eitaa logo
تریبون مستضعفین
952 دنبال‌کننده
1هزار عکس
1.6هزار ویدیو
52 فایل
کانال رسمی پایگاه اطلاع رسانی تریبون مستضعفین Www.teribon.ir تریبونی برای آنان که رسانه‌ای ندارند
مشاهده در ایتا
دانلود
7.16M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥گلایه امام جمعه لواسان از یک پرونده خیلی قدیمی؛ چرا با مسببان ایجاد باستی هیلز برخورد نمی‌شود؟ امام جمعه لواسان: 🔹باستی هیلز اوایل دهه هشتاد در لواسان ساخته شده و بعد از مدت‌ها هیچ برخوردی هم با مسببان این تخلف مثل شهردار وقت و آقایی که پتروشیمی دارد، صورت نمی‌گیرد. 🔹120 هکتار زمین را از فئودال‌ها مصادره کردند، چرا به شخص دیگری فروختند؟ چه فرقی کرد؟ http://Eitaa.com/teribon_ir
⚪️🔴🔵 چه کسی به حزب‌الله، خط می‌دهد؟ 🔺امروز می‌خواهم از یک خطر عظیم صحبت کنم که اگر جلویش گرفته نشود خدای ناکرده ممکن است منجر به انهدام مجموعه انقلاب اسلامی گردد. آن چالش، این است که در ستادها یا به تعبیر رهبری در بین خواص، چه در ستادهای فکری چه در ستادهای مدیریتی و چه در ستادهای سیاسی، جریانی شکل گرفته که به جای اینکه چهره‌های مکتبی نسل اول را الگوی خود قرار دهد یا به صف امروز انقلاب اسلامی نگاه کند و از روحیه معنوی و انقلابی آنها الهام بگیرد به دنبال این است که جریان معکوس در سطوح بدنه اجتماعی انقلاب ایجاد کند و در تلاش است به جای اینکه صفات ممتاز مجاهدان و انقلابیون را در خودش قرار دهد ویژگی‌های منحوسی را که در خودش قرار دارد بین مردم و صف نفوذ دهد و جوان مومن انقلابی را هم استحاله کند. 🔹او کاری می‌کند که جوان مومن در ظاهر فکر کند انقلابی است اما به مرور جنس نگاهش به مسائل، جنس سلوکش در فضای اجتماعی و سیاسی شبیه بشود به ستادی‌های سرگردان ، شبیه بشود به چهره‌های مذبذبِ قدرت پرست. 🔺این می‌تواند منجر به آن گردد که خواصِ منحرف اعوجاجات فکری خود را به بدنه اجتماعی انقلاب تسری بدهند. در همین انتخابات اخیر هم دیدیم تشکیلاتی مرکب از مخلصان و قالتاق‌ها را؛ معلوم است با صحنه گردانی کدامشان. مخلص‌ها برای اینکه با انرژی‌شان حرکت ایجاد کنند و به قالتاق‌ها جهت بدهند، وحدت مکتبی را نابود و ائتلاف چرتکه‌ای را جایگزینش کردند. 🔹امروز یکی از مهمترین خطرها همین ویروسی شدن تفکر انقلاب توسط آدم‌های ظاهرالصلاح اسماً اصولگراست. برای اینکه بشود جلوی این‌ها ایستاد باید کارنامه این‌ها را بررسی کرد و دید که چقدر بر اساس مبانی انقلاب عمل کردند. باید این کار بشود تا در بزنگاه انتخابات همه چیز را به یکباره به قدرت و لاقیدی رقیب پیوند نزنند. 🔺اگر صریح‌تر بخواهیم صحبت کنیم خطر اصلی امروز غیر انقلابی شدن جامعه است؛ خطر اصلی این است که حزب اللهیِ ما غیر انقلابی بشود. خطر این است که جماعتی که به ظاهر خود را اصولگرا و انقلابی می دانند در عمل از مبانی انقلاب فاصله بگیرند و به مبانی سکولاریسم و پراگماتیسمِ کورِ بدون مبناءِ بدون حجت دچار شوند و به جای اینکه ذهنیت‌شان بر اساس مبانی اخلاقی و معرفتی شکل بگیرد بر اساس تقویم‌های انتخاباتی تنظیم شود و در جنگ‌های زرگری سیاسی هم پرچم بدنه انقلابی دست همین‌ها بیافتد. 🔹بعضی مناسبی که به اسم اصولگرایی در کشور حاکم شده، رسماً و علناً مناسباتی سکولار و ضددینی است. یک عده آمدند گفتند که ما باید در جمهوری اسلامی تشکیلاتی عمل کنیم. گفتیم احسنت خیلی هم عالی؛ ولی دیدیم این‌ها به جای تشکیلات اسلامی به دنبال تشکیلات کمونیستی هستند تا تماماً از بالا به پایین، بدون اقناع و بدون صحبت؛ انسان‌هایِ مختار و مجاهدِ داوطلبِ مبتهجِ معنویِ بصیرِ حجت‌جو را تبدیل به یک مشت آدم ماشینیِ بله قربان گو بکنند. 🔺اشعری مسلکی را مطرح کردند و در انتخابات مجلس به جای آنکه به دنبال انسان‌های شایسته باشند قاعده را برعکس کردند. گفتند ما به جای آدم شایسته دنبال آدم هماهنگ (همان بله قربان گوی خودمان) هستیم هر که با ما جماعت لابیست هماهنگ بود، شایسته است. 🔹 "شایستگی ملاک حقیقی ندارد؛ همه‌اش اعتباری است و مبنای اعتبار، پیروزی تشکیلاتی است اگر چه از راه اغوا ، حذف و قالتاق بازی به دست آمده باشد." این گزاره، کلید براندازی نظام است. 🔺ذیل همین‌ها یک جریان هلو-لولو نیز وجود دارد که با لولو کردن یکسری جریانات دیگر و ایجاد هیجان کاذب موفق می‌شود جریانات حزب‌اللهی را بترساند. آن‌ها می‌گویند چون جریان اصلاح‌طلب وجود دارد، فعلاً مبانی خودتان را کنار بگذارید و رأیتان را به ما بدهید تا مثل هلو دولوپی آن را تناول کنیم. این‌ها اول می‌گویند فعلاً شرایط اضطراری است و لولو ممکن است بخوردتان پس چشمانتان را ببندید و به ما اعتماد کنید. اما کم کم می بینند که چه فرمول خوبی! بیایید همیشه شرایط را اضطراری نگه داریم. وقتی می‌توانیم با القای شرایط اضطراری از پاسخگویی فرار کنیم و حرف غلط خودمان را و آدم‌های کم صلاحیت و فاسدِ حرف گوش کنِ خودمان را به کرسی بنشانیم و بسیاری چهره‌های حزب اللهی اصلح و مستقل و ناهماهنگ را حذف کنیم؛ چرا که نه. این ساز و کار حزب اللابی‌ها تبدیل به ماشین ترور شد برای ترور حزب اللهی‌های اصلحِ متخصصِ مجربِ خالص که حاضر به تعامل با حزب اللابی‌ها نبودند. http://Eitaa.com/teribon_ir
تریبون مستضعفین
⚪️🔴🔵 چه کسی به حزب‌الله، خط می‌دهد؟ #بخش_اول 🔺امروز می‌خواهم از یک خطر عظیم صحبت کنم که اگر جلویش
⚪️🔴🔵 چه کسی به حزب‌الله، خط می‌دهد؟ 🔺کسی که می‌گوید در شرایطی که اصلح وجود دارد شما بیایید به صالح مقبول رای بدهید (که خودش یک دروغ بزرگ است) فردا روزی از او بعید نیست که بگوید در شرایطی که صالح وجود دارد شما بیایید به فاسد مقبول رای بدهید که افسد رای نیاورد . یعنی به جای اینکه پیشرفت نظام و مسیر حرکت نظام را به سمت رفتن به سوی اصلح طراحی کنیم و پیش ببریم دقیقاً دارند بر عکس عمل می‌کنند که من به این‌ها می‌گویم جریان برانداز. 🔹"یستدل علی الادبار دول باربع" یکی از آنها هست "تقدیم الاراذل و تأخیر الافاضل" بعد این‌ها چه می گویند، می‌گویند با این که می‌دانید ما صلاحیت بالایی نداریم و اصلح نیستیم بیاید به ما رأی بدهید که براندازها رأی نیاورند. من می‌گویم که تو خودت برانداز هستی. تو کسی هستی که داری سلسله مراتب نظام جمهوری اسلامی را جوری می چینی که اصلح در آن حذف گردد. 🔺یک اشعری مسلکی ، یک نوع تفکر کمونیستی می‌آید در بین حزب اللهی‌ها نفوذ می‌کند و آنها را مجاب می‌کند از مبانیِ انقلابیِ سلوکِ دینیِ سیاسی دست بردارند و تکنیک‌ها و تاکتیک‌های کمونیستیِ یک عده حزب اللابی سیاست‌زده را گردن بگذارند. در نتیجه این عملکرد تکنسین‌های انتخاباتی که توسط بعضی از نهادها ، تریبون در اختیارشان قرار می‌گیرد، تبدیل می‌شوند به ایدئولوگ‌های انقلاب اسلامی. امروز با وفور این تکنیسین‌ها و تاکتیسین‌های سیاست‌زده جایی برای ایدئولوژی و سلوک مکتبی باقی نمانده. 🔹در نظر این‌ها مهم این است که قبیله اصولگرا حاکم باشد؛ اگر شد با مبانی دینی، نشد مبانی کمونیستی را از چین وارد میکنیم . وقتی می‌شود با متهم کردن دیگران به ضدیت با ولایت فقیه به راحتی فضایی ایجاد کرد و دوپینگ کردن و انتخابات‌های متعدد را برد، برای چه برای مردم وقت بگذاریم، برای چه باید بیاییم و وقت خود را صرف اقناع مردم کنیم؟ اصلا برای چه باید برای مردم ارزش قائل شویم؟ 🔺این دوپینگ کردن‌ها به شدت بنیه فکری و اجتماعی و فرهنگی ما را تضعیف می‌کند. اصولگراهای مفنگی امروز همان پهلوان پنبه هایی هستند که به دوپینگ عادت کردند. با قدرت لابی و تشکیلات شایسته‌ترها را حذف کردند و نوچه بازی و قبیله گرایی راه انداختند. حالا که عمرشان سر آمده می خواهند از طریق تئوریزه کردن فساد سیاسی‌شان و تسری دادن آن به بدنه اجتماعی ، احتضار شان را به عقب بیندازند. 🔹یک‌دفعه ملت نگاه می‌کند می‌بیند ما چقدر شبیه آن کسی هستیم که داریم با او می جنگیم ما هم که شبیه رقیب‌مان هستیم. در منش‌ها. مثلاً او لاابالی است، هر چه به زبانش می‌آید می‌گوید، هر تهمتی را می‌زند، هر دروغی را حاضر است بر زبان براند. بعد ملت نگاه می‌کند می‌بیند ما هم برای این که بر او غلبه پیدا کنیم، چون در خیال خودمان هدف مقدسی داریم، به همان منش دچار می‌شویم. می‌خواهیم این را به ملت منتقل کنیم که اگر او قالتاق است ما از او قالتاق تریم. در این صورت اگر ببازیم حالا ما دیگر فقط انتخابات را نباختیم بلکه مبانی و گفتمان خودمان را باختیم و خسارت عظیم این‌جاست که اگر این را باختید دیگر نمی‌توانید خود را بازسازی کنید. 🔺ما می‌بینیم که در تمامی انتخابات‌ها رهبری تاکید فراوانی بر روی بحث مشارکت دارند و همواره همه تلاش خود را به کار می‌گیرند که مشارکت مردمی در حداکثر خود باشد. بعد از آن سمت می‌بینیم به اسم اصولگرایی و ولایتمداری عده‌ای ساز و کارهایی را تدارک می‌بینند و رفتاری را اعمال می‌کنند که خلاف حرف ولی است. اینها بجای آنکه اتکا بر اقناع کنند بر اغوا تاکید می‌کنند؛ به جای آن که خواهان رای آگاهانه باشند، رای کور را می‌پسندند. بعد آیا ما همچنان باید بگوییم این‌ها اصولگرایند؟ کدام اصول؟ بعد هم آنها می‌آیند و نعل وارونه می‌زنند که علی تنهاست. بله علی تنهاست. در بین شما اصولگراها علی تنهاست. در مهمترین مسائل فلسفه سیاسی جمهوری اسلامی شما با او دچار زاویه شدید. یا نمی‌فهمید یا می‌بینید اگر بفهمید به نفعتان نیست، بعد هنوز هم داعیه دار ولایت مداری هستید. http://Eitaa.com/teribon_ir
14.42M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📝"ائتلاف ماستمالان انقلاب اسلامی" ♦‏این صحبت‌های بنده نمی‌دانم دوباره کجا منتشر شده و اینقدر وایرال شده که هزار نفر در توییتر و اینستا و تلگرام و واتساپ برای من فرستاده‌اند. ♦مصاحبه سال گذشته با یک تلویزیون اینترنتی به نام دادستان است در مورد فاجعه‌ای به نام ‎املاک نجومی و متهمان و دست اندرکاران از جمله آقای که البته ماستمال شد رفت. ♦‏خیلی کوتاه توضیح دادم گرفتاری ما چیست و فساد بین اصولگراها از دید خودشان چه فرقی با فساد بین اصلاح طلب‌ها دارد و معمولا چطور با مفاسد خودی‌ها مواجه می‌شوند. ♦‏انتهای این صحبت‌ها بخشی از دیدن این فیلم جرم است را گذاشتم که خیلی فیلمش را دوست دارم. همین حرفها را خیلی بهتر روی پرده سینما زد. حتما وقت بگذارید و ببینید. آخخخخ که عجب شورشی بود علیه "نظام تضعیف نشه" ها و لاپوشان‌ها و اهالی ائتلاف ماستمالان انقلاب اسلامی. http://Eitaa.com/teribon_ir
تریبون مستضعفین
⭕ پاپ اینجا پاپ آنجا پاپ همه جا؛ فقط کافی است چشمانت را باز کنی و ببینی! 🔹 پاپ پای مهاجرین را می‌شوید و می‌بوسد؛ پاپ به بنگلادش و میانمار سفر می‌کند و دست نوازش بر سر آوارگان روهینگایی می‌کشد؛ پاپ با شیخ احمد الطیب الازهری گفتگو می‌کند؛ پاپ به دیدار آیت الله سیستانی در عراق می‌رود و در کنارش می‌نشیند. 🔹این وسط جماعتی از ما به دنبال بحث و جدل بر سر اثبات برتری حوزه علمیه قم و نجف‌اند. کسی حرف از پیشی‌گیری حوزه نجف در فهم اولویت‌های جهانی می‌زند و کس دیگری به دنبال اثبات محوری بودن حوزه علمیه قم در نسبت با حوزه نجف است. برخی می‌خواهند اثبات کنند اینکه عالم سنی به دیدار پاپ رفته و پاپ مسیحی به دیدار عالم شیعی آمده خودش دلیلی است بر اثبات ولایت حضرت علی ابن ابیطالب از اول. عده‌ای از رفقا هم تلاش دارند به پاپ حالی کنند که اگر حاجی نبود کلیساهای شما را هم داعشی‌ها بر باد داده بودند. 🔹اما حواسمان نیست که همه اینها حواشی حضور جناب پاپ بعنوان متن این داستان است. همه‌ی بحث‌های فوق تحت الشعاع حضور شخص پاپ در عراق هستند. یک بار دیگر "دیپلماسی دیدار" پاپ فعال شده و او و پیروانش در کلیسا حق دارند درو کننده‌ی محصول این دیپلماسی باشند. پاپ مدعی پیامی جهانی است و برای این پیام جهانی‌اش هم حضوری جهانی برای خودش رقم زده. 🔹این پاپ است که به گفتگو با علمای شیعه و سنی می‌نشیند وقتی عمده علمای شیعه و سنی ما برای هم شاخ و شانه می‌کشند. این پاپ است که پیگیر مساله آوارگان است وقتی بسیاری از علمای ما روحشان هم خبر ندارد. این پاپ است که خودش را در حد بوسیدن پای مهاجرین نه اینجایی نه آنجایی پایین می‌آورد وقتی حقوق مهاجرین کنار گوش علمای ما له می‌شود. 🔹از نجف تا قم با علمایی روبرو هستیم که بعضا نیم قرن پایشان را از شهر بیرون نگذاشته‌اند اما تاکید دارند که پیام‌شان جهان شمول است. اگر ادعای جهان‌شمولی حرف و گفتمان و پیام خویش را داریم نگاهی به رفتار پاپ بیندازیم و بعد ادعای خویش را یک بار دیگر محک بزنیم؛ شاید تجدید نظر کردیم؛ یا در ادعایمان و یا در رفتارمان. http://Eitaa.com/teribon_ir
🔻ضدّ انتخابات 🔹از این چندماه قبل از هر انتخابات متنفرم. چون "فصل شعار و حرفهای روی هوا" است. اصلاحطلبها مشغول لولوسازی از روی کار آمدن فلان چهره اصولگرا و اقناع مخاطبانشان برای رأی به یک گزینه‌ی دست چندم هستند. بین اصولگراها هم از دی و بهمن کم کم بحث می‌شود که فلانی بهتر است یا فلانی؟ این یکی رأی آورتر است یا آن یکی؟ وحدت حول یک نفر بهتر است یا نه؟ چرا آن گزینه جدید نه و آن قدیمی آره و کلی ازین حرفها و تحلیل‌ها. 🔹 یک سری افراد همیشگی و تکراری با حرفها و استدلالها و مدل‌های تکراری تر  می‌افتند به جان بدنه حزب‌اللهی جامعه که آقا الان وقت این نقدها و حرفها نیست، این تحلیل‌ها و آسیب‌شناسی ها درست، اما الان دیگر باید بین یکی از این دوسه نفر موجود انتخاب کنیم تا انقلاب از این پیچ تاریخی عبور کند. جو می‌دهند و نیرو جمع می‌کنند و حسابی به کارشان می‌گیرند. اگر رای بیاورند به همان سبک آن نیروها را در دعوای باندی و زرگری خود با رقیبِ وسط میدان به کار می‌گیرند و جامعه را به جان هم می‌اندازند. اگر هم رأی نیاورند که آن بدنه ی دغدغه‌ مند کف جامعه را ول می‌کنند به امان خدا تا انتخابات بعدی. دفعه بعد هم باز همین آش و همین کاسه! 🔹این وسط می‌بینید آن نیروی حزب‌الهی دغدغه مند پرشور، تبدیل شده به یک فعال اینستاگرامی و توییتری که کل انرژی چندساله اش صرف دعواهای باندی و قبیله‌ای آقایان و دفاع از یکی و حمله به دیگری شده است. 🔹 یعنی این احزاب و دستجات سیاسی، این وسط نه اندکی اصول گفتمان انقلاب و امام و سیاست‌ورزی انقلاب به او آموخته‌اند؛ نه قوه تحلیل سیاسی‌اش را رشد داده‌اند، نه گفتمان رهبری در عرصه‌های مختلف را برایش تبیین کرده‌اند، نه تاریخ انقلاب و جریان‌شناسی سیاسی؛ هیچ! یک میلیمتر هم رشدش نداده‌اند! اما در عوض یک فعال مجازی تندخو ساخته‌اند که اوج سطح دغدغه‌اش در اختلافات بین مجلس و دولت و جلیلی و قالیباف و آذري جهرمی و کمیته فیلترینگ خلاصه می‌شود، همه گافهای طرف مقابل را حفظ است، هشتگ ترند کن است، به اخبار محرمانه دسترسی دارد و سری در کدبازی های سیاسی دارد و این حرفها. واقعا "تحزب" در انقلاب اسلامی قرار بود به این سطح از ابتذال برسد؟ این بود الگوی کار حزبی حزب جمهوری و رویای بهشتی‌ها و خامنه‌ای ها؟ یا قرار بود احزاب "کانال کشی فکری صحیح جامعه" و "تربیت نیروی متعهد انقلابی" را عهده‌دار باشند؟ 🔹حقیقتش سود جریان‌های سیاسی مختلف، در "سطح پایین نگه داشتن هواداران" است. هوادار سیاسی، هرچه نفهم تر باشد، مطیع تر است و جوگیر کردنش راحت تر است. به قول وحید جلیلی رهبری می‌گویند تحلیل کنید ولو غلط و عده‌ای می‌گویند تحلیل نکنید ولو درست. آنها دیده‌اند "جوگیر کردن هوادار بی‌تحلیل" راحتر است از "اقناع هوادارِ با تحلیل و آگاه". 🔹مثال بزنم؟ ساده‌ترينش این است که برای دسته اول میتوانی تناقض‌های رفتار سیاسی ات را با پاسخ همیشگیِ "مجبور بودن در مقطع حساس کنونی" حل کنی، ولی دومی را باید "قانع" کنی. اولی همیشه پای کار است، با نسخه‌های باهنر و ولایتی و زاکانی و ایثارگران و چند "عزیز" دیگر به هر لیستی و هر فردی رأی می‌دهد و کاری به فرآیند و نیروهای دخیل در آن ندارد.  اما هوادار با تحلیل است که می‌پرسد چرا یک انتخابات می‌گویید باید ببینیم نظر رهبری به چه کسی است و به او رای بدهیم، یک انتخابات می‌گویید"بین صالح مقبول و اصلح نامقبول به اولی رای بدهید"، یک انتخابات می‌گویید وحدت روی یک گزینه قبل انتخابات، یک انتخابات می‌گویید سه گزینه همزمان و وحدت روی یک نفرشان در دوران تبلیغات، یک انتخابات می‌گویید باید به اصلح رای بدهیم! نیروی با تحلیل است که می‌پرسد با نهی امام نسبت به ورود نظامیان به سیاست چه کنیم؟ می‌پرسد جمنا چه گلی به سرمان زد که حالا زیر عَلَم شانا سینه بزنیم. او است که می‌پرسد چرا حزب جمهوری اسلامی از رجایی که عضوش نبود برای نخست‌وزیری دفاع کرد، ولی آقای زاکانی می‌گوید امثال فلانی و فلانی که وابستگی تشکیلاتی به اصولگرایی ندارند نباید با آمدنشان در جبهه انقلاب ایجاد شکاف کنند. 🔹بگذریم، میگفتم که از موسم انتخابات متنفرم. چون این چندماه آدمهایی که چهار سال است کاری به بدنه حزب‌اللهی کف میدان نداشتند باز با ژست دلسوزی سر و کله شان پیدا می‌شود و از ضرورت نجات انقلاب توسط خود و نسخه تجویزیشان می‌گویند، چندماه مسابقه‌ی "افتخارات انقلاب را به نام خود زدن" و "ادای مردمی بودن درآوردن" راه می‌اندازند، شعارهای دهن پرکن می‌دهند و در دل به جماعتی که برایشان هورا می‌کشند می‌خندند و بعد هم می‌روند تا انتخابات بعدی. http://Eitaa.com/teribon_ir
4.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺استاد رحیم پور ازغدی: حتما باید باشد؛ اما مصلحت اندیشی غیر از است! 🔻مصلحت نظام منظور منافع مسئولین نظام نیست، مصلحت نظام یعنی مصلحت مردم، یعنی مصلحت امت... http://Eitaa.com/teribon_ir
3.73M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 خیال می‌کنیم امام کاظم(ع) یک آقای بی‌سر و صدایِ سر به زیر بود.... 🎙 : 🔹 ببینید چه زندگی پرماجرائی است، زندگی موسی بن جعفر (ع). یقیناً یک دورانی را در خفا زندگی می‌کرده است. اصلاً زندگی زیرزمینی که معلوم نبوده کجاست، که در آن زمان خلیفه‌ی وقت افراد را میخواست، از آنها تحقیق میکرد که موسی بن جعفر را شما ندیدید؟ نمیدانید کجاست؟ و آنها اظهار میکردند که نه. 🔹 یک آدمی که فقط مسئله میگوید، معارف اسلامی بیان میکند، هیچ کاری به کار حکومت ندارد، مبارزه‌ی سیاسی نمی‌کند، که زیر چنین فشارهائی قرار نمیگیرد! 🔹 ما خیال می‌کنیم موسی بن جعفر یک آقای مظلوم بی‌سروصدای سربه زیری در مدینه بود و رفتند مأمورین این را کشیدند آوردند در بغداد، یا در کوفه، در فلان جا، در بصره زندانی کردند، بعد هم مسموم کردند، از دنیا رفت، همین و بس؛ قضیه این نبود. قضیه یک مبارزه‌ی طولانی، یک مبارزه‌ی تشکیلاتی، یک مبارزه‌ای با داشتن افراد زیاد در تمام آفاق اسلامی بود. http://Eitaa.com/teribon_ir
9.61M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺اگر برجام نبود چه میشد؟ ▫️پاسخ صریح دکتر جلیلی به ادعای اخیر پزشکیان ➖اخیرا پزشکیان در ادعایی دورغ مدعی شده بود که جلیلی پاسخی برای سوالش «اگر برجام نبود چه می‌شد» نداده است. http://Eitaa.com/teribon_ir
تریبون مستضعفین
‍ ⭕ من همت هستم؛ پوست از کله‌ی همه‌تان می‌کنم 🔹دیروز سالگرد شهادت بود و همه از چشم هایش گفتند آری این چشم ها نظر می کند به وجه الله اما پشت این چشم ها شور انقلابی نهفته است که برای تحقق آرمانش با هیچکس رودربایستی ندارد و کمتر بازگو شده است.  ‌ 🔹سال ۶۱ در عملیات مسلم ابن عقیل همت اینگونه می خروشد: "اف به گور آن مسئول. اگر آن مسئول شرف داشت، می‌رفت وضع آن جاده را می‌دید. خدا شاهد است آن‌جا بیشتر از سی چهل متر خاکریز لازم نداشت بزنی. به شرف زهرا قسم به خاطر نبود آن خاکریز، آن‌جا شش نفر شهید شده‌اند گلوله‌ی تک‌تیرانداز بعثی، داراق! زده توی مغزشان و آن‌ها را کشته. جواب خدا را اینها چه می‌دهند؟ بلند شوید کار کنید. مگر شرف ما از آن بعثی کمتر است؟ آن بعثی کافر پفیوز، لودر و بلدوزرش بیشتر از ما کار می‌کند... ملت بدبخت فقیر و بی‌نوا از خرج خرید تخم‌مرغ برای شام و ناهار زن و بچه‌ی یتیمش می‌زند، با چنین پولی، کمپوت دانه‌ای بیست‌تومان را می‌خرد و به این جبهه‌ها می‌دهد. 🔹آن خائنی که راننده‌ی این گریدر است، دارد می‌خورد و می‌خوابد. آن مردکی که راننده‌ی این بلدوزر است مفت‌خور است. بچه‌های مردم دارند توی خط زیر گلوله‌ی خمپاره شهید می‌شوند. چرا؟ چون اینها نرفته‌اند برای بچه‌های مردم سنگر بزنند. پس‌فردا جواب خدا را چه می‌دهید؟ نشسته‌اید کمپوت گلابی می‌خورید. انگار ملت این کمپوت‌‌ها را فرستاده، که بدهیم مفت‌خورها بخورند... خب کار کنید. شماها به دل‌خواه خودتان نیامده‌اید. اگر آمده بودید یک لحظه هم برای رضای خدا کار می‌کردید و از این که بچه‌ها این‌همه زخمی و شهید می‌دهند خجالت می‌کشید... 🔹من همت هستم؛ فرمانده‌ی لشکر هستم، پوست از کله‌ی همه‌تان می‌کنم. رفته‌اند از بودجه‌ی بیت‌المال بدبخت زده‌اند، این دستگاه‌ها را خریده‌اند برای کمک به جنگ. یک مشت الّاف را به این‌جا آورده‌اند از بودجه‌ی بیت‌المال خرجشان کرده‌اند و آن‌ها را گذاشته‌اند پشت این دستگاه‌ها..." از کتاب "به روایت همت" نشر بیست و هفت اثر حسین بهزاد و چه زیبا گفت به راستی شهدا اینقدرها هم نازنین نبودند... ⬅️ پ.ن: شهدا اینقدرها هم نازنین نبودند کنایه از این هست که شهدا برای آرمان ها و دربرابر کژی ها و ظلم ها بی تفاوت و خثی نبودند. این تصویر از شهدا که آزارشان به هیچ چیز نمی رسیده غلطه رحما بینهم و اشداء علی الکفار بودند. دربرابر ظلم و بدی ها محکم و انقلابی بودند. شهید مرد میدان است نه مرد گوشه گیری و بی تفاوتی. ارزش و منزلت شهید را به چشم ‌و ابرو تنزل ندهیم و عمق رفتار انقلابی آنها را تحریف نکنیم. http://Eitaa.com/teribon_ir