eitaa logo
شیخ غلامعلي بدرلو
1.2هزار دنبال‌کننده
2هزار عکس
1.6هزار ویدیو
294 فایل
یاهو زَكَاةُ الْعِلْمِ بَذْلُهُ لِمُسْتَحِقِّهِ وَ إِجْهَادُ النَّفْسِ فِي الْعَمَلِ بِهِ تصنیف غررالحکم، حدیث ۱۳۲ http://eitaa.com/Arshiv_Gholam ارتباط با ادمین: https://eitaa.com/Sheikh_Gholamali
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
عَلِيٌّ عَنْ أَبِيهِ عَنْ هَارُونَ بْنِ الْجَهْمِ عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ سُلَيْمَانَ عَنْ أَبِي جَعْفَرٍ (علیه السّلام) قَالَ: 🔸إِنَّ أَبِي نَظَرَ إِلَى رَجُلٍ وَ مَعَهُ ابْنُهُ يَمْشِي وَ الِابْنُ مُتَّكِئٌ عَلَى ذِرَاعِ الْأَبِ قَالَ فَمَا كَلَّمَهُ أَبِي (علیه السّلام) مَقْتاً لَهُ حَتَّى فَارَقَ الدُّنْيَا. 🔹حضرت باقر (عليه السّلام) فرمود: پدرم به مردى نگاه كرد كه پسرش به همراه او بود و به شانه پدرش تكيه داده بود، پدرم به خاطر بدى كارش با آن پسر سخن نگفت تا از دنيا رفت. 📜الكافي، ج‏2، ص 349 @Arshiv_Gholam
♦️ولایت از ریشه "ولی" به معنای مطلق پیوند و ارتباط و بستگی است. ولایت یک شیء با شیئی دیگر، به این معناست که آن دو شیء، به هم بسته اند و به یکدیگر گره خورده اند و با یکدیگر پیوند مدام دارند؛ منتها چون انواع پیوندها و بستگی های بین دو نفر، مختلف است، موارد استعمال کلمه ولایت هم مختلف می‌شود. سید علی خامنه ای تفسیر سوره برائت، ص 462 @Arshiv_Gholam
17.41M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥خودتحقیری کلاس نیست، نشانه‌ی جهل است🎥 🔰 حتما از این کلیپ‌ها در شهر خودتون تولید کنید و به ادمین کانال خوش‌خبر @gooodnews_ir بفرستید... @Arshiv_Gholam
4_5947552956382450591.ogg
1.64M
🎙به زلیخا بنویسید که یوسف بلد است🎙 🔰 حاج منصور ارضی @Arshiv_Gholam
🔰در ادامه‌ی آداب رفاقت... 4⃣ الرّابع اينكه از دعا و زيارات و قربات براى او مضايقه نداشته باشد، زيرا كه دعا به او در واقع دعا به خودش است، چه در حيات او و چه در ممات او. 🔺حديث نبوى (صلّى اللّه عليه و آله) است كه براى هركس دعا كنى ملك مى‏گويد «و لك مثل ذلك». پس نبايد از اين كار كوتاهى ورزد. 📜تذكرة المتقين، ص 31 @Arshiv_Gholam
🔰وَ حَدَّثَنِي أَبُو الْحُسَيْنِ مُحَمَّدُ بْنُ هَارُونَ بْنُ مُوسَى التَّلَّعُكْبَرِيُّ، قَالَ حَدَّثَنَا أَبِي، قَالَ حَدَّثَنَا أَحْمَدُ بْنُ عَلِيِّ بْنِ مَهْدِيٍّ، قَالَ حَدَّثَنَا أَبِي، قَالَ حَدَّثَنَا عَلِيُّ بْنُ مُوسَى الرِّضَا، عَنْ أَبِيهِ، عَنْ جَدِّهِ جَعْفَرٍ، عَنْ أَبِيهِ الْبَاقِرِ (عَلَيْهِمُ السَّلَامُ)، قَالَ حَدَّثَنِي جَابِرُ ابْنُ عَبْدِ اللَّهِ الْأَنْصَارِيُّ، قَالَ: 🔸لَمَّا كَانَتِ اللَّيْلَةُ الَّتِي أَهْدَى فِيهَا رَسُولُ اللَّهِ فَاطِمَةَ إِلَى عَلِيٍّ (عَلَيْهِمْ السَّلَامُ)، دَعَا بِعَلِيٍّ فَأَجْلَسَهُ عَنْ يَمِينِهِ، وَ دَعَا بِهَا (عَلَيْهَا السَّلَامُ) فَأَجْلَسَهَا عَنْ شِمَالِهِ، ثُمَّ جَمَعَ رَأْسَيْهِمَا، ثُمَّ قَامَ، وَ قَامَا وَ هُوَ بَيْنَهُمَا، يُرِيدُ مَنْزِلَ عَلِيٍّ (عَلَيْهِ السَّلَامُ)، فَكَبَّرَ جَبْرَئِيلُ فِي الْمَلَائِكَةِ، فَسَمِعَ النَّبِيُّ التَّكْبِيرَ، فَكَبَّرَ وَ كَبَّرَ الْمُسْلِمُونَ، وَ هُوَ أَوَّلُ تَكْبِيرٍ كَانَ فِي زِفَافٍ، فَصَارَتْ سُنَّةً. 📜دلائل الإمامة، ص 102 @Arshiv_Gholam