eitaa logo
« مهارت افزایی طلاب ناب»
1.7هزار دنبال‌کننده
16.1هزار عکس
9.9هزار ویدیو
1.8هزار فایل
کانال پشتیبان گروه نخبگان (طلاب ناب)استان اصفهان 📪ارتباط با خادم کانال 👈👈 📩 📨 @Shahideh_kanize_Hazrate_Yas —------------------------------------ کانال معنویت افزایی طلاب ناب👇👇 https://eitaa.com/TollabeNabe_EmameZaman
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ا🖋📄🖌📄🖋 ا📄 ا🖌 ا📄 ا🖋 ﷽؛ اللهُمَّ فَاهْدِنِی هُدَى الْمُهْتَدِینَ وَ ارْزُقْنِی اجْتِهَادَ الْمُجْتَهِدِینَ 📄 قسمت 1️⃣1️⃣ 🖌 آموزش : برجسته کردن متن (Highlight) 📥 ؛🌫✒️🌫✒️🌫✒️ 🌐مرکز فناوری اطلاعات 🖌 📄 🖋 📄 🖌📄🖋📄🖌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ا🖋📄🖌📄🖋 ا📄 ا🖌 ا📄 ا🖋 ﷽؛ اللهُمَّ فَاهْدِنِی هُدَى الْمُهْتَدِینَ وَ ارْزُقْنِی اجْتِهَادَ الْمُجْتَهِدِینَ 📄 قسمت 2️⃣1️⃣ 🖌 آموزش : تراز کردن متن 📥 ؛🌫✒️🌫✒️🌫✒️ 🌐مرکز فناوری اطلاعات 🖌 📄 🖋 📄 🖌📄🖋📄🖌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ا🖋📄🖌📄🖋 ا📄 ا🖌 ا📄 ا🖋 ﷽؛ اللهُمَّ فَاهْدِنِی هُدَى الْمُهْتَدِینَ وَ ارْزُقْنِی اجْتِهَادَ الْمُجْتَهِدِینَ 📄 قسمت 3️⃣1️⃣ 🖌 آموزش: نشانه گذاری پاراگراف‌ها 📥 ؛🌫✒️🌫✒️🌫✒️ 🌐مرکز فناوری اطلاعات 🖌 📄 🖋 📄 🖌📄🖋📄🖌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ا🖋📄🖌📄🖋 ا📄 ا🖌 ا📄 ا🖋 ﷽؛ اللهُمَّ فَاهْدِنِی هُدَى الْمُهْتَدِینَ وَ ارْزُقْنِی اجْتِهَادَ الْمُجْتَهِدِینَ 📄 قسمت 4️⃣1️⃣ 🖌 آموزش : شماره گذاری پاراگراف‌ها 📥 ؛🌫✒️🌫✒️🌫✒️ 🌐مرکز فناوری اطلاعات 🖌 📄 🖋 📄 🖌📄🖋📄🖌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از پژوهش یار
1_386810578.pdf
3.03M
عنوان دوره: آموزش مهارت های پژوهشی اساتید حوزه های علمیه عنوان درس: روش تحقیق حجةالإسلام و المسلمین زینتی ــــــــــــــــــــ کانال پژوهش‌یار؛ @Pajouheshyar با کانال، در ثواب فعالیت‌های آن باشید.
هدایت شده از پژوهش یار
شماره3⃣3⃣ مهارت‌های پایه‌ای پژوهش: ورود به عرصه‌ی پژوهش، علاوه بر کسب دانش به مهارت‌های پایه نیز نیاز دارد. مهارت های پایه، بستر اصلی توان‌مندی پژوهش‌گران برای استفاده از ظرفیت پژوهش را در بر می‌گیرد. این مهارت‌ها پیش نیاز کسب سایر مهارت‌های پژوهش در سطوح تخصصی نیز تلقی می‌شوند. ۱.مهارت خواندن: مهارت خواندن و مطالعه کردن، زمینه‌ی بهره‌مندی پژوهش‌گر از آثار و اندیشه‌های دیگران را فراهم می‌سازد. این مهارت، پژوهش‌گر را با تعاریف، مفاهیم و واژه‌های پژوهشی و تخصصی آشنا می‌کند و این آشنایی، جست‌وجوی منابع و مدارک علمی را برای آن ها تسهیل و هدایت می‌کند. منابع متعدد برای خواندن: _گزارش یافته‌های پژوهش _مجلات علمی–پژوهشی _دانشنامه‌ها _کتاب‌های تخصصی و مرجع _مجلات الکترونیک و وب‌گاه‌های تخصصی 📚مهارت‌های پژوهش به قلم عباسعلی دانافر ــــــــــــــــــــ کانال پژوهش‌یار؛ @Pajouheshyar با کانال، در ثواب فعالیت‌های آن باشید.
هدایت شده از پژوهش یار
شماره4⃣3⃣ ادامه مهارت‌های پایه‌ای پژوهش: ۲.مهارت در نوشتن: بعد از خواندن، مهم‌ترین مهارت پایه ای نوشتن است . هر کس خوب بنویسد معمولا با دیگران ارتباط بهتری برقرار می کند و موفقیت بهتری دارد . پژوهش‌گر باید بتواند نتایج پژوهش خود را با نوشتن گزارش ماندگار کند. برای اطلاع رسانی از آن، مقاله تهیه کند و یا در کنفرانس‌هایی، به ارائه‌‌ی یافته‌های پژوهش خود پردازد. برای کسب مهارت نوشتن، هیچ چیز به اندازه‌ی مطالعه کردن و خواندن نوشته‌های دیگران موثر نمی‌باشد. ــــــــــ ۳.مهارت های تفکر: تفکر، فعالیت جهت دار ذهن برای حل مسئله است (شعبانی،۱۳۷۱۹) تفکر، بستر لازم را برای پژوهش ایجاد می کند. تحقیق، جستجوی نظام مند برای حل یک مسئله فرایند حل مسئله ،خلاقیت و نقادی هر سه در درون تفکر وبه عنوان اشکالی از تفکر ساخته و پرداخته می شوند. پژوهش عملا برایند تفکر پژوهشگر است. براین اساس هر چقدر پژوهشگر از مهارت های بالاتری در تفکر برخوردار باشد به همین ترتیب از ذهنی فعال و پویاتر برخوردار خواهد شد و در نتیجه فعالیت های پژوهشی وی از انسجام و کیفیت بیشتری برخوردار خواهد بود. مهارت‌های تفکر: ۱.مهارت تفکر حل مساله ۲.مهارت تفکر انتقادی ۳.مهارت تفکر خلاق 📚مهارت‌های پژوهش به قلم عباسعلی دانافر ــــــــــــــــــــ کانال پژوهش‌یار؛ @Pajouheshyar با کانال، در ثواب فعالیت‌های آن باشید.
هدایت شده از پژوهش یار
شماره5⃣3⃣ ادامه مهارت‌های پایه‌ای پژوهش: مهارت تفکر حل مساله: تعریف مسئله؛ پیش بینی راه‌حل ها؛ اجرا و ارزیابی راه‌حل‌ها؛ تصمیم گیری در مورد بهترین راه‌حل؛ حل شدن یا حل نشدن مسئله. ــــــــــ ۲.مهارت تفکر انتقادی(تفکر انتقادی مهارت تفسیر و ارزیابی مشاهدات و ارتباطات است): شخصی که تفکر انتقادی دارد شخصی منطقی است که به‌راحتی موضوعات و مباحث را نمی‌پذیرد. ــــــــــ ۳.مهارت تفکر خلاق (نوعی از تفکر که منجر به راه ها و چشم اندازهای جدید می شود): با دور کردن ذهن از قالب‌های موجود و پیدا کردن راه‌های تازه از طریق تفکر خلاق، نوآوری حاصل می‌شود. ــــــــــ ۴.مهارت کار کردن با دیگران: امروزه دیگر انجام امور بیش از گذشته به همکاری و تعامل گروهی وابسته شده است. کاری که با تعدادی مشخص به صورت گروهی انجام می‌شود،از کاری که همین تعداد به صورت انفرادی انجام می‌دهند، بهتر خواهد بود. پژوهش، فعالیتی است که به طور معمول با تعامل بیش از یک نفر، قابل انجام است. پژوهشگر، معمولا با گروهی از افراد برای اجرای پژوهش خود، مرتبط است. لازم است پژوهشگر با اصول ارتباطات و روابط انسانی ، کار گروهی و مدیریت بر کار گروهی، آشنا باشد. 📚مهارت‌های پژوهش به قلم عباسعلی دانافر (با کمی تصرف) ــــــــــــــــــــ کانال پژوهش‌یار؛ @Pajouheshyar با کانال، در ثواب فعالیت‌های آن باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از مجله هفت آسمان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺 سخنان آخر شهید محراب آیت الله صدوقی ره و نحوه شهادت ایشان 🔸 به مناسبت سالروز شهادت ایشان 🔹 ان شاءالله با اهلبیت گرامی پیامبر اکرم محشور شوند. ⚜ یادشان گرامی و راهشان پر رهرو eitaa.com/majalehaftaaseman ┅✧❁☀️❁✧┅
هدایت شده از مطالب مهم آموزشی معاونت آموزش استان اصفهان
﷽؛ « إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُون» با سلام و احترام ▪️درگذشت پدر بزرگوار جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای دکتر صالح قنادی (زید عزّه الشریف)، از اساتید محترم مقاطع عالی و تخصصی حوزه علمیه خواهران ، را محضر ایشان تسلیت عرض نموده و ضمن طلب مغفرت برای آن مرحوم ، از خداوند متعال برای خانواده محترم ایشان، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت داریم. ▪️▪️▪️▪️▪️؛ معاونت آموزش حوزه علمیه خواهران استان اصفهان 🔳 ⚜️ 🔳⚜️🔳⚜️🔳⚜️🔳
هدایت شده از خبرگزاری حوزه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏴 ۱۱ تیر سالروز شهادت سومین ، آیت الله محمد صدوقی(ره) ◻️ رهبر انقلابی تمام‌عیار @HawzahNews
هدایت شده از معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان
﷽؛ 💠 کارگاه آفلاین 💠 نشست علمی پژوهشی 🔶موضوع: تمایزات مطالعات تطبیقی، بینامتنیت، میان رشته ای، چندلایه و تک لایه 🔵 استاد ارائه دهنده:حجه الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر علیرضا زکی زاده 🕌 مؤسسات آموزش عالی تفسیر فاطمه الزهرا سلام الله علیها اصفهان و خمینی شهر، مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی ام الائمه نجف آباد و نرجس خاتون شاهین شهر و مدرسه فاطمه الزهرا سلام الله اصفهان 💻مکان :سامانه سیما 🌐 لینک ورود: https://ac.whc.ir/pd01vb9e4d65/?session=breezbreezdwer36pf3g4grxmf&html-view=true&recording-passcode=7RjqJKQFyc 🌐 لینک کوتاه: https://b2n.ir/x56167 📣صدا در چند ثانیه ی ابتدای جلسه مشکل دارد😞 ┏━━━━━━━━🌺🍃━┓      ↪@pajoohesh_esfahan ┗━━🌺🍃━━━━━━━┛
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان
✦؛﷽✦ •┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈• 📚تقسیم پژوهش بر اساس پردازش اطلاعات 💢 تقسیم دیگری که برای انواع پژوهش وجود دارد تقسیم بر اساس روش پردازش اطلاعات است. 💢محقق با اطلاعات جمع آوری شده چه می کند؟ پردازش اطلاعات نیز انواع مختلف دارد، در تحقیقات دینی و اسلامی دوازده روش برای پردازش اطلاعات وجود دارد. برخی از روش های مهم پردازش اطلاعات عبارت است از: 📌 تشریح (توضيح مواضع مبهم و مشكل)، نقد، تفسیر، استدلال، مباحثه، استنتاج، تبیین، 👈تبیین در اینجا به معنای علت یابی و علت شناسی است، این در حالی است که در مواضع دیگر به معنای روشن گری و شرح و بسط نیز به کار برده می شود. 🔸 گاهی اوقات علت یابی می کنیم یعنی تبیین می کنیم که چرا فلان پدیده رخ داد؛ 🔸گاهی اوقات استنتاج می کنیم یعنی اطلاعات را بر اساس لوازم عقلی و منطقی آن توسعه می دهیم. 📌تحليل: گاهی اوقات در پردازش، تحلیل محتوا می کنیم که این تحلیل محتوا به دو شکل انجام می شود، یا تحلیل👇 🔸کمی (آماری است)👈تحلیل آماری روش های متنوعی دارد مثل تحلیل آماری بر اساس میانگین واریانس یا انحراف استاندارد و یا انواع آزمون های تی و دیگر روش های تحلیل آماری که در داده ها و اطلاعات آماری به کار گرفته می شوند. 🔺اما آن چه که بیشتر در تحقیقات اسلامی به کار می رود تحلیل محتوا بر اساس مبانی کیفی است.🔻 🔸کیفی: تحلیل محتوا بر اساس مبانی کیفی👈 یعنی تحلیل بر اساس ادبیات نگارش و قواعد ادبی آن فن. 💢 بنابر این تحليل محتوا به دو شکل کمی و کیفی انجام خواهد شد که کمی👈 بر اساس تحلیل های آماری و روش های آماری پنج گانه است🔺 و کیفی👈 بر اساس قواعد فهم متن، اصول و ادبیات نگارش و آن چه که در یک بیان به آن تکیه و بر اساس آن اطلاعات گزارش و یا جمع آوری می شود.🔺 (۱۷) ┏━━━━━━━━🌺🍃━┓ ↪️@pajoohesh_esfahan ┗━━🌺🍃━━━━━━━┛
هدایت شده از معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان
✦؛﷽✦ •┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈• 📚 تقسیم پژوهش به لحاظ روش گردآوری به دو قسم تقسیم می شود: 📌روش گردآوری کتابخانه ای: که در این روش فیش برداری ابزار مورد استفاده محقق بوده و فضای جمع آوری اطلاعات کتابخانه است. 📌دومین روش گردآوری اطلاعات روش میدانی است؛ 👈ذیل روش میدانی روش آزمون و تست، پرسش نامه، مصاحبه، مشاهده، فیلم و اسلاید صوتی و تصویری قرار می گیرد. 📚تقسیم پژوهش بر اساس هدف تحقیق به سه قسم تقسیم می شود: ✏️تحقیقات بنیادی ✏️تحقیقات کاربردی ✏️ تحقیقات توسعه ای 💢بنیادی: تحقيق بنیادی تحقیقی است که ماهیتا به گسترش دانش و علم منتهی می شود، 👈پژوهشگر در این منظر به تولید علم، ارائه نظریه و اصلاح، نقد و بررسی نظریات پیش از خود می پردازد. پس هدف از تحقیقات بنیادی؛ تولید دانش و معرفت، گسترش مرز علم و دانش، ارائه نظریه و تئوری و یا نقد و اصلاح یک نظریه هست... ❇️تحقیقات بنیادی به کشف یک نیاز علمی منتهی می شوند، این نوع تحقیقات ماهيتا زمان بر و هزینه بر هستند.👇 💢 البته دو ویژگی زمان بر بودن و هزینه بر بودن سبب شده تأمین مالی این نوع تحقیقات توسط اشخاص خصوصی صورت نگیرد و عمدتا تحت مدیریت یک مرکز علمی و پژوهشی انجام می شود که بتوانند هزینه ها، و فرصت در اختیار نیروی لازم فراهم کند، بدین دلیل که توسعه مرز دانش و معرفت نیازمند ابزار و امکاناتی است که کمتر در اختیار اشخاص قرار می گیرد؛ 🔺به همین جهت است که می گویند معمولا این نوع تحقیقات در مراکز علمی پژوهشی دارای یک ساختار معین سازمانی که بتواند جميع جوانب یک تحقیق را پوشش بدهد انجام می شود.🔻 (۱۸) ┏━━━━━━━━🌺🍃━┓ ↪️@pajoohesh_esfahan ┗━━🌺🍃━━━━━━━┛
هدایت شده از KHAMENEI.IR
🔰 خط حزب‌الله ۲۹۵ | همه با هم برای تحول آفرینی 🔻 شماره‌ی دویست‌ و نود و پنجم هفته‌نامه‌ی خط حزب‌الله با عنوان «همه با هم برای تحول آفرینی» منتشر شد. 🗳 خط حزب‌الله به مناسبت پایان رقابت‌های سیزدهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری در گزارش این هفته ضرورت تحول‌آفرینی و حرکت دولت جدید برای پیشرفت کشور را بررسی میکند. 🗳 انتخابات ۱۴۰۰ در اوج فشار رسانه‌های خارجی و اجماع جریان‌های معاند خارجی بر تحریم انتخابات و شرایط خاص کرونایی و اقتصادی جامعه برگزار شد، اما حضور امیدوارانه مردم نوید اوج‌گیری موج دیگری از امواج توفنده انقلاب را می‌دهد. این شماره‌ی خط حزب‌الله به بررسی ابعاد حضور حماسی مردم در انتخابات ۱۴۰۰ پرداخته است. 🌷 شماره‌ی این هفته‌ی خط حزب‌الله به روح مطهر شهید مدافع حرم سیّدمهدی موسوی تقدیم می‌شود. 🔍 بخوانید👇
هدایت شده از ادیان و فرق عصر
🍀ثبت نام دوره 24 کارگاه‌های مجازی موسسه عصر از تاریخ 15 تیرماه آغاز می‌شود. 🍀در روز 15 تیرماه از ساعت 8 صبح لینک کارگاه‌های مجازی متنوعی در کانال ادیان و فرقه های فعال @AsrAdyan قرار داده می‌شود و شما میتوانید بر اساس نیاز و علاقه در کارگاه مورد نظر خود شرکت نمایید. 🍀کارگاه‌ها به صورت آفلاین برگزار می‌شود و شما میتوانید در طول دوره جلسات را در اوقات فراغت پیگیری نمایید و البته تمام سوالات خود درباره موضوع کارگاه را از استاد بپرسید. 🍀تا کنون بیش از 10 هزار نفر - ساعت کارگاه برگزار شده است و شما میتوانید تجربه خوبی در کارگاه‌های مجازی موسسه عصر داشته باشید. 🌺از همراهی شما در حرکت فرهنگی و جهادی موسسه، سپاسگزاریم. @AsrAdyan
وَرَحْمَة 💝 گام های خوشبختی 💑 ویژه متٱهلین 20ساعت آموزشی همراه با اساتید مجرب با قیمت مناسب تخفیف ویژه دانشجویان تخفیف ویژه ثبت‌نام زوج مهلت ثبت‌نام: 15 تیرماه تماس: صبح ها با شماره های زیر 34476870 34476871 09136876428 ❗️این کارگاه برای "غیر طلاب" می باشد ❗️طلاب محترم از طریق مدار س در کارگاه ویژه خودشان ثبت‌نام نمایند 🌸 با ما همراه باشید 🌸 لینک کانال ما را به دوستان خود معرفی کنید 👇👇👇👇👇👇👇 @hayat_taiybe_hoze_khaharan_esf ┄┅═✧❁••❁✧═┅┄ 🖊 بعون الله و توفیقه ____🍃🌸🍃____ 📲 @esfahan_whc
💝 گام های خوشبختی ویژه مجردین 20ساعت آموزشی همراه با اساتید مجرب با قیمت مناسب تخفیف ویژه طلاب و دانشجویان مهلت ثبت‌نام: 15 تیرماه تماس: صبح ها با شماره های زیر 34476870 34476871 09136876428 🌸 با ما همراه باشید 🌸 لینک کانال ما را به دوستان خود معرفی کنید 👇👇👇👇👇👇👇 @hayat_taiybe_hoze_khaharan_esf ┄┅═✧❁••❁✧═┅┄ 🖊 بعون الله و توفیقه ____🍃🌸🍃____ 📲 @esfahan_whc
با سلام و احترام. فرصت مناسبی است مستدعیست علاوه بر استفاده، دوستان خود را هم مطلع سازید.متشکرم https://eitaa.com/Madras_Whc_ir