دوستانی که تمایل دارند
محصول خود را با تخفیف ارایه دهند
از 🌱برکت این ایام
جا نمانند✌️🌹
📌 بازی کرونا برای ایجاد #حکمرانی_مجازی
✅آیت الله سید محمد مهدی میرباقری
(عضو مجلس خبرگان رهبری)
🔰 کرونا ولو برای این کار هم ساخته نشده باشد، مدیریتی که کردند همین است؛ دارند بر محور بزرگنمایی این پدیده و رعبانگیزی و وحشت خیالیای که دارند ایجاد میکنند، آرامآرام روابط عالَم حس را پیچ و مهرههایش را باز میکنند و آدمها را از هم جدا میکنند و کمکم بهصورت متفرّد میبرند توی فضای #حکمرانی_مجازی...
🔰من که (آمار) ندارم، ولی بعضی از آمارهایی که نقل میشد خیلی خطرناک است که در طول همین یک سال، ورود به عرصه مجازی چقدر گسترش پیدا کرده.
🔰یک نمونهاش فقط #آموزش_رسمی است. این فقط اختصاص به کشور ما هم ندارد. در کشور ما البته خیلی افراطی این کار شکل گرفت و من نمیدانم چرا؛ خیلی افراطی در کشور ما این شکل گرفت که ۱۴میلیون دانشآموز را بردند توی #فضای_مجازی و چیزی بسیار خطرناکتر از #سند_2030 اعمال شد.
🔰آقایان هم (این مسئله) در منظر و مرئایشان بود، نه اینکه نمیدانستند. چرا اقدامی نکردند (نمیدانم)؛ آخرش این است که پلتفرمی مثل #شاد درست کردند که واقعاً......؛ نمیخواهم کار آقایان را کوچک کنم، (ولی) طوفان در فنجان است.
(آیتالله میرباقری، ۹۹/۱۱/۱۰)
#حکمرانی_مجازی
#کروناهراسی
الهــا ; پادشــاها; بینیـــازا
خداونـدا، کریـما ،کارســازا !
به صـدق سینــهٔ پـاکان راهت
به شـــوق عاشقـان بارگاهت
به شـب نالیـدن پا در کمنـدان
به آه سـوزناک مستمنـــــدان
به حق صبـر بیپــــایان ایوب
به آب چشم خونافشان یعقوب
که بر جان من مسکین ببخشای
در رحمت بر این بیچاره بگشای
بــده کام دل شـــوریـــدهٔ من
رســـان با من بت بگزیــدهٔ من
#عبید_زاکانی
بسم الله الرحمن الرحیم
مژده💥 مژده
طرح عیدانه برکت🌱
انجیر 3a_ رسید
✅با قیمت ویژه کیلویی 57/۰۰۰
کارتن های ۱۰کیلویی
قیمت بازار 80 وبالاتر
مقدار محدود است❌
@soyetamadonynovin
ارزانسرای برکت🌱 اصفهان
{☝️باکمترین واسط}
https://eitaa.com/joinchat/3699114073C1ce953261a
نشردهید
بسم الله الرحمن الرحیم
مژده. مژده💫
بمناسبت ولادت
بانوی کرامت
منشاء برکت🌱
کوثر رحمت
و مادر اُمت
حضرت زهرا.سلام الله علیها
و دهه فجر🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
طرح عیدانه برکت🌱
فروش چادر کره ای
درجه یک
عرض110
متری 59000 بود
یارانه خورده
و فقط و فقط متری
46000 ت😳😳
فرصت تا یوم الله22بهمن
@soyetamadonynovin
ارزانسرای برکت🌱 اصفهان
{☝️باکمترین واسط}
https://eitaa.com/joinchat/3699114073C1ce953261a
نشر دهید
بسم الله الرحمن الرحیم
قُلْ هَلْ تَرَبَّصُونَ بِنَا
إِلَّا
إِحْدَى الْحُسْنَيَيْنِ ۖ
وَنَحْنُ نَتَرَبَّصُ بِكُمْ أَنْ يُصِيبَكُمُ اللَّهُ بِعَذَابٍ مِنْ عِنْدِهِ أَوْ بِأَيْدِينَا ۖ
فَتَرَبَّصُوا إِنَّا مَعَكُمْ مُتَرَبِّصُونَ
سوره توبه ایه52
بگو که آیا شما
جز یکی از دو نیکویی
(بهشت و یا فتح)
چیزی را میتوانید برای ما انتظار داشته باشید؟؟
ولی ما درباره گمراهان منتظریم
که از جانب خدا
به عذابی سخت گرفتار شوند یا به دست ما هلاک شوند،
بنابراین شما در انتظار باشید که ما هم منتظر هستیم.
ضرر نرسیدن به مؤمن در دیدگاه توحیدی:
وقتی شما [با نگاه توحیدی] میدانید وجود شما،
پیدایش شما، حیات شما،
تنفس شما
با یک هدفی تحقق پیدا کرده است،
دنبال آن هدف میگردید
و برای رسیدن به آن هدف،
تکاپو و تلاش میکنید.
از نظر خدای متعال که آفرینندهی هستی است،
خود این تکاپو هم اجر و پاداش دارد.
به هر نقطهای که رسیدید،
در واقع به هدف رسیدید.✅
این است که در دیدگاه توحیدی، خسارت و ضرر
برای مؤمن ☝️اصلاً متصور نیست.
فرمود:
«ما لنا الّا احدی الحسنیین»؛( یکی از دو بهترین در انتظار ماست؛ یا در این راه کشته میشویم، که این بهترین است؛
یا دشمن را از سر راه
برمیداریم
و به مقصود میرسیم،
که این هم بهترین است.
پس در اینجا ضرری وجود ندارد.
عشقمان
امام خامنه ای۱۳۸۹/۰۸/۰۴
بیانات در دیدار دانشجویان و جوانان استان قم
@soyetamadonynovin
#تمدن_نوین_اسلامی
#مبانی
معبر
ضرر نرسیدن به مؤمن در دیدگاه توحیدی: وقتی شما [با نگاه توحیدی] میدانید وجود شما، پیدایش شما، حیات
اعضای مجموعه با دقت بیشتری مطالعه کنند
باتشکر
May 11
عشق یعنی خنده هاے فاطمه
پر گرفتن در هواے فاطمه
نوکری کردن براے فاطمه
با امید یک دعاے فاطمه
#السلام_علیک_یافاطمه_الزهرا 🌹
🌸 دستبوس مادر
✍ «زن اگر چنانچه در محیط خانواده،
محترم شمرده بشود،
بخش مهمّی از مشکلات جامعه حل خواهد شد.
☝️باید کاری بکنیم که بچّهها دست #مادر را
حتماً ببوسند؛
اسلام دنبال این است.»
امام خامنه ای۱۳۹۲/۰۲/۲۱
ولادت حضرت زهرا.س
و روز مادر
برهمه ی شما
مخصوصا مادران دلسوز و سرافراز انقلاب
مبارکـــ❣ـــباد
#دستبوس_مادر
🌸 "روز ولادت فاطمهی زهرا (سلاماللهعلیها) را
روز زن و روز #مادر نامگذاری کردهاند؛
میشد گفت روز رهبر یا روز والاترین انسان،
اشکالی نداشت؛
امّا امروز
#نیاز جامعهی ما به این است که بداند 👉
مادری یعنی چه؟ 💝
زنِ خانه بودن و
کدبانو بودن یعنی چه؟
فاطمهی زهرا با آن مقام و عظمت، یک
💘 خانم خانهدار است؛
یکی از شئون همین عظمت عبارت است از
همسر بودن یا مادر بودن و خانهداری کردن."
➡️ امام خامنه ای۹۵/۱۲/۲۹
#سبک_زندگی
#مادرانه_ریحانه
#میلاد_حضرت_زهرا سلاماللهعلیها
ولادت بانوی کرامت
منشاء برکت🌱
کوثر رحمت
و مادر اُمت
حضرت زهرا.سلام الله علیها
روز مادر
و دهه فجر🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
را به همه ی
مادران
عاشقان
و تمدن سازان انقلاب اسلامی
مبارکـ❣ــباد
🌹💫🌹💫🌹💫🌹
یک حال خوشی داده مُقدَّر بسرایم
قسمت شده از حضرت مادر بسرایم
درمانده ام و لایقِ وصفش که نباشم
یـارب مددی کن که نِکـوتر بسـرایـم
گلواژه عطا کن به من ای صاحب واژه
می خواهم از آن سورهء کوثر بسرایم
لطفـی بنمــا بـــر دل زنگـــار گرفتـه
صیقـل بـده از مــاهِ منــوّر بســرایم
آلوده ام از بـوی گنــاهـان و تغـافـل
عطرم بـزن از یـاسِ معطّـر بسـرایـم
بـی اذن تـو ممـکن نبُوَد مَدحِ مَلیکه
اذنـی بده از زیور و گـوهر بســرایم
دُردانهء هستی متولّد شد و اکنون
بـا نـام ستـایش گـرِ اکبـر بســـرایم
ریحانهء احمد به جهان آمده امشب
از مشک و عبیر و گل و عنبر بسرایم
آن طایر قدسی به زمین آمده یاران
در کنـج حـرم مثـل کبـوتـر بسـرایـم
این عالمِ هستی به وجودش شده موجود
ازجنّت و عَرش و خودِ محشر بسرایم
از آبیِ دریا و از این چرخش اَفلاک
از مِهر و سپهر و مَه و اَختر بسرایم
همتای علی جز به علی وصف نگردد
از ذکـرِ علـی بـر در خیبـر بسـرایـم
خوشتر چه بود در همهء عمر از اینکه
قسمـت شـد و از دلبـرِ حیدر بسرایم
این حالِ نِکـو داده به دل تا بتـوانم
عیـدانـهء محبـوبـهء داور بســـرایم
از جان نبی و سبب لطـف خداوند
از امّ ابیهـا و بـه دفتـــر بســـرایـم
از شمع و گل و روضهء رضوان و از عشقِ
پـروانـه ء آن خـانـهء اخضـر بسرایم
از اِنسِیــه ء حُــوریـه از اُمِّ ائـِمِّــــه
از جَـدّهء مظلـومـهء اصغـر بسـرایم
به به چه خوشست امشب و ایزد نظری کرد
تا اینکه من از مادر رهبر بسرایم
من مست مَیِ عشقم و رقص آمده طبعم
از ساقی حوض و مَیِ و ساغر بسرایم
#شعر
خلاصه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
سند تحول بنیادین در هشت فصل تهیه و تنظیم شده است:
فصل اول- کلیات
فصل دوم- بیانیه ارزشها
فصل سوم- بیانیه مأموریت
فصل چهارم- چشمانداز
فصل پنجم- هدفهای کلان
فصل ششم - راهبردهای کلان
فصل هفتم - هدفهای عملیاتی و راهکارها
فصل هشتم - چارچوب نهادی و نظام اجرایی تحول بنیادین
این سند در سال 1390 به امضای رئیسجمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی وقت، محمود احمدینژاد رسید.
🔰شما میتوانید از اینجا
👈متن کامل سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را
بخوانید.
حجم بیشتر سند تحول بنیادین آموزشوپرورش به فصل هفتم، یعنی هدفهای عملیاتی و راهکارها اختصاصدادهشده است. در این فصل 23 هدف عملیاتی عنوان شده که برای عملیشدن هرکدام راهکارهای مختلفی آمده است. این هدفهای عملیاتی متمرکز بر موضوعات مختلفی هستند:
#تربیت انسانهای نمونه برای ایران اسلامی؛
تربیت و آداب اسلامی، تقویت #اعتقاد و التزام به ارزشهای انقلاب؛
ترویج فرهنگ حیا، #عفاف و حجاب هماهنگ با نظام تعلیموتربیت رسمی عمومی؛
تقویت بنیان #خانواده و افزایش تواناییهای آن در ایفای نقش تربیتی؛
بسط و گسترش #عدالت_آموزشی و با کیفیت مناسب؛
ایجاد #تنوع در محیطهای یادگیری؛
تقویت #نقش_مدرسه بهعنوان یکی از کانونهای پیشرفت محلی؛
افزایش مشارکت #نظام_تعلیموتربیت در عرصههای مختلفی دینی، فرهنگی و اجتماعی و در سطح محلی و ملی؛
تقویت #مشارکت عناصر سهیم و مؤثر و بخش عمومی و غیردولتی در تعلیموتربیت؛
بهبود جایگاه اجتماعی و حرفهای منابع انسانی با تأکید بر جایگاه بالای #معلمان؛
نگاهی دوباره به سیاستها و اصول حاکم بر برنامة درسی تربیت معلم؛
تأمین رفاه و جبران خدمات مطابق با جایگاه فرهنگیان باتوجهبه لزوم تماموقتشدن آنها؛
افزایش نقش شوراهای آموزشوپرورش مدارس، مناطق و استان در تقویت فعالیتهای تربیتی؛
ساخت و متناسبسازی فضاهای آموزشی و تربیتی با درنظرگرفتن نیازهای بخشهای مختلف؛
توجه ویژه به علوم انسانی بر اساس مبانی دینی در چارچوب نظام اسلامی؛
ایجاد تنوع در خدمات و فرصتهای آموزشی و تربیتی هماهنگ با نیازهای جامعه و برای شکوفایی استعداد دانشآموزان؛
بهبود سطح کیفی تعلیموتربیت با استفاده از فناوریهای جدید؛
نوآوری و تغییر در نظام تعلیموتربیت رسمی عمومی به شکلی پویا و بالنده؛
بنانهادن نظام سنجش و تضمین کیفیت در تعلیموتربیت رسمی و عمومی؛
مدیریت هدفمند منابع مالی،
متناسب با نیازهای تعلیموتربیت رسمی و عمومی؛
نگاهی دوباره به ساختارها،
رویهها و روشها؛
بهبود مستمر نظام مدیریت و راهبری آموزش و تربیت در نظام تعلیموتربیت رسمی؛
تقویت ظرفیتهای پژوهش و نوآوری تجربیات تربیتی بومی؛
در فصل هشتم و پایانی، سطوح مختلف اجرایی سند تحول بنیادین و دستگاههای مسئول معرفی میشود.
در بخش اول، سیاستگذاریها و تصمیمگیریهای کلان برعهده شورای عالی انقلاب فرهنگی است.
در بخش دوم،
دستگاههای برنامهریز و اجراکننده سند معرفی میشوند.
در این بخش، شورای عالی آموزشوپرورش، وزارت آموزشوپرورش و رسانه ملی از جمله دستگاههای مسئول هستند.
در بخش سوم نیز چگونگی ترمیم و بهروزرسانی سند تشریح میشود.
برایناساس، سند تحول بنیادین آموزشوپرورش برای ترمیم، باید در بازههای زمانی پنجساله مورد کار کارشناسی قرار بگیرد.
🔰جمعبندی
اهداف، ارزشها و راهبردهای این سند میتواند چراغ راهی برای تمامی دستاندرکاران امر تربیت باشد.
بااینحال نباید فراموش کرد،
این سند وقتی ارزش پیدا میکند که دستورات آن بهدرستی و بادقت اجرا شود؛
کما بتوانیم تأثیر سیاستگذاریهای کارشناسان و نخبگان تعلیموتربیت را در سطوح مختلف مشاهده کنیم.
اکنون که در سالهای نزدیک به 1404 هستیم،
باید این سؤال را پرسید که تا چه حد اهداف و سیاستهای آمده در این سند محقق شده است؟
آیا عملکرد افراد و دستگاههای مسئول بر اساس معیارها
و سنجههای آمده در این سند،
نمره قبولی را میگیرد؟
شما درباره سند تحول بنیادین آموزشوپرورش چه فکر میکنید؟
و چه میزان اطلاعات دارید؟
اگر یک فعال فرهنگی یا والد هستید، نظرتان را درباره این سند و وضعیت اجرای آن در سطح جامعه برای ما بنویسید....
با تشکر
حجت الاسلام زارعی_بهمن۱۳۹۹
#سندتحول_بنیادین
#تحول
#تعلیم_وتربیت
#نظامات_اجتماعی