاب خلیفه و انتقال خلیفه از خلفا به مهم‌ترین تأثیر یهود از نظر بوده است. 🎙 از نظر نیز مهم‌ترین تأثیر آنان داخل کردن اسرائیلیات، خرافات و آموزه‌های یهود در داخل آموزه‌های اسلام بوده است. 📌 ادامه گفت‌وگو در لینک زیر:👇 🌐 b2n.ir/127286 🆔 @Tarikh_org
❓ پرسش شما | عملیات با عقاید پیروان کدام و یا مذهبی سازگار است؟ ✅ پاسخ استاد: 🔹 گمانی وجود داشته که شروع به دست بشر بوده و همیشه انگشت اتهام به سمت بوده است، چون مردم می‌دیدند یهودیان در این مواقع نمی‌میرند. 🔸 چرا انگشت اتهام به سمت یهود است؟ زیرا در آموخته‌های آن‌ها همیشه علیه بشر وجود داشته است. 🔹 یکی از محققینی که در حضور دارد می‌گوید ناراحت‌‌کننده است و خوشحال کننده نیست که برای تثبیت مجبوریم روزانه 250 هزار نفر را بکشیم. 🔸 آن‌ها اهداف دارند. آن‌ها معتقدند که ، دنیا باید در اختیار آن‌ها قرار گیرد و برای این مسئله تلاش می‌کنند به همین دلیل باید جمعیت دنیا در اختیار آن‌ها باشد. 📌 ادامه پاسخ در لینک زیر:👇 🌐 b2n.ir/618165 🆔 @Tarikh_org
جلسه نهم استاد طائب.mp3
11.1M
🎙صوت جلسه نهم درس فقه دفاع بیولوژیک ✅ به کانال فقه استاد طائب بپیوندید 👉 @feqh_ostad_taeb
40.56M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 ببینیم | جلسه نهم درس فقه‌‌ دفاع‌بیولوژیک ✅ به کانال فقه استاد طائب بپیوندید 👉 @feqh_ostad_taeb
دفاع بیولوژیک _ جلسه نهم.pdf
100.2K
📝 متن جلسه نهم درس فقه دفاع بیولوژیک ✅ به کانال فقه استاد طائب بپیوندید 👉 @feqh_ostad_taeb
جلسه دهم استاد طائب.mp3
10.66M
🎙صوت جلسه دهم درس فقه دفاع بیولوژیک ✅ به کانال فقه استاد طائب بپیوندید 👉 @feqh_ostad_taeb
38.42M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 ببینیم | جلسه دهم درس فقه‌‌ دفاع‌بیولوژیک ✅ به کانال فقه استاد طائب بپیوندید 👉 @feqh_ostad_taeb
دفاع بیولوژیک - جلسه دهم.pdf
89.5K
📝 متن جلسه دهم درس فقه دفاع بیولوژیک ✅ به کانال فقه استاد طائب بپیوندید 👉 @feqh_ostad_taeb
🎤 گفت‌وگو | حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ، استاد درس خارج حوزه علمیه قم؛ 📎 تحلیل عملکرد (بخش نخست) 🎙 آقای حلبی می‌گفت: ما دیدیم تمام شبهات پاسخگو دارد، اما جریان که در آمده و کار می‌کند پاسخگو ندارد و لذا آمدم برای پاسخگویی به این جریان متصدی(انجمن حجتیه) شدم. 🎙 بعضی‌ها هم علت ورود به این جریانات را بهایی شدن هم مباحثه‌ای ایشان به نام آقای علوی و ناراحتی بیش از حد ایشان از این ماجرا و نفوذ بهائیت در بین مؤمنین می‌دانستند. 🎙 بهائیت بدون تردید یک حزب دینی نیست. مثل بابیت یک جریان سیاسی است. بهائیت یک فرقه است که از دل بیرون آمده و بابیت نیز از درون شیخیه بوجود آمده، خود زاییده نوعی سلوک انحرافی است. 🎙 مرحوم آقای حلبی شاید در آغاز برای مقابله با بهائیت وارد شد، اما ایشان عمق قضیه این‌که بهائیت یک سازمان و یک فرقه‌ایست که عقبه‌‌اش به سازمان‌های و اصلش به و برمی‌گردد را درک نکرده‌ بودند. 🎙 انجمنی‌ها آمدند در ماجرای مبارزه با گفتند: اصل این است که ما بهائیت را بزنیم و برای این‌که به این هدف برسیم باید کنیم و با کاری نداشته باشیم. در اینجا اصل تقیه تحریف شد. تقیه یعنی در برابر دشمن سپر گرفتن، نه این‌که سپر را به دشمن دادن. 📌 ادامه گفت‌وگو در لینک زیر:👇 🌐 b2n.ir/383237 🆔 @Tarikh_org
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 صهیونیسم و دشمن . ✡️ یکی از مقاصد اصلی به منظور فحشاست. ✍️ پرفسور یهودی می‌نویسد: فحشانگاری یک در دستان است که با آن به قلب جامعه مسلطی که در آن در اقلیت هستند، نفوذ می‌کنند و غالب را به چالش می‌کشند. ✅ تاریخ‌تطبیقی، تاریخی بصیرت‌افزا 👉 @Tarikh_org
✂️ برشی از یک کتاب | انسان 250 ساله 📎 عاشورا؛ حرکت مجاهدت‌آمیز در جبهه خارجی و جبهه درونی ✍️ اسلام یک پدیده است و مثل همه پدیده‌ها، خطراتی آن را تهدید می‌کند. دو خطر عمده که آن را تهدید می‌کند یکی خطر «دشمنان خارجی» و دیگری خطر «اضمحلال داخلی» است. 1️⃣ دشمنان خارجی ✍️ دشمن خارجی یعنی کسی که از بیرون مرزها، با انواع سلاح‌ها، موجودیت یک نظام را با فکرش و دستگاه زیربنایی عقیدتی‌اش و قوانینش و همه چیزش هدف قرار می‌دهد. 2️⃣ اضمحلال درونی ✍️ اضمحلال درونی یعنی در درون نظام است؛ این مال غریبه‌ها نیست، مال خودی‌هاست. خودی‌ها ممکن است در یک نظام، بر اثر خستگی و... ناگهان در درون، دچار آفت‌زدگی شوند. ✍️ ماجرای عاشورا عبارت است از یک حرکت عظیم مجاهدت‌آمیز در هر دو جبهه. هم در جبهه مبارزه با دشمن خارجی که همان دستگاه خلافت فاسد است و هم (اضمحلال درونی) یعنی دنیاطلبان چسبیده به این دستگاه قدرت. ✍️ وقتی می‌گوییم فاسد شدن دستگاه از درون، یعنی افرادی در جامعه پیدا شوند که به تدریج بیماری اخلاقی مُسری خود(دنیازدگی و شهوت‌زدگی) را که متأسفانه مُهلک هم هست، همین‌طور به جامعه منتقل کنند. 📌 ادامه مطلب در لینک زیر:👇 🌐 b2n.ir/555515 🆔 @Tarikh_org
استاد طائب جلسه یازدهم.mp3
9.81M
🎙صوت | درس ‌خارج‌فقه استاد طائب 📗موضوع: فقه دفاع بیولوژیک 💠جلسه: یازدهم ⏰ تاریخ: یک‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ✅ به کانال فقه استاد طائب بپیوندید 👉 @feqh_ostad_taeb