آسِیدْاِبرآهیم؛
#به_وقت_تماس🔗❤️🩹 #وصال_دوشنبه -الو سلام آسید خوبی؟ +ما هم خوبیم +سلامتی؛هیچی دیگه آسید این پزشکیان
#به_وقت_تماس🔗❤️🩹
#وصال_دوشنبه
-الو سلام آسید خوبی؟
+ما هم خوبیم
+سلامتی؛هیچی دیگه آسید ، دوره زمونه یجوری شده که بچه شیعه ها دارن ذره ذره بین حرف های بقیه آب میشن :) 💔
| @seyedebram |
2 #کلاسِشـــــهادت🫀
▫️معرفت الله ؛ نقطه آغاز رشد انسان !
🔻یادته که چیا گفتیم ؟🧑🦯
حالا گوش کن!
▫️«توجه به ذات مقدس ربوبی میتواند از من یک انسان رشد یافته و کمال یافته بسازد»
توجه به خدا یعنی:
.خدا را در تصمیمهایم حاضر ببینم✨
.خدا را در انتخابهایم دخیل بدانم✅🖇
.خدا را فقط برای وقتهای بحران نخواهم🚫🌪
▫️حالا چند تا مثال بگم ؟👀🔗
دانشآموزی را تصور کنید که:
فقط موقع امتحان دعا میکند🚶
فقط وقتی مشکل دارد خدا را صدا میزند🚶
⭕️این توجه، مقطعی و ابزاری است!
▫️اما انسانی که معرفتالله* دارد:
.قبل از انتخاب دوست💕
.قبل از استفاده از فضای مجازی🌐
.قبل از گفتن یک حرف📬
.قبل از گذاشتن یک استوری📲
از خود میپرسد:
«آیا خدا از این انتخاب راضی است؟»
این سؤال ساده، انسان را به بلوغ فکری و اخلاقی میرساند.!
«قُلْ لَا أَمْلِكُ لِنَفْسِي ضَرًّا وَلَا نَفْعًا إِلَّا مَا شَاءَ اللَّهُ»
'اعتراف به ضعف انسان'
ـ این آیه اوج توحید عملی است. 🤍
▫️یعنی حتی پیامبر اکرم (ص) مأمور میشود بگوید:
من برای خودم، نه سودی دارم و نه زیانی، مگر آنچه خدا بخواهد!
▫️یک چند تا مثال بگم ؟👀🔗
انسان امروز با ابزارهایش مغرور شده :
.علم🧪
.تکنولوژی⚙
.پزشکی🧬
.هوش مصنوعی🔮
اما با وجود همه اینها:
ـ یک ویروس کوچک جهان را متوقف میکند🦠🚫
ـ یک خطای انسانی فاجعه میسازد🌪
ـ یک تصمیم اشتباه، آینده را تغییر میدهد🚷
▫️اینجاست که انسان درمییابد:
«من مجموعهای از ضعفها و محدودیتها هستم.»
انسانِ جدا از خدا؛ انسانِ زیاندیده
▫️اگر خودم را به قدرت مطلقه الهی متصل نکنم، خسارتدیدهام!
▫️و قرآن صریح میفرماید:
«إِنَّ الْإِنْسَانَ لَفِي خُسْرٍ»
خسارت فقط فقر مالی نیست؛
خسارت یعنی:
.عمر برود و معنا نیاید🌍
.موفقیت بیاید ولی آرامش نیاید☁️
.دیده شوی اما خوشحال نباشی💎
.داشته باشی ولی تهی باشی⚠️
▫️یک چند تا مثال بگم ؟👀🔗
چند نفر را میشناسیم که:
همهچیز دارند
اما حال دلشان خوب نیست؟
از درون خالیاند؟
دائم دنبال چیز جدیدند ولی سیر نمیشوند؟
• این همان «خسران» است؛ زیانی پنهان ولی عمیق.
▫️حالا باس بگم :
معرفتالله؛ ستون زندگی
معرفتالله یعنی:
بدانم از خودم نیستم!
بدانم بدون خدا کامل نمیشوم!
بدانم اتصال به خدا، مرا از پوچی نجات میدهد!
▫️انسانی که خدا را بشناسد:
.شکست او را خرد نمیکند!
.موفقیت او را مغرور نمیسازد!
.دنیا او را نمیبلعد!
.و آخرت برایش ترسناک نیست!
چنین انسانی، رشد یافته، متعادل و آرام است؛
چون تکیهگاهش چیزی فراتر از خودش هست.
+ منتظر باش رفیق.
| @seyedebram |
9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- صدق الله علی عظیم 💀🇮🇷
| @seyedebram |
2.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- جمعیت طرفداراش : 🗿✌🏻
| @seyedebram |
3.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- بدبخت داشت سکته میکرد :)
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
اره ایرانی ؛ اینا سلبریتی های ایرانی ان :) #چهارشنبه_امام_رضایی | @seyedebram |
- ماه رمضون امسال هم با این آقای باشــرف :) 💗