eitaa logo
شیخ غلامعلي بدرلو
1.1هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
1.7هزار ویدیو
300 فایل
یاهو زَكَاةُ الْعِلْمِ بَذْلُهُ لِمُسْتَحِقِّهِ وَ إِجْهَادُ النَّفْسِ فِي الْعَمَلِ بِهِ تصنیف غررالحکم، حدیث ۱۳۲ http://eitaa.com/Arshiv_Gholam ارتباط با ادمین: https://eitaa.com/Sheikh_Gholamali
مشاهده در ایتا
دانلود
991002-04.mp3
زمان: حجم: 4.41M
⚫️مراسم فاطمیّه أوّل⚫️ 🕯شب دوّم 🎙سینه زنی (شور) "شیخ سعید شحیطاط" @Arshiv_Gholam
991004-01.mp3
زمان: حجم: 19.42M
⚫️مراسم فاطمیّه أوّل⚫️ 🕯شب چهارم 🎙سخنرانی "حضرت استاد سید علی مهدوی نیا" @Arshiv_Gholam
991004-02.mp3
زمان: حجم: 11.22M
⚫️مراسم فاطمیّه أوّل⚫️ 🕯شب چهارم 🎙سینه زنی "کربلایی علی أصغر سلحشور" @Arshiv_Gholam
991005-01.mp3
زمان: حجم: 18.32M
⚫️مراسم فاطمیّه أوّل⚫️ 🕯شب پنجم 🎙سخنرانی "حضرت استاد سید علی مهدوی نیا" @Arshiv_Gholam
991005-02.mp3
زمان: حجم: 14.41M
⚫️مراسم فاطمیّه أوّل⚫️ 🕯شب پنجم 🎙سينه زنی (زمینه) "حجّت الإسلام محمّد قرباني" @Arshiv_Gholam
991005-03.mp3
زمان: حجم: 7.89M
⚫️مراسم فاطمیّه أوّل⚫️ 🕯شب پنجم 🎙سينه زنی (هوامو داشته باش مادر) "حجّت الإسلام محمّد قرباني" @Arshiv_Gholam
991005-04.mp3
زمان: حجم: 4M
⚫️مراسم فاطمیّه أوّل⚫️ 🕯شب پنجم 🎙سينه زنی (سیّد الشّهداء) "حجّت الإسلام محمّد قرباني" @Arshiv_Gholam
مُحَمَّدُ بْنُ يَحْيَى عَنْ أَحْمَدَ بْنِ مُحَمَّدٍ عَنِ ابْنِ مَحْبُوبٍ عَنِ الْعَلَاءِ بْنِ رَزِينٍ عَنِ ابْنِ سِنَانٍ عَنْ أَبِي حَمْزَةَ عَنْ أَبِي جَعْفَرٍ (علیه السّلام) قَالَ قَالَ اللَّهُ (عَزَّ وَ جَلَّ): وَ عِزَّتِي وَ جَلَالِي وَ عَظَمَتِي وَ بَهَائِي وَ عُلُوِّ ارْتِفَاعِي لَا يُؤْثِرُ عَبْدٌ مُؤْمِنٌ هَوَايَ عَلَى هَوَاهُ فِي شَيْ‏ءٍ مِنْ أَمْرِ الدُّنْيَا إِلَّا جَعَلْتُ غِنَاهُ فِي نَفْسِهِ وَ هِمَّتَهُ فِي آخِرَتِهِ وَ ضَمَّنْتُ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضَ رِزْقَهُ وَ كُنْتُ لَهُ مِنْ وَرَاءِ تِجَارَةِ كُلِّ تَاجِرٍ. الكافي، ج‏2، ص 137 @Arshiv_Gholam
اسلامی بودن علوم انسانی در بُعد توصیفی به این است که مبانی، مسائل، مقاصد، منابع یا روش های آن ها اسلامی باشد. البتّه اسلامی بودن در این مرحله، تشکیکی است...اسلامی بودن بخش توصیه ای یا هنجاری علوم انسانی، نیز به این است که توصیه ها و هنجار هایی که یک متخصّص علوم انسانی درباره کنش های انسانی دارد و دستورالعمل هایی که برای کنترل و جهت دهی کنش های انسانی إرائه می دهد، مبتنی بر و مطابق با أرزش ها و هنجار های اسلامی باشد. دکتر احمد حسین شریفی روش شناسی علوم انسانی اسلامی، ص 49 و 50 @Arshiv_Gholam
آن که تابید رُخش در شب یلدای علی کیست جز فاطمه نوریّه ی شب های علی؟ همه بر پاش میوفتند پیمبرها هم ولی افتاد خود فاطمه بر پای علی بارها گفت پیمبر که علی جان من است و شده فاطمه هم جان گوارای علی زن نبینش! به خدا ظرفیتش را دارد که به میدان بزند جنگ کند جای علی هرچه گفته ست علی بود علی بود علی نیست بر لوح دلش غیر تولّای علی ما گدایان علی ریزه خور فاطمه ایم جان فدای کرمت حضرت زهرای علی! حکم لولاک خدا بود که فهماند به ما اوست تنها سبب خلقت دنیای علی این دو سه ماه چه آمد به سر بانو که بسته شد بر رخ او راه تماشای علی یک در سوخته و یک زن سیلی خورده ما بمیریم برای غم عظمای علی "سیّد پوریا هاشمی" @Arshiv_Gholam
اگر در حجّیّت روایات، مبنای أصالة السّندی را در علم أصول بپذیریم، به علم رجال نیاز جدّی داریم، ولی اگر مبنای وثوق الصّدور را اختیار کنیم، نیاز کمتری به این علم خواهیم داشت. استاد اکبر ترابی شهرضایی پژوهشی در علم رجال، ص 48 @Arshiv_Gholam
عَلِيُّ بْنُ إِبْرَاهِيمَ عَنْ أَبِيهِ عَنِ ابْنِ مَحْبُوبٍ عَنْ بَعْضِ أَصْحَابِهِ عَنِ ابْنِ أَبِي يَعْفُورٍ قَالَ سَمِعْتُ أَبَا عَبْدِ اللَّهِ (علیه السّلام) يَقُولُ فِيمَا نَاجَى اللَّهُ (عَزَّ وَ جَلَّ) بِهِ مُوسَى (علیه السّلام): يَا مُوسَى لَا تَرْكَنْ إِلَى الدُّنْيَا رُكُونَ الظَّالِمِينَ وَ رُكُونَ مَنِ اتَّخَذَهَا أَباً وَ أُمّاً؛ يَا مُوسَى لَوْ وَكَلْتُكَ إِلَى نَفْسِكَ لِتَنْظُرَ لَهَا إِذاً لَغَلَبَ عَلَيْكَ حُبُّ الدُّنْيَا وَ زَهْرَتُهَا؛ يَا مُوسَى نَافِسْ فِي الْخَيْرِ أَهْلَهُ وَ اسْتَبِقْهُمْ إِلَيْهِ فَإِنَّ الْخَيْرَ كَاسْمِهِ، وَ اتْرُكْ مِنَ الدُّنْيَا مَا بِكَ الْغِنَى عَنْهُ وَ لَا تَنْظُرْ عَيْنُكَ إِلَى كُلِّ مَفْتُونٍ بِهَا وَ مُوكَلٍ إِلَى نَفْسِهِ، وَ اعْلَمْ أَنَّ كُلَّ فِتْنَةٍ بَدْؤُهَا حُبُّ الدُّنْيَا، وَ لَا تَغْبِطْ أَحَداً بِكَثْرَةِ الْمَالِ فَإِنَّ مَعَ كَثْرَةِ الْمَالِ تَكْثُرُ الذُّنُوبُ لِوَاجِبِ الْحُقُوقِ، وَ لَا تَغْبِطَنَّ أَحَداً بِرِضَى النَّاسِ عَنْهُ حَتَّى تَعْلَمَ أَنَّ اللَّهَ رَاضٍ عَنْهُ، وَ لَا تَغْبِطَنَّ مَخْلُوقاً بِطَاعَةِ النَّاسِ لَهُ فَإِنَّ طَاعَةَ النَّاسِ لَهُ وَ اتِّبَاعَهُمْ إِيَّاهُ عَلَى غَيْرِ الْحَقِّ هَلَاكٌ لَهُ وَ لِمَنِ اتَّبَعَهُ. الكافي، ج‏2، ص 135 @Arshiv_Gholam