eitaa logo
تدریس یار پایه اول
8.7هزار دنبال‌کننده
25.7هزار عکس
14.8هزار ویدیو
15.1هزار فایل
اینجا همونجایی هست که بهت کمک میکنه تا با خیال راحت از معلمی لذت ببری. تمام مطالب کانال رایگان می باشد .تنها یک صلوات برای اموات بفرستید . برای #تبلیغات هم پیام دهید @teacherschool
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تاثیر واژه ها در عملکرد انسان ها توصیه می کنم حتما معلمان و اولیای محترم ببیند 👌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
توصیفی،احترام به هست بودن دانش آموز است نه نیست کردن بودن های او.....
آقای می.pdf
199.9K
آقای (می) ایده ایی نو بهزادے🌹 ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
نمونه_سوال_درس_6_نشانه_ایـ_یـ_ی_ای_فارسی_سری9_اول_دبستان_Biamoz.pdf
147K
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
ندا_ابراهیمی_فعالیت_تشخیصی_نشانه‌‌های_ای.pdf
132.8K
فعالیت تشخیصی نشانه‌های ای (دست‌ورزی) ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
@MoallemYariR1 کاربرگ درس 4 نشانه (ت) (08).pdf
1.42M
پایه اول| 🔺 کاربرگ نشانه ت فارسی اول ابتدایی 🔸 : تاب [نشانه ت ت] 🔸 درس چهارم فارسی 🔸 درس 4 فارسی ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پایه اول| ✍آموزش نشانه ها در فارسی کلاس اول دبستان/ آموزش نشانه او 🙏 وحیده شنبدی ➖➖➖➖➖➖➖ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پایه اول| ✍صداکشی نشانه او / بخش کردن کلمات / آموزش نشانه او 🙏 وحیده شنبدی ➖➖➖➖➖➖➖ ثبت نام آنلاین کلاس برنامه‌نویسی ویژه سنین 8 تا 17 سال 👇 B2n.ir/w60085
@MoallemYariR1 کاربرگ درس 4 نشانه (ت) (09).pdf
570K
پایه اول| 🔺 کاربرگ نشانه ت فارسی اول ابتدایی 🔸 : تاب [نشانه ت ت] 🔸 درس چهارم فارسی 🔸 درس 4 فارسی ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پایه اول| ✍زیبانویسی و # کلمات نشانه س / نحوه نوشتن نشانه س ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پایه اول| ✍آموزش جمله سازی در کلاس اول دبستان / جمله سازی فارسی اول دبستان ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پایه اول| ✍زیبانویسی و # کلمات نشانه او / # کلمات نشانه او ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
پایه اول| ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
پایه اول| تم ۷ 🍂🍂🍂🍂🍂 موضوع فصل تولد دوقلوها و تم شناختی هدیه رو در پیش رو داریم در این صفحه مفاهيم: چپ، راست؛ وسط، کنار، بين؛ رديف، ستون؛ جلو، عقب؛ جلو، پشت؛ اول الی پنجم(یکسری مفاهیم مشترک در تمام صفحات آغازین بخش ها است) . و آداب هديه دادن و هديه گرفتن و تشکر از کسی که هديه می دهد وتقسيم کردن کيک؛ بازکردن هديه ها؛ فوت کردن شمع؛ دعوت مهمان ها.مطرح است، مثل تصاویر آغازین دیگر با طرح داستان اما مفاهیم ریاضی این صفحه را دنبال می کنیم. در مورد آداب هديه دادن و هديه گرفتن و تشکر از کسی که هديه می دهد، نکاتی را که به نظرتان می رسد به دانش آموزان بگویید ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
پایه اول| ☘️☘️ اهداف ١ -ادامه دادن الگوهای شطرنجی. ٢ -کشف قانون مربوط به الگو. ٣- درک الگوهايی که به هم متصل هستند و الگوهايی که از هم فاصله دارند. ٤ -تشخيص شکل تکرارشونده در هر الگو و رسم آن. روش تدريس بچه ها به کمک میله های شمارش یا مداد و یا اشیای مناسب دیگر الگویی را طراحی کنند و قانون الگوی خود را بيان کنند یا با کمک چینه و یا کاغذ های رنگی که به صورت مربع های کوچک برش داده اند الگوهای مختلفی بسازند .در برگشت به صفحه آغازین از بچه ها بخواهید که بارنگ کردن بشقابهای روی میز به الگو ی مناسبی بسازند. و بعد فعالیت ص 46 را انجام دهند . در انجام فعاليت های اين صفحه یادتان باشد تشخيص شکل تکرارشونده و رسم آن در قسمت سمت راست اهميت زيادی دارد در هر قسمت شکل ها ابتدا به صورت مجزا هستند و سپس شکل های متصل مطرح شده است. چرا که تشخيص شکل تکرار شونده در اين موارد مشکل استمی شود برای تمرین و یا یادگیری بهتر از دفتر شطرنجی استفاده نمود. ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
پایه اول| ☘️☘️☘️ اهداف ١ -درک مفهوم تقارن. ٢ -کار با ابزار شابلون برای رسم شکل های متقارن. ٣ -شناخت اشکال هندسی تدريس ∗ توجه دانش آموزان را به شکل های متقارن در کلاس درس جلب کنيد. می توانيد چند شکل متقارن به کلاس ببريد و با تاکردن شکل از روی خط تقارن مشابه بودن دو طرف و تساوی شکل ها را به آنها نشان دهيد. در صفحه آغازين بخش با کمک دانش آموزان شکل های متقارن را پيدا کنيد. ∗∗∗ از دانش آموزان بخواهيد ابتدا خوب به تصاوير صفحه ۴۹ نگاه کنند سپس توضيح دهند که در هر قسمت چه اتفاقی افتاده است. پس از آن با استفاده از شابلون خطی را ترسيم کنند و با قرار دادن لبه شابلون روی خط اقدام به رسم اشکال هندسی کرده و با برگرداندن شابلون در طرف ديگر خط همان شکل را بکشند و با تا کردن و روی هم قرار دادن شکل های دو طرف خط به درک اشکال متقارن برسند توصيه های آموزشی ١ -لازم نيست از واژه قرينه، متقارن، تقارن و خط تقارن استفاده کنيد. ٢ -روش ارائه شده در اين صفحه بسيار مهم است و تا پايان کتاب دانش آموزان به آن نياز دارند به خصوص در طراحی فرش و رسم شکل های متقارن در دو طرف آن با استفاده از شابلون اين روش بسيار کاربرد دارد. ٣ در شکل های مربع، مستطيل و دايره قرينه شکل مانند خود شکل است و تشخيص تقارن ساده تر است، اما در مورد مثلث کمی مشکل است ٤ به اندازه کافی روش مطرح شده را تمرين کنيد تا همه دانش آموزان به مهارت دست يابند. ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
پایه اول| 🔴🔴 :معرفی عدد اصلی 1تا 5 : دانش آموز باآداب هدیه دادن و هدیه گرفتن آشنا شود. دانش آموز با آداب تشکر کردن آشنا شود. دانش آموز با آداب مهمان نوازی آشنا شود.5 را : دانش آموز بنواند اعداد کمتر از 5 را بشمرد(دانشی) دانش آموز بتواند اعداد کمتر از5را با هم جمع یا تفریق کند(دانشی) دانش آموزبتواند تعداد اشیا یا افرادی که در شکل هستند را توضیح دهد(دانشی) کیک ها را درست تقسیم کند(مهارتی) نسبت به دعوت کردن ازخود رغبت نشان دهد(نگرشی) برای بار کردن هدیه ها از خود علاقه نشان دهد(نگرشی) :چپ،راست,اول تا پنجم,وسط-بین-کنار-جلو-پشت –عقب-ردیف-ستون :کتاب,تصویر بزرگ شده از تصویرکتاب(کلاژه),تخته وماژیک (برقراری ارتباط وحضوروغیاب) سلام دخترای گلم حالتون خوبه خداروشکر که حال همتون خوبه حضوروغیاب (مریم جان ,زهرا جان,....) : بچه ها تکالیفه جلسه قبلو بذارید روی میز تا من نگاه کنم : معلم 4سیب روی تخته می چسباند و از دانش آموزان می خواهد که تعداد آنها را بگویند بعد یکی از آنها را بر میدارد و می پرسد حالا چند سیب روی تخته وجود دارد. : دانش آموزان را به 4 گروه 5 نفره ( به انتخاب خودشان)تقسیم می کنیم واز آنها می خواهیم که برای گروه های خود اسم وسخنور انتخاب کنند : معلم از دانش آموزان میخواهد که خاطره ای از جشن تولد خود تعریف کنندا بعد کلاژه ای را که با خود آورده است را روی تخته می چسباندومی گوید: بچه ها می خوام خاطره تولد زهرا ومریمو براتون تعریف کنم زهرا ومریم 2 تا خواهر دوقلو بودن.یه روز که روز تولد اونا بودپدرو مادرشون تصمیم گرفتن که برای اونا تولد بگیرن. زهرا و مریم خیلی خوشحال شدن و رفتن که دوستاشونو دعوت کنن رضا که برادر زهرا ومریم بود از اینکه تولد خواهراشه خیلی خوشحال بود خب بچه ها این تصویری که می بینید تصویر تولد مریم و زهراس حالا خوب به عکس نگاه کنید و به من بگید که توی تولد مریم وزهرا چه چیزایی می بینید :آگاه ساختن یادگیرنده از هدف خب بچه های خوب می خوایم بدونیم که توی تولد مریم از هرچیز چند تا هست :یادآوری پیش دانسته ها دخترای گلم عدد هایی رو که تا حالا خوندیم یادتون میاد؟ خب حالا یکی بیاد وبگه که من با دستام چه عددی رو نشون میدم آفرین بچه های گلم :ارائه محرک: عزیزای من هرکس توی گروه خودش قرار بگیره (معلم شرایط گروه رو به دانش آموزان میگه) بچه خا توی گروهاتون مشورت کنید وهرچیزیو که 5تا از اون توی شکل هست؛پیدا کنیدویکی از اعضای گروه بیاد و اونهارو نام ببره(5دقیقه) :معنا دار کردن تمام جملات رمزگردانی شده آفرین بچه های گلم،همتون درستگفتید تک تک گروه ها به این موضوع اشاره می کنند که چند تا مهمون دارن و... آفرین همه شما درست جوا دادید. :فراخوان عملکرد چند تصویرکوچک را در گروهها توزیع می کنیم و از آنها می خواهیم که کیک را به 5قسمت تقسیم کنندو سر هر میز می رویم واگر توضیحات لازم داشتند آنها را راهنمایی می کنیم. :تدارک بازخورد آفرین به شما که همتون انقدر باهوشید حالا خوب به نقاشی ها نگاه کنید دیگه چندتا چیز 5 تایی توی شکل هست؟ : خب بچه ها بازم فکر کنید بگید دیگه چه چیزایی هست که 5تایی هستن. : خب کدوم گروه میتونه به من توضیح بده امروز چی یاد گرفتیم؟ :ارزشیابی تکوینی: بچه ها از هرگروه یه نفربیاد وبه من بگه که تعداد دکمه های لباس پدر چند تاست احسنت بچه های من در پایان تعیین کنید! ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
پایه اول| موضوع: تولد دو قلوها مفاهیم: جهتها - ردیف، ستون ' بین - کنار - وسط - اول تا پنجم تم شناختی: هدیه ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
پایه اول| اهداف: * مرور مفاهیم جمع و تفریق * نمایش حاصل جمع یا تفریق با چوب خط * تمرین مهارت حل مساله با حل مربع شگفت انگیز ۴ × ۴ * بکارگیری مفاهیم جمع و تفریق در محیط پیرامونی ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
پایه اول| اهداف: * برقراری ارتباط با نمایش های مختلف عدد یک * دیدن مصادیق مختلف عدد یک در محیط پیرامونی * توانایی نوشتن درست نماد عدد یک ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
پایه اول| اهداف: * کشف قانون الگوهای خطی * ادامه دادن الگوهای خطی * درک الگوهای متصل و الگوهای جدا از هم و با فاصله * تشخیص شکل تکرار شونده در هر الگو و رسم آن ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1