eitaa logo
راز زبان بدن / توسعه فردی
15.6هزار دنبال‌کننده
626 عکس
580 ویدیو
9 فایل
در کنار هم | با هم | حال دل هامون خوبه ❤️ لینک‌ مجموعه کانال ها: https://zil.ink/alikhani_r 👤 رزرو تبلیغات : https://eitaa.com/alikhani_ra 🎖️لینک پیام ناشناس https://daigo.ir/secret/rasoolism
مشاهده در ایتا
دانلود
💢به عنوان يك رهبر، آيا بهتر است دوستمان بدارند يا از ما بترسند؟ یافته ها حاکی از آن است که كه دو عامل: 1. صميميت و 2. قدرت بيش از ٩٠ درصد برداشت سایرین را نسبت به ما تبيين مي كنند. اما اینکه كدام يك بهتر است؟ بيشتر رهبران، امروز بر قدرت،تاكيد دارند؛ اما اين رويكرد اشتباه است. ✍️ رهبراني كه قبل از ايجاد اعتماد، قدرت خود را به رخ مي كشند با خطر برانگيختن ترس و در نتيجه آن سوءرفتار مواجه مي شوند. در مطالعه اي كه بين ٥١٨٣٦ رهبر انجام شد فقط ٢٧ نفر آن ها از نظر محبوبيت در ربع آخر و از نظر اثربخشي كلي در ربع اول بودند: به عبارت ديگر احتمال آن كه يك مدير بسيار نامحبوب، مدير خوبي شناخته شود يك در دو هزار است. ✍منبع: Harvard Business Review ❤️ 🆑 @raz_zabanbadan 🌹🍃
💢 به‌نظرتون چه چیزی باعث می‌شه تا افراد به ما احترام بذارن؟ 🔹 خیلی‌ها فکر می‌کنن برای اینکه بهشون احترام گذاشته بشه، باید همیشه در دسترس باشن و خواسته‌های دیگران رو بدون توجه به نیازها و ارزش‌های خودشون برآورده کنن. در نتیجه، حد و مرزهای خودشون رو نادیده می‌گیرن و به شکلی رفتار می‌کنن که شاید حتی با ارزش‌های خودشونم هم سازگار نباشه. 🔸 اما مارک منسن معتقده که چنین رفتاری اشتباهه و احترام از درون ما شروع می‌شه. وقتی برای خودتون ارزش قائل می‌شین، یعنی توانایی‌ها و محدودیت‌هاتون رو می‌شناسین و جایی که لازم باشه، به خواسته‌های غیرمنطقی دیگران «نه» می‌گین. 🔹 با این کار نه‌ تنها به خودتون احترام می‌ذارین، بلکه به دیگران هم نشون می‌دین که برای تعامل با شما باید این حد‌و‌مرزها رو رعایت کنن. در واقع، وقتی شما قدر خودتون رو بدونین و بر اساس اون عمل کنین، دیگران هم یاد می‌گیرن که به همون اندازه بهتون احترام بذارن و خواسته‌ها و نیازهاتون رو در نظر بگیرن. ✍ تکراسا ❤️ ❤️ 🆑 @raz_zabanbadan 🌹🍃
موفقیت یعنی: ✔️ هدف داشتن و برای رسیدن به آن تلاش کردن. ✔️ شکست را پذیرفتن و از آن درس گرفتن. ✔️ از محدودیت‌ها، فرصت ساختن. ✔️ خودت را باور داشتن حتی زمانی که دیگران تردید دارند. ✔️ شروع دوباره پس از هر سقوط. ✔️ صبر و پایداری در مسیر دشواری‌ها. ✔️ خوشحال بودن از پیشرفت دیگران و الهام گرفتن از آن‌ها. ✔️ خود را به چالش کشیدن و از منطقه امن بیرون آمدن. ✔️ قدر لحظه‌ها را دانستن و از مسیر لذت بردن. ✔️ برای فردای بهتر، امروز اقدام کردن. ✨ موفقیت یک مقصد نیست؛ یک مسیر است. آرام و پیوسته قدم بردار، چون هر گام تو، یک پیروزی است. ❤️ ❤️ 🆑 @raz_zabanbadan 🌹🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عمرا اگه میدونستی🫡 دقت کن وقتی قراره جلسه رو ترک کنی👇 آداب حرفه ای میگه: بعد از خداحافظی سریعا پشتت رو به طرف نکن و سریع خارج شو بلکه: لحظاتی با فرد مقابل بصورت کوتاه گفتگو رو ادامه بده و بدون اینکه کاملا پشتت رو به طرف کنی از جلسه خارج شو👏 حرفه ای در آداب باشیم👌 اینجوری تاثیر بهتر و تصویر زیباتر در ذهن مخاطب از خودت میسازی✌️ ♦️ تنها کانال آموزش رایگان و ♦️ @raz_zabanbadan
💢جک ولش: تغییر کنید قبل از آنکه مجبور به تغییر شوید! ❤️ ❤️ 🆑 @raz_zabanbadan 🌹🍃
💢۸ راه برای تقویت تاب آوری ❤️ 🆑 @raz_zabanbadan 🌹🍃
معمولا ۱۰ درصد اختلاف ها در روابط سر اختلاف عقیده هستند و ۹۰ درصد بخاطر تن صدای نامناسب! توجه به همین یک موضوع ساده میتونه کیفیت روابط رو زیر و رو کنه ♦️ تنها کانال آموزش رایگان و ♦️ @raz_zabanbadan
ایتالیایی ها معتقدند حرف زدن بدون استفاده ازحرکت دستها برایشان امکانپذیر نیست. آنها میگویند استفاده از حرکات دست درحین صحبت کردن موجب ارتباط بهتر با مخاطب میشود. ❤️ ❤️ 🆑 @raz_zabanbadan 🌹🍃
🌱آداب معاشرت روزانه ۱. صحبت دیگران را قطع نکنید: - مثال: وقتی کسی درباره تجربه سفرش صحبت می‌کند، منتظر بمانید تا حرفش تمام شود و سپس بگویید: "خیلی جالبه، میشه بیشتر در مورد جایی که رفتید توضیح بدید؟" به جای اینکه در وسط حرف او بگویید: "آره منم قبلاً به اونجا رفتم!" ۲. به حرف‌ها گوش دهید: - مثال: وقتی دوستتان درباره مشکلی که در محل کار دارد صحبت می‌کند، به چشم‌های او نگاه کنید و سر تکان دهید. سپس پاسخ دهید: "می‌فهمم که چقدر این وضعیت می‌تونه استرس‌زا باشه." ۳. بلند و واضح صحبت کنید: - مثال: در جلسه‌ای کاری به جای زمزمه کردن یا با عجله حرف زدن، با صدای رسا بگویید: "پیشنهاد من این است که به جای یک جلسه طولانی، چند جلسه کوتاه‌تر برگزار کنیم." ۴. از کلمات منفی بپرهیزید: - مثال: به جای گفتن "این ایده اصلاً جواب نمی‌ده"، بگویید: "شاید اگر این بخش را تغییر بدیم، ایده بهتر عمل کنه." ✨ با رعایت این نکات می‌توانید روابط اجتماعی‌تان را بهبود ببخشید و به دیگران حس احترام و راحتی منتقل کنید. ❤️ ❤️ 🆑 @raz_zabanbadan 🌹🍃