eitaa logo
شهید و شهدا
246 دنبال‌کننده
18.3هزار عکس
9.2هزار ویدیو
172 فایل
شهید مدافع حرم جاوید الاثر اقا مهدی قاسمی ( کانال شهید::تجمیع بهترین مطالب کانال های جبهه مقاومت و پایداری...)
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از بصیرت افزایی
5.34M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💫آرامش امت 🌹 : 🔺دوست و دشمن بدانند، به توفیق الهی مشکلات را شکست خواهیم داد. در این سالها مشکلاتی که دیگر ملتها را از پا می‌انداخته، نتوانست ما را از پا بیندازد. @basiratafzayi
15.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#رهبری_همه_کاره_و_ما_هیچ_کاره سخنرانی روشنگرانه دکتر حسن عباسی کانال بصیرت،پاسخ به شبهات وشایعات جهت عضویت @Antishobhe 👈👈👈
هشدار....... 🔺 نفوذ در نظام نفوذ بدتر از جاسوسی است. نفوذی صرفا جاسوس نیست. نفوذی به نیابت از دشمن در لباس خودی و در جایگاه و پست مهم، آن می کند که دشمن می خواهد. اگر در چهل سالگی انقلاب کمر را شکستیم، انقلاب را برای چهل سال دیگر بیمه کرده ایم. رگه های جدی از نفوذ در مدیران و مسئولان و برون داد آنها که تصمیمات و سخنانشان می باشد قابل ملاحظه است. نفوذ فکری، نفوذ عملی را منجر می شود. در قوه مجریه نفوذ قطعی است و نیاز به مثال و شاهد ندارد. در قوه مقننه نفوذ دیروز فریاد زد و شعار نه غزه نه لبنان را از پشت تریبون مجلس تکرار کرد و به مردم آدرس غلط داد. نفوذ در شوراهای شهر بیداد می کند و هر روز خبر یک فساد و سوءاستفاده و تجاوز از جانب اعضای لیست های تکرار به گوش می رسد. صبح ها پدران و مادر نفوذی در جایگاه ها و مناصب خود خیانت می کنند و شب ها فرزندانشان با ژست اپوزیسیون خیانت پدرها و مادرهایشان را در فضای مجازی علیه انقلاب و مردم بازتولید و بازنشر می کنند. نفوذ قطعی است. در برابر امواج خائنانه نفوذ نباید منفعل و منتظر بود. نفوذ هوچی گر و قیل و قال راه انداز است. اگر پا بر گلویش نگذاریم هست و نیست مردم و انقلاب را به باد فنا خواهد داد. در برابر نفوذ اگر سخت و خشن و طوفانی نباشیم و با پتک فولادین بر فرقش نزنیم، رگ حیات ملت را قطع خواهد کرد. در دهه ۷۰ رئیس جمهور خیانت و فتنه باب نفوذ را گشود اما قبل از برخورد سخت و خشن، ابلیسک های دوقلویش تهدید کردند که اگر دست به ما بزنید ملت قیام می کنند و آمریکا ایران را بمباران می کند. اما انقلاب آنها را به خاک سیاه نشاند و هیچ غلطی هم نتوانستند انجام دهند. در دهه ۸۰ ابلیس های پیر و خرفت و فتنه گر، فتنه عمیق را بپا کردند و شعار دادند اگر سران فتنه دستگیر شوند ایران قیامت می شود. سران فتنه مثل سگ در حصر شدند و هیچ غلطی هم نتوانستند انجام دهند. امروز هم باید بر پوزه نفوذ لگام زد و در بندش کرد و به خاک سیاه نشاندش و اگر در این کار کوتاهی صورت پذیرد، نفوذ زمینه را برای هزیمت ایران و ایرانی فراهم خواهد کرد. بعدا نگید که نگفتید!! کانال بصیرت،پاسخ به شبهات وشایعات جهت عضویت @Antishobhe 👈👈👈
هدایت شده از ایران سیاست
8.67M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 آهنگ جدید گوگوش و سیاوش قمیشی درباره چهل سالگی انقلاب 😂 🔺چهل ساله نمی‌تونیم برقصیم ‌... 😉 @iransiasat_ir 👈
هدایت شده از شهید و شهدا
هدایت شده از فرقان سایبری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 نفوذ فرهنگ غربی و نابودی ارزشهای اسلامی ، نتیجه خصوصی سازی مدارس👆 🔹تلاش تفکر #لیبرالی برای حاکم کردن نظام سرمایه داری در کشور ، با تکیه بر سست کردن ارزشهای انقلاب اسلامی 🔺 مسئولین نظارت ندارند، خانواده ها حساسیت ندارند، حوزه ها هم احتمالا خبر ندارند @ForqanCybery
هدایت شده از عجایب جهان
در هلند با ۱۷ میلیون جمعیت ۲۲ میلیون دوچرخه وجود دارد. از هر ۱۰ دانش‌آموز فقط ۳ نفر با ماشین به مدرسه می‌روند که دولت می‌خواهد برنامه‌ای تشویقی فراهم آورد تا همه با دوچرخه به مدرسه بروند. ⁉️😳 @Ajaieb_Jahan ‼️
هدایت شده از شبکه ادیان
بیانات انقلاب در های جهان رسانه‌ها، این جمله رهبر انقلاب که «برخی مقام‌های هستند» را تیتر کردند.. 😜 🌐 @adyan8
هدایت شده از شبکه ادیان
.. 💯📌 ✍روزی بزرگ که از حیف و میل شدن سفره‌ های دربار به تنگ آمده بود، به ناصرالدین شاه پیشنهاد کرد که برای یک روز آنچه میخورند میل کند. گفت مگر رعیت ما چه میخورند؟ امیرکبیر گفت: ماست و خیار، ناصرالدین شاه سرآشپز را صـدا زد و گفت که برای ناهار فردایمان ماست و خیار درست کنید. سرآشپز دستور تهیه مواد زیـر را به چی خود برای تهیه ماسـت خیار شاه داد ، ماسـت پر چرب اعلا ، خیار قلمـی ، گردوی مغز سفید ، پیاز اعلا ، کشمـش بدون ‌هسته ، نـان دوآتیشۀ خـاش‌ خاش ، سبزی‌ های بهاری اعلا و ... بعد از این که یک شکـم سیـر ماست و خیار خـورد به امیـرکبیر گفت رعـایـای پدر سوخته چه غذاهایی میخورند ما بی‌خبریم اگـر کسـی از ایـن همـه نعمـت رضایـت نـداشـت فلکـش کنیـد این حکایت شبیه حال و روز ما شده ، برخی از ما ماست و خیار میخوریم برخی هم ماسـت و خیـار میل میکنند.. 🌐 @adyan8
هدایت شده از شبکه ادیان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مستند دوران| #باغ‌_وحش‌های_انسانی در قرن بیستم! 🔺باور می‌کنید در بروکسل (مقر فعلی اتحادیه اروپا) تا 60 سال پیش سیاه‌پوست‌ها را در قفس به نمایش می‌گذاشتند؟ #مستند 🌐 @adyan8
هدایت شده از شبکه ادیان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 آیا #اشاعره از #اهل_سنت هستند؟ ✅ پاسخ #بن_باز مفتی وهابی 🌐 @adyan8
هدایت شده از شبکه ادیان
✅آشنایی مختصر با 🔺اشاعره پیروان كلامى و از مهمترين مذاهب كلامى هستند. اشعری نخست بر مذهب بود؛ اما در حدود سال 300 ق. تلاش کرد روشی میانه بین معتزله و اصحاب حدیث بنا نهد. در این روش او تلاش کرد معتقدات اصحاب حدیث را با استفاده از عقل و استدلال کلامی اثبات کند. مىتوان گفت روش كلامى اشعرى، از هر دو مذهب آموزه‌ هایی دارد، از آن رو كه روش اشعرى بكارگيرى عقل واستدلال و منطق را در اصول دين روا مى داند، با روش معتزلى همراه است و از آن رو كه ظاهر را بر باطن مقدّم مى دارد و از قرآن و سنّت بهره مى برد، با روش اهل حديث موافق است. البته قرابت كلام اشعرى با اهل حديث بيشتر است. 🔸بعد از ابوالحسن اشعری، بزرگانی از علمای اشاعره همچون قاضی ابوبکر باقلانی(403ق) عبدالقاهر بغدادی(429ق) امام الحرمین جوینی(478ق) ابوحامد غزالی(505ق) شهرستانی(548ق) فخر رازی(606ق) سیف الدین آمدی(621ق) عضدالدین ایجی(756ق) در شکل گیری وتغییر و تحول مبانی و عقائد اشاعره نقش داشتند 🔹اشاعره بر خلاف اصحاب حدیث عقل را به عنوان یکی از مصادر فهم عقائد می پذیرند و طبعا به مباحث کلامی می پردازند و قیاس را هم در مسائل اعتقادی بکار می گیرند؛ 📚فخر رازی، معالم اصول الدین، ص25 🔸در عین حال تشخیص حسن و قبح اشیاء را از توان عقل بیرون دانسته و شرع را ملاک خوبی وبدی امور می دانند. 📚اشعری، اللمع، ص115- 117 وغزالی، قواعد العقائد، ص62 و فخر رازی، معالم اصول الدین، ص93 🔹هر چند اشعری بر نقل و ظواهر اعتماد می کند اما اشاعره خبر واحد را در مسائل کلامی حجت نمی دانند 📚ایجی، المواقف، ج1 ص209- وجرجانی، میرسید شریف، شرح المواقف، ج2 ص56 و باقلانی، ابوبکر، تمهيد الأوائل وتلخيص الدلائل، ص441 🔹و در بحث صفات خبری از تشبیه و تجسیم پرهیز می کنند با این وجود رویت خداوند در قیامت را جایز می دانند . 📚 اشعری، الابانه، ص35 و فخر رازی، مفاتیح الغیب، ج1 ص520 و غزالی، قواعد العقائد، ص169 و باقلانی، ابوبکر، تمهید الاوائل وتلخیص الدلائل، ص301 🔸اشاعره در جمع بندی روایات قدر و بحث جبرو اختیار به نظریه کسب معتقد شدند. در این نظریه خداوند خالق افعال عباد و بندگان تنها کسب کننده آن فعل هستند. (اشعری، اللمع ، ص74) ولی این نظریه چنان مبهم است که شارحان آن، از جمله باقلانی وغزالی ودیگر علمای اشاعره، هرکدام تفسیری را ازآن ارائه کرده ‌اند . 📚 باقلانی، تمهيد الأوائل في تلخيص الدلائل، ص323- 342 و غزالی، قواعد العقائد، ص197-200 🌐eitaa.com/joinchat/1524760576C064e1bdcc3 💠شبکه ادیان پنجره ای رو به آگاهی 🌅