آقای معاون! کجایی؟ دقیقا کجایی ؟
روزی که پوریا محمدیان مقدم به عنوان معاون عمران و حمل و نقل و ترافیک
#شهرداری مشهد منصوب شد قرار بود از ارتباطاتِ وی در
#پایتخت برای بهبود اوضاع حمل و نقلی مشهد استفاده شود اما تا امروز وضعیت تغییر چندانی نداشته است.
از همان ابتدا گفتیم محمدیان فردی ستادی و حمل و نقلی است و شاید نتواند در شهری که پروژه محور است موفق باشد.
نگاهی داریم به سازمانهای زیر مجموعه این معاونت.
سازمان
#عمران : با تغییر مدیرعامل سازمان عمران در عملکرد این سازمان تغییر چندانی احساس نشد، وعدههای مختلف برای شروع و اتمام پروژه ها بی نتیجه بود تا فقط پل دهرود تنها دستآورد این سازمان باشد.
سازمان
#تاکسیرانی : عدم نوسازی و البته عدم تعیین تکلیف مدیرعامل .
سازمان
#اتوبوسرانی : افزایش سر فاصله رسیدن اتوبوسها و عدم تعیین تکلیف مدیرعامل.
سازمان پایانههای مسافربری: همان سیاست قبل، همان مدیر قبل، همان اتفاقات قبل.
شرکت ساخت
#مترو: پول باشد پیشرفت فیزیکی داریم پول نباشد اتفاقی نخواهد افتاد.
شرکت بهرهبرداری : انجام روزمره امورات -
#خودکشی در مترو
سازمان ترافیک : همان مدیر عامل، ادامه تلاش برای نصب
#آسانسور در تمامی پلهای هوایی
سازمان حمل بار : افتتاح مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین - افزایش مکان پارک مخصوص خودروهای سنگین
#الیت: شاهکاری عجیب در انتصابات بدون رقم خوردن اتفاقی خاص
به نظر شما محمدی مقدم موفق بوده است؟