هدایت شده از ذکری
بسم الله
📝 نه هر سبزی!
🍃 هرچند میپیچد و بالا می آید و سبز است.
🥀 اما استحکام ندارد و مقاوم نیست.
🥀 چون ریشه های مستحکم و عمیقی ندارد.
🌴برخلاف آن درخت؛
🌳محکم، استوار و سربلند.
🌵ریشه های عمیق و مستحکمش مقاومش کرده است.
🌿 فرق آن دو در فتنه ها روشن میشود.
🌱در شبهه ها!
🎄در تحمل بارها!
🌾آنکه عمیق و مستحکم است می ماند و آن یکی مغلوب!
🌴انسان های ریشه دار تربیت کنیم.
🍄نه سطحی و لغزنده!
✋یا علی علیه السلام
#تربیت_بنیادین
#انسان
🆔 https://eitaa.com/zeekra
۲۱ نکته تربیتی سفر اربعین.pdf
15.46M
📜 اگر با خانواده قصد سفر اربعین را دارید،
این نکات تربیتی را بخوانید...
🌷🏴🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✨انیمیشن زیبای لحظه دیدار #اربعین
🔺تجربه یک حس خوب
🌷🏴🌷
هدایت شده از حدیثنا
💠اینکه میگویند «فرزندان فتنهاند» یعنی چه؟
🌿كانَ رَسُولُ اللَّهِ ص يَخْطُبُ فَجَاءَ الْحَسَنُ وَ الْحُسَيْنُ ع وَ عَلَيْهِمَا قَمِيصَانِ أَحْمَرَانِ يَمْشِيَانِ وَ يَعْثُرَانِ فَنَزَلَ رَسُولُ اللَّهِ ص مِنَ الْمِنْبَرَ فَحَمَلَهُمَا وَ وَضْعَهُمَا بَيْنَ يَدَيْهِ ثُمَّ قَالَ: «صَدَقَ اللَّهُ «إِنَّما أَمْوالُكُمْ وَ أَوْلادُكُمْ فِتْنَةٌ» فَنَظَرْتُ إِلَى هَذَيْنِ الصَّبِيَّيْنِ يَمْشِيَانِ وَ يَعْثُرَانِ فَلَمْ أَصْبِرْ حَتَّى قَطَعْتُ حَدِيثِي وَ رَفَعْتُهُمَا.»
📚كشف الغمة، ج۱، ص۵۲۲
🔷نقل شده است: رسول خدا (صلیاللهعلیهوآله) سخنرانی میکردند که امام حسن و امام حسین (علیهماالسلام) درحالیکه پیراهنهایی قرمزرنگ به تن داشتند و [چون کوچک بودند، کمی] راه میرفتند و به زمین میافتادند، (جلو) آمدند.
🔹رسول خدا از منبر پایین آمدند، آندو را بغل کردند و مقابل خود قرار دادند.
🔶سپس فرمودند:
🔸«خداوند راست گفته است که: «إِنَّما أَمْوالُكُمْ وَ أَوْلادُكُمْ فِتْنَةٌ»؛ «اموال و فرزندان شما، فقط فتنه هستند.» [تغابن:۱۵]
🔸نگاهم به این دو کودک افتاد که راه میرفتند و به زمین میافتادند. پس طاقت نیاوردم؛ سخنم را قطع کردم و آندو را از زمین بلند کردم.»
📝پانوشتـــــــــــــــــــــــــــــــــ
♦️خداوند (عزّوجلّ) در آیهی دیگری فرموده است:
🔅«الْمالُ وَ الْبَنُونَ زينَةُ الْحَياةِ الدُّنْيا»؛ «مال و فرزندان زینتِ حیات دنیوی هستند.» [کهف:۴۶]
🔺به همین خاطر است که مال و فرزند برای انسان «فتنه» هستند.
👈«فتنه»؛ یعنی آزمایشی سختی برای خالص شدن و پاک گشتن. وقتی میخواهند از سنگ طلا، طلای خالص به دست آورند، آن را در کورهای داغ قرار میدهند تا طلای ناب از ناخالصیها جدا شود. به این عمل «فَتْن» گویند.
👌البته اینکه مال و فرزند، فتنه هستند، به این معنا نیست که باید از آنها دوری کرد و به آنها بیاعتنا نمود؛ همانطور که در رفتار رسول خدا (صلیاللهعلیهوآله) هم میبینیم که نسبت به فرزندانشان مهری سرشار داشتهاند (چنانکه نسبت به همه مخلوقات پروردگار، مهربان بودهاند.)
🔺بلکه مال و فرزند، بهخاطر شیرینیها و جاذبههای ذاتیشان (اینکه زینتِ زندگی دنیا هستند)، این قابلیت را دارند که ابزار آزمایشی سخت برای انسان باشند.
👈پس میتوانیم در عین حال که به فرزندانمان علاقه داریم و مهر میورزیم، مراقب باشیم محبتمان به آنها را بر دستورات خداوند مقدم نداریم و آخرتمان را فدای دنیایمان نکنیم، بلکه محبتمان به آنها را در مسیر امر الهی قرار دهیم.
👌هنر مؤمن، رعایت این ظرافتها و حرکت بر روی این مرزهاست. اگر در دنیا توانستیم بر این مرزها حرکت کنیم، در آخرت نیز خواهیم توانست از پل باریک صراط عبور نماییم، إنشاءالله.
#رسول_خدا_صلی_الله_علیه_و_آله #امام_حسن_علیه_السلام #امام_حسین_علیه_السلام #پدر #مادر #والدین #فرزند #کودک #نوه #پدربزرگ #مادربزرگ #مال #تربیت #محبت #مهربانی #فتنه #امتحان #آزمایش #منبر #مسجد #حدیث
💠 جرعهای از احادیث کمترشنیدهشده اهلبیت ﴿علیهمالسلام﴾ در «حـدیـثـنـا»:
💠 @hadithona
هدایت شده از حدیثنا
👌نکتهای مهم در باب اهمیت توجه فوری به نیازهای کودک
🌿...عَنْ عَبْدِ اَللَّهِ بْنِ سِنَانٍ عَنْ أَبِي عَبْدِ اَللَّهِ عَلَيْهِ اَلسَّلاَمُ قَالَ: «صَلَّى رَسُولُ اللَّهِ ص بِالنَّاسِ الظُّهْرَ فَخَفَّفَ فِي الرَّكْعَتَيْنِ الْأَخِيرَتَيْنِ فَلَمَّا انْصَرَفَ قَالَ لَهُ النَّاسُ: هَلْ حَدَثَ فِي الصَّلَاةِ حَدَثٌ؟ قَالَ: «وَ مَا ذَاكَ؟» قَالُوا: خَفَّفْتَ فِي الرَّكْعَتَيْنِ الْأَخِيرَتَيْنِ فَقَالَ لَهُمْ: «أَمَا سَمِعْتُمْ صُرَاخَ الصَّبِيِ.»»
📚الكافي، ج۶، ص۴۸
🌿از امام صادق (علیهالسلام) نقل شده است:
🍃«(روزی) رسول خدا (صلیاللهعلیهوآله) نماز ظهر را بر مردم امامت کردند. ایشان دو رکعت آخر را مختصر (و سریع) خواندند.
🔷وقتی نمازشان را تمام کردند، مردم به ایشان عرض کردند:
🔹آیا حین نماز اتفاقی رخ داد؟
🔶حضرت فرمودند:
🔸«چهطور مگر؟!»
🔷عرض کردند:
🔹دو رکعت آخر را مختصر خواندید.
🔶به آنان فرمودند:
🔸«مگر صدای فریاد آن کودک را نشنیدید؟!»»
•┈┈••✾•🌿🌺🌿🌺🌿•✾••┈┈•
🌿…عَنْ عَمَّارٍ اَلسَّابَاطِيِّ عَنْ أَبِي عَبْدِ اَللَّهِ عَلَيْهِ اَلسَّلاَمُ قَالَ: «لاَ بَأْسَ أَنْ تَحْمِلَ اَلْمَرْأَةُ صَبِيَّهَا وَ هِيَ تُصَلِّي أَوْ تُرْضِعَهُ وَ هِيَ تَتَشَهَّدُ.»
📚تهذيبالأحكام، ج۲، ص۳۳۰
🔶از امام صادق (علیهالسلام) نقل شده است:
🔸«اشکالی ندارد که زن در حال نماز، کودکش را بغل گیرد یا در حال تشهد، او را شیر دهد.»
•┈┈••✾•🌿🌺🌿🌺🌿•✾••┈┈•
🌿...وَ سَأَلْتُهُ عَنِ الْمَرْأَةِ تَكُونُ فِي صَلَاةٍ فَرِيضَةٍ وَ وَلَدُهَا إِلَى جَنْبِهَا فَيَبْكِي وَ هِيَ قَاعِدَةٌ هَلْ يَصْلُحُ لَهَا أَنْ تَنَاوَلَهُ فَتُقْعِدَهُ فِي حَجْرِهَا تُسْكِتَهُ أَوْ تُرْضِعَهُ. قَالَ: «لَا بَأْسَ.»
📚مسائلعليبنجعفر، ص۱۶۵
🔷از علیبنجعفر، برادر امام کاظم (علیهمالسلام) نقل شده است:
🔹از ایشان در مورد زنی که در حال خواندن نمازِ واجب است و فرزندش کنارش است پرسیدم که اگر ناگهان گریه کند، درحالیکه مادرش نشسته است، آیا درست است که او را بغل گیرد، بر دامنش بنشاند و آرامش کند یا به او شیر دهد؟
🔶حضرت فرمودند:
🔸«اشکالی ندارد.»
📝پانوشتـــــــــــــــــــــــــــــــــ
♦️احتمالاً حدیث اول را بارها شنیدهاید، اما محل تأمل است که چرا رسول خدا (صلیاللهعلیهوآله) بهخاطر گریه و زاری یک کودک، از نماز به روال همیشگی دست کشیدند و نماز مؤمنان کثیری که در نمازشان حاضر بودند را کوتاهتر کردند؟
🔺کودک نیازهایی دارد که وقتی نمیتواند آنها را از طریق کلام به والدینش منتقل کند، به گریه متوسل میشود. کودک مذکور در این حدیث، یا نوزاد بوده و زبان باز نکرده بوده، و یا چون پدر یا مادرش در حال نماز بودهاند و جوابش را نمیدادهاند، نمیتوانسته ارتباط کلامی برقرار کند.
🔺توصیه این است که هرچه سریعتر باید به گریه کودک توجه کرد؛ نیازش را برطرف نمود یا حواسش را پرت کرد تا از این بیتابی رها شود. حتی بهتر است قبل از اینکه کار به گریه بکشد، نیازش پیشبینی شود و برطرف گردد.
🔺البته این توصیه، به این معنا نیست که اسیر خواستههای نابهجا و آسیبآفرین کودکان شویم و او را بدعادت کنیم یا در معرض آسیب قرار دهیم، اما این هم تصور غلطی است که اگر به گریه نوزاد فوراً عکسالعمل نشان دهیم، متوقع بار میآید و یاد میگیرد با این روش از والدین سوءاستفاده کند!
🔺یکی از اساتید از رسول خدا (صلیاللهعلیهوآله) روایت میکردند که: وقتی انسان کودک نابالغش گریه میکند، اگر بهنحوی کودک را راضی کند تا آرام شود، خداوند نیز از زمینهای بهشت آنقدر به او میدهد تا راضی شود. (نقل به مضمون)
🔺بعضی پژوهشگران نیز برای بیتوجهی به گریه کودک، آسیبهایی برشمردهاند؛ از جمله: «عصبی شدن کودک»، «اختلال در سیستم ارتباطی و کاهش رابطه عاطفی میان کودک و والدین»، «تقویت حس بیاعتمادی نسبت به والدین»، «ایجاد احساس گناه در والدین» (بهخاطر پاسخ ندادن به گریههای فرزند).
👌بههرحال (چنانچه در مطلب پیشین نیز ذکر شد) کودک، والدینش را روزیرسان و تنها تکیهگاه خود میپندارد و اگر قطع امید او از آنها آسیبهای خطرناکی در پی خواهد داشت که در همان مطلب به آن اشاره شد.
#رسول_خدا_صلی_الله_علیه_و_آله #امام_صادق_علیه_السلام #امام_کاظم_علیه_السلام #پدر #مادر #والدین #فرزند #کودک #نوزاد #تربیت #گریه #شیر_مادر #محبت #مهربانی #نماز #حدیث
💠 جرعهای از احادیث کمترشنیدهشده اهلبیت ﴿علیهمالسلام﴾ در «حـدیـثـنـا»:
💠 @hadithona
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#اربعین_فرزندان
⭕️ *هندوستان و امام حسین علیه السلام*
♻️ پیاده روی اربعین *همراه با فرزندان*
🆔 eitaa.com/Moslemvafi
🔶 جهت دریافت بیش ۲۰۰ محتوای جمعیتی به کانال زیر مراجعه فرمایید👇👇
https://eitaa.com/joinchat/3788177457C1c24ab6741
💠 *معاونت رسانه موسسه اندیشه کوثر*
📞 09104441412
هدایت شده از قم آنلاین
🛑 اجرای اثر جدید ابوذر روحی در مسجد مقدس جمکران
🔹فرزندان ایران و قم به اتفاق خانوادههایشان دعوتند به اجتماع بزرگ دهه نودیها با حضور حاج ابوذر روحی در مسجد مقدس جمکران
🔹جمعه ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۸
🔹صحن جامع امام مهدی علیهالسلام مسجد مقدس جمکران
🕌 اخبار قم را ابتدا اینجا ببینید
http://eitaa.com/joinchat/3298492416Cc8880c401c
اولین و بزرگترین رسانه قمیها☝️
☀️#امام_خامنهای مدظلهالعالی:
باور به #خدا،
باور به #مردم و
باور به #خود،
#محور
همهی تصمیمگیریهای امام،
همهی اقدامهای او و
همهی سیاستهای او شد.
📆۱۳۹۲/۰۳/۱۴
تربیت #خداباور
تربیت #خودباور
تربیت #مردمباور
🌷🇮🇷🌷
هدایت شده از | اندکی اندیشه |
💢 نیورالینک: پیوند مغز با کامپیوتر آری، با اخلاق چطور؟
✍️ حسینعلی رحمتی
🔻الف)
نیورالینک Neuralink نوعی ادغام هوش مصنوعی و هوش انسان است که از طریق تراشههای ارتباط مغز و کامپیوتر انجام می شود، به این صورت که نخ ها یا ایمپلنت های عصبی بسیار نازکی در مغز انسان کاشته می شود و از طریق آنها اطلاعات عصبی به فرامینی ترجمه می شود که توسط نرم افزارها و سخت افزارهای بیرون از مغز (از قبیل کامپیوتر) قابل فهم باشد. ایلان ماسک از سال 2016 با تاسیس شرکتی با همین نام در این زمینه فعالیت خود را آغاز کرد؛ هرچند شرکت های دیگری هم در این زمینه فعال دارند و حتی از ایلان ماسک جلو زده اند.
🔻ب) نیورالینک و کارکرد دوگانه اخلاقی
آنچه تاکنون درباره پروژه نیورالینک منتشر شده نشان می دهد این فناوری می تواند از نظر اخلاقی کارکردی دوگانه داشته باشد. یعنی می تواند با کارهایی چون بهبود بخشیدن به فعالیت افراد معلول، درمان آلزایمر، توان بخشی بدن بعد از آسیب دیدگی، اصلاح حافظه، و بهبود ارتباط بدن با اندام های مصنوعی موجب کاهش درد و رنج انسان ها شود.
اما از سوی دیگر با نگاهی آینده پژوهانه می توان پیش بینی کرد این فناوری موجب برخی چالش های اخلاقی شود، که از آن جمله است:
🔘 1. جهت دهی به معرفت اخلاقی انسان: طبق نظریه «رابطه معرفت و فضیلت»، بین علم و عمل اخلاقی ارتباط وجود دارد، و هرگونه دست کاری در دستگاه معرفتی او می تواند بر روی رفتار و حتی ارزشداوری اخلاقی اش تاثیر بگذارد. از این رو، همان گونه که جیسون لاو، مدیر ارشد امنیت اطلاعات Crypto هشدار داده، خطر آن وجود دارد که هکرها نحوه دستیابی به فناوری نیورالینک را بیاموزند، و افکار انسان ها را ویرایش و تغییر دهند.(سایت فراهوش، 29 اردیبهشت 1401).
🔘 2. دست کاری در سامانه عواطف و احساسات: عواطف و احساسات ما می تواند در انگیزش اخلاقی مان تاثیر داشته باشد. از این رو، این خطر وجود دارد که با کنترل دیگران بر روی سیستم عصبی و مغزی فرد توسط نیورالینک، عواطف و احساسات او به سمت خاصی که مورد نظر آنان است جهت دهی شود.
🔘 3. چالش اختیار: اختیار یکی از مبانی مهم و پیشفرض های اخلاق است. قرار است در فناوری نیورالینک، سیستم های عصبی فرد مدیریت شود تا بهتر بتواند کارهایی چون فکر کردن، شنیدن، دیدن، حس و حرکت کردن را انجام دهد. از این رو این امکان وجود دارد که کسانی که مدیریت این فناوری را در اختیار دارند از طریق مدیریت اعصاب، بر روی رفتارهای اختیاری فرد تاثیر بگذارند و آنها را به سمت و سویی که خود تمایل دارند سوق دهند. البته این که در این صورت آیا اصلا چنین رفتارهایی را می توان اختیاری نامید محل بحث است.
🔘 4. نقض حریم خصوصی: پیوند زدن ذهن به کامپیوتر مانند متصل کردن یک کامپیوتر حاوی اطلاعات فراوان به کامپیوتر دیگر است . از این رو امکان آن وجود دارد که دیگران، چه مهندسان فناوری نیورالینک، چه افراد سودجو، از طریق هک کردن ذهن افراد، به اطلاعات شخصی آنها دسترسی پیدا کنند.
🔻ج) نیورالینک و ضرورت مطالبه گری اخلاقی
هرچند فناوری هایی مثل نیورالینک در حال طی کردن گام های آغازین خود است، اما دغدغه مندان اخلاق، و محققان اخلاق فناوری اطلاعات بایستی از هم اکنون اندیشه ورزی و ایده یابی آینده پژوهانه درباره این فناوری و کاوش ابعاد و زوایا و چالش ها و مسائل آن را به طور جدی آغاز کنند. آنان از یک سو باید این موارد را به گوش مدیران و متصدیان این فناوری ها برسانند، و با کارهایی چون تدوین کدهای اخلاقی آنها را یاری رسانند، و از سوی دیگر بایستی توجه به مسائل اخلاقی را به مطالبه ای گسترده در سطح عمومی جامعه تبدیل کنند، تا به موازات کارکردهای مثبت و ارزشمندی که این فناوری دارد، از معضلات اخلاقی آن پیش گیری یا برای حل آنها چاره اندیشی شود.
17 شهریور 1401
@harahmati
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✨وضو گرفتن از نظر علمی و حاله ای از نور با دوربین حرارتی
🌷🏴🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یکم از زیباییهای مسیر سفر اربعینِ را ببینید...😍
#حب_الحسین_یجمعنا
🌷🏴🌷
داستانهای شب نمایشنامهای برای کودکان
با مفاهیم مذهبی و امام حسینی علیهالسلام
https://www.google.com/search?sitesearch=btid.org&q=%D8%AD%D9%84%D9%85%D8%A7%20%DA%A9%D9%88%DA%86%D9%88%D9%84%D9%88%DB%8C%20%D9%82%D9%87%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86&domains=btid.org#ip=1
هدایت شده از هجرت | مامان دکتر |موحد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
انتقال ارزش ها....
هدایت شده از محتواهای جمعیتی
ظرفیت های تربیتی پیاده روی اربعین.mp3
24.89M
#اربعین_تربیت
⭕️ به تمامی اربعینی ها ارسال کنید!
♻️ قبل از قدم گذاشتن در مسیر پیاده روی حتما گوش کنید!
✅ ظرفیت های تربیتی پیاده روی اربعین
🔸 حجت الاسلام وافی
🔶 جهت دریافت بیش از ۲۰۰ محتوای جمعیتی به کانال زیر مراجعه فرمایید👇👇
https://eitaa.com/joinchat/3788177457C1c24ab6741
💠 معاونت رسانه موسسه اندیشه کوثر
📞 09104441412
هدایت شده از محتواهای جمعیتی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#پست_ویژه
⭕️ هزینه سفر ،گرما،شلوغی و ....👇
♻️ سلام بر تمامی عزیزانی که هنوز برای رفتن به کربلا جهت پیاده روی دو دل هستند.
🔸حقیر هم مثل شما نگران گرمی هوا،شلوغی مسیر و بردن فرزندانم در این شرایط هستم!
🔹بنده هم مثل شما نگران هزینه های سفر هستم خصوصا با این تعداد فرزند!!
✅ ولی در طرف مقابل مثل شما یقین به مهمان نوازی ارباب دارم و لذا بدون هیچ تردیدی تصمیم به حرکت آن هم با تمامی اعضاء خانواده گرفته ام و تجربه هم نشان داده حضرت تمامی مقدمات را فراهم خواهد کرد.
🔶 شما هم بسم الله را بگویید ...
🤲 ولی اگر به هر دلیلی موفق نشدید، بنده و دوستان نائب الزیاره شما خواهیم بود🤲
محمد مسلم وافی
۱۷ شهریور در مسیر کربلا
💠 مشخصات خودتون را جهت انجام زیارت نیابتی به آیدی بنده ارسال فرمایید 👇
🆔 eitaa.com/Moslemvafi
🔶 جهت دریافت بیش از ۲۰۰ محتوای جمعیتی به کانال زیر مراجعه فرمایید👇👇
https://eitaa.com/joinchat/3788177457C1c24ab6741
🔴«انقلاب ما» منتشر شد| داستانبازیهایی درباره انقلاب برای کودکانونوجوانان
fna.ir/1r9qq1
♦️مسئله رشد و تربیت یکی از دغدغههای اصلی مجموعهها و گروههایی است که در حوزه مسائل علوم انسانی فعالیت میکنند. هر مجموعه به فراخور مخاطب و مبانی خود، مسیری را انتخاب میکند و در آن قدم برمیدارد؛ اما در این میان، کار مربی کودکونوجوان حساسیت و اهمیت ویژهای دارد. در کودکی و ابتدای نوجوانی، شناختها شکل میگیرند و عواطف پرورش مییابند و مربی برای تکمیل شناختها و عواطف کودک باید از دریچه نیازهای او وارد شود.
🔻مربی کاربلد میداند که بازی و داستان نهتنها ابزارهایی برای تربیت کودک هستند، بلکه با نیازهای واقعی کودک پیوند عمیقی دارند. کودک با بازی و داستان زندگی میکند و ادراکات خود را با آنها شکل میدهد، دنیای اطرافش را به داستان تبدیل میکند و علاقهمند است دیگران هم دنیا را با داستان برایش نمایش دهند. کودک با بازی کردن زندگی میکند؛ اگر بازی را از او بگیرند، قوه حرکت را از او گرفتهاند. او جسم و جانش را با بازی توانمند و بزرگ میکند.
🔻داستانبازیهای این کتاب راه میانبریاند برای ارتباط با کودکان؛ اما آنچه به این داستانبازیها معنا بخشیده و به آنها حرکت و پویایی داده است، مفاهیم مهمی هستند که از اندیشه تربیتی اسلام به دست آمده و با توجه به مسائل و موقعیتهای گذشته و اکنون انقلاب اسلامی بیان شدهاند. این موضوع ارتباط تربیت و انقلاب اسلامی را بیان میکند. جریان انقلاب اسلامی از جایی در تاریخ شروع شده و به آینده پیوند خورده است و با همه فرازونشیبهایی که از سر گذرانده و انتظارش را میکشد، به پیش میرود.
🔻این انقلاب نیز مانند انسان متولد شد، با انسانهای رشدیافته پا گرفت، رشد کرد و به بلوغ رسید و در این صعود شانه به شانه، جامعهای از انسانهای تربیتیافته را شکل داد؛ این گونه انقلاب اسلامی و تربیت، الهامبخشیهای گسترده برای هم و پیوند جدی با هم دارند. بر این اساس، برای عمل مربی شیوه متفاوت مقایسه تطبیقی مفهوم تربیت و انقلاب اسلامی را ارائه کردهایم...
🔻داستانبازیهای این کتاب، ماجراهایی واقعی است که به انقلاب اسلامی، روابط داخلی و خارجیاش، فرصتها و تهدیدها و سرنوشت آن مربوط است. این موقعیتها از ماجرای کاپیتولاسیون شروع میشود و تا زمان حال ادامه پیدا میکند. کاپیتولاسیون، قیامهای پی در پی مردم در شهرهای مختلف، اعتصاب کارگران صنعت نفت، سرگرمیها و غفلتها، فرار شاه از ایران، حکومت اسلامی، طوفان شن طبس، تغییر محاسبات ذهنی، باشگاه تحریمیها، نفوذ داخلی، پیشرفت و مسئله عدالتخواهی را یک به یک در جای خود کاملا توضیح دادهایم...
نویسندگان: ناهید کریمی، زینبالسادات حسینی، حمیده حسینا، نرگس کاهانی
طراحی بازی: سمیه محمدی مقدم، زینبالسادات حسینی
گرافیک: سیدحامد الحسینی
160صفحه
50هزار تومان
⭕️سفارش کتاب با تخفیف 20درصد:
raheyarpub.ir
instagram.com/raheyarpub.ir
basalam.com/raheyar
✅ @Raheyarpub