eitaa logo
باور
3.5هزار دنبال‌کننده
364 عکس
38 ویدیو
7 فایل
🏠 خانه کنشگران #تربیت_اسلامی 🔴 راه ارتباطی با ما 👇 @adminbavar. 💢 لطفا مطالب کانال را با ذکر منبع انتشار دهید.
مشاهده در ایتا
دانلود
. 🔹برنامه‌ی نظم، انضباط و تمکین در نظام طبیعت‌سالار، به صورت اصولی متکی بر استخفاف است و اگر تکریمی هم بکند، تاکتیکی است. در مقابل، روش اصولی نظام فطرت‌سالار بر تکریم است و اگر استخفاف هم می‌کند، تاکتیکی و موسمی و موردی است... 🌀نظام طبیعت‌سالار، اساس پیشبردش با استخفاف است و اگر تکریمی بکند، یک تاکتیک است و گاهی از آن استفاده می‌کند. معاویه هم تکریم می‌کرد؛ اما تاکتیک بود و استراتژی‌اش استخفاف بود... 🔹به ما می‌گویند که اگر مثلا بچه‌تان بی‌ادبی کرد، با او قهر کنید. این قهر، یک نوع استخفاف است. یعنی چه؟ یعنی به او فرمان ندهید؛ احوالش را نپرسید؛ در بغلش نگیرید؛ دست‌کمش بگیرید؛ سرد با او برخورد کنید؛ اینها همه‌اش استخفاف است؛ به خاطر اینکه طبیعت‌سالار شده و تو با او این کار را می‌کنی تا تنبّه پیدا کند. بعد که تنبّه پیدا کرد و فطرتش آمد روی کار، دوباره تکریم را برگردانید. 💎 9⃣ ✍ | راه رشد، جلد۱، صفحه ۷۷ و ۷۸. 🔰 باور؛ خانه کنشگرانِ تربیت اسلامی. 🆔 @Bavar_tarbiat
. 🟣 یکی از برادران فیلمبردار در جماران می‌گوید وقتی امام از بیمارستان قلب به منزلشان آمدند، برای فیلمبرداری به اتاقشان رفتم. آن روز پسر کوچکم همراهم آمده بود. قبلاً به او گفته بودم که توی اتاق باید ساکت باشی و شلوغ نکنی. من مشغول فیلم‌برداری شدم و پسرم هم مشغول بازی شد. دیدم خیلی سر و صدا راه انداخته. او را صدا زدم و با عصبانیت گفتم مگر قرار نبود سر و صدا نکنی؟ مگر نمی‌دانی امام مریض هستند؟ 🔵 امام که حرف‌های مرا شنیدند، به آرامی به من گفتند به بچه کاری نداشته باش بچه‌ها آرامش قلب من هستند...از حرف امام شرمنده شدم. دیدم امام چه علاقه ای به بچه ها دارند و نمی‌توانند ناراحتی بچه ها را ببینند. 📝 3️⃣ 💎 📔شرحی بر جلوه های رفتاری امام خمینی با کودکان و نوجوانان | صفحه ۳۷. 🔰 باور؛ خانه کنشگرانِ تربیت اسلامی. 🆔 @Bavar_tarbiat
. 🔰 در هر کسی باید احساس کرامت نفس پیدا شود. این احساس کرامت نوعی ایمان و اعتقاد به خود است. به قول ظریفی عیب بسیاری از رجال ما این است که به هیچ‌چیز ایمان ندارند حتی به خودشان و اصلاً خودشان را هیچ‌چیز نمی‌دانند و چون هیچ‌چیز نمی‌دانند و لا بشرط مطلق هستند، با همه شرایط قابل انطباق‌اند؛ ✅ اما آن‌کسی که به خود ایمان دارد هرگز خود را با همه شرایط منطبق نمی‌کند، بلکه شرایط را با خود منطبق می‌کند: اکرم نفسک عن کل دنیة و ان ساقتک الی الرغائب... [اشاره به روایت حضرت علی علیه‌السلام: أكرِم نَفسَكَ عَن كُلِّ دَنِيَّةٍ وإن ساقَتكَ إلَى الرَّغائِبِ فَإِنَّكَ لَن تَعتاضَ بِما تَبذُلُ مِن نَفِسكَ عِرضا. خود را از هر پَستى‌اى بركنار دار، گرچه تو را به خواسته‌هايت برساند؛ چرا كه در برابر آنچه از خود مى‌پردازى ، چيزى به دست نخواهى آورد. نهج‌البلاغه، نامه ۳۱.] ✍ | یادداشت‌ها، جلد۶، صفحه۵۰۴. 💎 🔟 🔰 باور؛ خانه کنشگرانِ تربیت اسلامی. 🆔 @Bavar_tarbiat
. 🔸تکریم به معنای تملق نیست؛ به معنای چاپلوسی و احترام زیادی نیست. اساسی‌ترین تکریم این است که حقوق و حدود طرف را به رسمیت بشناسند و به آن تجاوز نکنند. بدترین نوع اهانت هم این است که حقوق و حدود او را به رسمیت نشناسند. 🔹مثلاً بچه در عالم طفولیت خودش، بازی دارد، لعب دارد، لهوی دارد، انسی دارد، الفتی دارد، ابراز عشقی دارد، ابراز محبتی دارد؛ این حدود و حریم اوست. اگر نزدیکان بچه، افرادی متعهد و بازدارنده‌ی خود از تجاوز به حریم او باشند، وقتی او عملی را طبق قانون خودش انجام داد و تجاوزی نکرد، به این دلیل که این کار احیاناً با عرف مردم سازگار نیست، به او تودهنی نمی‌زنند؛ 🔸بلکه در مقابل فشار افکار مردم که به دلیل ناآگاهی، این حق را به طفل نمی‌دهند، می‌ایستند... لذا اعتراضات جماعت کثیر را تحمل می‌کنند؛ اما تجاوز به حقوق و حدود فرزند را تحمل نمی‌کنند. 🔹امام مجتبی(ع) می‌آید داخل مسجد و جدش را در حال سجود می‌بیند. خودش را به جدش می‌رساند و در حال سجده، خودش را روی او می‌اندازد. حالا جدش چکار کند؟ پشت دستی به او بزند؟ او که حریم کسی را نشکسته و وارد حدود کسی نشده و تعدی نکرده؛ بلکه می‌خواهد ابراز عشق و ابراز وجود بکند. لذا حضرت تحمل می‌کند و صبر می‌کند تا او از این ابراز محبت ارضاء بشود. وقتی که ارضاء شد و خودش را کنار کشید، سر از سجده برمی‌دارد. ✍ | راه رشد، جلد۱، صفحه ۸۸و۸۹. 💎 1⃣1⃣ 🔰 باور؛ خانه کنشگرانِ تربیت اسلامی. 🆔 @Bavar_tarbiat
. 🔰"خانم مربی" خاطرات یک مربی پرورشی از دهه‌ ۶۰ تا دهه ۸۰ است. ایده‌های بسیار جالب و راهکارهای ظریف تربیتی موجود در این کتاب، باعث می‌شود "خانم مربی" را کتاب کار کنشگران تربیتی اعم از معلمان، مربیان و والدین قلمداد کنیم. ✍ تحقیق و تدوین: مرضیه ذاکری 📚 ناشر: راه‌یار 📄 تعداد صفحات: ۲۷۱ صفحه 🙎‍♂ مخاطب: مربیان، معلمان و والدین فعال و دغدغه‌مند ✅ ویژگی‌ها 1⃣ بیان خاطرات یک مربی تربیتی ویژه و پرتلاش 2⃣ بیان ایده‌ها و تجربیات تربیتی در حوزه‌های مختلف 3⃣ جزئی‌نگری و ریزبینی در روایت تجربیات ✅ کارکردها 1⃣ آشنایی با فضای فرهنگی و تربیتی سال‌های ابتدای انقلاب و جنگ تحمیلی 2⃣ ایده گرفتن از تجربیات تربیتی بیان شده در کتاب 3⃣ تقویت روحیه تلاش و مجاهدت در میدان تربیت 4⃣ آشنایی با برخی از ظرافت‌های کار تربیتی 🛒 برای خرید نسخه الکترونیک و کاغذی کتاب، می‌توانید به اینجا مراجعه فرمایید. 📔 📖 3⃣ 📚 🔰 باور؛ خانه کنشگرانِ تربیت اسلامی. 🆔 @Bavar_tarbiat
. 💠 معنای جمله علی علیه السلام که فرمود: مَن کَرُمَت عَلیهِ نَفسُه هانَت عَلَیه شَهَواتُه‏، این است که هرکس به بزرگواری و کرامت خود پی ببرد، دیگر شهوات و هوا و هوس‏ها در نظرش کوچک می‌گردد و نسبت به آنها بی‏اعتنا می‌شود. 💢 شهوات، آلودگیهای روح و نفس است و از نظر دیگر نفس‌فروشی است و نفس‌باختگی است. بدیهی است که کسی که یک کتاب عالی یا یک شاهکار نقاشی را نمی‌شناسد، نه از آلودگی آن باک دارد و نه از باختن آن. | یادداشت‌ها، جلد۶، صفحه۴۸۸. 💎 2⃣1⃣ 🔰 باور؛ خانه کنشگرانِ تربیت اسلامی. 🆔 @Bavar_tarbiat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 📽 مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) 🔹بسیاری از مباحث علوم انسانی، مبتنی بر فلسفه‌‌‌‌‌‌‌‌‌هایی هستند که مبنایش مادی‌گری است، مبنایش حیوان انگاشتن انسان است، عدم مسئولیت انسان در قبال خداوند متعال است، نداشتن نگاه معنوی به انسان و جهان است. 🔸این علوم انسانی را ترجمه کنیم، آنچه را که غربی‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها گفتند و نوشتند، عیناً ما همان را بیاوریم به جوان خودمان تعلیم بدهیم، در واقع شکاکیت و تردید و بی‌‌‌‌‌‌‌‌‌اعتقادی به مبانی الهی و اسلامی و ارزش‌های خودمان را در قالب‌های درسی به جوان‌ها منتقل کنیم؛ این چیز خیلی مطلوبی نیست. 📽 | دیدار با اساتید دانشگاه‌ها، ۱۳۸۸/۶/۸. ⚖ 9⃣ 📖 🔰 باور؛ خانه کنشگرانِ تربیت اسلامی. 🆔 @Bavar_tarbiat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🔹دومین مجموعه‌ موفق تربیتی که قصد داریم آن را معرفی کنیم، است. 🔸ستاد تربیتی غدیر در سال ۱۳۹۳ با دغدغه‌ی پاسخ به نیازهای محتوایی مجموعه‌های تربیتی توسط جمعی از افراد فعال و با تجربه در عرصه تربیت، بنیان نهاده شد. 🔹این مجموعه، نبود برنامه‌های تربیتی منسجم و نظام‌مند را مهم‌ترین مشکل امروزی فضای تربیتی کشور احساس کرده و بر همین اساس، برنامه‌هایی طراحی کرده است که به صورت یک شبکه، در چارچوب نظام تربیتی پیش برود و برای مخاطب امروز هم جذاب باشد. 🔸هم‌اکنون نزدیک به ۶۰ برنامه تربیتی برای دختران و پسران در مقاطع سنی مختلف از دوره دوم دبستان تا دانشجویی در ستاد تربیتی غدیر تولید شده است. 🔹همچنین ستاد تربیتی غدیر به تدریج فرآیند تولید برنامه را نیز مدون کرده و فن‌آوری تولید برنامه تربیتی را به مربیان آموزش می‌دهد‌. 🔸این ستاد، فعالیت‌های متنوع دیگری را در راهبری مجموعه‌های تربیتی، آموزش مربیان و والدین نیز دنبال می‌کند. 🔅 2⃣ 🌐 🔰 باور؛ خانه کنشگرانِ تربیت اسلامی. 🆔 @Bavar_tarbiat
باور
. 🔹دومین مجموعه‌ موفق تربیتی که قصد داریم آن را معرفی کنیم، #ستاد_تربیتی_غدیر است. 🔸ستاد تربیتی غد
. 🔹این ستاد به پویش پیوسته و کلیه درسنامه‌ها و آموزش‌های خود در سایت‌های https://bartar.app و https://ghadir.school را با ۵۰ درصد تخفیف ارائه می‌کند. 🔸یکی از درسنامه‌های ستاد تربیتی غدیر، است که در پیام بعدی معرفی شده است. .
🎉 روز غدیر، روز نور، روز سرور، روز سرشاری و اکمال، روز باروری و اتمام، روز رهبری و ولایت است. (اقبال سید بن طاووس، ص 462، خطبۀ امام امیرالمؤمنین علیه‌السلام). ✅ باتوجه‌به اهمیت عید سعید غدیر و همچنین توصیه‌های اهل‌البیت (علیهم‌السلام)، این مناسبت بهترین فرصت جهت تحقق اهداف تربیتی در نوجوان است. 📖 محتوای درس‌نامه دررابطه‌با اقدام عملی در صحنه واقعی جامعه، باتوجه‌به نظرات اهل‌البیت علیهم‌السلام است. 👨‍💻 متربیان ابتدا در جریان توصیه‌های اهل‌البیت علیهم‌السلام دررابطه‌با اقدامات عملی در صحنه اجتماع قرار می‌گیرند. سپس با انتخاب خودشان👨‍🔧 یک اقدام عملی در سطح جامعه انجام می‌دهند. اقدام عملیاتی در صحنه واقعی زندگی باعث تحقق اهداف تربیتی در متربیان می‌شود. قالب درس‌نامه، حلقه گفت‌وگو و انجام کار جهادی 🎁 و عملیاتی در سطح جامعه است. •┈┈••••✾• 🎲 🏆 🎲 •✾•••┈┈• 🥇برتر | محلی برای اشتراک‌گذاری درس‌نامه‌های تربیتی شما هم جزء برنامه‌سازان برتر شوید: 🔰👈 ایتا | سایت 🆔 @bartar_app
. 🌀پدر باید با حرمتی که به فرزند خودش می‌گذارد، او را معتاد به احترام کند؛ تا وقتی این حرمت از او کاسته شد، از کم شدن حرمت، احساس خماری کند و...برای کسب آن حرمت و احترام، خودش را به زحمت بیاندازد و تکالیف و مشقت‌هایی را تحمل کند. 🔺وقتی طفل به تکریم عادت کرد و عادت کرد که پدر برایش ارزش قائل باشد، چون معتاد است به این حرمت و خوش‌رویی و خوش برخوردی، اگر کمتر از این حد را در پدر ببیند برایش عذاب است، چوب است، تنبیه است. ✅ یعنی اگر پدر با الفاظ و انتخاب نحوه‌ی سخن و نحوه‌ی نگاه و نحوه‌ی نوازش، طفل را به کرامت و اهمیت دادن و ارزش داشتن معتاد کرد، با این حرمت می‌تواند طفل را تنبیه کند. 💎 3⃣1⃣ ✍ | راه رشد، جلد ۱، صفحه ۲۳۸. 🔰 باور؛ خانه کنشگرانِ تربیت اسلامی. 🆔 @Bavar_tarbiat
. 🌸عید سعید قربان و آغاز دهه‌ی امامت و ولایت، مبارک باد.🌸 . 🔰 باور؛ خانه کنشگرانِ تربیت اسلامی. 🆔 @Bavar_tarbiat
. 💠 در معارف ما روی انتخاب معلّم بسیار تکیه شده است؛ یعنی انسان باید در انتخاب معلّم دقت کند. علت این مسئله هم آن است که همواره تعلّم همراه با تربیت است. در ذیل آیه شریفه‌ای که می‌فرماید: «فَلْيَنْظُرِ الْإِنْسانُ إلى طعامه» (سوره عبس، آيه ۲۴) روایتی از امام باقر وجود دارد که می فرمایند: «عِلْمُهُ الَّذِي يَأْخُذُهُ مِمَّن يَأْخُذُهُه» [بنگرد به علم و دانش که برای فراگیری آن از چه کسى بهره مى‌برد؟] 💠 مراد از اینکه انسان در خوراکش دقت کند، این نیست که انسان به آنچه می‌خورد، دقت کند که مثلاً مواد اولیه‌اش چیست؟ ویتامین دارد یا ندارد؟ اینجا بحث شکم مطرح نیست؛ 💠 بحث حدیث این است که همان طور که جسم انسان احتیاج به غذا دارد تا نیرو بگیرد و پرورش پیدا کند روح او هم متناسب با خودش غذا می‌خواهد. 💠 دقت کن! ببین آشپزی که غذای روح را از او می‌گیری چطور آدمی است؟...این غذایی را که داری می‌گیری، «مِمَّن يَأْخُذُهُ»؛ به تعبیر ما آشپزش چطور آدمی است؟ این استادی که از او دانشت را می‌گیری چطور آدمی است؟ 📜 1⃣2⃣ ✍ | تربیت فرزند، جلد۳، صفحه ۱۸۴ و ۱۸۵. 🔰 باور؛ خانه کنشگرانِ تربیت اسلامی. 🆔 @Bavar_tarbiat
💢 بگذارید صحبت کند. 🔹روزی که امام به ایران آمدند بعد از بهشت زهرا به منزل پدر من آمدند وقتی آقا نماز را خواندند گفتند غذای خیلی ساده‌ای بیاورید من خسته هستم و مدتی است چیزی نخوردم. پسر من که آن موقع شش ساله بود این طرف و آن طرف می دوید، امام گفتند: این کیست؟ مادرم گفتند: آقا نوه من است. امام به او گفتند: پسر جان شما چه کردید؟ او نیز شروع کرد به صحبت کردن. 🔸پس از مدتی بزرگترها به او گفتند که برود. آقا فرمودند: بگذارید این بچه اینجا بایستد و برای من صحبت کند. آن وقت او بازوی چپ خودش را که "انتظاماتِ ورودِ امام خمینی" بر پارچه‌ای نوشته شده و به دستش بسته بود را به طرف آقا تکان می‌داد. 🔹آقا گفتند این بچه چه کار میکند؟ چرا بازوی خودش را به طرف من تکان می‌دهد؟ مادرم گفتند که آقا شما روی دست او را بخوانید، دستش را برای شما تکان می‌دهد. 🔸آقا نگاه کردند و گفتند: بَه بَه شما انتظامات من هستید؟ این بچه ذوق کرد و گفت: بله آقا من از صبح در خانه پاس می‌دادم، دشمنان حمله نکنند. بزرگترها می‌گفتند که آقا شما خسته هستید و استراحت کنید. ایشان می‌گفتند که صحبت‌های این بچه برای من‌جالب‌تر است از این که من بخواهم استراحت بکنم. ✍ مریم کشاورز، نوه آیت‌الله پسندیده 💎 4⃣1⃣ 📝 4⃣ 🌐 منبع: پرتال 🔰 باور؛ خانه کنشگرانِ تربیت اسلامی. 🆔 @Bavar_tarbiat
. 💠داستان «هیچ طوفانی راهش را عوض نمی‌کند» درباره سیلی است که در آستانه ورود به روستاست. روستاییان خطر سیل و حرف‌های کودکی که از نزدیک شدن آن خبر می‌دهد را باور ندارند. آن‌ها به جای واکنش و عمل، فقط حرف می‌ز‌نند و پیشنهاد می‌دهند؛ اما هیچ‌کس حاضر نیست کاری بکند. کودکان روستا با مشاهده این وضعیت، سعی می‌کنند به سهم و توان خود دیواری برای مقابله با سیل بسازند؛ اما توان آنها محدود است و در نهایت سیل نیمی از روستا را تخریب می‌کند. ✍ نویسنده: سید علی شجاعی 📚 ناشر: نیستان 📄 تعداد صفحات: ۳۲ صفحه 🙎‍♂️ مخاطب: ۸ تا ۱۱ سال ✅ ویژگی‌ها 1⃣ تصویرگری جذاب و خاص برای انتقال بهتر محتوای کتاب 2⃣ آموزش مهارت‌های اجتماعی در قالب داستان 🪴 اثرات تربیتی 1⃣ تضعیف روحیه بی‌تفاوتی نسبت به اتفاقات پیرامونی 2⃣ نشان دادن ارزش «عمل و واکنش دادن» به‌ جای حرف‌زدن و اقدام نکردن 🛒 برای خرید نسخه کاغذی کتاب، علاوه بر مراجعه به کتابفروشی‌ها می‌توانید به اینجا مراجعه فرمایید. 📖 8⃣ 📚 🔰 باور؛ خانه کنشگرانِ تربیت اسلامی. 🆔 @Bavar_tarbiat
. 🌸 مربی...مى ‏تواند در جلوى پاى او [کودک] بايستد و برايش احترام قائل شود و يا از بزرگى او و استعدادهاى او و عظمت‏ هاى او شرح دهد، آن هم نه به گونه‏اى كه مغرور شود و باد بگيرد، بل به صورتى كه بداند مسئول است و داده‏ها و استعدادها ملاك افتخار نيست و داده‏ها بازدهى مى‏خواهند و هر كه بامش بيش برفش بيشتر. | تربیت کودک، صفحه ۵۰. 💎 5⃣1⃣ 🔰 باور؛ خانه کنشگرانِ تربیت اسلامی. 🆔 @Bavar_tarbiat
💠 سازمان مدارس صدرا وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی، علاوه بر راهبری ۲۰۰ مدرسه در سراسر کشور، دو مجموعه دیگر با نام‌های مرکز آموزش‌های کاربردی "راه مربی" و "مدار؛ شبکه مدارس آینده در مدار انقلاب اسلامی" را راه‌اندازی کرده است. معرفی این دو مجموعه را در پیام‌های بعدی ملاحظه بفرمایید. 🔅 3⃣ 🔰 باور؛ خانه کنشگرانِ تربیت اسلامی. 🆔 @Bavar_tarbiat
🔸مدار چیست؟! مدار، زیست بوم مدارس آینده در مدار انقلاب اسلامی است که با بسترسازی زمینه های آموزشی و حمایتی سعی دارد، هم‌راه و هم‌گام مدارس تحول‌خواه انقلاب اسلامی در مسیر طراحی و تحقق آینده مدارس انقلاب اسلامی گام بردارد. در این سلسله می‌توانید با اهداف، رویکردها و خدمات مدار آشنا بشوید مدار؛ مدارس آینده در مدار انقلاب اسلامی🌱 به مدار بپیوندید🪐👇 https://eitaa.com/madaar_edu
📢 مرکز آموزش های کاربردی وابسته به سازمان مدارس صدرا ماموریت خود را و و کمک در انجام ماموریت فعالین تعلیم و تربیت به خصوص فرهنگیان بزرگوار می داند. 🔹مخاطبین مرکز راه مربی: «همه کنشگران جبهه تعلیم و تربیت» 👈مدیران و دبیران 👈معاونین و مربیان پرورشی 👈طلاب امین مدارس 👈والدین 👈مربیان تشکل‌های تربیتی کانال راه مربی برای تداوم آموزش‌ها و به اشتراک گذاشتن محتوای لازم فعالین حوزه تعلیم و تربیت، در راستای تحقق ماموریت مرکز به بارگذاری طرح‌ها، محتوا و دوره‌ها به ویژه برای فرهنگیان محترم خواهد پرداخت. ⬇️⬇️ مرکز تخصصی تربیتی @RaheMorabi
. سلام به همراهان عزیز باور. 💢 یکی از خواسته‌های برخی مخاطبین گرامی در روزهای گذشته، معرفی کتاب‌های مناسب درباره عید غدیر بود. تیم کارشناسی کتاب ما با بررسی جامع پیرامون کتاب‌ها و قصه‌های مرتبط با عید غدیر، به ۱۰ عنوان پیشنهادی رسید که انشاءالله طی امشب و فردا معرفی خواهند شد. با ما همراه باشید.🌹 🔰 باور؛ خانه کنشگرانِ تربیت اسلامی. 🆔 @Bavar_tarbiat
. 🔰 از میان ده‌ها کتاب مرتبط با عید غدیر برای مخاطب نوجوان، این سه اثر داستانی، از جذابیت و قوت ادبی بیشتری برخوردار هستند. 🔺لازم به ذکر است از این سه عنوان، کتاب "آسنا و راز کنیسه" بیشتر مناسب مخاطب دختر و کتاب‌ "در اسارت نفرت" بیشتر مناسب مخاطب پسر می‌باشند. همچنین "کتاب مخفی" را می‌توان به پسران و دختران نوجوان پیشنهاد داد. 🔹منتظر پیشنهادات ما برای مخاطب کودک نیز باشید. 📚 4⃣1⃣ 🎉 🔰 باور؛ خانه کنشگرانِ تربیت اسلامی. 🆔 @Bavar_tarbiat