🌹 ۲۹ آذر سالروز شهادت
🕊شهید مدافع حرم فرامرز رضا زاده
🕊شهید مدافع حرم عبدالمهدی کاظمی
🕊شهید مدافع حرم اسماعیل خانزاده
🕊شهید مدافع حرم عبدالحسین یوسفیان
🕊شهید مدافع حرم امیر لطفی مراق
🕊شهید مدافع حرم سجاد عفتی
🕊شهید مدافع حرم عباسعلی علی زاده
🕊شهید مدافع حرم حمیدرضا اسداللهی
🕊شهید مدافع حرم اسماعیل کریمی
🕊شهید مدافع حرم امیر سیاوشی شاه
🕊شهید مدافع حرم محمدرضا فخیمی
🕊️و سالروز بازگشت پیکر شهید محمدجواد تندگویان
♦️مهندس تندگویان، 9 آبان 59 در حالی كه برای بازدید از پالایشگاه نفت آبادان در جنوب كشور بود، در جاده ماهشهر ـ آبادان همراه معاونش و چند مهندس شركت نفت به اسارت نیروهای ارتش بعث عراق درآمد و به زندانهای اسیران ایرانی در عراق منتقل شد و پس از سال ها اسارت، توسط رژیم بعث عراق به شهادت رسید
♦️پیكر شهید تندگویان در تاریخ 25آذر در عتبات عالیات نجف، كربلا و كاظمین با احترام طواف داده شد و در تاریخ 29 آذر 1370 در مرز منظریه ـ خسروی به وسیله صلیب سرخ و هیات عراقی تحویل هیات ایرانی شد اما تاریخ شهادتش به درستی مشخص نیست.
#سالگردشهادت_محمدجواد_تندگویان
🌷تنها مونس شهید تندگویان، کتاب قرآنی بوده که پسر شهید نقل می کند👈 زماني پيكر پدر را براي مان آوردند كه بسياردلتنگ او بوديم😰 پس از 11سال انتظار👈 كه انتظار غريبي بود، پاهايي را كه بسيار دلتنگ آمدنش بودم، بوسيدم 😰 او در سالهاي اسارت، و در سلول انفرادي، تنها صدايش براي ستايش پروردگار بود✌ او آزاده اي تمام قامت بود كه فرياد «هيهات منا الذله» را با صداي بلند فرياد مي زد... هميشه خاك وطن را عزيز مي دانست و بر زبان سخن زنده باد ميهن را مي سرود...✌
او آن قدر "قرآن را با صداي بلند خوانده بود" كه نگهبانان عراقي به او مي گفتند ما از تو اطلاعات نمي خواهيم، فقط با قرآن خواندنت به ديگر اسيران روحيه نده😭 وقتي پيكر پدر را تحويل گرفتیم، آن قدر👈 "حنجره او را فشرده بودند كه تمام استخوان هاي حنجره اش خرد شده بود"😭"او آرزوي «سكوت» را بر دل عراقي ها گذاشت
⭐یکی از اسرا تعریف میکنه: به خاطر آنكه قاب عكس 😈صدام را شكسته بودم، مرا به گودالی كه هشتاد پله از زمین فاصله داشت، بردند😣 آنجا شبیه یك مرغدانی بود😇 وقتی مرا در سلولم حبس كردند، از بس كوچك بود، میبایست به حالت خمیده در آن قرار میگرفتم. آن سلول درست به اندازه ابعاد یك میز تحریر(یک متر در دو متر) بود😭 شب فرا رسید و كلیههایم از شدت سرما به درد آمده بود. به هر طریق كه بود، شب را به صبح رساندم. تحملم تمام شده بود...با پا محكم به در سلول كوبیدم...😞 نگهبان كه فارسی بلد بود، گفت:چیه؟... چرا داد میزنی؟... گفتم: یا مرا بكشید یا از اینجابیرون بیاوریدكه كلیهام درد میكند. اگر دوایی هست برایم بیاورید! دارم میمیرم...😰 او در سلول را باز كرد و چندمتر جلوتر در یك محوطه بازتر مرا كشاند و گفت: همین جا بمان تا برگردم... در آنجا متوجه یك پیرمرد ناتوان شدم. او در حالی كه سكوت كرده بود، به چشمانم زل زدو بیمقدمه پرسید😣ایرانی هستی؟... جوابش را ندادم. دوباره تكرار كرد. گفتم: آره، چه كار داری؟ پرسید: مرا میشناسی؟ گفتم: نه از كجا بشناسم؟😨 گفت: اگرایرانی باشی، حتما مرا میشناسی... گفتم: اتفاقا ایرانیام؛ ولی تو را نمیشناسم. پرسید: وزیر نفت ایران كیست؟ گفتم: نمیدانم. گفت: نام محمد جواد تندگویان را نشنیدهای؟😰 گفتم: آری، شنیدهام. پرسید:كجاست؟... گفتم: احتمالاً شهید شده😪 سری تكان داد و گفت: تندگویان شهید نشده و كاش شهید میشد😭 گفت من تندگویان هستم و یازده سال است😳 که ازاین سیاه چال به اون سیاه چال در رفت و آمد هستم وفعلا در این سیاه چال، که 4طبقه زیر زمین در پادگان هوا نیروزعراق به نام الرشید است😇 محبوس هستم 😭 دیگر همه چیز را فهمیدم. بغض گلویم را گرفته بود. فقط نگاهش میكردم. نگاه به بدنی كه از بس با👈 "اتوی داغ به آن كشیده بودند، مثل دیگ سیاه شده بود"😰گفتم: اگر پیامی داری بهم بگو... گفت: پیـام من مرزداری از وطن است... صبوری من است... نگذارید وطن به دست نااهلان بیفتد... نگذارید دشمن به خاك ما تعرض كند... استقامت، تنها راه نجات ملت ماست... بگذارید كشته شویم، اسیر شویم؛ ولی سرافرازی ملت به اسارت نیفتد...👌گفتم: به خدا قسم... پیامت رابه همه ایرانیان میرسانم خم شدم دستش را ببوسم كه نگذاشت...
#کتاب_خاطرات_دردناک
#ناصرکاوه
❤️پوستر | شهید همیشه زنده
🌹 بمناسبت سالروز شهادت جانباز عزیز، علی خوشلفظ
🏴پیام رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت شهادت جانباز عزیز آقای علی خوشلفظ
♦️سردار حاج علی خوشلفظ جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس که کتاب خاطرات وی با عنوان «وقتی مهتاب گم شد» مورد تقدیر امام خامنهای قرار گرفت و بر اثر جراحتهای به جای مانده از دوران جنگ تحمیلی به شهادت رسید.
▪️بسمالله الرحمن الرحیم
جانباز عزیز آقای علی خوش لفظ به لقاءالله پیوست و اجر دهها سال درد و رنج جانبازی را به جایگاه والای شهادت فی سبیلالله پیوند زد.
▫️سلام و رحمت خدا بر این شهید عزیز که در هنگام زندگی نیز شهید زنده نامیده شد و درنگ سالها پس از دفاع مقدس، پاداش عظیم صابران را به او هدیه کرد. به روان پاک او درود میفرستم و به بازماندگان گرامیاش تبریک و تسلیت میگویم.
سید علی خامنهای
۱۳۹۶/۹/۲۹
🕊شادی روح بلندش صلوات
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹ببينيد| روایت اشکآلود رهبرمعظم انقلاب از فرمانده و همکار شهید خوشلفظ درباره «راهكار رسيدن به شهادت»
➕شعرخوانی آقای اسفندقه تقدیم به شهید علی خوشلفظ در حضور رهبرمعظم انقلاب
🕊شادی روح بلندش صلوات
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یک زمانی وزیرمون برای این که به نیروهاش روحیه بده رفت جنوب و اسیر بعثیها شد وبعد از این که کلی شکنجه کردنش شهید شد
با این که توی یک شرکت خصوصی کار میکرد و حقوقش خیلی خوب بود اما موقعی که فهمید توی پالایشگاه آبادان به کمکش نیاز دارن کارشو ول کرد رفت اونجا ، ۶-۷ ماه کار کرد بدون اینکه حقوق بگیره...
او کسی نبود جز شهید تندگویان وزیر نفت دولت شهید رجایی
به مناسبت سالگرد شهادت 🇮🇷
•┈┈•❀🕊🍃🌺🍃🕊❀•┈┈•
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فیلم زیبا از ترجمه فارسی سوره مبارکه اسراء✨
بخش سوم✅
#قرآن✨
🌴💎🌹💎🌴
1_1703539995.mp3
5.35M
تا پاکم نکردی خاکم نکن:
عاشقی دردسری بود نمیدانستیم 😭
🎙#صابر_خراسانی
اقا بیا😭
یامولانا یاصاحب الزمان ❤️
الغوث الغوث ✨
ادرکنا ادرکنا✨
#یا_مهدی_ادرکنی
🌴💢🥀💢🌴
انقلابیون آمریکای لاتین عاشقان رهبر انقلاب .mp3
31.96M
🎙انقلابیون آمریکای لاتین عاشقان رهبر انقلاب
#شیخ_قمی
نقد سبک زندگی جنسی در غرب دانشگاه فرهنگیان ایلام آذر.mp3
51.01M
🎙نقد سبک زندگی جنسی در غرب دانشگاه فرهنگیان ایلام آذر
#شیخ_قمی
نقد سبک زندگی جنسی در غرب نشست هم اندیشی اساتید دانشگاه ملی ایلام آذر.mp3
46.38M
🎙نقد سبک زندگی جنسی در غرب نشست هم اندیشی اساتید
📍دانشگاه ملی ایلام 28 آذر 1402
#شیخ_قمی
دانشجوی انتقادی و پاسخ به شبهات دانشگاه فرهنگیان خواهران ایلام .mp3
47.92M
🎙دانشجوی انتقادی و پاسخ به شبهات دانشگاه فرهنگیان خواهران ایلام
#شیخ_قمی
جریان خطرناک سکولار و فتنه تخریب و حذف روحانیت انقلابی .mp3
31.45M
🎙جریان خطرناک سکولار و فتنه تخریب و حذف روحانیت انقلابی
حوزه علمیه برادران ایلام
#شیخ_قمی
فلسفه حقوق 34.mp3
26.82M
#صوت | #درس_گفتار
🎧 فلسفه حقوق
💠جلسه سی و چهار
👤دکتر محمدرضا کدخدایی
💠وقتى اسلام آمد، همه مناطق جهان قانون «بردهدارى» را معتبر مى دانستند؛ بنابراين، تغيير يا الغاى آن نيازمند برنامهريزى دقيق و زمان طولانى بود. اسلام در اين ميان با دو راهكار اساسى به جنگ بردهداری رفت: آزادسازى و قرارداد قسط بندى شده آزادى؛ علاوه بر آنها همه راههاى بهره كشى و هرگونه غارت و اسارت و شبيخون را قاطعانه ممنوع كرد.
♻️جلسه سی و سه
#برده_داری
#فلسفه_حقوق
#قانون
🌕#یادداشت ا #شهید_مفتح
☑️«پدیده حجت الاسلام_دکتر»
🔻به بهانه ۲۷ آذر، سالروز شهادت حجت الاسلام دکتر مفتح
📝احمداولیائی
▪️سال هاست که حوزه علمیه بحث معادل سازی مدارک حوزوی و دانشگاهی را در شورای عالی انقلاب فرهنگی پی گرفته است و اکنون طلاب سطح چهار حوزه می توانند از برخی مزایای مدرک دکتری مانند جذب به عنوان هیئت علمی و تدریس موقت استفاده کنند. همچنین طلاب با گرفتن سطح دو می توانند به عنوان لیسانسه، در کنکور کارشناسی ارشد و با داشتن سطح سه در کنکور دکتری شرکت کرده و وارد دانشگاه شوند. از طرف دیگر، سال هاست که ما با دانشگاه های حوزوی مانند دانشگاه باقر العلوم علیه السلام، دانشگاه ادیان، دانشگاه مفید، موسسه حضرت امام خمینی رحمت الله علیه و ... مواجهیم؛ دانشگاه هایی که زیر نظر وزارت علوم فعالیت می کنند و مدرک دکتری می دهند اما با هدف جذب طلاب تأسیس شده اند.
▪️طبیعی است که در وضعیت فوق، ما اکنون با تعداد زیادی طلبه که وارد دانشگاه شده اند و مدرک ارشد یا دکتری دانشگاه را اخذ کرده اند، مواجه باشیم. بحث من در درستی یا نادرستی فراهم کردن شرایط ورود طلاب به دانشگاه نیست؛ اینکه حوزه اساسا نباید به دنبال معادل سازی می رفت یا دانشگاه های حوزوی نباید تأسیس می شدند یا طلاب نباید به دانشگاه بروند و مانند اینها اکنون بحث این یادداشت نیست. مسأله اصلی، «مواجهه برخی حوزویان با پدیده حجت الاسلام-دکتر» هاست. گاهی دیده می شود از چرایی ذکر عنوان «دکتر» برای یک طلبه در یک پوستر این مواجهههای حملهگونه به این پدیده شروع میشود. برخی هم که می خواهند به کارآمدی یا ناکارآمدی دانشگاههای حوزوی بپردازند، باز به این افراد (حجت الاسلام دکترها) هجمه می کنند. البته این نقد(!) ریشه در تاریخ دارد و شهید امروز یعنی شهید حجت الاسلام دکتر مفتح نیز زمانی که دکترای فلسفه خود را اخذ کرد از این حملات و نقدها در امان نبود.
▪️به نظر می رسد فی نفسه تحصیل در دانشگاه یک فضل است و یک فاضل حوزوی وقتی وارد دانشگاه می شود و یک رشته دانشگاهی را می خواند، یک فضل دیگری را دریافت کرده است. این، به حکم اولی نه تنها ایراد ندارد بلکه می تواند ممدوح باشد. اما به حکم ثانوی، اصلا نمی توان حکم کلی داد. بله، طلبه ای که با ورود به دانشگاه هویت حوزوی خود را از دست بدهد، غلط است. مبانی دینی خود را فراموش کند، غلط است. تحصیلات حوزوی خود یا تحصیلات دینی خود را متوقف کند، غلط است. دچار روشنفکری پوچ شود، غلط است. اما اگر طلبه ای با ورود به دانشگاه، در کنار تحصیلات حوزوی، علوم انسانی روز را نیز بیاموزد، خوب است. اگر بتواند در کنار تحصیل، در دانشگاه تبلیغ هم کند خوب است. اگر بتواند مهارت هایی مانند روش تحقیق را بیاموزد خوب است. اگر بتواند با نگاهی نقادانه که از مبانی حوزوی خود بدست آورده به علوم دانشگاهی بپردازد، خوب است.
🌕#وحدت_حوزه_و_دانشگاه
☑️ وحدت حوزه و دانشگاه؛ شتابدهنده چرخه آزاداندیشی
▪️بیست و هفتم آذرماه، سالروز شهادت آیتالله دکتر مفتح به عنوان سالروز وحدت حوزه و دانشگاه نامگذاری شده و هر ساله به همین مناسبت، همایشها و برنامههایی در حوزه و دانشگاه برگزار میشود؛ اما آنچه حائز اهمیت است این که تودههای مردم به خصوص نسل جوان را با تاریخچه و اهمیت و ضرورت این موضوع به درستی آگاه کنیم و به آنها بگوییم که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، وحدت حوزه و دانشگاه یکی از مباحث کلیدی در نظام بوده است.
▪️جالب این که بزرگان ما حتی قبل از پیروزی انقلاب نیز در مسیر تحقق وحدت حوزه و دانشگاه گام برداشتهاند. اساساً یکی از اهداف مهم انقلاب اسلامی نیز برقراری وحدت میان اقشار مختلف جامعه به خصوص دو قشر مهم حوزوی و دانشگاهی بوده است.
🖋حجتالاسلام دکتر عسکر دیرباز، رئیس مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران
➕مطالعه یادداشت در «وبگاه فکرت»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴دومین برنامه «#عصر_پرسش»
☑️ آسیبشناسی دولتسازی اسلامی در عصر مشروطه
🔺با تاکید بر نظریات میرزای نائینی و شیخ فضلالله نوری
👤ارائه دهنده: حجت الاسلام جواد کاوندی؛دانشپژوه دکتری جامعهشناسی سیاسی
👤مشاور: حجت الاسلام محمد متقیان؛ عضو گروه پژوهشی فقه سیاسی مرکز فقهی ائمه اطهار (ع)
➕فایل کامل این گفتوگو را در آپارات و یوتیوب فکرت تماشا کنید.
🔻آیت الله #رشاد؛ رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، در مراسم گرامیداشت #روز_وحدت_حوزه_و_دانشگاه مطرح کرد؛
☑️ حکمرانی ملی و اسلامی در گرو تولید علوم انسانی اسلامی
▪️شبهه ای مطرح میکنند مبنی بر اینکه نظریه و علم باید تولید شوند و با دستور و بخش نامه نمی توان نظریه و علم را تولید کرد.
▪️در پاسخ باید گفت:
-تولید علم یک فعل ارادی است و فعل ارادی نیز مبتنی بر مبادی است و فرایند مبادی اراده در فعل اختیاری واقع میشود.
- حال اگر تولید علم و نظریه یک فعل است، آیا انسان نمیتواند تصمیم بگیرد که این کار را انجام بدهد یا انجام ندهد؟ تصمیم بگیرد که چنین انجام دهد یا چنان انجام دهد؟
- حال که تولید علم فعل اختیاری است آیا فقط کسی که مباشر در تولید علم است، صاحب اراده میباشد یا دیگرانی که به نحوی میتوانند از فاعل این فعل حمایت و پشتیبانی کنند نیز صاحب اراده هستند؟
▪️بدون در نظر گرفتن علم حکمرانی و بدون اعمال حکمرانی در علم، نمی توان علوم انسانی تولید کرد.
اگر در صدد تشکیل حکمرانی مستقل، ملی و اسلامی هستیم باید علوم انسانی و علم بومی داشته باشیم. علوم انسانی همانند یک پیش افزار حکمرانی هستند.
▪️در تولید مسائل تعامل حوزه و دانشگاه ضروری است؛ زیرا برخی مسائل ریشه در منابع دینی دارند که در قبضه حوزه علمیه است و برخی مسائل به صورت عینی و خارجی هستند که در قبضه دانشگاه می باشد.
🌕گزیدهای از سخنان دکتر مهدی گلشنی، چهره ماندگار و نظریهپرداز ایرانی، در آئین بزرگداشت روز #وحدت_حوزه_و_دانشگاه؛
☑️ علم و دین یک فرهنگ دارند...
▪️به علامه مصباح یزدی عنوان کردم که این همه بر روی اسلامی کردن علوم انسانی کار میکنید ولی بخش بزرگی از الحاد از علوم تجربی میآید. بنابراین میتوانیم در فکر این باشیم که جهانبینی حاکم بر همه علوم، یک جهانبینی اسلامی باشد.
▪️ایجاد انجمن اروپایی علم و الهیات در ۴۲ سال قبل با حضور شخصیتها مختلف اعم از فیزیکدانان، فیلسوفان، کشیشها و غیره، ایجاد انجمن فلاسفه خداباور، ایجاد انجمن بینالمللی علم و دین در ۱۹۹۰، ایجاد دانشکده علم و الهیات در دانشگاه آکسفورد، تاکید پاپ ژان پل دوم جهت آشنایی بخشی از کشیشها با علوم روز و نمونههایی از این دست ناشی از این نتیجهگری است که «شعور و روح انسان را نمیشود با فیزیک توضیح داد؛ بلکه اصول خیلی نقش ایفا میکند.»
▪️در یکی از جلسات انجمن اروپایی علم و الهیات که در یکی از دانشگاههای معروف اسکاتلند برگزار شد، مطرح کردم که علم و دین یک فرهنگ دارند. رئیس دانشکده ریاضی یکی از دانشگاههای کانادا آمد و به بنده گفت «من و تو یک فکر داریم.» بنابراین در دنیا شاهد هستیم که خیلی افکار به هم نزدیک شده است و ما میتوانیم از آن بهرهبرداری کنیم.
➕مطالعه گزارش «در وبگاه فکرت»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔘#کلیپ ا#عصر_پرسش
☑️ دولت معمار در الگوی حکمرانی
حجتالاسلام دکتر رضا لکزایی
▪️حکومت اسلامی را مبتنی بر مدلهای مختلفی میتوان تحلیل نمود که مدل امامت و امت یکی از آنهاست که مبانی مردمسالاری دینی را نیز در درون آن نهفته است. در این بین سه عنصر مکتب، امت و امامت مولفههای اصلی مدل را تشکیل میدهند و در این مدل هر یک جایگاهی را در اختیار دارند.
➕فایل کامل این نشست را در آپارات و یوتیوب فکرت تماشا کنید.
1402.09.25 استاد مازنی روز پژوهش.mp3
8.28M
🎧#صوت ا #هفته_پژوهش
☑️ پژوهش کارآمد(۲)؛ از اولویتهای اجتماعی تا راهبردهای تمدنی
✔️پژوهش در طراز تمدنی باید دو ویژگی مهم داشتهباشد و به منظور دو هدف است. رسیدن به مرجعیت علمی و پاسخ به نیازهای کنونی و آینده.
✔️اگر این دو ملاک را مبنا قرار دهیم. دو سؤال پیش میآید؛ آیا پژوهشهای انجامشده، در راستای مرجعیت علمی آینده کشور است؟ و سؤال دوم اینکه آیا سیر و سامان پژوهش بهسوی حل مسائل روز حرکت میکند؟
🎙دکتر محمدصدرا مازنی، دبیر جشنواره علامه حلی، مدیر ترویج پژوهش معاونت پژوهش حوزه علمیه
🌕 گزیدهای از سخنان دکتر مسعود معینیپور در دومین نشست از سلسله نشستهای بازخوانی «ایدههای وحدت حوزه و دانشگاه»
☑️ بیگانگی جریان تحول علوم انسانی از روند تحولات سیاسی و اجتماعی
▪️ اگر علوم انسانی اسلامی یا جریان تحول در علوم انسانی نقطه اشتراک تمام این ساختارهای علمی و ساختارهای کنشگری را پیدا کند و بر سر آن محورها و مسائل آن اصرار ورزیده و به مسألهپردازی توجه ویژه داشته باشد، بخش عمدهای از مسائل و معضلات جمهوری اسلامی حل خواهد شد.
▪️ جریان تحول در علوم انسانی و یا جریان علوم انسانی اسلامی، نتوانسته است هیچ کنش جمعی را در فضای تودههای اجتماعی ایجاد کند. در تجربهی دنیای مدرن و حضور نهاد علم و ارتباطی که با جریان توده مردم در کشورهای دیگر وجود دارد، میبینیم آنقدر قدرتمند مسئلههای جاری زندگی مردم درک میشود و توان تبدیل جریان علم و مسئلههای علمی به مسئلههای انضمامی زندگی مردم وجود دارد که خود به خود در اعتبار بخشی، همراهی و در مشارکت با تحول جریان علم، یک کنش جمعی شکل میگیرد.
▪️ فرهنگ مدرن برای ورود به جهان اسلام و ابعاد مختلف زندگی اجتماعی انسان، ابتدا نهاد علم خود را تحت عنوان ایده جریان روشنفکری صورتبندی کرد. همچنین به ساختارهای علمی، فرهنگی، اقتصادی و سیاستگذاری فکر کرد و برای آن به صورت خاص برنامهریزی کرد و مدعی بود تا وجه جمعی بین سنت باستانی ایرانی و جریان مدرن ایجاد نماید تا زندگی مدرن در ایران مستقر شود.
➕مطالعه گزارش «در وبگاه فکرت»
1402.09.23 خانم شاگری.mp3
9.24M
🎧#صوت ا #هفته_پژوهش
☑️ پژوهش کارآمد؛ از اولویتهای اجتماعی تا راهبردهای تمدنی
✔️آیا پژوهش در حوزه و دانشگاه توانسته است به نیاز امروز جامعه پاسخ دهد؟
✔️پژوهش محوری چه میزان تأثیر در جنبش نرم افزاری انقلاب اسلامی دارد؟
✔️اولویتهای دنیای پژوهش و پژوهشگری در طراز تمدنی چگونه تبیین میشود؟
✔️آیا پژوهشگر طلبه ما توانسته است در فضای رسانه حرفی برای گفتن داشته باشد و آن را به عنوان یک راهکار و یک راهبرد پیش ببرد ؟
🎙دکتر صدیقه شاکری، معاون پژوهش جامعه الزهرا(س)
چرا «هندوانه» نماد مقاومت در فلسطین است + تصاویر | خبرگزاری فارس
https://www.farsnews.ir/news/14010209000437/%DA%86%D8%B1%D8%A7-%D9%87%D9%86%D8%AF%D9%88%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%86%D9%85%D8%A7%D8%AF-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%88%D9%85%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D9%81%D9%84%D8%B3%D8%B7%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AA--%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1
🔴روزنامۀ شرق مجرم شناخته شد
🔹هیئتمنصفۀ دادگاههایسیاسی و مطبوعاتی، مدیر مسئول روزنامۀ شرق را بهاتفاق آرا بهدلیل تیتر نادرست «مخالفت ۸۴ درصدی با الزام زنان به رعایت حجاب» در سوم آبان امسال مجرم شناخت و مستحق تخفیف ندانست.
🔹مدیرمسئول روزنامۀ شرق در دفاعیات خود، اشتباه در تیتر را قبول و اعلام کرده که اشتباهتر این بود که رسانههای خارجی نوشتند ۸۴ درصد از پاسخگویان با حجاب مخالف هستند در صورتیکه ۸۴ درصد از مخاطبان شرق در نظرخواهی این روزنامه با اظهارات زهرهسادات لاجوردی، نماینده تهران در مجلس، در مورد تاثیر قانون احتمالی عفاف و حجاب بر وضعیت حجاب زنان مخالف هستند نه با الزام زنان به رعایت حجاب.