eitaa logo
پایگاه خبری صدای حوزه
15.3هزار دنبال‌کننده
11هزار عکس
4.9هزار ویدیو
86 فایل
پایگاه خبری، تحلیلی صدای حوزه www.v-o-h.ir رسانه حوزوی مستقل صدای طلاب تصویرسازی واقعی از روحانیت ورود جسورانه به چالش های روز پیشنهاد، انتقاد، سفارش تبلیغ، ارسال سوژه و راه ارتباطی 🆔 @vohadmin
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻استسباع یعنی چه و چه ربطی به شرایط امروز ما دارد؟ ▫️حکمای قدیم اصطلاحی دارند به نام «استسباع». 🔹در بعضی حیوانات مانند خرگوش اینگونه است که وقتی با حیوان درنده‌‏ای که او را شکار می‌کند- مثلا با شیر- روبه‌رو می‌شود اگر شیر چشم در چشمش بیندازد این حیوان مستسبَع می‌شود یعنی همه‌چیز خود را، اراده و فکر خود را از دست می‌دهد؛ فکر فرار کردن، فکر اینکه این خورنده من است و اگر من به طرف او نزدیک شوم مرا می‏‌بلعد به‌کلی از ذهن این حیوان بیرون می‌رود؛ سر جای خودش می‌ایستد بلکه خودش به طرف او می‌آید. ▫️ قدرت فرارکردن از او سلب و به زمین میخکوب می‌شود. این را می‌گویند خودباختگی، از دست دادن خود، از دست دادن روحیه و از دست‌دادن اعتماد و ایمان به خود. 🔹گاهی یک جامعه در مقابل جامعه دیگر خودش را می‌‏بازد، خودباخته می‌شود، مستسبَع می‌شود. ▫️ گاهی یک جامعه جامعه دیگر را از روی زرنگی با عواملی که دارد خودباخته می‌کند. نیرنگ بزرگ استعمار با کشورهای مستعمره و کشورهای استعمارزده همین است، کوشش می‌کند که کشور استعمارزده اعتماد و ایمان به خودش و ایمان به حیثیت خودش را از دست بدهد؛ به فرهنگ خود، دین خود، ملیت خود، کتاب‌های خود، پیشوایان خود، به تاریخ گذشته خود و به هر چه که دارد بی‌اعتقاد شود، بگوید همه آن هیچ و پوچ بوده، ما که چیزی نیستیم، ما که هیچ هستیم، هر چه هست آن‌ها هستند. این بزرگ‌ترین نیرنگ استعمار است. 📚 برش‌هایی از کتاب آینده انقلاب اسلامی صفحه ۱۳۵ الی ۱۴۰، استاد شهید مطهری 🎙 شما هم صدای حوزه باشید! 💯 @sedayehowzeh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حجت الاسلام خاموشی، رئیس سازمان اوقاف: 📽 ما امروز می توانیم وقف را در اختیار رفع آلایندگی‌های زیست محیطی قرار بدهیم / محیط زیست در خصوص کاتالیست‌ها فکر ویژه‌ای بکند حجت الاسلام خاموشی در مراسم رونمایی از ناوگان موتوری برقی موزعین شبکه پستی کشور: ▫️تولید موتورهای برقی کاملا در داخل صورت گرفته و بومی است. 🔹در رابطه با خودروهای سبک برقی هم همت شود تا این اتفاق بیفتد. ▫️باید پست های شارژ در شهر تعبیه شود. ما آمادگی داریم تا به شرکت های دانش بنیان کمک کنیم. 🔹ما از این شرکت دانش بنیان حمایت کردیم 40 درصد سهم وقف است و بقیه سهم خودش است... 🎙 شما هم صدای حوزه باشید! 💯 @sedayehowzeh
▫️با وجود اعطای وام و کمک بلاعوض از مرکز خدمات به طلاب ثبت نامی در طرح نهضت ملی مسکن، طلاب راه سخت و گاه ناممکنی تا خانه دار شدن دارند، گویا این طرح با مبنای حقوق های ماهانه بالای ۱۵ و ۲۰ تومن بسته شده! 🆔 @sedayehowzeh
روزنامه جمهوری اسلامی: 🔺اختلاف در اتحادیه اروپا بر سر قرار دادن سپاه در لیست تروریسم ▫️کشورهای اروپایی پس از تصویب پیش نویس لایحه در پارلمان اروپا مبنی بر قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست تروریسم، هم‌اکنون درباره این موضوع به اختلاف رسیده‌اند. آلمان: 🔹 موانع حقوقی بر سر قرار دادن سپاه پاسداران در لیست سازمان‌های تروریستی قرار دارد ➖در همین ارتباط، وزارت خارجه آلمان اعلام کرد که قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست سازمان‌های تروریستی اتحادیه اروپا با موانع حقوقی مواجه است. ➖"کریستوفر برگر" سخنگوی وزارت خارجه آلمان در رابطه قرارگیری سپاه پاسداران در لیست سازمان‌های تروریستی اتحادیه اروپا گفت: موضع ما - که وزیر خارجه بارها آن را تکرار کرده - این است که این کار از لحاظ سیاسی منطقی است اما خاطرنشان نیز کرده‌ایم که این کار نه تنها با موانع سیاسی بلکه با موانع حقوقی مواجه است. اتحادیه اروپا: 🔸 یکی از کشورهای اروپایی باید برای تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران پیشقدم شود ➖پیتر استاتو، سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا هم مدعی شد که برای قرار گرفتن نام سپاه در لیست سازمان‌های تروریستی اتحادیه اروپا، ابتدا یک کشور عضو این اتحادیه باید درخصوص آن تصمیم‌گیری کند و آن را برای گفتگو به شورای اروپا بیاورد. ➖ از آنجایی که تصمیم پارلمان اروپا، تصمیم یک نهاد مستقل اتحادیه اروپا است، ما در کمیسیون اروپا امکان زیادی برای اظهارنظر درخصوص آن نداریم... 🌐 https://jepress.ir/?newsid=299039 🆔 @sedayehowzeh
🔺 أین الرجبیون؟! 🎙 شما هم صدای حوزه باشید! 💯 @sedayehowzeh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 فردا، ولادت امام محمد باقر علیه السلام و حلول ماه رجب؛ اسعدالله ایامکم امام محمد باقر علیه السلام: ▫️هر کس با خانواده اش خوشرفتار باشد، بر عمرش افزوده می‌گردد. 🆔 @sedayehowzeh
بازنشر به مناسبت حلول ماه رجب؛ 🔻یادداشت مرحوم حضرت آیت‌الله صافی در سال ۱۳۹۹ به مناسبت حلول ماه مبارک رجب 🔹سلام بر ماه مبارک رجب، سلام بر رجبیّون، سلام و تحیّات و غفران و رحمت الهی بر روزه داران این ماه، سلام بر عزیزانی که ندای را لبیّک گفته، و بر سر سفره رحمت خداوند متعال نشسته و از نعمت‌های بیکران آن بهره‌مند می‌شوید. بر خود ببالید ‌و به این سعادت بزرگ، افتخار نمایید، و شکر خدای منّان را بجا آورید. 🔸عزیزانم! این اوقات گرانبها را غنیمت داشته و برای خود و دیگران و برای نجات ممالک اسلامی از دشمنان اسلام و پیروزی و سربلندی مسلمانان جهان دعا کنید، و فرج حضرت بقیه الله الأعظم‌ عجّل الله تعالی فرجه الشریف را از خداوند متعال مسئلت نمایید؛ أللّهم عجّل و قرّب زمانه و اجعلنا مِن اَعوانه واَنصاره آمین ربّ العالمین. از همه شما التماس دعا دارم. متن کامل این یادداشت را در سایت بخوانید: 🌐 v-o-h.ir/?p=2775@sedayehowzeh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺گلایه دانشجوی نخبه از یک استاد دانشگاه به وزیر علوم امیرحسین فروغی، دارنده مدال برنز المپیاد دانشجویی کشور در رشته حقوق در سال ۱۴۰۰ در دیدار جمعی از نخبگان با وزیر علوم: ▫️در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران با یک استادی مواجه هستیم که مواضع اسلام را مسخره می‌کند... : ✍ آیا برگزاری نشست های رسانه ای پرسش گرانه مسئولین رده بالای حوزه های علمیه با طلاب و فضلا در تضاد با سنت و روال حوزه هاست که شاهد چنین برنامه هایی در حوزه ها نیستیم؟! به این تجربه نگاهی بیندازید: ⬅️ اولین نشست طلاب خواهر با معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در پایگاه خبری صدای حوزه 🎙 شما هم صدای حوزه باشید! 💯 @sedayehowzeh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺شرح حدیثی از امام محمد باقر علیه السلام ▫️ ای فرزند آدم متولد شو برای مردن، مال و وسائل جمع کن برای برای فنا و بساز برای خراب شدن! 🎙 رهبر معظم انقلاب 🆔 @sedayehowzeh
🔺تکرار قصه پرحاشیه بودجه حوزه های علمیه و سکوت مسئولین حوزوی! 🔸با تقدیم لایحه بودجه به مجلس هر ساله شاهد انواع تخریب های رسانه ای علیه نهادهای دینی و حوزوی هستیم و جالب اینست که پاسخ روشن بر پایه آمار و ارقام آشکار به این دعاوی داده نمی شود، مثلا هر بار می شنویم که بودجه کل حوزه های علمیه برابر بودجه یک دانشگاه دولتی هم نیست و اما آنچه در ظاهر آمار و ارقام بودجه می آید چیز دیگری است، براستی مشکل کجاست؟ بودجه حوزه های علمیه در مقایسه با بودجه سایر نهادهای فرهنگی، آموزشی و علمی چگونه است؟ ➖آیا الان نباید موسم روشنگری امثال حجت الاسلام حاج ابوالقاسمی به عنوان رابط رئیس جمهور با حوزه های علمیه و یا حجت الاسلام ملکی به عنوان قائم مقام حوزه های علمیه باشد؟! 🔺مرور چند اظهار نظر : حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی، نماینده مردم شهرستان خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی: ▫️سالیان طولانی است که برخی از منافذ مختلف بودجه بهره‌های رانتی می برند و بیشتر بودجه کشور به بخش ها و نهادهایی اختصاص می یابد که هیچ ثمره‌ای برای کشور ندارد و اختصاص بودجه برای این نهادها تنها اسراف بیت‌المال است. 🔹 برخی برای اینکه مردم از ارقام بودجه اختصاص یافته به نهادهای مربوط به آنها اطلاع و آگاهی پیدا نکنند، تا مورد مطالبه گری و پرسش قرار نگیرند؛ هجمه‌ و تخریب‌های رسانه‌ای به بودجه بخش فرهنگ و نهادهای دینی و حوزوی وارد می‌کنند. حجت الاسلام والمسلمین حسن آقا نظری شاهرودی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه و از اقتصاد دانان حوزوی: ▫️حوزه باید در برابر این هجمه ها به صورت فنی وارد عمل شود و با مقایسه بودجه نهادهای حوزوی با سایر نهادها می تواند به صورت مستدل به این هجمه ها پاسخ دهد. 🔹علاوه بر این، بودجه ای هم که به برخی نهادهای حوزوی تعلق می گیرد صرف امور اداری می شود و اینجا هم طلاب از این بودجه طرفی نمی بندند و شاید تنها نصیب طلاب از بودجه دولت، بودجه ای است که به مرکز خدمات تخصیص داده می شود. ▫️مشکل دیگری که در بحث بودجه وجود دارد عدم تخصیص واقعی بودجه است و هیچگاه مبالغ بودجه در عمل محقق نمی شود و همیشه شاهد کسری بودجه هستیم. حجت الاسلام والمسلمین علی محبی اشنی عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم: ▫️ این نکته را باید پذیرفت که کار فرهنگی مستلزم هزینه است؛ بنابراین بی توجهی به فرهنگ و عدم تخصیص بودجه نتایج مخربی را به همراه خواهد داشت. حجت الاسلام حسن شجاعی نماینده مجلش شورای اسلامی: باید بودجه کل مجموعه نهادهای فرهنگی و آموزشی با بودجه حوزه های علمیه مقایسه شود؛ در حالی که درصد بودجه اختصاص یافته برای کل حوزه های علمیه سراسر کشور، در حد و اندازه یکی از دانشگاه‌های متوسط کشور است. 🔹هجمه دیگر دشمنان این است که بودجه های اختصاص داده شده به نهادهای دینی و حوزوی، چه تأثیری در ارتقای فرهنگ جامعه داشته است./رسا ⬅️ تحلیل صوتی کوتاه از وضعیت بودجه ای نهادهای فرهنگی به ویژه حوزه های علمیه ✔️ پایگاه خبری، تحلیلی صدای حوزه؛ بدون سانسور 💯 @sedayehowzeh
4_6044003593839706777.pdf
502.1K
🔺لیست ایده های دهه فجر انقلاب اسلامی 🔹200 ایده برای برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی 🔸ایده های مطرح شده در گروه مردمی سازی جشن های پیروزی انقلاب اسلامی ▫️قابل استفاده مساجد، مدارس و همه پایگاهها و موسسات فرهنگی ✔️ پایگاه خبری، تحلیلی ؛ رسانه آزاد و مستقل طلاب و فضلای حوزه های علمیه 🆔 @sedayehowzeh
منتخبین.pdf
1.85M
🔺 منتخبین انتخابات نهمین دوره مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم؛ ۱۱۷۸۵ نفر در انتخابات شرکت کردند ▫️هنوز آماری از کم و کیف درصد مشارکت حوزویان در این انتخابات اعلام نشده است. 🔹طبق اعلام به استحضار می‌رساند انتخابات نهمین دوره‌ی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم طی دو روز ۲۸ و ۲۹ دی ماه در مدرسه فیضیه، شهرک پردیسان و مدارس علمیه شهر مقدس قم و با حضور ۱۱۷۸۵ نفر‌ برگزار شد. 🔸 پس از انجام رأی گیری، شمارش آراء و بررسی رسمیت و همچنین تطبیق اکثریت مطلق آراء (۵۰٪ +۱) آراء مأخوذه در هر حوزه انتخابیه، اسامی منتخبین نهمین دوره مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، اعلام شده است. ➖برابر با ماده ۵ آیین نامه، افراد تا ۵ روز پس از برگزاری انتخابات مهلت دارند، اعتراض (مستند به ادله و‌ شواهد متقن) خود را به هیئت محترم نظارت اعلام کنند تا نسبت به موارد اعتراضی بررسی و تصمیم گیری نهایی صورت گیرد. 🎙 شما هم صدای حوزه باشید! 💯 @sedayehowzeh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 ضعف مسئولان رسانه ای حوزه در مدیریت آشکار و پنهان رسانه های حوزوی ⬅️ وضعیت شناسی رسانه های حوزوی در گفتگوی با حجت الاسلام محمدعلی لیالی، استاد حوزه و دانشگاه 🔻مدیریت هوشمندی بر رسانه های حوزوی حاکم نیست و با تغییرات مدیریتی همه چیز به هم می ریزد! 🔹متولی رسانه ای مثل "حوزه انقلابی" کیست؟ حوزه انقلابی باید تحت نظارت مرکز رسانه ای حوزه باشد، یک جایی باید باشد که صحت و سقم اخبار حوزه را رد و تأیید کند... ⬅️ رسانه ها هر چه از بودجه های رسمی دورتر، به مخاطب نزدیکتر! ✔️ پایگاه خبری، تحلیلی ؛ رسانه آزاد و مستقل طلاب و فضلای حوزه های علمیه 💯 eitaa.com/joinchat/1467023382C72b81b3b57
تقی دژاکام، نویسنده، خبرنگار و فعال رسانه ای: 1️⃣ مستند «برای پس از مرگم» که درباره مرحوم شیخ علی صفایی حائری معروف به «‎» است را دیدم و دارم می‌لرزم. ▫️کسی با این‌همه ارادت به امام و انقلاب اسلامی، کارش به آنجا بکشد که جامعه مدرسین او را پنج ساعت تمام محاکمه کند و کسانی به جرم ارادت به او در انتخابات رد صلاحیت بشوند.. 2️⃣ کتاب‌هایش ممنوع شود و از جبهه دیپورتش کنند و... ▫️و در میان این‌همه نامردی‌ها تنها و تنها دو نفر محکم از او دفاع کنند: آیت‌الله ‎ و آیت‌الله ‎ 🎙 شما هم صدای حوزه باشید! 💯 @sedayehowzeh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻اعتراض با صدای بلند به یک رسانه بزرگ و پرادعا در قلب اروپا؛ شعار ننگ بر تو علیه BBC در انگلیس ▫️ هزاران انگلیسی با پرپایی تظاهرات و تجمع در مقابل ساختمان مرکزی بی‌بی‌سی، شعار "بی‌بی‌سی؛ پادشاه دروغگویان" و "شرم بر شما" را فریاد زدند. 🔹مردم خود انگلیس هم که با واقعیات و بحران‌ها و مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند، به عمق خباثت و دروغ‌گویی و تحریف‌گری این نارسانه پی برده‌اند اما عده‌ای از ایرانیان، هنوز چشم و گوش خود را به دروغ‌ها و جعلیات آن روی صفحه تلویزیون یا صفحه گوشی می‌دوزند و آن را باور هم می‌کنند. 🔸سعودی‌اینترنشنال که در جعل و دروغ‌گویی، گوی سبقت را از بی‌بی‌سی ربوده، نزد عده‌ای از بی‌بی‌سی هم بیشتر مطلوبیت دارد. ➖جالب آن‌که این عده، این سطح از جهالت را به دروغ‌گویی رسانه‌های خودی نسبت می‌دهند و وقتی می‌پرسی آخرین دروغی که از آنها شنیدی کی بوده یا به خاطر نمی‌آورند یا یک مثال مغشوش از سال‌ها قبل را مطرح می‌کنند حال آن‌که نارسانه‌هایی چون بی‌بی‌سی و آل‌سعوداینترنشنال، روزانه ده‌ها دروغ و خبر تحریف‌شده به خورد مخاطبان مقهورشان می‌دهند. / حامد شیخ‌پور 🎙 شما هم صدای حوزه باشید! 💯 @sedayehowzeh
🔺پاکسازی کوانتومی در عصر تفکر نوین! ▫️محمد افلاکی با یادگیری ناقص نظریه‌های فیزیک کوانتوم، از آن‌ها در سخنان و آموزش‌های خود استفاده کرده و مدعی می‌شود با پاک‌سازی کوانتومی می‌توان به ثروت دست‌یافت. وی بیان می‌دارد که پدیدۀ اعجازانگیزی در پدیدۀ کوانتوم وجود دارد به نام درهم‌تنیدگی کوانتومی، و از همین پدیده به‌عنوان اصل مسلم استفاده کرده و می‌گوید ما می‌توانیم در قوۀ اختیار دیگران تأثیر گذاشته و تصمیم‌های آنان را تغییر دهیم. او می‌گوید ما با تغییر سطح ارتعاش خود نیز می‌توانیم در افراد دیگر تأثیر بگذاریم. 🔹این در حالی است که قوانین مطرح‌شده در فیزیک کوانتوم در جوامع دانشگاهی و علمی در حال بررسی و اثبات علمی است و ادعای تأثیر آن در بخش‌های مختلف زندگی انسان هنوز به‌صورت رسمی ادعا نمی‌شود. وی حتی ادعاهای متعدد معنوی نیز از طریق آموزش‌های کوانتومی دارد و مدعی است که می‌تواند افراد را با کوانتوم به معنویت برساند. 🔸افرادی ازاین‌دست، سعی دارند با استفاده از شبه‌علم‌ها و فرضیه‌های علمی و ترکیب و التقاط باورهای دینی و مذهبی افراد با تفکرات اومانیستی، به تغییر سبک زندگی انسان‌ها پرداخته و جهان‌بینی آنان را مطابق با ایدئال‌های تمدن غرب سامان‌دهی نمایند. بدیهی است مهم‌ترین اقدام برای مقابله با افرادی ازاین‌دست، شناسایی و تبیین انحرافات آنان و نیز معرفی و تبیین معنویت اصیل و واقع‌گراست. / پایگاه مقابله با عرفان های کاذب 🌐 https://v-o-h.ir/?p=43798 🎙 شما هم صدای حوزه باشید! 💯 @sedayehowzeh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
امام علی النقی علیه السلام: ▫️فروتنی آن است که که با مردم چنان رفتار کنی که دوست داری با تو چنان باشند. ◾️ سالروز شهادت مظلومانه امام هادی علیه السلام ✔️ پایگاه خبری، تحلیلی صدای حوزه؛ بدون سانسور 🌐 eitaa.com/joinchat/1467023382C72b81b3b57
🔺حضور حضرت آیت‌الله شبیری زنجانی در بیت حضرت آیت‌الله‌ سبحانی برای عرض تسلیت 🎙 شما هم صدای حوزه باشید! 💯 @sedayehowzeh
🔺نمونه ای از بروز و ظهور فشار معیشتی در میان طلاب ▫️ زیست ساده و محور تا محدوده ای بیانگر مشی مردمی حوزویان است، اما از یک حدی به بعد تبدیل می شود به و جلب نگاه های ترحم انگیز که نسبت درستی با نقش هدایتگرانه آنان در عصر کنونی نخواهد داشت! 🔹این روزها، زندگی بسیار بخشی از و ، چه در میان خانواده خودشان و چه در عرف اجتماعی، قابل هضم نبوده و اثرات مثبتی نخواهد داشت. ➖ بی شک نمی توان به بهانه تکرار منش هایی مثل منش عارف کامل، سیدعلی قاضی این را توجیه کرد! 🆔 @sedayehowzeh
تأملی کوتاه در وضعیت استاد پرور و طلبه سوز آموزش در حوزه؛ 🔻تماشاچی و بازیکن در نظام آموزشی حوزه ▫️شاید بتوان گفت یکی از مهمترین مشکلات نظام آموزشی حوزه های علمیه، بودن طلبه است. 🔹طلبه در عمده مسیر تحصیل خود، استاد را تماشا می‌کند. استاد، متن درس را پیش مطالعه می کند، محتوا را در کلاس توضیح میدهد و بر متن تطبیق می کند، در مورد محتوا فکر می کند و اشکالاتی که به ذهنش می رسد، بیان می کند و گاهی حاصل تحقیقات خود را به عنوان شرح یا حاشیه منتشر می کند و طلبه همه این مراحل را تماشا می کند. ▫️این مطلب تا درس خارج هم ادامه دارد. استاد، منابع و ادله را جمع آوری می کند و در کلاس ارائه می دهد و مختار خود را بیان می کند. 🔹در پایان این مراحل عملا استاد محترم رشد می کند اما از طلبه انتظار داریم که تمام این مراحل را خودش بتواند اجرا کند و پس از چند سال درس خارج به اجتهاد برسد اما نمی رسد. لذا این نظام، نوعا و است. ▫️ این واضح است که ، ، ، ، نظرات، ، عبارات کتب، و ... همگی مسائل هستند که تا شخصی در عمل آنها را انجام ندهد، یاد نمیگیرد. 🔹به نظر می رسد که نظام آموزشی باید از این جهت تغییر اساسی کند و طلبه خودش در تمام مراحل فعال باشد و استاد او را هدایت و راهبری کند. ▫️البته ناگفته نماند که در برخی مراحل آموزشی خصوصا سالهای اولیه، نقش استاد پررنگتر است ولی نباید تا پایان ادامه یابد. 🔹ترسیم چگونگی محوریت نقش طلبه در تمام مراحل تحصیل و بازسازی نظام آموزشی بر این اساس مجال دیگری را می طلبد. ✍ حجت الاسلام محسن ابراهیمی ✔️ پایگاه خبری، تحلیلی ؛ رسانه آزاد و مستقل طلاب و فضلای حوزه های علمیه صدای طلاب 🌐 v-o-h.ir (Voice Of Howzeh) 🆔 @sedayehowzeh
نشست علمی با عنوانی جالب و همراه با زمینه سازی جهت برخورد قضائی با مسئولان بی مسئولیت: 🔻جرم‌انگاری دروغ و وعده دروغ در قوانین جمهوری اسلامی ایران ▫️ حجت الاسلام دکتر عبدالرسول قاسمی، مدیر گروه حقوق جامعه المصطفی العالميه ➖ امروز، پنجشنبه ۶ بهمن ۱۰ صبح ➖ خ حافظ، سالن جلسات دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان ➖ مشاهده آنلاین: dte.bz/1001 🎙 شما هم صدای حوزه باشید! 💯 @sedayehowzeh