eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
گنگ ترین جمله قرآن :) | @seyedebram |
اگه تونستید یک « امام رضا مددی » برام بگید :) ♥️
آسِیدْاِبرآهیم؛
مجال >>> 🛐💗
- بی صبرانه منتظرشمممم 🛐✨
آسید دیدی چقدر سخته؟ دفاع از عقیده .. دفاع از حقیقت ! .. اینکه تموم‌ وجودت بشه درد از حرفایی که میزنند ..
926.8K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- کاری که دلم میخواد با بچه های کلاسمون انجام بدم وقتی از رهــــبر بد میگن : | @seyedebram |
7.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هر شاهکاری یه کپی بی‌ارزش داره! .. | @seyedebram |
او که علـــــــی بود ، کوفیان به او رحم نکردند ؛ از ما ئـِ نامسلمان چه توقعی یست ..
امروز دوشنبه است :)) + بعد مدت ها
آسِیدْاِبرآهیم؛
#به_وقت_تماس🔗❤️‍🩹 #وصال_دوشنبه -الو سلام آسید خوبی؟ +ما هم خوبیم +سلامتی؛هیچی دیگه آسید این پزشکیان
🔗❤️‍🩹 -الو سلام آسید خوبی؟ +ما هم خوبیم +سلامتی؛هیچی دیگه آسید ، دوره زمونه یجوری شده که بچه شیعه ها دارن ذره ذره بین حرف های بقیه آب میشن :) 💔 | @seyedebram |
توئیتر هم که قطع شد 🤡🤌🏻