#انتخابات
💢 نشست «تاثیر سلبریتیها در انتخاب مردم»
با حضور:
🔹دکتر محمد حسنی
🔹حجتالاسلام دکتر وکیلی
🔹حجتالاسلام محمدلو
⏰ زمان: دوشنبه ۷ اسفند، ساعت ۱۶
🏢 مکان: قم، خیابان هنرستان، ساختمان فکرت
🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻
ایتا | روبیکا | اینستاگرام
🆔@savad_rasaneh
🔘صحنههای غیراخلاقی را چه کسانی به سینما آوردند
▪️داستان نفوذ #هیچندانها به هالیوود!
▪️«هیچندانها»! این عنوانی بود که آمریکاییهای اصیل به سلاطین هالیوودی نسبت دادند. سلاطینی که هالیوود را از نو پیریزی کردند و طوری در همه جای آن تولید و تکثیر شدند که دیگر جایی برای دانایان نماند!
▪️تولیدکنندگان، توزیعکنندگان، نویسندگان، مؤسسان استعدادیابی، قانونگذاران، پزشکان و گروههای امدادی و در نهایت فیلمسازان. همه و همه مشتی هیچندان بودند که برای ورود به صنعت سینما و فیلمسازی، نه آموزشی دیده بودند، نه دانشی داشتند و نه تجربهای. اینها فقط تعدادی یهودی آس و پاس بودند که خانه و کاشانه خود را در اقصی نقاط اروپا رها کرده و به کشور پر زرق و برق آمریکا رفتند تا بخت زندگی خود را در آنجا بیازمایند. بختی که اتفاقاً با آنها یار بود!
▪️یهودیان هالیوود یک چاشنی جادویی به این صنعت اضافه کردند. چیزی که آمریکاییهای متمدن و البته مسیحی اجازهی استفاده از آن را به خود ندادند: صحنههای غیراخلاقی
این نسخهای بود که مهاجران یهودی با اضافه کردنِ زنان و مردان خوشچهره، صحنههای رمانتیکِ آنچنانی و البته تبلیغات وسیع برای سینمای معتدل آمریکا بین سالهای ۱۹۱۰ تا ۱۹۲۰ پیچیدند.
▪️یهودیان هالیوود، دستکم نسل اولی که صنعت سینما را پایه گذاردند، گروهی آشکارا همگن بودند که تجربههای کودکیشان آشکارا مشابه بود.
▪️ کارل لیملی (لمله) Carl Laemmle ، در سال ۱۸۶۷ در لاوپهایم، روستای کوچکی در جنوبغربی آلمان، به دنیا آمد. مادر محبوبش کمی پس از سیزدهمین سالگرد تولد لیملی درگذشت و او پدرش را، که تاجری ماجراجو و آس و پاس بود، متقاعد کرد اجازه بدهد برای امتحان بختش به آمریکا برود. همین لیملی بود که نهایتاً یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures) را تأسیس کرد.
▪️ آدولف زوکر (زوکور – سوکور) Adolph Zukor زادهی روستایی کوچک در منطقه انگورکاری توکی مجارستان بود. پدرش در دورهی نوزادی زوکر مُرد و مادرش هم چند سال بعد. آدولف را نزد دائیش در همان حوالی فرستادند که حاخامی سرد و بیعاطفه بود. زوکرِ تنها، مستقل و محبتندیده مثل لیملی اجازه گرفت به آمریکا برود و زندگی تازهای را شروع کند. او بعدها پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures) را بنیان نهاد.
▪️ ویلیام فاکس William Fox هم مجار بود. والدینش مهاجرت کرده بودند، ولی پدرش بیکفایت و مسئولیتناپذیر بود. سالها بعد، ویلیام در مراسم تشییع پدر روی تابوت آب دهان انداخت. پسر به ناچار نانآور شده بود و نوشابه، ساندویچ و دوده بخاری میفروخت. او در آینده این تجربه را در فاکس فیلم کورپوریشن (Fox Film Corporation) به کار گرفت.
▪️ لوئیس بی. میر (لویی) Louis B. Mayer میگفت فراموش کرده که دقیقاً در کجای روسیه و چه روزی به دنیا آمده است. او بعدها چهارم جولای را روز تولد خود خواند. میر با والدینش در نواحی دریایی کانادا زندگی میکرد. پدرش سقطفروش بود و کشتیهای آسیبدیده را نجات میداد. لویس در نوجوانی علیه اقتدار پدر شورید، به بوستون رفت و کوشید کسب و کار سقطفروشی و نجات کشتی خود را راه بیاندازد و البته او در آینده بزرگترین استودیوی هالیوود را رهبری میکرد: مترو گلدوین مایر (Metro-Goldwyn-Mayer).
▪️بنجامین وارنر، همسر، پسر و دختر نوزادش را در لهستان ترک کرد تا مانند بستگانش بخت خود را در آمریکا بیازماید. پس از دو سال پینهدوزی در بالتیمور، آنقدر پول جمع کرده بود که خانوادهاش را از لهستان به آمریکا بیاورد. او سالها در شرق آمریکا و کانادا با گاریاش دوره میگشت و خرت و پرت میفروخت تا بالاخره در یانگستاون اوهایو مستقر شد. در یانگستاون، پسرانش هری، سم، آلبرت و جک تصمیم گرفتند پولهایشان را روی هم بگذارند و یک پروژکتور بخرند. محصول این تصمیم شرکت نام آور برادران وارنر (Warner Bros) بود.
▪️نکتهی مهم و قابل تأمل در مورد یهودیان مهاجر، این بود که همگی آنها پس از ورود به آمریکا، گذشتهی خود را به باد فراموشی سپردند و به گونهای با این کشور جدید هماهنگ و همنوا شدند که گویی همانجا متولد شده و میخواهند به آن وفادار باشند.
▪️تمامی این افراد ضمن اینکه زندگی مشقّتباری در دوران کودکی، نوجوانی و حتی جوانی داشتند، نسبت به خانه و خانواده خود بیتفاوت و حتی متنفّر بودند.
▪️در پایان میتوان گفت، هالیوودِ قدرتمندِ امروز، حاصل تلاش و عقدهگشایی عدهای یهودی مفلوک و درمانده است که سعیشان برای آمریکاییشدن به نتیجه رسید و به مرور زمان به فرمانروایان ابدی در صنعت پولساز سینما بدل شدند.
#سواد_رسانه #جنگ_شناختی
🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻
🆔@savad_rasaneh
هدایت شده از فکرت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸#گزارش_تصویری ا #نمایشگاه_رسانه
☑️ حضور وزیر محترم کشور، آقای وحیدی در غرفه رسانه فکرت، مجله خردورزی و دیدهبان اندیشه در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانههای ایران
✔️WWW.FEKRAT.NET
📮فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛
📲وبگاه| فکرت |مدرسه فکرت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#مصاحبه | #اختصاصی
💢 تاثیرگذاری رسانهها
▫️اولین تاثیرگذاری رسانه بر هویت و هویت بخشی افراد است که اثرگذاری طولانی مدتی بر شخصیت و نگرش افراد دارد.
▪️دومین مورد،تاثیرگذاری دفعی است. به این معنا که بعضی ها در استفاده رسانه ای دفعاً اثر میگذارند،اثر موقت و کوتاه مدت.
▫️ما باید بتوانیم محیط اجتماعی، فکری و محیط زیست رسانه ای را پاک کنیم.
▪️استاد محمد لسانی
#سواد_رسانه
🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻
🆔@savad_rasaneh
May 11
هدایت شده از 🇵🇸 شهاب گرافی 🇮🇷
💢 روح سرد در کالبد نمایشگاه رسانه
▫️آخرین بار که در نمایشگاه مطبوعات شرکت کردم، اگر اشتباه نکنم سال ۱۳۹۶ بود. با چه ذوق و شوقی در آن شرکت کردم. هنوز دو ماه از قبول شدنم در رشته رسانه نگذشته بود و از اینکه در نمایشگاه مطبوعات حاضر بشوم، سر از پا نمیشناختم.
▪️بعد از سالها وقفه در برگزاری نمایشگاه، امسال هماهنگ شد که من با جمعی از دوستان رسانهشناس در نمایشگاه شرکت کنم. توی فکرم اینطور داشتم تصور میکردم که وقتی وارد نمایشگاه بشوم با شور و هیجانی زیاد از مخاطبان مواجه میشوم اما در واقعیت همه آن تصورات کاذب بود. ورودی نمایشگاه به شدت روح سردی داشت، گویی خبری نیست. شاید ما خیلی زود رسیده بودیم.
▫️بنظرم جذابیتهای بیشتر در فضای مجازی آنقدری زیاد شده که دیگر فرصتی برای مطبوعات و رسانههای رسمی نیست. اگر نمایشگاهی برای فعالین و شاخهای مجازی بود، بیشتر از سمت فالوئرها(!) استقبال میشد.البته رسانههای رسمی باید خود را با شرایط کنونی بهروز کنند و حذف آنها برای خود جامعه مناسب نیست، چون هرج و مرج به راه میافتد.
▪️نکته مهمی که در نمایشگاه امسال به چشمم زیاد خورد، حضور رسانههای کوچیکتر بود. برای رسانههای کمتر شناخته شده و کوچکتر مشاهده میکردم که خود را باید به بزرگترها میشناساندند و به قول معروف باید خود را عرضه میکردند. این نکته هم خالی از لطف نیست که امروز هر سکویی میتواند یک رسانه باشد و رسالت اصلی رسانهبودن خود را ایفا کند.
✍️ حسن مرادپور
#رسانه #نمایشگاه_رسانه
© شهاب گرافی کپیرایت ندارد...🔻
💯📮@SHAHAB_GRAPHY
May 11
🔘✨در آستانه نیمه شعبان ✨
سالروز میلاد پر خیر و برکت صاحب الزمان (عج) کتاب «زندگی مهدوی» حضورتان معرفی میگردد:
▫️کتاب «زندگی مهدوی »
اخلاق و اوصاف منتظران
در دعاها بسیار گفته میشود:
«خدایا ! ما را از منتظران واقعی امام زمان قرار بده.»
منتظر واقعی کیست؟ مگر منتظران غیرواقعی و غیر حقیقی هم داریم؟
برای رسیدن به «زندگی امام پسند» چگونه باید باشیم؟
مگر میتوان ادعای انتظار داشت ولی برای حضور در زمان «ظهور» آمادگی نداشت!
مگر میتوان خود را از منتظران دانست ولی «اوصاف منتظران» را نداشت؟
پژوهشی که انجام گرفته و تقدیم شما میشود، بر اساس آیات و روایات و منابع دینی و برخی از وقایع و سیره های تاریخی است.
در این مجموعه هم موضوعات ،قابل بحث بسیار است هم در هر موضوعی ، بیش از این میتوان مطلب آورد، اما بنا بر اختصار بوده است.
امید است که سودمند افتد.
٫...مقدمه کتاب
▫️ناشر: انتشارات بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود
تعداد صفحات: ۲۰۰ صفحه
سال چاپ: پنجم/۱۳۹۶
#سواد_رسانه #جنگ_شناختی
🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻
🆔@savad_rasaneh
🔘 فرصت رسانهایِ بزرگ
✍ میلاد حسن زاده
▫️دیروز به بیست و چهارمین نمایشگاه رسانههای ایران رفتم. این نمایشگاه بعد از ۶ سال وقفه، به همت دکتر اسماعیلی (#وزیر_ارشاد) در مصلی امام خمینی تهران برگزار شد.
▫️حضور گستردهٔ رسانههای کشور، از جمله نکات مثبت قابل مشاهده بود که فرصتهای بسیاری را پیش رویِ #اصحاب_رسانه میگذارد.
▫️امکان شناختهشدن رسانههای نوپا و کوچک توسط مسئولین و رسانههای بزرگ، برطرفشدن برخی سوء تفاهمها بین اصحاب رسانه به لطف دیدار مستقیم و چند روز کنار هم بودن و از همه مهمتر ارتباطگیری و #تعامل بیشتر رسانهها باهم از جمله مهمترین فرصتهای این نمایشگاه است. ارتباط و تعامل #رسانهها زمینهٔ همکاری برای تقویت کشور است.
▫️جبهه اصلاحات از این فرصت نهایت استفاده را میکرد، به سراغ رسانههای نوپا و شناخته نشده میرفت و تفکرات همسو با خود را شناسایی و زمینه تعامل و همکاری را برقرار میکرد. مسئلهای که متأسفانه کمتر در رسانههای انقلابی مشاهده کردم.
▫️اگر این همسویی و تعامل سازنده بین رسانههای انقلابی بیشتر بشود، شاهد برکات بسیاری خواهیم بود.
ان شاءالله
#سواد_رسانه #جنگ_شناختی
🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻
🆔@savad_rasaneh
14021022_43803_128k.mp3
1.24M
🔘کلیپ صوتی | جهاد تبیین برای مشارکت
▪️تلاش میکنند که مردم را از صحنه خارج کنند...
حضور مردم در صحنه... باید ترویج بشود؛ هر کسی صدایی دارد، هر کسی زبان گویایی دارد، هر کسی مخاطبی دارد، هر کسی میتواند اثر بگذارد، باید روی این زمینه کار کند: وَ تَواصَوا بِالحَقّ؛ این حق است. تواصی به حق وظیفهی همه است.
۱۴۰۲/۱۰/۱۹
▪️انتخابات در پیش داریم؛ یک عدّهای نمیخواهند این انتخابات آنچنان که شایستهی این ملّت است انجام بگیرد؛ تلاش میکنند...وانمود کنند که انتخابات فایدهای ندارد، تأثیری ندارد... در مقابل اینها «جهاد تبیین» باید سینه سپر کند، در مقابل اینها باید حقیقت را بیان کند... امروز احساس وظیفه نسبت به انتخابات یکی از کارهای نقدِ جامعهی مجاهد در «جهاد تبیین» است.
۱۴۰۲/۱۰/۱۳
#سواد_رسانه #جنگ_شناختی
🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻
🆔@savad_rasaneh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔘انیمیشن #تراز
انگشت
▪️پ.ن: کار مردمی و غیر سازمانی یعنی این.ساده، بی آلایش اما خلاقانه و تاثیر گذار
#سواد_رسانه #جنگ_شناختی
🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻
🆔@savad_rasaneh
به نام خدا
🔘 آسیب شناسی انقلاب اسلامی؛ ( ۲ )
« مردم »
▪️انقلاب اسلامی ایران یکی از بزرگترین و مهمترین انقلاب های اجتماعی جهان است که نه تنها ایران را دچار تغییر سیاسی نمود، بلکه ساختارهایی کارکردی در عرصه حکومت و قدرت به دنیا عرضه نموده است.
▫️یکی از مهم ترین و بلکه متفاوت ترین این تغییرات جایگاه نقش مردم در قدرت است. امام خمینی(ره) نقش مردم را نه تنها در انقلاب و بلکه در قدرت نقشی محوری میدانست. و این بر خلاف دنیای غرب بود، که با شعار دموکراسی نقش مردم را ابزاری استفاده میکرد و نقش محوری در قدرت را، منافع سرمایه داری و افراد خاص یا جناح های خاص، در قالب احزاب میدانست و البته هنوز هم میداند.
▪️با طی گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی به نظر میرسد، هنوز در چالشی بزرگ بین تعیین نقش محوری با دید امام خمینی یا نقش ابزاری به سبک غربی قرار داریم. و برخی جناح ها در این راستا تمام تلاش خود را کردند تا ساختاری با کارکرد انقلابی که نقش محوری مردم را تضمین نماید، شکل نگرید.
▫️مخالفت با ولایت فقیه که پشتیبانی مردمی دارد، محکوم کردن انتخابات هر وقت که مردم به آنها رای نداده و نتیجه به نفع آنها نبود، و تضمین دانستن امضای جان کری در مقابل اعتماد به ایستادگی مردم و قول خدا. همه نشانه هایی از این تفکر است. که در این چهار دهه تمام قدرت خود را جهت انحراف نقش محوری مردم بکار برده است. گروهی دانسته جهت بدست آوردن قدرت با محوریت غرب، و گروهی هم ندانسته جهت ماندن در پست و مقام و منصبی و بازی های کودکانه خویش.
▪️مشارکت پایین در انتخابات یعنی از بین رفتن نقش محوری مردم. همان چیزی که غرب در تلاش برای نابودی آن بعنوان یک نظریه کارکردی و ساختاری بوده و هست. و توسعه این نظریه در منطقه و جهان یعنی نابودی سلطه غرب . و پایین آمدن وزن « نقش محوری مردم» یعنی افزایش « نقش سلطه گری غرب» در ایران و منطقه و تداوم آن.
▫️به نظر میرسد دشمنان توانسته اند در طی این چهار دهه در آنچه به آن مدیریت هوشمند در جنگ ترکیبی میگویند، توسط رسانه، نفوذ، تحریم، ترور، ... در تضعیف نقش محوری مردم اثرگذاری کنند و شرکت نکردن در انتخابات پیش رو یعنی سنگین تر شدن وزنه سلطه. و لبیک به یزیدیان و شمر زمان.
▪️امام خمینی(ره):
« سیاست ما همیشه بر مبنای حفظ آزادی و استقلال و حفظ منافع مردم است که این اصل را هر گز فدای چیزی نمی کنیم." ( صحیفه امام؛ ج۴، ص ۳۶۴)
✍ سید محمود احمدزاده
#سواد_رسانه #جنگ_شناختی
🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻
🆔@savad_rasaneh
🔘کلیپ غیراخلاقی و ۹ پیشنهاد مادرانه برای سواد رسانهای
▪️شبکههای اجتماعی هم مصیبتی شده اند، میلیاردها دلار خرج میشود تا فرزندتان را از خودش و از شما بگیرند
▪️همهی اینها درست؛ اما نقش مادر کلیدی است.
سواد رسانهای مادر کارگشاست.
در روزگاری که همه خوابند هیچکس مثل مادر هوشیار نیست و مؤثر.
▪️شما میخواهید به فرزندتان کمک کنید. حالا فرض کنید سردبیر یک رسانهاید و او مخاطب، باید چه کرد؟ تغییر در مخاطب از طرق فرآیند اقناع انجام میشود. رسانه با اقناع، بینش و گرایش و رفتار مخاطب را تغییر میدهد. با این مقدمه باید چه کرد؟
1⃣ اول: نگران باشید نه مضطرب
گام اول خودتانید. شما رسانهاید. اما رسانهی هیجانی و عصبانی هیچوقت نمیتواند مؤثر باشد. پس بر خود مسلط باشد.
نه خودتان احساس گناه کنید و نه به فرزند احساس گناه دهید. صبور باشید و همهچیز را تمام شده نپندارید.
2⃣ دوم: مقتدرانه عمل کنید، نه مستبدانه
مستبدانه تصمیم نگیرید و برخورد متصلبانه نکنید. با این حال مقتدر باشید. آدم مقتدر، قدرتش از اعتبارش است. هم قدرت دارد و هم مشروعیت.
مادر به خودی خود اعتبار دارد. این اقتدار را نگه دارید که بسیار از آن کار برمیآید. اولین گام برای اقناع اعتبار منبع است که مادر در اوج آن قرار دارد.
3⃣ سوم: اهل مدارا باشید نه مسامحه
فرق ظریفی این دو دارند. با فرزندتان متناسب با شرایطی که دارد مدارا کنید، اما مسامحه نکنید. یعنی بیخیال نباشید. آدمی که مدارا میکند تلاش میکند متناسب با شناخت و ظرفیت فرزند او را گامبهگام به مقصد هدایت کند. اما آدم اهل مسامحه فرزندش را رها میکند.
4⃣ چهارم: نظارت کنید نه مچگیری
نرمافزارهای مختلفی برای نظارت بر فرزند وجود دارد، از آنها استفاده کنید.
برای نظارت وقت بگذارید، اما هر اطلاعی کسب کردید جار نزنید. مچ نگیرید تا حریمها حفظ شود و فرزندان احساس نکنند راه بازگشت وجود ندارد.
فقط اطلاع کسب کنید تا متناسب با آگاهی تصمیم بگیرید.
5⃣ پنجم: فعال باشید، نه منفعل
مرحله بعدی شکستن مقاومت است و در اینجا شکستن تابو.
ماجرا را عادی کنید تا حس کنجکاوی بر دیگر هیجانها اضافه نشود. خیلی صادقانه و تا دیر نشده موضوعی که نگرانش هستید را با او در میان بگذارید. مثلاً اگر اطمینان دارید که فرزندتان در معرض مواجهه با کلیپ است خودتان زودتر سربسته او را مطلع کنید که ماجرا چیست و حس کنجکاوی را تعدیل کنید. بگذارید از شما بشنود تا دیگری.
6⃣ ششم: تذکر دهید نه تعلیم
مرحله بعد از شکستن مقاومت، ایجاد تردید است. برای ایجاد تردید استدلال کافی نیست، از عواطف استفاده کنید.
از ابزارهایی که میتواند یک تلنگر برای فرزندان محسوب شود.
آنچه فرزندتان میداند را در این مرحله تذکر دهید. مثلاً توجه دادن به خودش، به بزرگیش و هویتش. یا تذکر دادن به عقوبتهای دنیایی و غیردنیایی.
یا حتی اینکه هر آدم عاقلی در هر جای دنیا نسبت به این موضوع(موضوع غیر اخلاقی داخل کلیپ) نوعی نفرت دارد.
این مرحله تذکر است نه تعلیم. بین این دو تفاوت است، مثل تفاوت حکمت و موعظه.
در تذکر، برخلاف تعلیم شخصیت متذکر و اعتبار منبع بسیار مهم است.
مادر و مادری از این جهت خیلی مؤثر است.
7⃣ هفتم: تعلیم دهید نه تخدیر
حالا نوبت شناخت است. فرزندانتان را در مرحله دودلی رها نکنید. تحمیق یا تخدیر یعنی بیاعتنایی به آگاهیبخشی و رها کردن فرزند در جهل.
با زبان همدلی و متکی به نقاط مشترک با فرزند برای او استدلال کنید. استدلال دربارهی چه؟
سه چیز. اولاً صاحب اثر کیست و چه ویژگیهایی دارد.
دوم درباره خود اثر. اینکه چه مشخصاتی دارد. موسیقی و شعر و بازیگران و.... مرحله سوم نیز اینکه این کلیپ در شرایط امروز جامعه چه کارکردی دارد؟ چه چیز را در مخاطب هدف گرفته است. چرا برایش تخریب این وجه در مخاطب اهمیت دارد؟
8⃣ هشتم: تشویق کنید نه تأدیب
واپسین مرحله در اقناع ترغیب است؛ یعنی ایجاد رفتار.
این مرحله را با تشویق امتحان کنید تا تأدیب.
مثلاً تشویقش کنید همین مسیر را برای کمک به دوستانش دنبال کند. تلاش کنید در این ایام بیشتر سمت کارهای دلپسند و دوست داشتنی برای خودش و خانواده برود. بیشتر سمت معنویت برود و کمتر در تنهایی و خلوتی شبکههای اجتماعی باشد.
9⃣ نهم: پیروزید نه شکستخورده
توجه کنید که در هر شرایطی پیروزید. زیبایی نزد فرزند شماست به امانت.
بخواهد و نخواهد درونش خوبیها را فریاد میکند؛ هم از درون به فضایل کشش دارد و هم از بیرون.
هر کاری از دستتان ساخته است انجام دهید، اما توجه کنید که هدایت اصلی دست من و شما نیست، دست اوست که حاضر و ناظر و باقیست. اوست که هادی است به اسم رب و مربی است و تربیت با اوست.
پس اول تلاش و بعد هم با حسن ظن و ایمان به پیروزی دعا کنید...
#سواد_رسانه #جنگ_شناختی
🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻
🆔@savad_rasaneh
پادکست مادر و فرزند ( ناحیه ویژه یاسر ).mp3
3.45M
#صدا
🔘موضوع : مشارکت مادران در انتخابات
▪️گویندگان:
▫️خانم وجیهه تشکری
▫️آقای سبحان خسروی مقدم
▪️تدوین: طاها پیمان
#سواد_رسانه #جنگ_شناختی
🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻
🆔@savad_rasaneh
هدایت شده از فکرت
43.47M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پرسش: منظور از انتخابات آزاد و نمایشی چیه ‼️
و در چه صورتی انتخابات جزء دسته اول (انتخابات آزاد) و با چه معیارهایی جزء دسته دوم (انتخابات نمایشی) قرار میگیره ‼️
پاسخ: کلیپ بالا خیلی کامل و دقیق به این سوالات پاسخ میده 👆
#اختصاصی
#پرونده_انتخابات
#انتخابات_مجلس
📮فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی
وبگاه| فکرت | مدرسه فکرت | رادیو فکرت
هدایت شده از مدرسه تولید محتوا
نیمه شعبان.mp3
7.51M
#داستان
💢نیمه شعبان
نیامدی که مبادا بمیرم از شادی
بیا که مرگ به از انتظار می باشد
✍️ سید علی میرسعیدی
🎙شهناز خواجهوند
💻مصطفی گودرزی
👇به [مدرسه تولید محتوا] وارد شوید👇
@toolid_mohtava
26.27M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔘تا به حال چیزی درباره «تاریخچه حق رای زنان» در کشورهای مختلف شنیدید
▫️شاید برای شما جالب باشه که بدونید پیشنهاد حق رای برای زنان در ایران نیم دهه زودتر از کشورهایی مانند فرانسه، آمریکا و کانادا مطرح شد.
▫️ برای مشاهده یک روایت کوتاه از تاریخچه حق رای بانوان در چهار کشور: فرانسه،آمریکا،کانادا و ایران، چند دقیقهای همراه ما باشید.
#سواد_رسانه #جنگ_شناختی
🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻
🆔@savad_rasaneh