eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
او که علـــــــی بود ، کوفیان به او رحم نکردند ؛ از ما ئـِ نامسلمان چه توقعی یست ..
امروز دوشنبه است :)) + بعد مدت ها
آسِیدْاِبرآهیم؛
#به_وقت_تماس🔗❤️‍🩹 #وصال_دوشنبه -الو سلام آسید خوبی؟ +ما هم خوبیم +سلامتی؛هیچی دیگه آسید این پزشکیان
🔗❤️‍🩹 -الو سلام آسید خوبی؟ +ما هم خوبیم +سلامتی؛هیچی دیگه آسید ، دوره زمونه یجوری شده که بچه شیعه ها دارن ذره ذره بین حرف های بقیه آب میشن :) 💔 | @seyedebram |
توئیتر هم که قطع شد 🤡🤌🏻
- خیلی عجیب شد دیگه .
2 🫀 ▫️معرفت الله ؛ نقطه آغاز رشد انسان ! 🔻یادته که چیا گفتیم ؟🧑‍🦯 حالا گوش کن! ▫️«توجه به ذات مقدس ربوبی می‌تواند از من یک انسان رشد یافته و کمال یافته بسازد» توجه به خدا یعنی: .خدا را در تصمیم‌هایم حاضر ببینم✨ .خدا را در انتخاب‌هایم دخیل بدانم✅🖇 .خدا را فقط برای وقت‌های بحران نخواهم🚫🌪 ▫️حالا چند تا مثال بگم ؟👀🔗 دانش‌آموزی را تصور کنید که: فقط موقع امتحان دعا می‌کند🚶 فقط وقتی مشکل دارد خدا را صدا می‌زند🚶 ⭕️این توجه، مقطعی و ابزاری است! ▫️اما انسانی که معرفت‌الله* دارد: .قبل از انتخاب دوست💕 .قبل از استفاده از فضای مجازی🌐 .قبل از گفتن یک حرف📬 .قبل از گذاشتن یک استوری📲 از خود می‌پرسد: «آیا خدا از این انتخاب راضی است؟» این سؤال ساده، انسان را به بلوغ فکری و اخلاقی می‌رساند.! «قُلْ لَا أَمْلِكُ لِنَفْسِي ضَرًّا وَلَا نَفْعًا إِلَّا مَا شَاءَ اللَّهُ» 'اعتراف به ضعف انسان' ـ این آیه اوج توحید عملی است. 🤍 ▫️یعنی حتی پیامبر اکرم (ص) مأمور می‌شود بگوید: من برای خودم، نه سودی دارم و نه زیانی، مگر آنچه خدا بخواهد! ▫️یک چند تا مثال بگم ؟👀🔗 انسان امروز با ابزارهایش مغرور شده : .علم🧪 .تکنولوژی⚙ .پزشکی🧬 .هوش مصنوعی🔮 اما با وجود همه این‌ها: ـ یک ویروس کوچک جهان را متوقف می‌کند🦠🚫 ـ یک خطای انسانی فاجعه می‌سازد🌪 ـ یک تصمیم اشتباه، آینده را تغییر می‌دهد🚷 ▫️اینجاست که انسان درمی‌یابد: «من مجموعه‌ای از ضعف‌ها و محدودیت‌ها هستم.» انسانِ جدا از خدا؛ انسانِ زیان‌دیده ▫️اگر خودم را به قدرت مطلقه الهی متصل نکنم، خسارت‌دیده‌ام! ▫️و قرآن صریح می‌فرماید: «إِنَّ الْإِنْسَانَ لَفِي خُسْرٍ» خسارت فقط فقر مالی نیست؛ خسارت یعنی: .عمر برود و معنا نیاید🌍 .موفقیت بیاید ولی آرامش نیاید☁️ .دیده شوی اما خوشحال نباشی💎 .داشته باشی ولی تهی باشی⚠️ ▫️یک چند تا مثال بگم ؟👀🔗 چند نفر را می‌شناسیم که: همه‌چیز دارند اما حال دلشان خوب نیست؟ از درون خالی‌اند؟ دائم دنبال چیز جدیدند ولی سیر نمی‌شوند؟ • این همان «خسران» است؛ زیانی پنهان ولی عمیق. ▫️حالا باس بگم : معرفت‌الله؛ ستون زندگی معرفت‌الله یعنی: بدانم از خودم نیستم! بدانم بدون خدا کامل نمی‌شوم! بدانم اتصال به خدا، مرا از پوچی نجات می‌دهد! ▫️انسانی که خدا را بشناسد: .شکست او را خرد نمی‌کند! .موفقیت او را مغرور نمی‌سازد! .دنیا او را نمی‌بلعد! .و آخرت برایش ترسناک نیست! چنین انسانی، رشد یافته، متعادل و آرام است؛ چون تکیه‌گاهش چیزی فراتر از خودش هست. + منتظر باش رفیق. | @seyedebram |
سخنرانی عظیم سس خرسی رو دیدید؟
فیض ببریم از سخنرانی باشکوهشون