چهار روش درس خوندن
🟠تکنیک فاینمن
🔵امتحان پشت برگه
🟣اکتیو ریکال
⚪️تکنیک پومودورو
🔷💠🔷🔹🔷💠🔷🔹🔷💠🔷
🟠تکنیک فاینمن :
درس رو بخون، حالا به بقیه یاد بده،
جاهایی رو که مشکل داشتی و دوباره بخون🐰
🔵امتحان پشت برگه:
(بهترین روش)
بعد از اینکه درس خوندی از خودت امتحان بگیر،
جاهایی که اشتباه داشتی و دوباره بخون💜
🟣اکتیو ریکال:
درس رو کامل بخون، بعد چشماتو ببند،
و چیزایی رو که خوندی به یاد بیار،
تکرارش کن تا حفظ شی😀💜
⚪تکنیک پومودورو :
25دقیقه درس بخون
5دقیقه استراحت کن
4بار اینارو تکرار کن
بعدش یه استراحت کن🧡😀
Kingsoft-Office-11.2.3-Final(FarsRoid.Com).apk
40.66M
جدیدترین ورژن آفیس اندروید
جهت بازکردن پی دی اف و ورد و اکسل و...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کیلیپ داستانی و قرآنی سوره نصر 🌼🌼🌼🌼
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
به روز شنبه خوش آمدید🌺
تقویم روز شنبه
🌺🌺🌺
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
به روز شنبه خوش آمدید🌺
تقویم روز شنبه
🌺🌺🌺
افزایش دامنه توجه کودکان
👌بر اساس برخی از بررسی ها ۵۰ تا ۸۰ درصد کودکان با اختلالات #بیش_فعالی و #کمبود_توجه دارای مشکلات ویژه یادگیری می باشند
👌بنابراین عمل به توصیه های ذیل می تواند در این خصوص راهگشا باشد👇👇
۱- بازی #ماز (مارپیچ) یا هزار راه بر روی کاغذ و یافتن راه خروج از آن توسط دانش آموز.
۲- استفاده از #پازل های مختلف.
۳- از دانش آموز خواسته شود چشمانش را ببندد و یک شکل هندسی در ذهنش #مجسم کند و سپس آن را بر روی کاغذ بکشد و در مرحله بعدی با #چشمان بسته، شکل پیچیده تری را نیز بر روی کاغذ طراحی نماید.
۴- یک #لیوان سر خالی از آب را انتخاب کرده و از دانش آموز خواسته شود که درون آن تعدادی سکه بیندازد، طوری که آب سر ریز نشود. در مرتبه بعد به تعداد سکه ها اضافه شود و می بایست طوری سکه ها را در آب بریزد که آب سر نرود! می توان به جای سکه از میخ ریزه هم استفاده نمود.
۵- پیدا کردن اشیاء #مشترک و #متفاوت در تصاویر .
۶- #پیدا نمودن شکل مورد نظر در میان اشکال مختلف در یک تصویر.
۷- ظرفی از #حبوبات را تهیه کرده و از دانش آموز خواسته شود تا یکی از انواع آن را جدا کند. در مرحله های بعد خواهان جمع آوری حبوبات ریزتر شوید و با کرنومتر میزان زمان و سرعت #جداسازی حبوبات و خطاهای آن ها را یادداشت نمایید.
۸- از دانش آموز خواسته شود که ده خط یازده سانتی متری رو ی کاغذ بکشد و با #قیچی دقیقا روی خطوط را بچیند. زمان یادداشت شود. هر روز یک خط به خطوط #اضافه شود تا روز دهم به بیست خط رسیده با همان زمان روز اول.
۹- دو تصویر که #مشابه هم هستند اما در یک یا چند مورد جزئی با هم اختلاف دارند، به دانش آموز نشان داده و از او خواسته شود تا تفاوتها و تشابهات تصاویر را پیدا کند.
۱۰- #عواقب بی دقتی را به این دانش آموزان متذکر شوید به عنوان مثال؛ پلاک منزل مان ۱۲ است اگر ۱۳ بنویسیم نامه به در خانه مان می آید؟
۱۱- به این کودکان رویکردهای شناختی را آموزش بدهیم به عنوان مثال #اول ببین، بعد بشنو، سپس #فکر کن و در آخر انجام بده!
۱۲- هر فعالیتی که #هماهنگی چشم و دست در آن لحاظ شده باشد؛ مانند بازی دارت، تیله بازی ، ….برای این کودکان در نظر گرفته
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قسمت اول تدریس(مانده و گذشته،) و ساعت قبل🌹🦋
این داستان پلاک ۱۲ (حسنی و مامان و بابا)😘❤️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آموزش ربع در ساعت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
داستان ایجاد انگیزه آموزش نیم و ربع در ساعت
فرناز علیمرادزاده