🔺 طرح جدید دیوارنگاره میدان انقلاب در پاسداشت مقام آیت الله شیخ فضل الله نوری (ره)
👈 جدیدترین طرح دیوارنگاره میدان انقلاب تهران همزمان با ایام شهادت شیخ فضل الله نوری و انقلاب مشروطه با شعار "آزادیخواه مخالف انحراف" اکران شد.
🚫@bahaiyat🚫
🔺 طرح جدید دیوارنگاره میدان انقلاب در پاسداشت مقام آیت الله شیخ فضل الله نوری (ره)
👈 جدیدترین طرح دیوارنگاره میدان انقلاب تهران همزمان با ایام شهادت شیخ فضل الله نوری و انقلاب مشروطه با شعار "آزادیخواه مخالف انحراف" اکران شد.
🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پررنگتر شدن پروژههای ضد حسینی شبکه صهیونیستی با نزدیک شدن به مراسم بزرگ اربعین!
🔻حقد و کینه عنصر بهایی شبکه صهیونیستی اینترنشنال نسبت به امام حسین(علیه السلام) و فاشیستی خواندن مقدّسات شیعیان!
اظهارات وقیحانه عرفان ثابتی، کارشناس بهایی اینترنشنال:
🔺"کُلُّ یَومٍ عاشورا و کُلُّ أرضٍ کَربَلا" همان فاشیست آلمان نازی است!
🔺حمله عنصر بهائی به پیادهروی اربعین
👈 امان از تحریف و بیسوادی
2⃣ این بهایی عبارت را هم غلط میخواند: لا یوم عاشورا و کُلُّ نرض کربلا!!
🚫@bahaiyat🚫
🔴آیت الله حائری شیرازی
🔹سرنوشت انقلاب را برایتان بگویم ... | در آینده ایران و اسرائیل، تقابل مستقیم خواهند داشت 🔹
📆 (سخنرانی آیت الله حائری شیرازی در جمع سپاه استان اصفهان - سال ۱۳۶۵)
🔹 امروز در عالم دو ولایت مطرح است: «ولایت اهلبیت(علیهمالسلام) نسبت به مسلمانان خالص» و «ولایت یهود برای مسلمانان ناخالص».
🔹هر دوی این ولایتها در حال رشد هستند و باید هم رشد کنند. ببینید چه میخواهم بگویم! در اینطرف، ولایت امام دارد سر بلند میکند. در آنطرف هم ولایت اسرائیل دارد سر بلند میکند. در این وسط، کسانی هستند که باید یا جذب این بشوند یا جذب آن بشوند. اگر هنوز جذب نشدهاند، بهخاطر این است که این دو ولایت هنوز بهاندازۀ کافی به رشد نهایی خودشان نرسیدهاند. اسرائیل هنوز به رشد نهایی خودش نرسیده است. نهضت امام هم هنوز به رشد نهایی خودش نرسیده است.
🔹 کسانی که با امام مخالفت میکنند، اینها میمانند تا اینکه بالاخره از زیر پرچم اسرائیل سر دربیاورند! چون در عالم، دو ولایت بیشتر نخواهد بود. منتها این دو ولایت، هنوز به حد کافی بزرگ نشدهاند. در آینده، وقتی این دو کاملاً رشد بکنند، با یکدیگر رودررو خواهند شد؛ یعنی دیگر هیچ مملکتی، بین [نهضت] امام و اسرائیل واسطه و فاصله نخواهد بود. الان سوریه و لبنان واسطه هستند. در آینده، حکومت اسلامی و اسرائیل [ مستقیماً ] با هم اصطکاک پیدا خواهند کرد؛ یعنی ولایت اهلبیت(علیهمالسلام) یک طرف، یهود هم یک طرف! تمام کسانی که نمیتوانند زیر بار یهود بروند، میبینند که چارهای جز قبول ولایت اهلبیت(علیهمالسلام) ندارند. آنوقت، اهلبیت(علیهمالسلام) رشد میکنند. در این وضعیت است که تمام جوامع، جز یهودیصفتان، سراغ امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) میآیند و این مقدمۀ ظهور امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) خواهد شد.
🔹 شما میپرسید: «چرا یهود، قطب مقابل ولایت اهلبیت(علیهمالسلام) است؟» در روایت داریم کسانی که با اهلبیت(علیهمالسلام) مخالفت کنند و بغض ایشان را داشته باشند، یهود این امتاند.
🔹زینب کبری(علیها السلام) در همین ایام محرم و صفر، در کوفه صحبت کرد. حضرت به اهل کوفه گفت: «ضربت علیکم الذلة و المسکنة»! یعنی همانچیزی را که قرآن به یهود نسبت داده، حضرت خطاب به کوفیان میگوید! اینجا مقصود از کوفیان، تنها اهل کوفه نیست. کوفه در آن روز، نمونهای بوده برای تمام کسانی که امام حسین(علیه السلام) را ترک کردند. قرآن به یهود گفت: (ضُرِبَتْ عَلَيْهِمُ الذِّلَّةُ وَ الْمَسْكَنَةُ وَ باؤُ بِغَضَبٍ مِنَ اللَّهِ) و زینب کبری سلام الله علیها هم خطاب به کسانی که امام حسین(علیه السلام) را تنها گذاشتند، چنین گفت. امروزه هم، ولایت فقیه، همان تجلّی ولایت اهلبیت(علیهمالسلام) است؛ آنهایی که ولایت فقیه را نپذیرفتند، ولایتشان به ولایت یهود منتهی خواهد شد!
🔹 سرنوشت این انقلاب را برایتان گفتم تا اگر سختیها و فشارهایی پیش آمد، بدانید کسی که بناست در صف اهلبیت(علیهمالسلام) باشد را تحت فشار قرار میدهند. این شخص اگر به درد اهلبیت(علیهمالسلام) نخورد، به صف دشمنان ایشان ملحق خواهد شد. در مقابل هم، بسیاری افراد از صف دشمنان بیرون میآیند و به صف شما میپیوندند. بدانید که صف انقلاب، این است و این مشکلات را دارد تا زمانی که جلوه پیدا بکند.
✍آیت الله #حائری_شیرازی
🚫@bahaiyat🚫
🕸ث) انكار دعاوى
🔹فداك روحى
ج) اعدام مخبط
زعيم الدوله قضاياى پس از تشريفات ظاهرى جمع آورى فتواى مبنى بر «اعدام مخبط» را چنين مى نگارد:
«و چون والى خاتمه كار فتاوى علما را به مستحفظين باب اعلام نمود، فرمانى صادر كرد تا باب را در جاده هاى بزرگ شهر و بازار بگردانند پس او را در حالى كه كلاهى از نوع شب كلاه بر سر داشت با پاى برهنه بدون كفش و گيوه فقط با جوراب گردانيدند و ملا محمد على مذكور را به زنجير آهنين مقيد ساخته بودند و همچنان آنها را سير دادند تا به ميدان موسوم به سرباز خانه كوچك رسيدند».
«اين سرباز خانه داراى سه در ورودى بود. يك در كه از طرف بازار عمومى وارد محوطه اى مى شد كه آنجا را «جبه خانه» مى گفتند: يعنى محل ساختن اسلحه و از آنجا
روى آب انبارى مى آمد و سپس چند پله پائين آمده و وارد آن ميدان مى شد».
«دوم: درى بود كه از دالان درازى كه روبروى مسجد جامع معروف به مسجد شاهزاده بود وارد آن ميدان مى گرديد».
📗 بهائیان، نجفی، محمد باقر،ص۲۵۲
#بهائیت
#انکار_دعاوی
🚫@bahaiyat🚫
🕸حضور افراد سرشناس بهایی در حکومت
🔸دو - وزیران و مدیران ارشد بهایی در دوره پهلوی
۱. علی محمدخان موقرالدوله (از سران درجه اول بهاییان ایران): وزیر فواید عامه و تجارت و فلاحت در کابینه سید ضیاء الدین طباطبائی (دوره رضاخان) ؛
۲. منصور روحانی: وزیر آب و برق و کشاورزی؛
۳. ناصر گلسرخی: وزیر منابع طبیعی؛
۴. خانم فرخ رو پارسا: وزیر آموزش و پرورش؛
۵. هوشنگ نهاوندی: وزیر کار و آبادانی و مسکن؛
۶. سپهبد اسدالله صنیعی: وزیر دفاع؛
۷. سپهبد علی محمد خادمی: رئیس سازمان هواپیمایی ملی ایران هما.
۸. صدها نفر دیگر در ادارههای مهم مثل اداره غله، قند و شکر و....
اعتماد و محبت بیش از اندازه شخص شاه و هویدا به بهاییان، سبب افزایش گرایش به بهاییت شد و بسیاری به خاطر گرفتن پست و مقام دولتی تظاهر به بهاییت میکردند.
📗تحلیل و نقد بهائیت، علیرضا روزبهانی، ص۱۴۴
#بهائیت_و_حکومت
🚫@bahaiyat🚫
امام صادق علیه السلام:
🔹الصَّبْرُ مِنَ اَلْإِيمَانِ بِمَنْزِلَةِ اَلرَّأْسِ مِنَ اَلْجَسَدِ فَإِذَا ذَهَبَ اَلرَّأْسُ ذَهَبَ اَلْجَسَدُ كَذَلِكَ إِذَا ذَهَبَ اَلصَّبْرُ ذَهَبَ اَلْإِيمَانُ.
🔸نسبت صبر به ایمان مانند نسبت سر به بدن است. پس اگر صبر برود ایمان نیز خواهد رفت.
📚 اصول کافی (باب ایمان و کفر)
جلد ۲ صفحه ۸۷
#حدیث_روز
🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏴 حال و هوای حضرت زینب و حضرت ام کلثوم پس از شهادت حضرت رقیه (سلام الله علیها)
▪️فریاد وا حسینا پر شد در این حوالی
▪️طفلان به گریه گفتند جای رقیه خالی
🎙حجت الاسلام والمسلمین #عالی
#شهادت_حضرت_رقیه سلام الله علیها
🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
يه كار جالب در پياده روى اربعين👌👌👌👌
🚫@bahaiyat🚫
🕸 ۲. بهاییت در ایران
🔹ب) بهاییان و قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲
در پرونده سپهبد بهایی پرویز خسروانی، سند مهمی به چشم میخورد که عمق روابط حکومت پهلوی و بهاییان را نشان میدهد. این سند درباره قیام خونین پانزده خرداد ۱۳۴۲ و حمایت علما و مردم قم از حضرت امام خمینی رحمه الله است که بهاییان پنج روز بعد از این واقعه با فرستادن نامه ای به سپهبد پرویز خسروانی، فرمانده ژاندارمری ناحیه مرکز، ضمن ابراز خوشحالی از این کشتار وحشیانه (که نهایت مدنیت و اخلاق آنان را میرساند) از سردمدار هم مسلک خود، به دلیل همکاری وی در این جنایت تشکر کردند:
تیمسار سرتیپ پرویز خسروانی، فرماندهی ژاندارمری ناحیه مرکز!
تاریخ یک صد و بیست ساله جهان بهایی، به خصوص در ایران، همواره مشحون از شهادت نفوس و تاراج دارایی و اموال آنان به دست اراذل و اوباش و به تحریک ارباب عمائم و یا افرادی نادان بوده است، ولی در خلال صفحات این تاریخ، همواره ستارههای درخشانی در مقامات دولتی وجود داشته اند که با توجه به وظایف اساسیه وجدانیه و اجتماعی خود، نوع دوستی و عدالت گستری نموده و به کرّات مانع تجاوز رجاله و یا علمای
بدعمل شده اند. در اثر همین حسن تشخیص و میهن دوستی و نوع پروری واقعی آنان در واقع آبروی کشور مقدس ایران تا اندازه ای محفوظ مانده و از سوءشهرتی که دیگران ایجاد نموده اند، کاسته شده است.
زحمات و خدمات و سرعت عمل تیمسار نیز در جلوگیری از تجاوز اراذل و اوباش و رجالّه کراراً در سنین اخیره در این محفل مذکور شده است، به خصوص در این ایام که بحمدالله اولیای امور نیز به رأی العین سوء عمل جهلای معروف به علم را مشاهده کرده و هر دیده منصفی رذالت و جهالت و پستی فطرت این افراد را گواهی میدهد.
یقین است عموم دوستداران مدنیت و علم و اخلاق و دیانت، زحمات تیمسار را با دیده احترام و تقدیر نگریسته و تاریخ امر بهایی آن جناب را در ردیف همان چهرههای درخشان حافظ و نگهبان مدنیت عالم انسانی ثبت و ضبط خواهد نمود. [۱]
با رجای تأیید
۲۰/۳/۱۳۴۲
منشی محفل
----------
[۱]: پرونده سپهبد پرویز خسروانی، مرکز اسناد انقلاب اسلامی.
📗تحلیل و نقد بهائیت، علیرضا روزبهانی، ص۱۴۵
#بهائیت_و_حکومت
🚫@bahaiyat🚫
📗کتاب مبلغ بهایی در محضر آیت الله آقای شیخ محمد خالصی زاده
يك نفر مبلغ مبرز آن ها ترهاني است كه ذيلا مي خوانيد بتوانند در اين دوره (آن هم در ميان يك ملتي كه بزرگان عالم خواهي نخواهي در مقابل حقايق ديني آن ها تعظيم و فلاسفه قرن بيستم به فهميدن فلسفه ي دستورات عاليه ديانت آن ها افتخار مي كنند) موفق به اظهار اين گونه مهملات و مزخرفات و دعوت به اين گونه اوهام و خرافات شوند. ما براي اينكه بفهمانيم آن عبارات مسلسلي كه با لحن مخصوص از ماشين هاي تدليس اين شياطين اجتماعي و يا آلات سياسي اجانب براي مشوش كردن فكر مردمان بي اطلاع خارج و در كمال عجله رديف كرده و تحويل مردم مي دهند وقتي كه به كاغذ آمده و تنظيم مي شود چه حرف هاي بي معني و تركيبات خنده آوري است و مطلب از چه قرار است عين مذاكراتي را كه خود متكلم و عده ي كثيري از حضار آن را امضاء كرده اند بدون تصرف به معرض افكار عمومي مي گذاريم. (تا بداند مؤمن و گبر و يهود) (كاندرين صندوق جز لعنت نبود) بخوانيد و بخنديد. بخوانيد و گريه كنيد، بخوانيد و عبرت بگيريد بخوانيد و اعتراف كنيد كه بشر چقدر مي تواند مهمل بگويد و آنهائي كه مسخر اين مسخره ها مي شوند چقدر بيچاره و بدبخت هستند. اين ها عنوان عدم آزادي را بهانه ي مظلوميت خود قرار داده و در مقابل مردمان ساده قيافه حق به جانب به خود گرفته (نه نه من غريبم) در مي آورند. ولي خوشبختانه اين مجلس كه در كمال آزادي شروع و با نهايت اخلاق خاتمه يافت اين عذر مجعول را هم از دست آقايان گرفت.
📗کتاب مبلغ بهایی در محضر آیت الله آقای شیخ محمد خالصی زاده، ص۵
#مبلغ_بهایی
🚫@bahaiyat🚫
🕸ث) انكار دعاوى
🔹فداك روحى
ج) اعدام مخبط
«سوم: در كوچكى بود كه از طرف ميدان محل توپها كه آن را ميدان توپخانه و «اوتاغ نظام» (ديوان جنگ) مى ناميدند وارد آن ميدان مى شد و اين در در ديوار غربى ميدان سربازخانه واقع بود».
«ديوارهاى اين ميدان به اطاقها و حجراتى تقسيم مى شد كه محل سكونت سربازها بود. ديوار چهارم غربى اين ميدان را براى اعدام باب اختصاص داده بودند. دو عدد ميخ آهنى آورده بودند و بر همين ديوار ميان دو حجره از حجرات واقع در اين قسمت كوبيده بودند».
«آنگاه باب را از در اول وارد ميدان كردند و چون به روى آب انبار رسيدند، قدرى در آنجا توقف كردند؛ زيرا تعداد زيادى از اعيان و وجوه شهر در آنجا حضور داشتند.
📗 بهائیان، نجفی، محمد باقر،ص۲۵۲
#بهائیت
#انکار_دعاوی
🚫@bahaiyat🚫
امام صادق علیه السلام:
🔹منْ أَتَاهُ أَخُوهُ اَلْمُسْلِمُ فَأَكْرَمَهُ فَإِنَّمَا أَكْرَمَ اَللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ .
🔸هركس مقدم برادر مسلمان خود را كه به او وارد شود گرامى بدارد و او را احترام کند، خداى عزّ و جلّ را گرامى داشته است.
📚 وسائل الشیعه (باب السادس عشر)
جلد ۱۶ صفحه ۳۷۶
#حدیث_روز
🚫@bahaiyat🚫