eitaa logo
کانال سردار سپهبد شهید 🌷حاج قاسم سلیمانی شهرستان نجف اباد
70 دنبال‌کننده
8.8هزار عکس
4.8هزار ویدیو
39 فایل
این کانال اطلاع رسانی وترویج گفتمان انقلاب اسلامی واسلام ناب است و زمینه سازان ظهور حضرت 💐❤️مهدی❤️ یاوران رهبر انقلاب این زمان هستند 🌷❤️خون که درتن ماست هدیه به رهبر ماست 🌷❤️ #لبیک یاحسین #لبیک یا صاحب الزمان #لبیک یا خامنه ای بهترین ره
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 بی‌اخلاقی ممنوع! 🔸 دکتر سعید جلیلی در جمع اعضای ستاد کشوری خود: هیچ حرکت تخریبی، هیچ حرکتی خلاف تقوا، هیچ حرکتی که خلاف اصول اخلاقی باشد، نسبت به هیچ یک از نامزدهایی که آمدند نباید صورت بگیرد. 🔸 احتیاج به هیچ کار غلطی نداریم، برنامه ما واقعی است، فرصت این کارها را ندارم...
سعید جلیلی امتداد دولت شهید سید ابراهیم رئیسی
هدایت شده از تبیین
✨🔹✨🔹✨🔹✨🔹✨ ✨ ⭕️رأی دادن در انتخابات - شرکت در انتخابات (بخش دوم و پایانی) 🔹 کشور ما در اصول متعددی بر اهمیت و نقش و مشارکت آنان در عرصه های گوناگون تاکید نموده است، که ذیلا به دو اصل از این قانون اشاره می‌شود. در «بند هشت اصل سه» از این قانون چنین آمده است: «دولت جمهوری اسلامی ایران موظف است، برای نیل به اهداف مذکور در اصل دوم، همه امکانات خود را برای عامه‌ مردم در تعیین سرنوشت سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خویش به کار برد». 🔹در «اصل شش» می‌خوانیم: «در امور کشور باید به اتکاء اداره شود، از راه ، انتخاب رییس جمهور، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای شوراها و نظایر اینها، یا از راه همه پرسی در مواردی که در اصول دیگر این قانون معین می‌گردد». بنابراین از نظرگاه مراجعه و احترام به ، امری قطعی و مسلم می نماید، بگونه ای که کسی نمی‌تواند نسبت به آن، اظهار نظر خلافی داشته باشد. 🔹از طرفی، ما در بیانات و همچنین شاهد سفارشات مکرر مبنی بر حضور و حداکثری‌ مردم در تصمیمات اساسی کشور بوده و هستیم، که این خود اهمیت موضوع را چند برابر می نماید. از دیدگاه این دو رهبر فرزانه، نه تنها وظیفه­‌ای‌ ملی است، بلکه از آن بالاتر بعنوان یک تلقی و آحاد جامعه نسبت به آن باید در برابر خداوند پاسخگو نیز باشند. 🔹­ای_ملی است، به خاطر اینکه اگر این و مشارکت در سرنوشت نباشد، به دنبال طرح نقشه های شوم برای دست اندازی به تمام منابع مادی و معنوی این مرز و بوم برآمده و این ملت را با نابودی مواجه خواهند نمود، همانگونه که قبل از انقلاب اینگونه بوده است، تا بدانجا که به تعبیر رهبر کبیر انقلاب تمام حیثیت و هستی این کشور را به باد داده و به منافع این مردم هیچ توجهی نداشتند. 🔹بنابراین، و نقش آفرینی در عرصه های مختلف جامعه اسلامی از ضروریات غیر قابل انکار می‌باشد، چرا که همین حضور، علاوه بر حراست و حفاظت از و ، نوید بخش رشد و توسعه روز افزون نیز خواهد بود، و نیز است، زیرا اگر بخواهیم اسلام و آموزه های ناب آن در کشور و میان آحاد جامعه به درستی پیاده گردد، باید همگان در تعیین خود دخیل و سهیم باشند؛ چرا که خداوند می‌فرماید: «إِنَّ اللهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُوا ما بِأَنْفُسِهِمْ» [۱] 🔹یعنی اگر هر ­‌ای بخواهد مرتبا رو به جلو حرکت کند، می‌بایست خودش در خود بطور و مستقیم وارد شود، تا به درستی بتواند آن را رقم زند، و خود شاهد ثمرات شیرین آن باشد؛ و از طرفی کسی هم نمی‌تواند نسبت به خود بی‌تفاوت بوده، به اینکه ندهد و یا این که رای سفید در صندوق بیاندازد؛ چون وی به عنوان عضوی از پیکره ، علاوه بر بهره‌مند بودن از امتیازات، در برابر آن نیز دارد که یکی از آنها همین می‌باشد، و اگر چنین نکند ممکن است افرادی در این عرصه اعمال نظر کنند و بخواهند جامعه به تباهی کشیده شود. پی نوشت؛ [۱] قرآن کریم، سوره رعد، آيه ۱۱ منبع: وبسایت پرسمان @tabyinchannel
13.81M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سناریوسازی اصولگرایان درمورد کناره گیری جلیلی به نفع قالیباف به در بسته خورد. آیت الله محسن اراکی از روحانیان برجسته حوزه علمیه قم بطور قطعی با عبارت "وظیفه جهاد تبیینی خود دانستیم" از جلیلی حمایت کرد.
6.44M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بسم الله ... امروز ماشین نداشتم، اسنپ گرفتم راننده اسنپ از تلفن‌های من فهمید تو ستاد دکتر جلیلی فعالم ... بعد از تلفن من نطقش باز شد و من واقعا اشک تو چشمم جمع شد ، وقتی که رسیدیم به مقصد و گفت : پولتو بذار جیبت، بذار منم یه قدم برای جلیلی بردارم ... رضا پول نگرفت و رفت!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‏🔴 جلیلی در نگاه خواص ▪️ از علی لاریجانی تا علیرضا زاکانی همگی جلیلی را فرد سالم و کارآمدی میدانند ▪️ نظرات چهره های شاخص سیاسی و علمی درباره دکتر ‎ ♨️▪️این کلیپ خیلی مهمه پس با بازنشر اون کمک کنید افراد بیشتری اونو ببینن.
هدایت شده از تبیین
✨🔹✨🔹✨🔹✨🔹✨ ✨ ⭕️«امام باقر» (عليه السلام) از چه جایگاه علمی‌ای برخوردار بودند؟ (بخش اول) 🔹 (عليه السلام) طى مدت امامت خود، در شرایطی نامساعد، به نشر و اشاعه و پرداخت و را تشريح نمود و جنبش علمى دامنه دارى به وجود آورد كه مقدمات تاسيس يك «دانشگاه بزرگ اسلامى» را كه در دوران امامت فرزند گراميش (عليه السلام) به اوج عظمت رسيد، پى ريزى كرد. 🔹جابر كه يكى از ياران بزرگ پيامبر اسلام (صلی الله علیه و آله) و از علاقمندان خاص خاندان نبوت است، مى گويد: روزى (صلی الله علیه و آله) به من فرمود: «بعد از من شخصى از خاندان مرا خواهى ديد كه اسمش اسم من و چهره اش شبيه چهره من خواهد بود. او را به روى مردم خواهد گشود». (صلی الله علیه و آله) هنگامى این پيشگويى را فرمود كه هنوز (عليه السلام) چشم به جهان نگشوده بود. 🔹سال ها از اين جريان گذشت، زمان پيشواى چهارم رسيد. روزى جابر از كوچه هاى مدينه عبور میكرد، چشمش به (عليه السلام) افتاد، وقتى دقت كرد، ديد نشانه هايى كه (صلی الله علیه و آله) فرموده بود، عينا در او هست. پرسيد اسم تو چيست؟ گفت: اسم من «محمد بن على بن الحسين» است. جابر بوسه بر پيشانى او زد و گفت: جدت پيامبر به وسيله من به تو سلام رساند! جابر از آن تاريخ، به پاس احترام پيامبر (صلی الله علیه و آله) و به نشانه عظمت (عليه السلام) هر روز دوبار به ديدار آن حضرت مى رفت. 🔹او در مسجد پيامبر ميان انبوه جمعيت مى نشست (و در پاسخ بعضى از مغرضين كه از كار وى خرده گيرى مى كردند) پيشگويى پيامبر اکرم را نقل مى كرد. (عليه السلام) در ، ، و سرآمد همه بزرگان بنى هاشم بود و «مقام بزرگ علمى و اخلاقى» او مورد تصديق دوست و دشمن بود. به قدرى و ، در زمينه مسائل و احكام اسلامى، تفسير، تاريخ اسلام، و انواع علوم، از آن حضرت به يادگار مانده است كه تا آن روز از هيچ يك از فرزندان امام حسن و امام حسين (علیهم السلام) به جا نمانده بود. [۱] 🔹رجال و شخصيت هاى بزرگ علمى آن روز، و نيز عده اى از ياران پيامبر (صلی الله علیه و آله) كه هنوز در حال حيات بودند، از محضر آن حضرت استفاده مى كردند. جابر بن يزيد جعفى و كيسان سجستانى (از تابعين) و فقهایى مانند: ابن مبارك، زهرى، اوزاعى، ابوحنيفه، مالك، شافعى، زياد بن منذر از آثار علمى او بهره مند شده، سخنان آن حضرت را، بى واسطه و گاه با چند واسطه، نقل نموده اند. ... پی نوشت؛ [۱] الارشاد، شیخ مفید، منشورات مکتبه بصیرتی، ص ۲۶۱ 📕سیره پیشوایان، مهدی پیشوایی، موسسه امام صادق(ع)، چ بیست و ششم، ص ۳۱۰ منبع: وبسایت آیت الله العظمی مکارم شیرازی (بخش آئین رحمت) @tabyinchannel
حدود ۱۰ روز پیش یه نظرسنجی گذاشتیم تا بدونیم مخاطب کانال به چه سمتی گرایش داره و چه تصمیمی گرفته که حدود ۱۱۰۰ نفر شرکت کردند الآن و بعد از شروع تبلیغات رسمی باز یه نظرسنجی می‌ذاریم تا ببینیم آیا تغییر در نگاه مخاطبمون شکل گرفته یا نه و چقدر تبلیغات نامزدها تونسته مؤثر باشه 👇👇👇 https://EitaaBot.ir/poll/2gkp9e https://EitaaBot.ir/poll/2gkp9e 👆👆👆 همه مشارکت کنند که بشه دقیق‌تر بررسی کرد
هدایت شده از تبیین
⭕️برتری ائمه معصومین علیهم‌السلام حتی در فقه 🔹به‌طور قطع ما احتیاج به عامه نداریم. و علیهم السلام حتی در فقه، گذشته از کمالات و کرامات و معارف، از آنها برتر بودند. 🔹 خود نقل کرده‌اند که زنی، شوهر یا یکی از بستگانش فوت کرده بود، و درباره سهم ورثه سؤال می‌کرد و ما با انگشت‌ها مشغول حساب سهام و فرض هر کدام بودیم، که علیه‌ السلام سر رسید و مسئله به ایشان عرضه شد، و آن حضرت بی‌درنگ و بدون تأمل و رویه و فکر پاسخ مسئله را گفت. 📕در محضر بهجت، ج۲، ص۲۸۶ منبع: وبسایت مرکز تنظیم و نشر آثار آیت‌ الله العظمی بهجت (ره) @tabyinchannel
هدایت شده از تبیین
⭕️جلوگیری از حکومت ظلم 🔹 - سلام الله علیه - که همه عمرش را و همه زندگی‌ اش را برای رفع و جلوگیری از و جلوگیری از که حکومت ها در دنیا ایجاد کردند، تمام عمرش را صرف این کرد و تمام زندگی‌ اش را صرف این کرد که این حکومت، بسته بشود و از بین برود. بیانات‌ حضرت‌ امام ۶۷/۰۱/۰۱ منبع: سایت جامع امام خمینی (ره) @tabyinchannel
هدایت شده از تبیین
✨🔹✨🔹✨🔹✨🔹✨ ✨ ⭕️«امام باقر» (عليه السلام) از چه جایگاه علمی‌ای برخوردار بودند؟ (بخش دوم و پایانی) 🔹كتب و مولفات و مورخان مانند: طبرى، بلاذرى، سلامى، خطيب بغدادى، ابونعيم اصفهانى، و كتبى مانند: موطا مالك، سنن ابى داود، مسند ابى حنيفه، مسند مروزى، تفسير نقاش، تفسير زمخشرى، و ده ها نظير اينها، كه از مهمترين كتب جهان تسنن است، پر از «سخنان پرمغز» (عليه السلام) است و همه جا جمله: «قال محمد بن على» و يا «قال محمد الباقر» به چشم مى خورد. [۱] نيز در زمينه هاى مختلف سرشار از سخنان و (عليه السلام) است و هركس كوچكترين آشنايى با اين كتابها داشته باشد، اين معنا را تصديق مى كند. 🔹آوازه علوم و دانش هاى (عليه السلام) چنان اقطار اسلامى را پر كرده بود كه لقب (گشاينده دريچه هاى دانش و شكافنده مشكلات علوم) به خود گرفته بود. ابن حجر هيتمّى مى نويسد: (عليه السلام) به اندازه اى گنج‌هاى پنهان و را آشكار ساخته، حقايق و و لطايف را بيان نموده كه جز بر عناصر بى بصيرت يا بد سيرت پوشيده نيست و از همين جاست كه وى را و ، و برافرازنده پرچم دانش خوانده اند. [۲] 🔹عبدالله بن عطأ كه يكى از شخصيت هاى برجسته و دانشمندان بزرگ عصر امام بود، می‌گويد: «من هرگز را در هيچ محفل و مجمعى به اندازه محفل (عليه السلام) از نظر علمى حقير و كوچك نديدم. من «حكم بن عتيبه» را كه در علم و فقه مشهور آفاق بود، ديدم كه در خدمت (عليه السلام) مانند كودكى در برابر استاد عالی مقام، زانوى ادب بر زمين زده شيفته و مجذوب كلام و شخصيت او گرديده بود. [۳] 🔹 (عليه السلام) در سخنان خود، اغلب به استناد نموده از كلام خدا شاهد مى آورد و می‌فرمود: «هر مطلبى گفتم، از من بپرسيد كه در كجاى است تا آيه مربوط به آن موضوع را معرفى كنم». [۴] (عليه السلام) شاگردان برجسته اى در زمينه هاى و و و ديگر علوم اسلامى تربيت كرد كه هر كدام وزنه علمى بزرگى به شمار مى رفت. شخصيت هاى بزرگى همچون: محمد بن مسلم، زراره بن اعين، ابو بصير، بريد بن معاويه عجلى، جابربن يزيد، حمران بن اعين، و هشام بن سالم از تربيت يافتگان مكتب آن حضرتند. 🔹 (عليه السلام) می فرمود: «مكتب ما و احاديث پدرم را چهار نفر زنده كردند، اين چهار نفر عبارتند از: زراره، ابوبصير، محمد بن مسلم و بريد بن معاويه عجلى. اگر اينها نبودند كسى از تعاليم دين و مكتب پيامبر بهره اى نمى يافت. اين چند نفر حافظان دين بودند. آنان، از ميان شيعيان زمان ما، نخستين كسانى بودند كه با مكتب ما آشنا شدند و در روز رستاخيز نيز پيش از ديگران به ما خواهند پيوست». [۵] شاگردان مكتب (عليه السلام) سرآمد فقها و محدثان زمان بودند و در ميدان رقابت علمى بر فقها و قضات غير شيعى برترى داشتند. پی نوشت: [۱] ابن شهر آشوب، مناقب آل ابیطالب، موسسه انتشارات علامه، ج ۴، ص ۱۹۵؛ [۲] الصواعق المحرقه، الطبعه الثانيه، قاهره، مكتبه القاهره، ص ۲۰۱؛ [۳] سبط ابن الجوزى، تذكره الخواص، منشورات المطبعه الحيدريه، ص ۳۳۷؛ [۴] طبرسى، احتجاج، المطبعه المرتضويه، ص ۱۷۶؛ [۵] شيخ طوسى، اختيار معرفه الرجال، دانشگاه مشهد، ص ۱۳۶ و ۱۳۷ 📕سیره پیشوایان، مهدی پیشوایی، موسسه امام صادق(ع)، چ ۲۶، ص ۳۱۰ منبع: وبسایت آیت الله العظمی مکارم شیرازی (بخش آئین رحمت) @tabyinchannel