‌ آقای معاون! کجایی؟ دقیقا کجایی ؟ روزی که پوریا محمدیان مقدم به عنوان معاون عمران و حمل و نقل و ترافیک مشهد منصوب شد قرار بود از ارتباطاتِ وی در برای بهبود اوضاع حمل و نقلی مشهد استفاده شود اما تا امروز وضعیت تغییر چندانی نداشته است. از همان ابتدا گفتیم محمدیان فردی ستادی و حمل و نقلی است و شاید نتواند در شهری که پروژه محور است موفق باشد. نگاهی داریم به سازمان‌های زیر مجموعه این معاونت. سازمان : با تغییر مدیرعامل سازمان عمران در عملکرد این سازمان تغییر چندانی احساس نشد، وعده‌های مختلف برای شروع و اتمام پروژه ها بی نتیجه بود تا فقط پل دهرود تنها دست‌آورد این سازمان باشد. سازمان : عدم نوسازی و البته عدم تعیین تکلیف مدیرعامل . سازمان : افزایش سر فاصله رسیدن اتوبوس‌ها و عدم تعیین تکلیف مدیرعامل. سازمان پایانه‌های مسافربری: همان سیاست قبل، همان مدیر قبل، همان اتفاقات قبل. شرکت ساخت : پول باشد پیشرفت فیزیکی داریم پول نباشد اتفاقی نخواهد افتاد. شرکت بهره‌برداری : انجام روزمره امورات - در مترو سازمان ترافیک : همان مدیر عامل، ادامه تلاش برای نصب در تمامی پل‌های هوایی سازمان حمل بار : افتتاح مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین - افزایش مکان پارک مخصوص خودروهای سنگین : شاهکاری عجیب در انتصابات بدون رقم خوردن اتفاقی خاص به نظر شما محمدی مقدم موفق بوده است؟