eitaa logo
14.5هزار عکس
3.7هزار ویدیو
324 فایل
خانواده های معظم شهداء و ایثارگران محله مسجد حضرت زینب علیها سلام . ستاد یادواره امام زادگان عشق ارتباط با مدیر کانال @ya110s تاریخ تاسیس ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
مشاهده در ایتا
دانلود
نمایش در ایتا
*سلام، روزتون بخیر* 🔹️دعای روز سه شنبه *بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ، الْحَمْدُ لِلّٰهِ وَالْحَمْدُ حَقُّهُ كَمَا يَسْتَحِقُّهُ حَمْداً كَثِيراً ، وَأَعُوذُ بِهِ مِنْ شَرِّ نَفْسِى إِنَّ النَّفْسَ لَأَمَّارَةٌ بِالسُّوءِ إِلّا مَا رَحِمَ رَبِّى ، وَأَعُوذُ بِهِ مِنْ شَرِّ الشَّيْطَانِ الَّذِى يَزِيدُنِى ذَنْباً إِلَىٰ ذَنْبِى ، وَأَحْتَرِزُ بِهِ مِنْ كُلِّ جَبَّارٍ فَاجِرٍ ، وَسُلْطَانٍ جَائِرٍ ، وَعَدُوٍّ قَاهِرٍ . اللّٰهُمَّ اجْعَلْنِى مِنْ جُنْدِكَ فَإِنَّ جُنْدَكَ هُمُ الْغَالِبُونَ ، وَاجْعَلْنِى مِنْ حِزْبِكَ فَإِنَّ حِزْبَكَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ؛* *وَاجْعَلْنِى مِنْ أَوْلِيَائِكَ فَإِنَّ أَوْلِياءَكَ لَاخَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلَا هُمْ يَحْزَنُونَ ، اللّٰهُمَّ أَصْلِحْ لِى دِينِى فَإِنَّهُ عِصْمَةُ أَمْرِى ، وَأَصْلِحْ لِى آخِرَتِى فَإِنَّها دَارُ مَقَرِّى ، وَ إِلَيْهَا مِنْ مُجاوَرَةِ اللِّئَامِ مَفَرِّى ، وَاجْعَلِ الْحَيَاةَ زِيادَةً لِى فِى كُلِّ خَيْرٍ ، وَالْوَفَاةَ رَاحَةً لِى مِنْ كُلِّ شَرٍّ؛* *اللّٰهُمَّ صَلِّ عَلَىٰ مُحَمَّدٍ خاتَمِ النَّبِيِّينَ ، وَتَمَامِ عِدَّةِ الْمُرْسَلِينَ ، وَعَلَىٰ آلِهِ الطَّيِّبِينَ الطَّاهِرِينَ ، وَأَصْحَابِهِ الْمُنْتَجَبِينَ ، وَهَبْ لِى فِى الثُّلَثَاءِ ثَلَاثاً : لَاتَدَعْ لِى ذنْباً إِلّا غَفَرْتَهُ ، وَلَا غَمّاً إِلّا أَذْهَبْتَهُ ، وَلَا عَدُوّاً إِلّا دَفَعْتَهُ ، بِبِسْمِ اللّٰهِ خَيْرِ الأَسْمَاءِ ، بِسْمِ اللّٰهِ رَبِّ الْأَرْضِ وَالسَّماءِ ، أَسْتَدْفِعُ كُلَّ مَكْرُوهٍ أَوَّلُهُ سَخَطُهُ ، وَأَسْتَجْلِبُ كُلَّ مَحْبُوبٍ أَوَّلُهُ رِضَاهُ ، فَاخْتِمْ لِى مِنْكَ بِالْغُفْرانِ يَا وَلِىَّ الْإِحْسَانِ.* ------------------ 🔹️ذکر روز سه شنبه : *۱۰۰ مرتبه* یا اَرْحَمَ الرّاحِمین ------------------ 🔹️زیارت امام زین العابدین(ع) امام باقر(ع) و امام صادق (ع) در روز سه شنبه: *السَّلامُ عَلَيْكُمْ يَا خُزَّانَ عِلْمِ اللّٰهِ ، السَّلامُ عَلَيْكُمْ يَا تَرَاجِمَةَ وَحْىِ اللّٰهِ ، السَّلامُ عَلَيْكُمْ يَا أَئِمَّةَ* *الْهُدَىٰ ، السَّلامُ عَلَيْكُمْ يَا أَعْلامَ التُّقىٰ ، السَّلامُ عَلَيْكُمْ يَا أَوْلادَ رَسُولِ اللّٰهِ ، أَنَا عَارِفٌ بِحَقِّكُمْ ، مُسْتَبْصِرٌ بِشَأْنِكُمْ ، مُعادٍ لِأَعْدائِكُمْ ،مُوَالٍ لِأَوْلِيَائِكُمْ ، بِأَبِى أَنْتُمْ وَأُمِّى ، صَلَواتُ اللّٰهِ عَلَيْكُمْ . اللّٰهُمَّ إِنِّى أَتَوالىٰ آخِرَهُمْ كَمَا تَوالَيْتُ أَوَّلَهُمْ ، وَأَبْرَأُ مِنْ كُلِّ وَلِيجَةٍ دُونَهُمْ ، وَأَكْفُرُ بِالْجِبْتِ وَالطَّاغُوتِ وَاللَّاتِ وَالْعُزَّىٰ . صَلَوَاتُ اللّٰهِ عَلَيْكُمْ يَا مَوالِىَّ وَرَحْمَةُ اللّٰهِ وَبَرَكاتُهُ . السَّلامُ عَلَيْكَ يَا سَيِّدَ الْعَابِدِينَ وَسُلالَةَ الْوَصِيِّينَ ، السَّلامُ عَلَيْكَ يَا بَاقِرَ عِلْمِ النَّبِيِّينَ ، السَّلامُ عَلَيْكَ يَا صَادِقاً مُصَدَّقاً فِى الْقَوْلِ وَالْفِعْلِ ، يَا مَوالِىَّ هٰذَا يَوْمُكُمْ وَهُوَ يَوْمُ الثُّلَثَاءِ ، وَأَنَا فِيهِ ضَيْفٌ لَكُمْ وَمُسْتَجِيرٌ بِكُمْ ، فَأَضِيفُونِى وَأَجِيرُونِى بِمَنْزِلَةِ اللّٰهِ عِنْدَكُمْ وَآلِ بَيْتِكُمُ الطَّيِّبِينَ الطَّاهِرِينَ.* ‐------------------ زیارت امام عصر در هر صبحگاه در کتاب زادالمعاد از سیدبن‌طاووس رحمه‌الله نقل شده است که مستحب است امام عصر(عج) را به این عبارات زیارت کرد: ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ *اللَّهُمَّ بَلِّغْ مَوْلَايَ صَاحِبَ الزَّمَانِ صَلَوَاتُ اللَّهِ عَلَيْهِ، عَنْ جَمِيعِ الْمُؤْمِنِينَ وَ الْمُؤْمِنَاتِ، فِي مَشَارِقِ الْأَرْضِ وَ مَغَارِبِهَا وَ بَرِّهَا وَ بَحْرِهَا وَ سَهْلِهَا وَ جَبَلِهَا، حَيِّهِمْ وَ مَيِّتِهِمْ، وَ عَنْ وَالِدَيَّ وَ وُلْدِي وَ عَنِّي، مِنَ الصَّلَوَاتِ وَ التَّحِيَّاتِ، زِنَةَ عَرْشِ اللَّهِ وَ مِدَادَ كَلِمَاتِهِ‏ وَ مُنْتَهَى رِضَاهُ،  وَ عَدَدَ مَا أَحْصَاهُ كِتَابُهُ، وَ أَحَاطَ بِهِ عِلْمُهُ، اللَّهُمَّ إِنِّي أُجَدِّدُ لَهُ فِي هَذَا الْيَوْمِ وَ فِي كُلِّ يَوْمٍ عَهْدًا وَ عَقْدًا وَ بَيْعَةً لَهُ فِي رَقَبَتِي، اللَّهُمَّ كَمَا شَرَّفْتَنِي بِهَذَا التَّشْرِيفِ وَ فَضَّلْتَنِي بِهَذِهِ الْفَضِيلَةِ وَ خَصَصْتَنِي بِهَذِهِ النِّعْمَةِ، فَصَلِّ عَلَى مَوْلَايَ وَ سَيِّدِي صَاحِبِ الزَّمَانِ، وَ اجْعَلْنِي مِنْ أَنْصَارِهِ وَ أَشْيَاعِهِ وَ الذَّابِّينَ عَنْهُ، وَ اجْعَلْنِي مِنَ الْمُسْتَشْهَدِينَ بَيْنَ يَدَيْهِ، طَائِعًا غَيْرَ مُكْرَهٍ، فِي الصَّفِّ الَّذِي نَعَتَّ أَهْلَهُ فِي كِتَابِكَ، فَقُلْتَ صَفًّا كَأَنَّهُمْ بُنْيانٌ مَرْصُوصٌ، عَلَى طَاعَتِكَ وَ طَاعَةِ رَسُولِكَ وَ آلِهِ عَلَيْهِمُ السَّلَامُ، اللَّهُمَّ هَذِهِ بَيْعَةٌ لَهُ فِي عُنُقِي إِلَى يَوْمِ الْقِيَامَةِ.*
«روی بنما و وجود خودم از یاد ببر خرمن سوختگان را همه ی گو باد ببر ما کـه دادیم دل و دیده بـه توفان بلا گو بیا سیل غم و خانه ز بنیاد ببر سینه گو شعله ي آتشکده ي پارس بکش دیده گو آب رخ دجله ي بغداد ببر» 🤲 ✋ #‍🌹ید_بشید🤲 🔻... 👇 🌷〰〰〰🇮🇷〰〰🌷 @shahidanemasjedehazratezeynab 🌷〰〰🇮🇷〰〰〰🌷
نماز سکوی پرواز 46.mp3
4.41M
۴۶ ✍ اگه واقعــاً مراقب زمـان و کیفیت نمازهات باشی؛ برای شیطــــــون، قابل دسترســی نیستی! 🔻نمـــازت رو ضایع نکـــن... شیطون حتماً ضایعت می کنه ها استادشجاعی 🔻... 👇 🌷〰〰〰🇮🇷〰〰🌷 @shahidanemasjedehazratezeynab 🌷〰〰🇮🇷〰〰〰🌷
۲۲. 🔸🌺🔸--------------
نمایش در ایتا
مراقب‌نگاهت‌باش العَیـن‌بَریـدُالقَـلب چشم‌پیغام‌رسان‌ِدل‌اسـت! ❤️ 🔻... 👇 🌷〰〰〰🇮🇷〰〰🌷 @shahidanemasjedehazratezeynab 🌷〰〰🇮🇷〰〰〰🌷
🇮🇷🇮🇷 مهتاب گم شد 🇮🇷🇮🇷 ✒قسمت هشتاد و هفتم فصل هشتم لبخند شفاعت(۲) فردا شب برای اولین شناسایی با یک بلدچی ایلامی حرکت کردیم او منطقه را می شناخت طبق معمول از عقب با خودرو تا نزدیک خط مقدم خودمان حرکت کردیم بعد از دریافت اسم رمز برای برگشت، پشت سر بلد چوپان به راه افتادیم در آنجا تپه ای به نام تپه غربی بود از آنجا تا زیر ارتفاعات دشمن مسافت زیادی بود باید راه را شبانه طی می‌کردیم و به دامنه کوه می‌رسیدیم آنجا ابتدای میدان مین بود هنوز ابتدای راه بودیم که بلدچی گفت: "من تا اینجا را بلدم. جلوتر نرفته‌ام" با ناراحتی برگشتیم شب دوم تیم خودمان بدون بلدچی به راه افتاد روش پیمودن مسیر هم به شکل قدم شمار و گرفتن گرا با قطب نما بود اینجا تا رسیدن به ابتدای میدان مین به قدری چپ و راست شدیم که هیچ کدام از این دو روش جواب نمی‌داد هنگام برگشت راه را گم کردیم کلی دردسر کشیدیم و دو سه ساعت میان تپه‌ها چرخیدیم تا به خط خودمان برگشتیم همه‌ جا مثل هم بود تپه‌های کوتاه سبز که از کف دشت بالا آمده بودند و در یک نگاه هیچ تفاوتی با هم نداشتند آن شب با اضطراب و نگرانی گذشت وقتی به علی آقا گزارش دادیم گفت: "اگر صد بار هم برویم، نه ستاره قطبی، نه قطب‌نما و نه قدم شمار به کارمان نمی‌آید و باز هم راه را گم می‌کنیم. فقط یک راه وجود دارد و آن اینکه بعضی از مسیرها را به شکل پنهانی سیم کشی کنیم" چند حلقه لاستیک آوردیم و سوزاندیم تا از سیم‌های نرم داخل آن برای تعیین مسیر استفاده کنیم شب سوم وقتی از تپه غربی رها شدیم مسیر‌های مشابه و گول زننده را با همان سیم‌ها مشخص می‌کردیم آن شب به ابتدای میدان مین رسیدیم عراقی ها در این منطقه رادار رازیت هم داشتند داخل میدان مین اول یک رشته سیم خاردار حلقوی بود سپس یک رشته مین گوجه‌ای پشت سر آن یک رشته مین منور برای عبور، هر کسی باید پایش را جای پای دیگری می‌گذاشت نفر آخر می‌نشست و جای پا را صاف می کرد در ادامه به یک میدان مین رشته‌‌ای رسیدیم و عقب تر از آن به انبوهی از مین‌های جهنده والمر در آنتهای آن چهار کلاف سیم‌خاردار حلقه‌ای که دو تا دو تا روی هم بسته شده بودند. از جایی سیم خاردارها را با احتیاط باز کردیم دو نفر با سرنیزه اسلحه سیم خاردارها را به چپ و راست گرفتند و دو نفر بعدی عبور کردند و سیم خاردارها را به حالت اولیه برگردانیم با عبور از این میدان مین طولانی پس از دو ساعت به دامنه کوه تونل رسیدیم زمان زیادی گذشته بود و تازه ما تا زیر ارتفاع را شناسایی کرده بودیم نه خود ارتفاع را لذا به همان شکل که آمده بودیم از میدان مین برگشتیم روز بعد، بعد از نماز عشا زودتر از دفعات قبل به راه افتادیم مثل شب گذشته از میدان مین گذشتیم من با دوربین مادون قرمز چپ و راست را می‌کاویدم که ناگهان چشمم به شیاری افتاد که از دل کوه تونل می‌گذشت منطق جنگ می‌گفت عراق شیار را حتماً یا مین‌گذاری کرده یا کمین گذاشته اما وقتی با احتیاط نزدیک شدیم، دیدیم که نه از مین خبری هست و نه کمین دشمن تنها مشکل ما با وجود قلوه سنگها و سنگریزه‌هایی بود که بر اثر عبور سیل‌آسای باران در مسیر شیار قرار گرفته بودند و با راه رفتن روی آنها، صدای سنگها بلند می‌شد از تقی خسروی اجازه گرفتم و جلو افتادم پوتین‌هایم را درآوردم و به گردن آویختم حالا سنگ‌ها کمتر صدا می‌کردند ۳۰-۴۰ متر از این شیار به سمت قله بالا رفتیم از میان آن شکاف که کوه تونل را به دو قسمت می‌کرد عبور کردیم چپ و راستمان پر از سنگر عراقی بود بی‌توجه به آنها رد شدیم و به سرازیری پشت خط رسیدیم آن شب همانطور که رفته بودیم برگشتیم علی‌آقا طبق عادت معمول چشم انتظار ما بود وقتی رسیدیم نماز صبح را خواندیم علی آقا وقتی گزارش را شنید پیشانی‌ام را بوسید آفتاب نزده پرید ترک موتور و به قرارگاه رفت سر ظهر سعید اسلامیان و حسن ترک از مسئولان طرح و عملیات آمدند از من خواستند جزئیات بیشتری از راهکار را گزارش کنم سعید اسلامیان پرسید: "از این یک راهکار، یک گردان می‌تواند عبور کند؟" گفتم: "اگر اتفاق خاصی تا شب عملیات نیفتد، بله." فکری‌ کرد و به حسن ترک گفت: "بریم با فرمانده تیپ صحبت کنیم." ◀️ ادامه دارد ... 🔻... 👇 🌷〰〰〰🇮🇷〰〰🌷 @shahidanemasjedehazratezeynab 🌷〰〰🇮🇷〰〰〰🌷
دعای فرج آقا امام زمان (عج) فراموش نشود. التماس دعا
🌼🌿 جوابِ سلام، واجب است! پس بیایید... هر روز ... به او سلام ڪنیم! السَّلاَمُ‌عَلَى وَارِثِ‌الْأَنْبِيَاءِ وَ خَاتِمِ‌الْأَوْصِيَاءِ
های امام رضایی زیارت مختصر امام رضا علیه السلام السَّلامُ عَلَيْكَ يَا وَلِيَّ اللّٰهِ وَابْنَ وَلِيِّهِ، السَّلامُ عَلَيْكَ يَا حُجَّةَ اللّٰهِ وَابْنَ حُجَّتِهِ، السَّلامُ عَلَيْكَ يَا إِمامَ الْهُدىٰ وَالْعُرْوَةَ الْوُثْقىٰ وَرَحْمَةُ اللّٰهِ وَبَرَكاتُهُ، أَشْهَدُ أَنَّكَ مَضَيْتَ عَلَىٰ مَا مَضىٰ عَلَيْهِ آباؤُكَ الطَّاهِرُونَ صَلَواتُ اللّٰهِ عَلَيْهِمْ، لَمْ تُؤْثِرْ عَمىً عَلَىٰ هُدىً، وَلَمْ تَمِلْ مِنْ حَقٍّ إِلىٰ باطِلٍ، وَأَنَّكَ نَصَحْتَ لِلّٰهِ وَ لِرَسُولِهِ، وَأَدَّيْتَ الْأَمانَةَ، فَجَزاكَ اللّٰهُ عَنِ الْإِسْلامِ وَأَهْلِهِ خَيْرَ الْجَزَاءِ، أَتَيْتُكَ بِأَبِي وَأُمِّي زَائِراً عَارِفاً بِحَقِّكَ، مُوالِياً لِأَوْلِيائِكَ، مُعادِياً لِأَعْدائِكَ، فَاشْفَعْ لِي عِنْدَ رَبِّكَ.السَّلامُ عَلَيْكَ يَا مَوْلايَ يَا ابْنَ رَسُولِ اللّٰهِ وَرَحْمَةُ اللّٰهِ وَبَرَكاتُهُ، أَشْهَدُ أَنَّكَ الْإِمامُ الْهادِي وَالْوَلِيُّ الْمُرْشِدُ، أَبْرَأُ إِلَى اللّٰهِ مِنْ أَعْدائِكَ، وَأَتَقَرَّبُ إِلَى اللّٰهِ بِوِلايَتِكَ صَلَّى اللّٰهُ عَلَيْكَ وَرَحْمَةُ اللّٰهِ وَبَرَكاتُهُ.
🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸 بسم الله الرحمن الرحيم 🌹 آیات 138 و 139 سوره نساء 🌸 بَشِّرِ الْمُناَفِقِينَ بِأَنَّ لَهُمْ عَذَاباً أَلِيماً (138) الَّذِينَ يَتَّخِذُونَ الْكَافِرِينَ أَوْلِيَآءَ مِنْ دُونِ الْمُؤْمِنِينَ أَيَبْتَغُونَ عِنْدَهُمُ الْعِزَّةَ فَإِنَّ الْعِزَّةَ لِلَّهِ جَمِيعا (139) 🍀 ترجمه: منافقان را بشارت ده كه برای آنها عذابى دردناک است. (138) همان کسانی كه كافران را به جاى مؤمنان، سرپرست و دوست خود انتخاب می کنند آیا عزّت را نزد آنان مى طلبند؟ همانا همه عزتّ برای خداست. (139) 🌷 : بشارت ده 🌷 : دردناک 🌷 : انتخاب می کنند 🌷 : جمع ولى يعنى دوست و سرپرست 🌷 : آیا می طلبند؟ 🌷 : همه 🌸 این آیات همانند سایر آیات سوره نساء در مدينه نازل شده است که ابتدا به پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله و سلم می فرماید: بَشِّرِ الْمُنافِقِينَ بِأَنَّ لَهُمْ عَذاباً أَلیماً : را بشارت بده که برای آنها عذابی دردناک است. سپس قرآن اين دسته از را توصيف می کند الَّذِينَ يَتَّخِذُونَ الْكافِرِينَ أَوْلِياءَ مِنْ دُونِ الْمُؤْمِنِينَ: کسانی هستند که کافران را به جای مؤمنان سرپرست و دوست خود انتخاب می کنند. هدف آنها از اين انتخاب چيست؟ 🌸 آيا راستى مى‌خواهند آبرو و عزتی از طريق اين دوستى براى خود كسب كنند؟ أَ يَبْتَغُونَ عِنْدَهُمُ الْعِزَّةَ فَإِنَّ الْعِزَّةَ لِلّهِ جَمِيعاً: آیا را نزد آنان می طلبند؟ همانا همه عزت برای خداست. زيرا عزّت همواره از و سرچشمه مى ‌گيرد و اين ها كه قدرت و علمشان ناچيز است، كارى از دستشان ساخته نيست كه بتوانند منشأ عزّتى باشند. اين آيه به همه مسلمانان مى ‌دهد كه عزّت خود را در دوستى با دشمنان اسلام طلب نکنند، زيرا هر روز كه منافع آنها اقتضا كند فوراً صميمى ‌ترين متّحدان خود را رها كرده و به سراغ كار خويش مى ‌روند كه گويى هرگز با هم آشنايى نداشتند، چنانكه تاريخ معاصر شاهد بسيار گوياى اين واقعيّت است. 🔹 پيام های آیات 138و139سوره نساء ✅ را در وابستگى به كفّار جستن، خصلتى منافقانه است. ✅ ، حقّ سرپرستى مؤمنان را ندارند و مؤمنان نیز نباید ننگ سلطه ى كفّار را بپذیرند. ✅ در ، به جاى گسترش روابط با كشورهاى كفر، در فكر برقرارى روابط با كشورهاى اسلامى باشیم. 🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸
6.31M
مردان غیور قصّه‌ها برگردید یک بار دگر به شهر ما برگردید دیروز به خاطر خدا می‌رفتید امروز به خاطر خدا برگردید. سلام✋ ‍🌹دایی 🔻... 👇 🌷〰〰〰🇮🇷〰〰🌷 @shahidanemasjedehazratezeynab 🌷〰〰🇮🇷〰〰〰🌷
نماز سکوی پرواز 47.mp3
3.59M
۴۷ ✍درست مثل لحظه ای که با یه عزیزی قرار داری و...بی تابی: اگه عاشــق باشی؛ دلت برای شنیدن صدای اذان بیقراره. 🔻عاشقترین آدمها👇 بیتاب ترینِ شون برای ملاقات باخدان. استادشجاعی