فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 امام گفت مراقب نفوذ در حوزه تا حد #مرجعسازی باشید
📌 #رحیم_پور: حوزه محافظهکار و روحانیت بیدرد، روحانیت شیعه علوی نیست. تمایل به #اشرافی_گری خیانت به روحانیت شیعه است.
http://Eitaa.com/teribon_ir
با خلع ید #اسدبیگی هم چرخ تولید را بچرخانید و هم چرخ زندگی کارگر را...
http://Eitaa.com/teribon_ir
⭕️جناح راست، چگونه نسخهی نیروهای انقلاب را پبچید؟
#جناح_راست پس از شکست در انتخابات ریاست جمهوری #دوم_خرداد ۷۶، بیتوجه به فروپاشی پایگاه مردمی خود، رفت دنبال راههای میانبُر و دوپینگ سیاسی. از درِ #مقدس_مآبی وارد شد تا خود را با بدنۀ حزبالله نزدیکتر نشان دهد. راستیها، حزبالله را صرفاً سیاهی لشگری متعبد برای تبعیت از تصمیماتِ اخذشده در تاریکخانههای خود میخواستند و نه بیشتر. در این فرایند، جمع قابل توجهی از دغدغهمندان انقلابی، در معرکۀ موهومی که میان جناح راست و جناح چپ ساخته شده بود، متحیر ماند. بسیاری، از ترسِ تکفیر توسط سرانِ جناح راست، لب دوختند و تحلیل و تصمیم را تعطیل کردند. به این ترتیب، فرهنگ سیاسی نیروهای انقلاب، با سرعت و شدت بیشتری به قهقرا رفت.
برخی نشانهها و پدیدههای ضدانقلابیِ رواجیافته توسط جناح راستیها برای فروپاشاندن فرهنگ سیاسی نیروهای انقلاب را مرور میکنیم:
1. #نتیجه_گرایی محض و اصالتِ فتح کرسیهای قدرت بدون پایبندی به الزامات #جمهوریت.
2. تمنای پیروزیِ بیدردسر و بیمردم، از طریق #چشم_بندی_های_سیاسی، رسانهای و... .
3. پیدایش، پرورش و تثبیت #پدرخوانده_ها و پدرخواندگی به نام #عقلانیت_سیاسی.
4. عادیسازیِ قاعدهی #دفع_افسد_به_فاسد با اصرار بر گزارۀ بهاصطلاح نتیجهگرایانۀ «صالحِ مقبول، بهتر از اصلحِ نامقبول»!
5. فرعیسازی اصل #مشارکت_حداکثری با این توجیه که «هر چه مشارکتکننده کمتر باشد، آرای تعبدی بیشتر میشود و این آرا، متعلق به ماست. پس ما با همین رایِ اندک پیروز میشویم»!
6. ممنوعیتِ #آرمان_خواهی و بازی با شعارهای پوچ و فانتزی؛ با این تصورِ خام که «مردم، از شعارهای اصلی انقلاب خسته شدهاند و طرح این آرمانها، ضدِ رای است.»
7. تعطیلی رویکردهای بنیادینی مانند #عدالتخواهی و مبارزه با #تبعیض، از ترس فروریختنِ سبد رای در میان اَشراف و فرادستان.
8. قُبحزدایی از ائتلاف، همدستی و همپیالگی با #زرسالاران و #نوکیسگان، با این توجیه که «فعالیت انتخاباتی، پول میخواهد.»
9. تکرارِ طوطیوار و سادهلوحانۀ تعبیر مبهمِ #جمعیت_خاکستری و تلاش برای بدست آوردن دلِ این جمعیت، با شعارها و کنشهای نمایشی.
10. خط بطلان بر #شفافیت و #صداقت در بیان باورها، با محاسبۀ ضدنتیجه بودنِ صداقت و شفافیت.
▪️نکته: اگرچه راستیها با این اصول ضدانقلابی، بخش اعظم سرمایۀ نیروهای انقلاب را دود کردند، اما حتی به نتیجه هم نرسیدند؛ هم دنیا و هم آخرتشان را با دور شدن از اصول اساسی اسلام و انقلاب باختند.
#روح_الله_رشیدی
http://Eitaa.com/teribon_ir
⭕️حضرت زهرا، معترض فریادگر سازش ناپذیر
🔺در سخنرانى انتقادى و اعتراضى حضرت زهرا (سلام الله عليها) به اوضاع پس از پيامبر ، ميتوان تعابيرى را ديد كه اخطار صريح به همه انقلابيون در طول تاريخ ، در همه زمان ها و اعصار است. اولاً مخاطب اين عبارات حضرت، مشركين و كافرين نبودند، يهود و نصارى نبودند، مخاطب شان منافقين به معناى خاص نبودند، بلكه خطابشان به انقلابيون فداكار عصر پيامبر يعنى اصحاب ، مجاهدين، رزمنده ها ، جبهه رفته ها و شهيد داده ها ، يعنى مهاجرين و انصار بوده است.
🔺يكى از مواردى كه حضرت در باره آن اعلام خطر كردند، بازگشت از ارزشهاى انقلابى و الهى و ارتجاع به ارزشهاى جاهلى قبل از پيروزى انقلاب است و شما ببينيد وقتى انقلابى با حضور پيامبر و اصحاب ايشان، در معرض چنين خطر بزرگى بوده است، حساب بقيه انقلابهاى اسلامى مثل ما كه يكى از فرزندان انقلاب پيامبر اكرم در طول تاريخ است ، چه ميشود. انقلاب ما يكى از بذرهايى است كه از آن گلستان روييده است. وقتى آن گلستان از چنين آفتى در خطر بوده است، تكليف انقلاب ما روشن است.
🔺حضرت فاطمه بعد از پيامبر ، در حقيقت يكى از رهبران جنبش مقاومت هستند. مقاومتى كه ميخواهد دو كار را بكند، يكى اينكه ساختار حاكميت بعد از پيامبر را در هم نشكند، دوم اينكه تا حد ممكن جلوى انحراف افكار عمومى و تغيير مسير نظام را بگيرد. روى همين حساب ، معترض، انقلابى ،فريادگر و سازش ناپذير عمل ميكند و هزينه اش را مي پردازد.
yon.ir/7vxwq
🔺ببينيد حضرت فاطمه ، خطاب به مومنين و اصحاب پيامبر چه ميگويند:
"فَهَیْهاتَ مِنْکُمْ، وَ کَیْفَ بِکُمْ، وَ اَنَّى تُؤْفَکُونَ" ، چه ميشود شما را؟ ،" أَرَغْبَه عَنْهُ تُریدُونَ؟ اَمْ بِغَیْرِهِ تَحْکُمُونَ؟ " ، آيا همه معيارها را پس از پيامبر كنار گذاشته ايد؟ و از همه چيز رو برگردانده ايد؟ ديگر قرآن را به داورى قبول نداريد!؟ ، " ما هذِهِ الْغَمیزَه فی حَقّی وَ السِّنَه عَنْ ظُلامَتی" ، اين سستى و سهل انگارى براى چيست؟، كجاست آن حسّ آرمانگرايى و تكليف شناسى شما ؟ چرا چُرت ميزنيد؟ با خود ميگوييد پيامبر رفت و قصّه تمام شد و نهضت به آخر رسيد؟ پايين آمديم دوغ بود، همه آن حرفها دروغ بود؟!
🔺بعد اين جمله را ميفرمايند كه گويى آسيب شناسى همه انقلابها از جمله انقلاب ما است ، يعنى وا دادن بعد يك دوره انقلابيگرى، تن پرور شدن و خو گرفتن به وضع موجود، راحت طلب شدن و سر سفره انقلاب نشستن، بعد از دوره فداكارى و مجاهدت...
🔺حضرت زهرا آفت انقلابها را ، اين قعود بعد از قيام ميدانند.
« فقبحا لفلول الحدّ واللعب بعد الجدّ » ، به بازى و شوخى گرفتن اصول، بعد از يك دوره اى كه همه ما سر اين حرفها جدى بوديم. ميفرمايند چه زشت است به شوخى گرفتن آن چيزى كه روزى جدّى بود. چقدر بد است، وادادن بعد از آن همه جهاد! ، "قبحاً لقرع الصفاه و صدع القناه و خطل الاراء، و زلل الاهواء" ، چه زشت است همه دست آوردها را زمين گذاشتن و گوهرى را كه به آن سختى تا اينجا آورده ايم به سنگ خارا زدن، چه بد است زنگ زدن سلاحها و بى اثر و بى خاصيت شدن ها
چقدر بد است مجاهدينى كه آن كارهاى بزرگ را كردند، بعد از دو دهه اينقدر بى بخار شوند و چه زشت است پس گرفتن شعارها و باطل شدن انديشه ها و از دست دادن انگيزه ها...
✍🏻 #استاد_حسن_رحیم_پور_ازغدی
✅به تریبون مستضعفین بپیوندید:
http://Eitaa.com/teribon_ir
⭕️تاوان قیام برای عدل سیلی است!
🔹هرکس قیام کردبرای اقامه عدل، سیلی خورد. ابراهیم خلیل الله چون قیام کرد برای عدالت، سیلی خورد و او را به آتش انداختند.
🔹در تمام دنیا، از صدر عالم تا حالا بوده و تا آخر هم خواهد بود که هرکس قیام کرد برای اینکه عدالت ایجاد کند، حکومت عدل ایجاد کند، سیلی خورده. پس ما گلهای نداریم که چون قیام کردیم برای اقامه عدل، برای حکومت عدل، برای حکومت اسلامی، سیلی بخوریم. ما باید زیادتر سیلی بخوریم. آن وقت یک نحو بوده، حالا نحو دیگری بوده.
🔹همه سیلی خوردند، ما هم داریم سیلی میخوریم و این سیلیای است که به اسلام میخورد، به ما نیست. این سیلیای است که از صدر عالم تا حالا به مقدسات انبیا خورده است؛ به شخص نبوده. مسئله شخص نبوده، مسئله مکتب بوده؛ به مکتبشان سیلی زدند.
🔹شما قیام کردید بر ضد تمام مقدسات آنها - مقدسات آنها چی است؟ دنیاست. میخواهد نفوذ پیدا کند، نمیگذارید. آن مقدساتش بوده، شما بر ضد مقدسات آنها قیام کردهاید. میخواهد او جمع آوری مال بکند، شما به ضدش قیام کردهاید؛ مال حرام را میگویید نباید جمع کند - هرچه آنها مقدس میدانند، چون مربوط به دنیاست، شما هم مکتبتان اقتضا کرده است که مقابل آنها بایستید؛ و باید سیلی بخورید، چارهای نیست. باید همه سیلی بخوریم. این سیلیای است که اسلام دارد میخورد.
امام خمینی(ره) / ۲۳ مرداد ۱۳۶۶
#شهادت_حضرت_زهرا_س
http://Eitaa.com/teribon_ir
هدایت شده از تریبون مستضعفین
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨🎥 کلام فاطمی(س):همبستگی در جامعه زمانی پدید میآید که مبنا بر #عدالت باشد
◾️جلیلی از مبانی عدالتخواهی در خطبه فدکیه می گوید...
http://Eitaa.com/teribon_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 دکتر جلیلی: یکی از مظلومیت های حضرت زهرا این است که مراسم فاطمیه بگیریم اما خطبه معروف ایشان را نخوانیم!
http://Eitaa.com/teribon_ir
⭕️ تفاسیر سرمایهداری از فاطمیه
🔺 ما برخی از معارف کلیدی فاطمی را سانسور و فراموش کردهایم. اگر نتوانیم این معارف را ترویج کنیم، عدهای از سرمایهداران، در کاخهای خود، #روضه_فاطمیه برگزار میکنند تا بگویند ارادتمند #اهل_بیت (ع) هستند. نباید اجازه بدهیم دستگاههای اطلاعاتی #انگلیس و وابستگان آن مفسر #فاطمیه شوند. ارادتمندان #حضرت_زهرا (س)، نمیتوانند در شرایطی که برخی از افراد در تهیه خوراک خود مشکلدارند در اوج #تجملگرایی زندگی کنند. در تفکر حضرت زهرا(س)، «#الجار_ثم_الدار – اول همسایه، بعد خانه خود» متجلی است.
🔹 #وحدت، همبستگی و پیوند جامعه ایمانی، نیازمند محور است که منابع اهل بیت، این محور مشترک است. اگر هیأتها نگران فقر و مشکلات جامعه نباشند و برای خود در این مسیر جهادی تصور نکرده و تفکر«الجار ثم الدار» در آنها نباشد، این همگرایی به وجود نمیآید.
✍🏻 #وحید_جلیلی
✅به تریبون مستضعفین بپیوندید:
http://Eitaa.com/teribon_ir
⭕️ حذف عجیب مسعود شاه محمدی از ادامه دادگاه #هفت_تپه
🔹سرانجام با لابی حامیان #امید_اسدبیگی در دستگاه قضا، جوان انقلابی #مسعود_شاه_محمدی که بعنوان نماینده دادستان، کیفرخواست اسدبیگی و ۲۰ متهم دیگر را در دادگاه مفاسد اقتصادی قرائت کرد و تخصصی، دقیق و شجاعانه، بزرگترین پرونده قاچاق ارز تاریخ جمهوری اسلامی را در دادگاه به نقطه خوبی رساند، حذف شد!
🔸شاهمحمدی در برخی جلسات دادگاه، مباحث تخصصی ارزی را به زبان انگلیسی ارائه می کرد. اشراف او بر ابعاد پرونده و بر مسائل حقوقی و قانونی، قدرت بیان و ارائه ادله و استدلالات قوی، کار را برای اسدبیگی و حامیانش سخت کرد و سرانجام توانستند با لابی گسترده او را از روند پرونده کنار بگذارند!
🔹جریان حامی فساد کاری برایش ندارد که علناً و در روز روشن فردی که در برابر اسدبیگی چون شیر ایستاد را حذف کند! اصلاً افکار عمومی و رسانهها را به هیچ حساب نمیکند! معلوم است که از عملکرد یک جوان که ریشه آنها را سوزانده عصبانی میشوند و به ضایعترین شکل و تابلوترین روش او را حذف میکنند!
🔸آنها توانستند شاهمحمدی را از ادامه روند پرونده حذف کنند ولی او توانست تا اینجا پرونده را چنان بسازد که پدرجد حامیان اسدبیگی در سیستم قضا نتوانند کاری کنند. بعد از اتمام کارشناسی ارزی پرونده، مبلغ اتهامی از ۱.۵ میلیارد دلار به بالای دو میلیارددلار رسیده! قاضی مسعودی مقام هم محکم بر سر پرونده ایستاده.
اگرچه به فرجام کار امیدواریم؛ اما مطالبه فوری ما از راس دستگاه قضائیه روشن است: حذف حامیان اسدبیگی و اسدبیگیها و پاکسازی کامل سیستم قضایی کشور!
#داود_مدرسی_یان
6.15M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕ بریده باد زبانی که شأن زهرا را تا حد نوحه سرایی پایین آورد...
🔰 این فاطمه، فاطمه نیست...
http://Eitaa.com/teribon_ir