eitaa logo
پایگاه خبری صدای حوزه
15.3هزار دنبال‌کننده
11هزار عکس
4.9هزار ویدیو
86 فایل
پایگاه خبری، تحلیلی صدای حوزه www.v-o-h.ir رسانه حوزوی مستقل صدای طلاب تصویرسازی واقعی از روحانیت ورود جسورانه به چالش های روز پیشنهاد، انتقاد، سفارش تبلیغ، ارسال سوژه و راه ارتباطی 🆔 @vohadmin
مشاهده در ایتا
دانلود
🔺گزارش وطن امروز از صحبت های امیرعبداللهیان در مقابل نمایندگان: مقابل زیاده خواهی 🔺گزارش کیهان از خبری از سی ان ان: گزینه های آمریکا علیه ایران تمام شده است 🔻گزارش جمهوری اسلامی از خواسته های نمایندگان از دولت: اعتراض شدید نمایندگان مجلس به ها 🔻گزارش آرمان ملی از افزایش سرقت در 12 سال اخیر: واکاوی آمار تکان دهنده خرد 🆔 @sedayehowzeh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥ببینید| اشتباه یک فرد یا یک مسئول را به پای یک سیستم نگذاریم 🎙 ، بازیگر نقش همسر در فیلم : 🔹برای این سرزمین انسان‌هایی ایستادگی کردند، خون دادند و خانواده‌هایی بی‌سرپرست شدند، برای اینکه ما بتوانیم در کنار هم باشیم. 🔸مسئولیت ما این است که چشممان را به روی حوادثی شبیه به ماجرای فیلم هناس نبندیم. منصف باشیم و اگر مسئولی در کشور در تدابیر خود دچار خلل می‌شود و اشتباه می‌کند به قیمت کل سیستم نگذاریم و یادمان نرود که آدم‌هایی به خاطر ما رفته اند و خون داده اند. 📎فیلم زندگی پر تلاطم داریوش رضایی‌نژاد از کشور و التهابی که وارد خانواده او شده را روایت می‌کند. 🆔 @sedayehowzeh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مجری برنامه زندگی پس از زندگی: هم تجربه‌گر مرگ بوده است! ✍️ ایجاد دور چهره های معروف منجر به تثبیت بیشتر می شود یا باعث تبدیل به ابزار کار سلبریتی ها جهت بیشتر؟! هر چند در این مورد خود چاووشی چیزی نگفته اما ادامه این موج می تواند به های تشنه دیده شدن بیانجامد: me too! 🆔 @sedayehowzeh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ، سریالی است که اخیرا وارد بازار تماشای شبکه خانگی شده و توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. این به کارگردانی محمد کارت وارد گود شده که در کارنامه خود، ساخت فیلم شنای پروانه برنده چندین سیمرغ بلورین ۹۸ را دارد. 🔻 و بچه خور و خونمردگی و ذره بین هم از کارهای کوتاه و نیمه بلند و مستند این جوان بوده که جوایز متعددی را در جشنواره‌های مختلف درو کرده و رزومه خوبی را برای این کارگردان ثبت نموده‌اند. 🔺بدون اینکه روایت داستان را بازگو کنیم و همچنین به جهت مبتلا نگشتن به خطر (لو رفتن داستان) و صرفا جهت ارائه یک تحلیل فرهنگی،رسانه ای، نکاتی را تقدیم می‌کنم 👇 🆔 @sedayehowzeh
🎥 سریال یاغی، بحران هویت و ده نکته توصیفی_انتقادی 🔻 و موضوع اصلی غالب فیلم‌های کارت، مردم پایین شهر و معضلاتی چون فقر و اعتیاد و کارتن خوابی بوده و در این سریال نیز سراغ همین سوژه ولی با زاویه نگاهی متفاوت تر رفته است. 1️⃣ داستان مساله هویت است که گریبان بچه‌های پایین شهر و خصوصا داستان به نام جاوید را گرفته که در به در به دلایلی که در سریال خواهید دید، دنبال شناسنامه می‌گردد که هم پله ای برای تحقق آرمانش باشد و هم او را از وضعیت اسفبار در آورد. 2️⃣برجسته کردن این نکته که فضای نابرابر، باعث رقم خوردن قماربازی، ، ، و سرانجام بی‌هویتی می‌شود را در تصویرسازی و انتخاب لوکیشن و نماهای بلند سریال شاهد هستیم. 3️⃣ علی شادمان در نقش جاوید، به دنبال کسب ، متوجه می‌شود که شناسنامه برای این منظور کافی نیست و بایستی شخصیت داشته باشد تا به خود که دختری بنام “ابرا” است برسد... 4️⃣ در این سریال میان طبقه و ، قشر سومی (شارلاتانیزم) را به تصویر می‌کشد که با ابزار کودکان کار و بچه‌های بی‌پناه و گنده‌لات بازی و نوچه پروری، طبقه غنی را تَلکه کرده و به اصطلاح تیغ می‌زند. 5️⃣ در طول داستان، مفهوم بشدت زخمی می‌شود. تمامی پدر و مادرها و حتی عمه و دایی های داستان بدلیل بداخلاقی، بی توجهی، فقدان، بی عاطفگی و حتی بی‌فرهنگی برچسب منفی می‌خورند و تصویر سیاهی از خانواده به مخاطب منتقل می‌شود. 6️⃣ تصویر مخدوش دیگر، قانون و شهر است. پلیسی که یا در تعقیب متخلف، مستاصل می‌شود یا در می‌آید و یا اینکه توان اثبات جرم را نداشته و کمکی به حال شهروندان در احقاق حقوقشان نمی‌کند. 7️⃣ تصویر دیگری که منفی و مانع به نمایش در می‌آید، مقوله و گزاره‌ها و نشانه‌های است. شخصی که برای فوت‌شده ها تلقین و قرآن می‌خواند و یا عمه ای که اهل و مسجدی است ولی مانع رسیدن قهرمان داستان به منظورش می‌شود و بعد از اینکه مجبور به آزمایش DNA شد نیز مدعایش دروغ ازآب درآمده و اینطور برداشت می‌شود که یک شخصیت و مسجدی مال یتیم خور بوده و ورثه را از ارثش محروم کرده بود. 8️⃣ محمد کارت در برخی از فیلم و سریال هایش شخصیت اول داستان را در لحظات متعددی به بهانه اصلاح سر یا کشتی گرفتن یا… بدون پیراهن و شلوار و عرفی نشان می‌دهد که جواد عزتی با نقش حجت، در شنای پروانه و علی شادمان با نقش جاوید در این سریال، در تایید این مساله به چشم می‌خورند. استدلال کارگردان در بازی با برخی خطوط قرمز و ، چه بسا باورپذیر نشان دادن کاراکتر اصلی و القای مفهوم صداقت و بی‌شیله پیله نشان دادن اوست که جای تامل دارد! 9️⃣ نگاه ترحم آلود مدیریت با بازی پارسا پیروزفر به جاوید، پیامی جز تحقیر و نگاه از بالا به پایین ندارد. خریدهای طناز طباطبایی، همسر پارسا پیروزفر در سریال برای جاوید که به جهت تغییر شخصیت او و آماده شدنش برای ورود به دنیای جدید و حرفه‌ای صورت می‌گیرد، نسبت تحقیرآمیزی میان فقر و غنا ایجاد می‌کند. در واقع محبتی که توام با کرامت نیست و نگاه های عاقل اندر سفیهی که سر سفره به نحوه غذاخوردن جاوید دارند و نوع ادبیات تعاملی‌شان و چاکرم گفتن ها و سوتی‌های متعدد زبانی جاوید، نشانه‌هایی بر این مدعاست که نسبت فقیر و غنی نبوده و شکاف فقر و غنا را علاوه بر بحث مالی، بعد شخصیتی می‌بخشد. 0️⃣1️⃣ که بعد بزرگسالی بعنوان مددجو تحت تربیت شارلاتانیزم قرار می‌گیرد و به نفع همان باند و در محیطی مملو از اعتیاد، دست به دزدی از بیت المال هم میزند و بر روی تشک کشتی، سر برد و باختش و شرط‌بندی می‌شود تا نانی درآورد، تصویری از بحران هویت به نمایش می گذارد و فرار توام با عشق او با ابرا نیز، فرار به سمت تثبیت و تاسیس هویت جدید بوده که البته به مانع برخورد می‌کند. 🔺وقتی از ویژگی های عصر جدید، افول های فراگیر همچون روشنگری و لیبرالیسم و مارکسسیم را بر می‌شمارد و سبقت گرفتن ارزش‌های محلی و خرده روایت‌ها را مطرح می‌کند، ناظر بر بحرانی است که شامل علم و دین و قانون و اخلاق و خانواده نیز می‌شود که در این سریال به وضوح شاهد این مختصات هستیم. ✍️ حجت الاسلام علیرضا محمدلو، مشروح یادداشت: 🌐 https://v-o-h.ir/?p=43848 🆔 @sedayehowzeh
🍮 منوی متفاوت کافی شاپی در قم 🍶 ممد حیات میل دارید یا مفرح ذات؟! 🆔 @sedayehowzeh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 گزارشی مختصر از ضربات مهلکی که صهونیست ها خوردند و در رسانه های خبری ضدانقلاب و حتی رسانه های وطنی چندان دیده نشدند! 🔹 تبدیل به انتقامی و شده و آنان هر لحظه منتظر انتقامی نو هستند! 🆔 @sedayehowzeh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📢 وقتی صحبت های امام (ره) درباره خودکفایی در صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران غیرقابل پخش می شود! 🔸سیاست ، واردات محصولات بود چون تولید را به صرفه نمی دانستند. 🔹کاری کردند که با وجود خرید تضمینی آن هم زیر قیمت بازار، بعد از شش ماه التماس می کرد پولم را خرد خرد بدهید! 🔸مردم ما حق دارند بدانند چه کسانی باعث شدند امروز ما نگران هم باشیم؟! ⁉️ الان که حدود هفت میلیون تن گندم کم داریم اگر امثال آرژانتین و ... گندم نفروشند از کجا نان مردم را باید تامین کنیم؟ 🔻برخی پروفسورهای اقتصادی در این کشور بارها گفتند تولید در این کشور مقرون به صرفه نیست پس وارد کنید و در محصولات غذایی حرف مفت است! 🔍 روایت جدید از مکتب : غذاهای اصلی مردم حکمش حکم ارتش هست و نگاه اقتصادی به آن غلط است! 🆔 @sedayehowzeh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥ببینید| جایزه تو یک قِران ارزش ندارد آن را به مردم آبادان تقدیم نکن 🎙مسعود خطاب به سعید روستایی، کارگردان فیلم برنده جایزه جشنواره کن: 🔹جایزه تو یک قران ارزش ندارد آن را به مردم تقدیم نکن، چیز عزیزی به آنها بده اگر داری اگر نداری ساکت شو! 🔸روزی ۲ الی ۳ میلیون خرج مواد برخی است! 🔹اینکه دستمزد ٢٠٠ میلیونی یک نفر می‌شود ٢ میلیارد، به خاطر ورود پول کثیف به است. 🔸پیشنهاد میکنم سینماگران سراغ سلبریتی‌ها نروند/ بشکنید دستمزد مزخرف اینها را 🔹از وقتی پول حرام خوردند روزی دو سه میلیون پول مواد مخدر اینها است. 🔸یکی از بازیگران ١۵٠ هزار دلار دستمزد می‌گیرد؛ این فاجعه است. 🔹فیلم «ما همه با هم هستیم» کمال تبریزی نقطه عطف سینما است. 🆔 @sedayehowzeh
@sedayehowzeh.mp3
525.6K
🎙بشنوید| دنیازده نشو! آیت الله 🆔 @sedayehowzeh
🔺گزارش وطن امروز از اقدامات بانک مرکزی برای کنترل : آغاز عملیات ارزی 🔺گزارش کیهان از آمارهای گمرک و اظهارات سخنگوی دولت: تراز تجاری کشور برای دومین ماه متوالی مثبت شد 🔻گزارش آفتاب یزد از تصویب لایجه اصلاح بکارگیری سلاح توسط نیروهای مسلح: تلاش برای تامین امنیت جان مامورین پلیس 🔻گزارش آرمان ملی از عملکرد یکساله مردان : ترمیم کابینه از شایعه تا واقعیت 🆔 @sedayehowzeh
📸ببینید| درباره فانتزی‌های غیراخلاقی پسربچه اینستاگرامی و دو دختر 🔹اخیراً پست‌های یک پسر خردسال در با بازخوردها و واکنش‌های مختلفی مواجه شده است. در پست‌های او دو دختر کم سن و سال به‌عنوان «ملکه‌های زیبای او» نیز حضوری نا متعارف دارند و دیالوگ‌هایی که میان آن‌ها رد و بدل می‌شود نشان از این دارد که آن‌ها صرفاً مجریان سناریوهای از پیش تعیین شده‌ای هستند که تیمی بزرگسال برای آن‌ها نوشته است. 📎متن کامل یادداشت در پست بعدی👇👇👇👇 🆔 @sedayehowzeh
پایگاه خبری صدای حوزه
📸ببینید| درباره فانتزی‌های غیراخلاقی پسربچه اینستاگرامی و دو دختر 🔹اخیراً پست‌های یک پسر خردسال در
✍️درباره فانتزی‌های غیراخلاقی پسربچه اینستاگرامی و دو دختر 🔹فعالیت روزانه و سطح فیلم‌های تولید شده در صفحه منتسب به این پسربچه، سؤالات و ابهامات متعدد و جدی را ایجاد کرده بود تا اینکه درز برخی اطلاعات و تصاویر از «پشت صحنه» 📸 ضبط و تولید محتوای خاص این صفحه، به روشنی بر گمانه فوق تأکید گذاشت که یک تیم حرفه‌ای با قبلی برای تولید این پست‌های خاص با هزینه‌کردهای سنگین مالی در عقبه این صفحه حضور دارد و این کودکان تنها مجریان دیدگاه‌های آن‌ها هستند. 🔸اینکه ایجاد چنین صفحاتی با چه هدفی انجام می‌شود و عقبه تولید محتوای آنها چه کسانی هستند، از سؤالات مهمی است که این روزها، دوست دارد پاسخ روشنی برای آن‌ها داشته باشد. ⁉️ آیا حضور چند نفر عکاس و فیلمبردار با در صفحات متعلق به این افراد که تجهیزات همراه آنها قیمت زیادی دارد، صرفاً با هدف ضبط فیلم و تولید پست‌های اینستاگرامی از "فانتزی‌های غیراخلاقی یک پسر خردسال" معقول به نظر می‌رسد؟ ⁉️یا اینکه تصور کنیم در اختیار گذاشتن یک اسب با نژادی با قیمتی بین یک تا ۲ میلیارد تومان در اختیار یک پسر خردسال صرفاً برای تولید پست‌هایی برای در شبکه‌های اجتماعی، انجام می‌شود و اهداف پس‌پرده‌ای برای تولید چنین محتواهایی با هزینه‌کردهای سنگین وجود ندارد؟ 🔹به نظر می‌رسد حداقلی‌ترین پاسخ برای این دست اقدامات، می تواند تلاش برای و ترویج یک صفحه با رویکردی خاص با هدف شکار فالوور و کسب درآمد از صفحات پر مخاطب‌شده از این طریق باشد. 🔸اقدامی که در پس آن نگاهی سرمایه‌دارانه قرار دارد و این بار هم جنس دیگری از کودکان برای کسب و ثروت در خدمت جریانی خاص به کار گرفته شده‌اند و تنها تفاوت آن با واقعه تلخ کودکان کار و زباله‌گردی که در سطح شهر‌ها دیده می‌شوند تنها همین نمایش های رنگ و لعاب‌دار و بزک شده از ایشان است./تسنیم 🆔 @sedayehowzeh