eitaa logo
امام حسین ع
17هزار دنبال‌کننده
389 عکس
1.9هزار ویدیو
1.9هزار فایل
کانال مداحی و شعر و سبک https://eitaa.com/emame3vom
مشاهده در ایتا
دانلود
Kiani Tak Sot 1403 [Mohjat_Net] 01.mp3
1.25M
الله الله الله چه وقاری داره نام ولی الله الله الله الله چه جنونی داره جام ولی الله علی حبه جنه قسیم النار و الجنه وصی المصطفی حقا امام الانس و الجنه ای جان جانانم مولا علی جانم هم درد و درمانم مولا علی جانم مالک دلم حیدر شمع محفلم حیدر الطاف تو همواره بوده شاملم حیدر والی الولی حیدر نور منجلی حیدر تا ابد تویی حق و حق مع علی حیدر مولانا علی مولانا علی **** الله الله الله جلوه ی دادار روح کلام الله نقطه ی پرگاره حیدر سلام الله علی فرمانده ی هستی علی شور و ته مستی ید اللهی و یعنی که ماورای هر دستی ای رسم عرفانم مولا علی جانم هم درد و درمانم مولا علی جانم معیار و میزانم مولا علی جانم یار بی کسه حیدر صاحب نفسه حیدر عشقش تو دوتا عالم واسه ما بسه حیدر هستیم خلفِ حیدر مست از شعفِ حیدر ما ها رو سرشتن از خاک نجف حیدر مولانا علی مولانا علی اردیبهشت 1403 .
. علیه السلام 🏴بند اول: امون از این زمونه یه عده بی بهونه به پا کردن باز آتیش دوباره سوخت یه خونه اینبار، خونه ی، پسر زهرا رو، سوزوندن بی حرمتیو، دیگه به آخرش، رسوندن آقای ما رو، با حرف بد همش میخوندن ای وای «ناگهان سجّاده را از زیر پایش می کِشند مثل حیدر در میان کوچه هایش می کشند نامسلمانان به فکر سنّ و سالش نیستند پابرهنه، بی عمامه، بی عبایش می کشند» مظلوم (امام صادق ۳) 🏴بند دوم: یه پیره مرد خسته با یک قلب شکسته رو خاکا پشت مرکب میره با دست بسته هر بار که زمین، میخوره می گه با چش تر ای وای بمیرم، تو کوچه چی کشیده حیدر وقتی که میدید، هی رو زمین میفته مادر ای وای «بی مروّت ها سوار مرکب و دنبال خود پیرمردی را پیاده، بی عصایش می کشند با طناب و دست بسته، سیلی و آتش به درب لحظه لحظه عکس مادر را برایش می کشند» مظلوم (امام صادق ۳) 🏴بند سوم: دلش از غم کبابه نفس واسش عذابه میسوزه تا می بینه جلوش جام شرابه افتاده یاده، خیزرون و سر بریده انگار که الان، وسط مجلس یزیده می بینه قد، دختر فاطمه خمیده ای وای «روضه ها را در خیالش هی مجسم می کنند از مدینه نا گهان تا کربلایش می کشند زینت دوش نبی افتاده بی سر بر زمین وای بر من از کجاها تا کجایش می کشند» «شاه غیرت روی خاک افتاده و بی غیرتان نقشه ی حمله به سوی خیمه هایش می کشند چون نمی برّید خنجر حنجرش را از جلو ناکسان این بار خنجر از قفایش می کشند» ای وای (حسین زهرا ۳) شعر و ملودی: (یاحسین) تضمین ها: « » 👇
. علیه السلام یه داغه،یه درده، که انگاری مثه باد خزونه یه بغضه، که داره، بازم قلب ماهارو میسوزونه یه مرد ِ ، غریبه ، کسی حالشو اصلا نمیدونه بازم شعله از در زبونه کشید بازم اهل یک خونه در اضطراب بزرگ قبیله دلش خون شده با دستی که حبسه میون طناب این همه زجر و مصیبت_واسه این آقا زیاده صادق آل عبا رو _ میبرن پای پیاده سیدی امام صادق... ........ بدون ِ،عمامه،آقا رو میبرن از دل خونه غرورش، شکسته، بمیرم که چشاش کاسه خونه زمین خورد،توکوچه،رو دستاش داره از کینه نشونه نفس میزنه باز نفس میزنه مثه حیدر از غصه قلبش پُره داره روضه میخونه زیر لبش مثه مادرش هی زمین میخوره روضه ی قد کمونی_پیش چشماشه همیشه غیر گریه واسه مادر_روز آقا شب نمیشه سیدی امام صادق... ....... یه روضس، که یادش،دل عالمو خون کرده همیشه همونی،که داغش،شکسته دل ما رو مثه شیشه تو مقتل،نوشته، مثه روز حسین پیدا نمیشه کسی که خدا روضه خونش شده تو‌ گودال خون دست و پا میزنه تن ِ نیمه جونش روی خاک ِ و ... داره مادرش رو صدا میزنه تا دم مقتل رسیده_خواهرش با دیده تر دخترش تو خیمه داره_میزنه بر سینه و سر سیدی حسین مظلوم ✍ 👇👇👇
. به مناسبت چندبیتی به تمام کسانی که حق استادی به گردن ما دارند تقدیم می کنم : تعلیم به ما دادی، آداب عبادت را ای هادی راه ِ دین ، دلسوز تر از بابا هرگمشده ای داریم ، نزد تو شود پیدا تعظیم به تو‌ باشد، تکلیف برای ما روشن شده این مطلب در جمله ای از مولا «مَن‏ عَلّمني‏ حَرفاً...قد صَيَّرني عبداً» استاد به شاگردش حق پدری دارد نازم به مُرادی که بزم سحری دارد هنگام مناجاتش چشمان تری دارد از راز تقرّب هم ،بی شک خبری دارد اینجاست که این جمله قدری بشود معنا «مَن‏ عَلّمني‏ حَرفاً...قد صَيَّرني عبداً» چون کودک نو پائی آهسته بَری راهم بی راهنمائی ها یک طفلک ِ گمراهم در نیمه شبِ جهلم، نورِ سخنت ماهم با زحمت ِ تو قدری، از عاشقی آگاهم بوسیدنِ دستِ تو واجب شده، ای والا «مَن‏ عَلّمني‏ حَرفاً...قد صَيَّرني عبداً» از مرحمت زهرا با تو شده ام مانوس چون قطره ناچیزم در ساحلِ اقیانوس هربار حرم رفتم با دیده تر پابوس بهر تو دعا کردم در محضر شاه طوس نامِ تو از این باب است خواندم همه جا "آقا" «مَن‏ عَلّمني‏ حَرفاً...قد صَيَّرني عبداً» .
🌹ستاد استقبال از شهید گمنام شهرستان رفسنجان در روز شهادت امام صادق علیه السلام 🔻شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ساعت ۱۵ 🔻از میدان شهید سلیمانی رفسنجان (شهدا) به سمت میدان ابراهیم‌ .
. بوی ظهور می‌رسد از کوچه‌های ما نزدیک‌تر شده به اجابت دعای ما دیگر دو بال آرزوی ما شکسته است از انتظار پر شده حال و هوای ما این هفته هم سه‌شنبه شب جمکران گذشت پاسخ نداشت این همه آقا بیای ما... دیگر به آخر خط دوری رسیده‌ایم ای انتهای غیبت تو ابتدای ما این پنج روزه نوبت ما، کاش با تو بود بر روی ردّ پای تو می‌بود پای ما یک جمعه گریه‌های تو را درک می‌کنیم عجّل، امام منتقم کربلای ما ✍ .
. 🔸️دعوتنامه 🔸️مجمع شعرای آیینی شهرری 🔸️برگزاری شصتمین جلسه و نشست صمیمی سه‌شنبه‌های شاعرانه در سایه‌سار سیدالکریم(ع) 🔸️ضمن تسلیت شهادت امام صادق(ع) 🔸️زمان: سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ 🔸️بعد از نماز مغرب و عشا از ساعت ۱۹/۳۰ الی ۲۱ 🔸️مکان:تهران حرم حضرت عبدالعظیم(ع)طبقه زیرین مسجدجامع حرم .
. (سبک رفیق اربعین فصل غم یادته) ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ پر از غصه و غم دل عاشقاس چه بغضی میون دل شیعه‌هاس دوباره مدینه پر از غم شده دوباره تو هر کوچه روضه به پاس شده زمین و آسمون ـ پر از ماتم می‌ریزه از چشم همه ـ سرشک غم داغ امام صادقه ـ تو دل‌هامون تو دستای هیأتیا بازم پرچم هوای غربته ـ هوای این روزای دلا بخون ای روضه خون ـ از صادق آل عبا واویلا غریب آقام ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ چه بار غمی از زمونه کشید آقایی که دین رو رو شونه کشید غم و غصه روضه کوچه رو ... دید اونجا که آتیش زبونه کشید میون شعله‌ها آقام ـ با چشم تر می‌دید چجوری می‌سوزه ـ تمام در وقتی می‌بردن آقام و .... ـ به زیر لب برا خودش روضه میخوند ـ جَوون مادر الهی بشکنه ـ دست کسی که سیلی زد به روی یاس ما ـ جوهر رنگ و نیلی زد واویلا غریب آقام ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ بدون عمامه بدون عباش دارن می‌برن از پیش بچه‌هاش چشاش غرق اشکه به یاد غمِ یه عده حرومی دورِ عمه‌هاش به یاد عمه زینب و ـ اسارت‌ها به یاد شام و کوفه و جسارت‌ها به یاد مجلس بد و کنیزی و ... بعد یه عمری عزیزی ـ حقارت‌ها می‌ریزه اشک غم ـ از چشما روی محاسنش گریز روضه‌مو ـ بخون از روی محسانش ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ✍ .👇
144.6K
۱
147.7K
۲
164.3K
۳
402.7K
رفیق اربعین فصل غم یادته؟! تو جاده میرفتیم با هم یادته؟! تو هیئت دعامون فقط کربلا چه راحت میرفتیم حرم یادته؟! کفران نعمت کردم ببخش آقا اگر اذیت کردم ببخش آقا با هر کسی به غیر از تو اگر رفاقت کردم ببخش آقا قسم به مادرت نزار که راه بسته بشه قسم به مادرت نزار دلم شکسته بشه قسم به مادرت نزار که راه بسته بشه آقا به جان مادرت آن مادر غم پرورت ما را مرانی از درت میدونم که از دست تو بر میاد ترحم به این نوکر خونه زاد مگه من قراره چقدر عمر کنم دلم روضه های محرم میخواهد کفران نعمت کردم ببخش آقا رو سینه پاکت رد پا چی بود؟ بریدن سرت از قفا چی بود؟ تو که تموم شد کارت زیر دشنه نعل های تازه دیگه برای چی بود؟ کشته بی سر و عریان نمیکنن به خدا کشته بی کس رو خاک نمیکنن رها https://kashoob.com/audio/y6wPE/%D8%B1%D9%81%DB%8C%D9%82-%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B9%DB%8C%D9%86-%D9%81%D8%B5%D9%84-%D8%BA%D9%85-%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D8%AA%D9%87
123.6K
چه شب هائی که نان دادم به سائل ها و بشنیدم که می گفتند یا رب از علی برگیر داد ما
145K
نه آن سائل مرا بشناخت در دامان تاریکی نه من در نزد او کردم برایش نام خود افشا
.👆 الا ای تیرگی های شب ای خاموشی صحرا زمین ها آسمانها کهکشان ها گوش سر تا پا ببینید از دل بشکسته آوای که می آید که نزدیک است بنیاد فلک را بر کند از جا کدام افتاده از پائی به خاک تیره افتاد که گوئی خاک ، معشوق است و او چون عاشقی شیدا به پای نخل های کوفه اشک کیست میبارد ؟ که آب از چشمه چشمش بنوشد نخله خرما به گرد نخل ها در ظلمت شب گشتم و دیدم امیر المومنین را محوذات خالق یکتا نه خوفش از حجیم و نی هوای جنتش بر سر نه در افسوس دیروز و نه در اندیشه فردا ز خشم افکنده بر اعضای دنیا لرزه و گوید که ای دنیا چه خواهی از علی عالی اعلا منه پوسیده دامت را به زیر پنجه شاهین میفشان دانه های پوچ خود را جانب عنقا تو و این خط و خال و عاشقان سینه چاک تو من و این اشک و آه و ناله و بیداری شب ها من از آغاز عمر خود طلاق دائمت گفتم ز چشم دورتر شو دور ، غری غیری ای دنیا نه سیراب از تو می گردند بلکه تشنه تر گردند اگر ریزی به کام تشنگان خود و صد دریا خدا داند ز کل گنج هایت دوست تر دارم که طفلی بی پدر لب وا کند گوید به من بابا بگرد ای آسمان دیگر نیابی رهبری چون من که با اشک فقیری شهریاری کند سودا به روز از تیغه شمشیر او خون عدو ریزد به شب از چشم گریانش ببارد اشک در صحرا ندارم بیم خیزد گر همه عالم به جنگ من ولی از گریه طفل یتیمی لرزدم اعضا اگر با حلقه های آهنینم سخت بر بسته کشانندم به اوج کوه ها بر سخره صما و گر از سیم و زر پر گردد این گردون و گویندم که از آن تو دنیا و تمام هست آن یکجا به مزد اینکه گیرم دانه ای را از دم موری به حق حق نیازارم ز خود مور ضعیفی را امیر مومنان و ظلم بر افتادگان هرگز علی مرتضی و رنج بر بیچارگان حاشا با مهر و وفا مردم زمن دیدند بی وقفه بی در پاسخم جور و جفا کردند بی پروا میان دوستان خود چنان تنهای تنهایم که شب با چاه ، دور از چشم یاران میکنم نجوا از آن کودک که دارد شوق بر پستان مام خود علی را مرگ خوشتر با چنین غم های جان فرسا چه شب هائی که نان دادم به سائل ها و بشنیدم که می گفتند یا رب از علی برگیر داد ما نه آن سائل مرا بشناخت در دامان تاریکی نه من در نزد او کردم برایش نام خود افشا تو هم دنیا چو آن سائل مرا نشناختی هرگز که خون کردی دل زار مرا پیوسته بی پروا تو ، بین دشمنان ، دست توانای مرا بستی تو حقم را گرفتی و نهادی در کف اعدا تو فرزند مرا در بین آن دیوار و در کشتی تو پیش چشم من سیلی زدی بر صورت زهرا تو دست ظلم بگشودی زدی برخانه ام آتش تو تنها حامیم را پشت در انداختی از پا ز من مخفی مکن ای چرخ دون پرور که می دانم همین شب ها به خون سر شود مظلومیم امضا همین شب ها به محراب دعا در مسجد کوفه به خاموشی گراید مشعل تابنده تقوی مکن مخفی زمن دنیا که خود آگاهم و دانم شود فرقم دو تا در راه ذات خالق یکتا همین شب ها چو شب های سیاه مسجد کوفه شود در ماتمم نیلی لباس زینب کبری علی از شدت عدل و مروت کشته شد (میثم) که جاوید است تا صبح قیامت عدل آن مولا ✍ .
674.7K
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. دل تا به غمت رسیده ،عاشق شده است با بغض به هم تنیده، عاشق شده است ای دوست! چه جذابیتی داری که هرکس که تو را ندیده عاشق شده است ✍ .
. تا کسی رخ ننماید ،ز کسی دل نبرد دلبرِ ما دلِ ما برد و به کس رخ ننمود .
. صل‌الله‌علیک‌یامظلوم‌یااباعبدالله به زبان ساده (فلک لر) ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ دوست دارم تا بسوزم به پای عشقت آقاجون دوست دارم تا بمیرم برای عشقت آقا جون دوست دارم زندگیم‌و به پات بریزم تا شاید آخرش جون بدم از بلای عشقت آقا جون دوست دارم یه نیمه شب میون بین‌الحرمین بشینم بخونم از صفای عشقت آقا جون دوست دارم تا آخر عمرم عزیز فاطمه همیشه باشم فقط گدای عشقت آقا جون بخدا هر چی می‌گم از اسم تو سیر نمی‌شم روی لب‌های منه نوای عشقت آقا جون بچه بودم مادر من‌و رو دستاش می‌گرفت زیر لب می‌گفت که این فدای عشقت آقا جون وقتی جای دستم‌و بابام روی سینه‌م می‌دید ابر چشماش می‌بارید برای عشقت آقا جون جونِ هر چی مَردِ دست این گدا رو وِل نکن تا باشم همیشه مبتلای عشقت آقا جون ✍ .