چهار روش درس خوندن
🟠تکنیک فاینمن
🔵امتحان پشت برگه
🟣اکتیو ریکال
⚪️تکنیک پومودورو
🔷💠🔷🔹🔷💠🔷🔹🔷💠🔷
🟠تکنیک فاینمن :
درس رو بخون، حالا به بقیه یاد بده،
جاهایی رو که مشکل داشتی و دوباره بخون🐰
🔵امتحان پشت برگه:
(بهترین روش)
بعد از اینکه درس خوندی از خودت امتحان بگیر،
جاهایی که اشتباه داشتی و دوباره بخون💜
🟣اکتیو ریکال:
درس رو کامل بخون، بعد چشماتو ببند،
و چیزایی رو که خوندی به یاد بیار،
تکرارش کن تا حفظ شی😀💜
⚪تکنیک پومودورو :
25دقیقه درس بخون
5دقیقه استراحت کن
4بار اینارو تکرار کن
بعدش یه استراحت کن🧡😀
Kingsoft-Office-11.2.3-Final(FarsRoid.Com).apk
40.66M
جدیدترین ورژن آفیس اندروید
جهت بازکردن پی دی اف و ورد و اکسل و...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کیلیپ داستانی و قرآنی سوره نصر 🌼🌼🌼🌼
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
به روز شنبه خوش آمدید🌺
تقویم روز شنبه
🌺🌺🌺
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
به روز شنبه خوش آمدید🌺
تقویم روز شنبه
🌺🌺🌺
افزایش دامنه توجه کودکان
👌بر اساس برخی از بررسی ها ۵۰ تا ۸۰ درصد کودکان با اختلالات #بیش_فعالی و #کمبود_توجه دارای مشکلات ویژه یادگیری می باشند
👌بنابراین عمل به توصیه های ذیل می تواند در این خصوص راهگشا باشد👇👇
۱- بازی #ماز (مارپیچ) یا هزار راه بر روی کاغذ و یافتن راه خروج از آن توسط دانش آموز.
۲- استفاده از #پازل های مختلف.
۳- از دانش آموز خواسته شود چشمانش را ببندد و یک شکل هندسی در ذهنش #مجسم کند و سپس آن را بر روی کاغذ بکشد و در مرحله بعدی با #چشمان بسته، شکل پیچیده تری را نیز بر روی کاغذ طراحی نماید.
۴- یک #لیوان سر خالی از آب را انتخاب کرده و از دانش آموز خواسته شود که درون آن تعدادی سکه بیندازد، طوری که آب سر ریز نشود. در مرتبه بعد به تعداد سکه ها اضافه شود و می بایست طوری سکه ها را در آب بریزد که آب سر نرود! می توان به جای سکه از میخ ریزه هم استفاده نمود.
۵- پیدا کردن اشیاء #مشترک و #متفاوت در تصاویر .
۶- #پیدا نمودن شکل مورد نظر در میان اشکال مختلف در یک تصویر.
۷- ظرفی از #حبوبات را تهیه کرده و از دانش آموز خواسته شود تا یکی از انواع آن را جدا کند. در مرحله های بعد خواهان جمع آوری حبوبات ریزتر شوید و با کرنومتر میزان زمان و سرعت #جداسازی حبوبات و خطاهای آن ها را یادداشت نمایید.
۸- از دانش آموز خواسته شود که ده خط یازده سانتی متری رو ی کاغذ بکشد و با #قیچی دقیقا روی خطوط را بچیند. زمان یادداشت شود. هر روز یک خط به خطوط #اضافه شود تا روز دهم به بیست خط رسیده با همان زمان روز اول.
۹- دو تصویر که #مشابه هم هستند اما در یک یا چند مورد جزئی با هم اختلاف دارند، به دانش آموز نشان داده و از او خواسته شود تا تفاوتها و تشابهات تصاویر را پیدا کند.
۱۰- #عواقب بی دقتی را به این دانش آموزان متذکر شوید به عنوان مثال؛ پلاک منزل مان ۱۲ است اگر ۱۳ بنویسیم نامه به در خانه مان می آید؟
۱۱- به این کودکان رویکردهای شناختی را آموزش بدهیم به عنوان مثال #اول ببین، بعد بشنو، سپس #فکر کن و در آخر انجام بده!
۱۲- هر فعالیتی که #هماهنگی چشم و دست در آن لحاظ شده باشد؛ مانند بازی دارت، تیله بازی ، ….برای این کودکان در نظر گرفته
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قسمت اول تدریس(مانده و گذشته،) و ساعت قبل🌹🦋
این داستان پلاک ۱۲ (حسنی و مامان و بابا)😘❤️