49.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎙ببینید| فیلم کامل سخنرانی تلویزیونی رهبر انقلاب در سالروز قیام ۱۹ دی مردم قم. ۹۹/۱۰/۱۹
#سلامتی فرمانده صلوات
https://eitaa.com/zandahlm1357
🔰 هیچ اصرار و عجلهای به بازگشت آمریکا به برجام نداریم/ آنچه مطالبه اصلی ماست، رفع تحریمهاست/ اگر آمریکا بدون رفع تحریمها به برجام برگردد به ضرر ماست
🔺 بحث میکنند که آمریکا برگردد به برجام یا برنگردد. ما هیچ اصرار و هیچ عجلهای نداریم که آمریکا به برجام برگردد. این اصلاً مسئله ما نیست که آمریکا به برجام برگردد یا برنگردد. آنچه که مطالبه منطقی ما و مطالبه عقلانی ماست رفع تحریمهاست. تحریمها باید برداشته بشود. این حق غصبشده ملت ایران است. چه آمریکا، چه اروپا که آویزان و دنبالهروی آمریکاست، وظیفه دارند این حق ملت ایران را ادا کنند. اگر تحریمها برداشته شد، خب به برگشت آمریکا معنا میدهد. البته خب مسئله خسارتها هست که جزو مطالبات ما هست در مراحل بعدی دنبال خواهد شد.
اما اگر چنانچه تحریمها برداشته نشد برگشت آمریکا به برجام حتی به ضرر ما ممکن است تمام بشود به نفع ما که نیست به ضرر ما هم ممکن است باشد.
#سلامتی فرمانده صلوات
https://eitaa.com/zandahlm1357
1.24M
《صوت سوم》
---------------💥---------------
دشمناصلیما👁شیطانرجیم
⚠️ و مهره اصلی شیطان : ⚠️
🔯 #یـــهودیـــت 🔯
❌ البته باید توجه داشت که منظور ما از یهودیت ، #تمام_یهودیان دنیا نیست . عده ای از یهودیان هم هستند که هنوز بر دین حضرت موسی (علیه السلام) پایبندند . منظور ما آن افرادی است که خود را یهودی میخوانند و تنها #ظواهر دین را در ظاهر خود حفظ مینمایند و قصد دارند جهان را به نفع خود #مصادره کنند . با این تعریف ، منظور ما از یهودیان همان #صهیونیسمها هست .
---------------💥---------------
همگرایی مربی با متربی ها
چقدر خودمان نباشیم تا دیگران را جذب کنیم؟
سئوال:
مربی تربیتی در مرحله جذب چقدر می تواند با سلیقه و ذائقه مخاطبانش همگرایی کرده و خود را مثل آنان نشان دهد؟
بعبارت دیگر، آیا باید ما خودمان را مثل مخاطب جا بزنیم و به شکل او درآییم؟ یا اینکه باید تلاش کنیم تا رفتار او را شبیه به رفتار خودمان تغییر دهیم؟
البته در مرحله تثبیت و رشد که بعدها به آن می پردازیم، بیان خواهد شد که همواره «تغییر نهایی رفتار» متناسب با آموزه های دینی، شاه بیت اصلی «تعلیم و تربیت» است، اما اینکه چه میزان از این هدف را می توان در مرحله جذب دنبال کرد، سئوال مهمی است که مربی باید پاسخ آن را از کارشناسان تربیتی بپرسد.
در هر صورت، مرحله #جذب در کار تربیتی، مرحله گره خوردن دلهاست، مرحله ای که جرقه ی اولیه پیوستن به جمع در این مرحله در ذهن مخاطب زده می شود. گاهی یک تلنگر احیاگر و گاهی نیز یک موعظه اثر گذار در این مرحله، در روح و جان مخاطب، انقلاب ایجاد می کند، چرا که مرحله جذب در واقع، مرحله تاباندن نور به ضمیر مستعد جوان و نوجوان است.
پس بر این اساس، وقتی قرار است مربی دعوت گر به روشنایی باشد و منادی نور، آیا می توان دعوت به روشنایی و نور را به تنهایی با وانمود کردن گرایش به تاریکی انجام داد؟!
آیا امروزه که به تدریج ذائقه برخی مخاطبان جوان و نوجوان به مادیات بیش از معنویات گرایش پیدا کرده و الگوهای تربیتی غلط، نیازهای کاذب آنان را در مقابل نیازهای واقعی قرار داده است، مربی با این مسئله باید چگونه کنار بیاید؟ چقدر در مقابل خواست مخاطب کوتاه بیاید؟ چقدر همرنگ او شود و متناسب با ذائقه و نیاز جوان و نوجوان رفتارش را تغییر دهد؟ چقدر خودمان نباشیم تا دیگران را به خود جذب کنیم؟ آیا این گونه جذبی، جذب به ما و اندیشه ما و مرام و مسلک ما خواهد بود یا جذب به مجسمه ای مخاطب پسند و یا بازیگری ایفای نقش کننده، مطابق با خواست تماشاچیان و اعضای گروه؟!
در خصوص این مسئله مهم و حائز اهمیت، حتما باید به چند نکته اساسی توجه داشت:
اول آنکه متاسفانه گاهی مربیان از جایی شروع می کنند که مخاطب می خواهد، مسیری را طی می کنند که مخاطب می پسندد و به جایی می رسند که مخاطب تصمیم داشته به آنجا برسد. به دیگر سخن آنکه گاه مشاهده می شود که نه مربی طرح مشخصی برای تغییر رفتار در متربیان دارد، نه شکل جذب به گونه ای است که در متربیان انگیزه تغییر و تحول ایجاد کند و نه سیر نهایی این پروسه به رشد و تعالی و اصلاح فرد منجر می شود.
این در حالی است که مربی در فرایند جذب حتی یک لحظه نباید از اصول، ارزشها و سیره عملی خود در زندگی کوتاه آمده و عقب نشینی کند تا مخاطب را راضی نگه دارد، اما در عین حال لازم است در مواجهه با مخاطبان انعطاف پذیری لازم را داشته باشیم و خشک و متعصب به نظر نرسیم.
بنابراین، مربی باید در اولین برخورد با متربیان، سفیر مهربانی و محبت و دوستی باشد و با رفتار کردارش، شخصیت مخاطبان را تکریم نماید، در مقابل آنچه که هستند گارد نگیرد وگاه خود را به تغافل بزند،اما در عین حال نباید وانمود کرد که او نیز مثل برخی مخاطبان گروه انسانی است سطحی، هیجانی، احساساتی و دلبسته به نیازهای مادی و کاذب.
مربی از آنجا که در تمام مراحل جذب، تثبیت و رشد، به هدفی ارزشمند می اندیشد، پس هیچگاه تغییر شکل نمی دهد و همواره شکل یک مسلمان متعهد و رسالتمند زندگی می کند، اما برای انجام این مهم، همواره در برخوردهایش، استراتژی های متفاوت اتخاذ می کند، گاهی روش #موعظه در پیش می گیرد، گاهی به کسی #هشدار می دهد، گاهی #مستقیم و آشکار دعوت می کند و گاهی در خفا و پنهان افراد را #هدایت می نماید.
مربی گاهی با کسی دوست می شود که دلی صید کند و گاهی به کسی کم محلی می کند که او را وادار به حرکت نماید.
مربی، هیچ وقت نباید تنها به تامین نیازهای کاذب در مخاطب بپردازد، بلکه باید نیازهای واقعی افراد را در درون آنها احیا نماید و سپس به متربیانش کمک کند تا در زندگی نیازهای واقعیشان را برآورده نمایند.
رشد و تعالی و کمال و معنویت و اخلاق، همیشه اصلی ترین نیاز یک مخاطب جوان و نوجوان است. پس بر این اساس، مربی باید در مسیر تاریک حرکت متربی در زندگی تنها یک چراغ روشن کند، در بیراهه یک تابلوی راهنما قرار دهد و در مقابل هر نیاز کاذب مخاطب، یک نیاز واقعی را به او معرفی کرده و در نهایت راه رسیدن به آن را نیز تا حد ممکن فرا رویش ترسیم نماید.
#مربی #مربی_محور
#تربیت
فرهنگ و تربیت دینی
#کلیدهای_تربیتی
🤔 فازمترتربیتی
💡مربی دینی باید فازمتر تربیتی داشته باشد.
یعنی دائما چک کند که متربیاش دارد چگونه به موضوعی که مربی طرح میکند نگاه میکند؟
قبول دارد یا نه؟
می پذیرد یا نه؟
اگر قبول ندارد یا نمیپذیرد چرا؟
و این یعنی باید دائما و متنوعا
🔸 از بچهها بخواهد تا بازخورد بدهند.
🔹 نظرسنجی کند و از نظرات بچه ها مطلع شود.
و...
📻 مربی دینی رادیو معارف نیست که مباحثش را مثل رادیو پخش کند و برود...
مربی محور ،
https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💎💎💎
💎💎
💎
#درس_از_نوجوان
وقتی استاد قرائتی جذب سخنان یک نوجوان شد🤔
https://eitaa.com/zandahlm1357
📓📕📗📘📙📔📒📕
#داستان روزگار من (۹۴)
مامان ـ خب دیگه اگه اجازه بدین ما دیگه بریم
معصومه خانم ـ نه کجا برین بمونین ناهار ، غذامونم اماده ست یه تیکه دورهم میخوریم
نه حاج خانم مزاحم نمیشیم
عه مرجان خانم مزاحم چیه شما مراحمید...
احمد اقا هم امروز خونه نمیاد تاشب بیرونه ...
بمونین توروخدا ماهم تنهاییم
فرزانه ـ مگه بابا کجا رفتن ؟؟؟
امروز صبح یکی از دوستاش اومد دنبالش ازش خواست باهم برن قم برای زیارت
اونم از خدا خواسته رفت دیگه 😄😄😄
ناهارو اونجا خوردیم و رفتیم .
روزها و ماه ها همین طور ورق میخورد ومن به ماه اخر نزدیک تر میشدم
مامانم خیلی مراقبم بود زیاد از خونه بیرون نمیرفتم برای رفتن سر مزارم مامان همیشه همراهم می یومد...
خلاصه تمام فکرم پیش بچه ها م بود و برای روز در اغوش کشیدنشون لحظه شماری میکردم .
زینب خیلی بهم سر میزد تا تو خونه زیاد تنها نباشم از طرفیم با خرید سیسمونی و تزئینات اتاق بچه خودمو سرگرم میکردم
محسنم تو این مدت در حال رفت و امد به سوریه بودیه مدت اینجا بود یه مدت سوریه
تو ماه اخر بارداری بودم دیگه چیزی به فارغ شدنم نمونده بود محسنم نزدیک ۱۵ روزی میشد که سوریه بود و هنوز خبری ازش نبود
زینب یه چندتا عکس و پوستر برای تزئین اتاق بچه ها خریده بود که برام اورد. تو اتاق باهم مشغول چسبوندن عکسا بودیم که یه دفعه یه درد
شدیدی منو گرفت
دستمو گذاشتم رو کمرم و داد کشیدم اروم همونجا نشستم زمین ...
زینب از ترسش از بالای چهار پایه پرید اومد سمتم
وااای چی شدی فرزانه ؟؟؟
خاله مرجاان ... خاله مرجااان ..بیا فرزاانه...
مامانمم از یه طرف با صدای زینب ترسید و خودشو به اتاق رسوند
چی شده دخترم ؟؟
چرا زمین نشستی؟!!
منم از درد نمیتونستم جواب بدم
زینب ـ خاله داشتیم این عکسارو می چسبوندیم که یه دفعه دردش گرفت
فرزانه مامان جان کجات درد میکنه
به زور گفتم مامان کمرو شکمم
مامان با تعجب گفت وقته زایمانته اما هنوز که ۱۵ روز مونده...
پاشید باید بریم ...
زینب زنگ بزن به اژانس شمارش تو دفترچه تلفن هست ...
منم فرزانه رو اماده میکنم ..
چشم خااله...
زینب زنگ زد به اژانس اما متاسفانه همه رفته بودن سرویس ...
زینب دویید پیشه ما ، خاله ماشین ندارن من میرم سر کوچه ،
چادرشو انداخت سرشو با عجله رفت ..ـ
مامان هم دست منو گرفت و اروم برد جلوی در..
وااای خداا خیلی درد دارم مامان نمیتونم راه بیام دارم میمیرم
هی نفس نفس میزدم و داد میکشیدم از درد گریه ام گرفته بود
مامان منو نشوند روی پله ی جلوی در
طاقت بیار دخترم چیزی نیست الان میریم دکتر...
ادامه دارد....
نویسنده 📝 انارگل🌹 📝
@ghayeeeb12
بامــــاهمـــراه باشــید🌹
https://eitaa.com/zandahlm1357
📗📘📙📔📕📓📒📘
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
#مقام_عرشی_حضرت_زهرا "س" ۱۲ ✨ نوع دفاع حضرت زهرا سلاماللهعلیها در برابر ولایت ، محدودهی ولایتمد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
مقام عرشی حضرتزهرا_13.mp3
12.1M
#مقام_عرشی_حضرت_زهرا "س" ۱۳
✨ ریزترین وقایع تاریخ شیعه ؛
در فاصلهی میان حذف متخصص معصوم (شهادت پیامبر اسلام) تا حاکمیت ولایت معصوم بر جهان (ظهور فرزند پیامبر اسلام) در کتاب مصحف فاطمه "س" آمده است!
از ورود امام رضا "ع" به #مشهد ، تا حضور حضرت معصومه"س" در #قم، و حرم عبدالعظیم با شأن حرم اباعبداللهالحسین "ع" در #ری ، تا پایگاه معنوی و علمی احمدبن موسی "ع" در #شیراز ... طبق برنامهی این مصحف است، که نقش کلیدی در حاکمیّت معصوم در کل جهان دارد.
✦نقش ما در این طراحی کجاست؟
b2n.ir/190391
#استاد_شجاعی 🎤
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
طرح ختم خطابه فدک #شرح_خطابه_فدک قسمت 16
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
4_5949548733195618496.mp3
8.33M
طرح ختم خطابه فدک
#شرح_خطابه_فدک قسمت 17
33.45M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👁📹🎞
🖤🌹🖤
☑ روضه خوانِ حضرت زهرا سلام الله علیها☑️
😞😔😞
🔳❕سردار❕دلهاِ
🦋قلْ يا عِبادِيَ الَّذينَ أَسْرَفُوا عَلي أَنْفُسِهِمْ لا تَقْنَطُوا مِنْ رَحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ يَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَميعاً إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحيمُ
🌺🌿بگو: «ای بندگان من که بر خود اسراف و ستم کرده اید!
از #رحمت خداوند ناامید نشوید،
چرا که خداوند همه گناهان را می آمرزد؛
زیرا اوست آمرزنده و مهربان».
🔹سوره مبارکه زمر، آیه 53
#هر_روز_یک_آیه_قرآن
┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
•┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 فبأی آلاء ربکما تکذبان ...
✅ قطعه بسیار معنوی و شدیدا غمناک و تأثیرگذار باصدای اسطوره ای استاد عبدالباسط محمد عبدالصمد (ره)
🌟 سوره رحمان
📢 حتما گوش جان بسپارید...
هدایت شده از #مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
هر روز با امام رضا
@zandahlm1357
@HashtominEmam
آرشیو
مطالب صفحه هرروز با امام رضا (ع)
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
هر روز با امام رضا @zandahlm1357 @HashtominEmam آرشیو مطالب صفحه هرروز با امام رضا (ع)
کرامات امام رضا (ع)را در آرشیو هشتمین امام ☝️☝️☝️ ببینید👀